Demontáž startéru u 2,5 V6 na AR 166

Odpovědět
lukas.01
Nováček

Příspěvky: 133
Registrován: 6.5.2008, úte 13:25
Bydliště: Jičín
Kontaktovat uživatele:

Demontáž startéru u 2,5 V6 na AR 166

Příspěvek od lukas.01 » 15.8.2010, ned 20:05

Jak se nejlépe vyndá startér u 166 s motorem 2,5 V6. Koukal jse na to ze spodu a je tam hodně schovaný a spousta věcí okolo. Alternátor se mi podařilo vydolovat, ale ten startér bude asi chuťovka. Porďte prosím jak nejlépe na to. Díky.
AR GT 1,9 JTD QV
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1407
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Re: Demontáž startéru u 2,5 V6 na AR 166

Příspěvek od Petan » 16.8.2010, pon 09:47

Tuším, že z vrchu po sejmutí svodů, možná jsem to takhle dělal na 156ce, je to pakárna
1 Alfisti.cz
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

mfuska
Uživatelský avatar

Příspěvky: 58
Registrován: 12.4.2009, ned 18:57

Re: Demontáž startéru u 2,5 V6 na AR 166

Příspěvek od mfuska » 23.8.2010, pon 21:20

ked som na 156.tke 2,5 V6 zhadzoval starter, tak som mal dolu zvody, vyhodenu baterku a vsetky tie veci co tam zavadzali. a taktiez som ho mal popusteny aj s prevodovkou dopredu, pretoze je uchyteny na troch sroboch, a pristup k nim je sakra tazky. najlepsie by bolo cely motor von a tak to rozobrat, ale to asi robit nebudes :)
________________________
AR 166 2,5 V6 - BA/LPG, 140kW, r.v. '99
Gina - AR 156 SW 2,4 JTDm, 129kW, r.v. '04
AR 156 2,5 V6, 140kW, r.v. '99 ex

lukas.01
Nováček

Příspěvky: 133
Registrován: 6.5.2008, úte 13:25
Bydliště: Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: Demontáž startéru u 2,5 V6 na AR 166

Příspěvek od lukas.01 » 24.8.2010, úte 20:08

Tak na to zatím kašlu, chtěl jsem ho preventivně repásnout, ale takhle to nechám až to bude nutné.
AR GT 1,9 JTD QV
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3810
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Demontáž startéru u 2,5 V6 na AR 166

Příspěvek od Franik » 24.8.2010, úte 20:14

jo vy jste nečetly manuál oprav u 2,5 V6? Asi ne jelikož začíná skoro vždy vyndejte motor z auta ...........atd. JJ poznal jsem to i na blbým čidle klepání ale to je jiné vlákno. :smt016 :smt033
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Re: Demontáž startéru u 2,5 V6 na AR 166

Příspěvek od Richie » 19.2.2013, úte 09:24

to je to vazne takovej opruz ? :) ja bych rad vyhledove zrepasoval startet, nebot obcas po startu je slyset...
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Demontáž startéru u 2,5 V6 na AR 166

Příspěvek od Ladin 164V6 » 19.2.2013, úte 09:28

Nastrikej na nej nejakej sprej :D
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4371
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: Demontáž startéru u 2,5 V6 na AR 166

Příspěvek od zde. » 19.2.2013, úte 10:44

;-)
arexons_starter.jpg
33

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Demontáž startéru u 2,5 V6 na AR 166

Příspěvek od Ladin 164V6 » 19.2.2013, úte 10:45

jo to je ono :smt023
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Re: Demontáž startéru u 2,5 V6 na AR 166

Příspěvek od Richie » 19.2.2013, úte 10:48

vtipalci...
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Markuss
Nováček

Příspěvky: 222
Registrován: 17.3.2011, čtv 21:54

Re: Demontáž startéru u 2,5 V6 na AR 166

Příspěvek od Markuss » 5.10.2013, sob 13:25

Nenasiel som prislusne vlakno, tak som to dal sem: Menil uz niekto z vas alternator na v6 3,0? Musi motor von?
Alfa Romeo 166 2,4 JTDm 20V Sportronic Ti packet
Alfa Romeo GTV 3,2 V6 24V

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3584
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Re: Demontáž startéru u 2,5 V6 na AR 166

Příspěvek od coyote » 5.10.2013, sob 19:14

Ne, dělá se to celé z podběhu. Musíš vyrazit čep řízení z těhlice, sundat plastový podběh, sundat řemen a samotný alternátor pak drží na dvou šroubech. Kabeláž odpojíš až po povysunutí alternátoru. Je to pohoda :smt023
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

Markuss
Nováček

Příspěvky: 222
Registrován: 17.3.2011, čtv 21:54

Re: Demontáž startéru u 2,5 V6 na AR 166

Příspěvek od Markuss » 7.10.2013, pon 15:57

Diky coyote :smt023 Ideme sa do toho pustit.
Alfa Romeo 166 2,4 JTDm 20V Sportronic Ti packet
Alfa Romeo GTV 3,2 V6 24V

Simmy
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 181
Registrován: 31.7.2008, čtv 13:20

Re: Demontáž startéru u 2,5 V6 na AR 166

Příspěvek od Simmy » 14.9.2015, pon 12:24

jelikož mi docela pomohlo, že jsem se mohl připravit na tuhle bohulibou činnost díky vašim radám, tak ještě doplním foto, které někomu možná taky trochu pomůže, pokud startér nemá v ruce nebo na očích...

jinak dělal jsem to na Cromě, ale bude to asi všude stejné ... takže jak už padlo - sundat sání, povolit svody (stačilo mi je odehnout k přepážce jen na vlnovci), trochu se popasovat se stínícím plechem, zespod docela pohodlně povolit dva šrouby startéru a ke třetímu se dostat pomocí malé goly a dlouhého nástavce (viz foto, jak to vychází) ... sám bych to ale asi nedal nebo dělal dlouho k zbláznění ... bylo dobré mít aspon na chvíli někoho k ruce, aby pomohl navést golovku na hlavu šroubu ... pak už jen vytočit šroub ven, pohrát si s ježkem v kleci, natočit k sobě šrouby od přívodních kabelů, povolit a vytáhnout zbytek ježka z klece :)

celé sem to dělal bez zvedáku, jen na přizvednutém autě, což celou akci značně prodloužilo, protože do některých poloh ruku prostě nezlomíte, když máte auto tak nízko, takže doporučuju jámu nebo zvedák, ale i na heveru to jde
Přílohy
WP_001977.jpg
WP_001975.jpg
Alfa Romeo 156 SW TI | 2.4 JTD | 129 kW | 2004
FIAT Croma | 2.5 TD | 85kW | 1996
FIAT Croma | 2.5 V6 | 117kW | 1993
http://www.fiatcromaklub.cz/ ... diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
http://www.simzac.cz ... zakázková výroba z titanu

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: Demontáž startéru u 2,5 V6 na AR 166

Příspěvek od hno3 » 25.9.2015, pát 08:45

na 156tce busso jsem se ke startéru dostal pouze když byl motor venku... v minulosti jsem dělal repas altíku a dal sem servisu pokyn i startér.. ten ale z pochopitelnejch důvodů nedali... fotka mluví za vše:

http://img16.rajce.idnes.cz/d1602/9/978 ... .jpg?ver=2
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v

Odpovědět

Zpět na „V6 ("Busso")“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 hostů