Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Odpovědět
edas
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 630
Registrován: 11.6.2010, pát 17:42
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od edas » 16.6.2015, úte 20:02

dspacek píše:Tak co kucíííí jak to bude. S kým se uvidím, kdo ji tedy bude mít?
No, v 17.13 jsem Ti psal SZ. Bez reakce. Tak teď fakt nevím...
159

dspacek
Uživatelský avatar

Příspěvky: 14
Registrován: 14.4.2015, úte 16:13
Bydliště: Třebíč - Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od dspacek » 16.6.2015, úte 22:16

1.9 JtDm 110kW

veva123

Příspěvky: 2
Registrován: 12.7.2014, sob 01:32

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od veva123 » 10.7.2015, pát 15:09

Ahoj mám af 159 1.9jtdm 110 kw 2008 mám plastové sání a chci vyměnit za kovové ze 156 bez klapek. Není nějaký návod jak na to aniž by jsme musel sundavat rozvody? Díky

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od cendler » 11.7.2015, sob 10:58

o pár stránek zpět, je tu i video, jak na to :smt023
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

ferdopd
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 145
Registrován: 25.2.2012, sob 16:06
Bydliště: sk prievidza

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od ferdopd » 16.11.2015, pon 13:30

Dajú sa nejak jednoducho vytiahnuť klapky z plastoveho sania. Ďakujem

pedro m
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1425
Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
Bydliště: karpaty
Kontaktovat uživatele:

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od pedro m » 16.11.2015, pon 14:53

ne
vymena sani
Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od cendler » 16.11.2015, pon 15:30

dá se, ale né jednodušše, lepší je vyměnit
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

ferdopd
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 145
Registrován: 25.2.2012, sob 16:06
Bydliště: sk prievidza

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od ferdopd » 16.11.2015, pon 18:05

No *sanie je vonku. Je tam len jedna klapka. Zaujímavé na volnobrh ide motor pekne nevynechava ani ne dymi. Len klepe otáčkach ako keby boli zdvihatka ko.

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Envel » 16.11.2015, pon 20:22

Jakože ostatní klapky jsou fuč, prolítly motorem?
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

ferdopd
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 145
Registrován: 25.2.2012, sob 16:06
Bydliště: sk prievidza

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od ferdopd » 16.11.2015, pon 20:27

No to neviem ale nike ich nevidím.hlava je stále nahodena. Poskladame ostatok dám nove zdvitatka a zmerame tlaky.uvidím čo ďalej

Tanguero
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1133
Registrován: 27.2.2010, sob 11:41
Bydliště: Veselí n.M.

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Tanguero » 16.11.2015, pon 20:43

To už jsem u plastového sání taky vidět, že se klapka ztratila, neznámo kam. Ale jen jedna, ne tři.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD

ferdopd
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 145
Registrován: 25.2.2012, sob 16:06
Bydliště: sk prievidza

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od ferdopd » 16.11.2015, pon 21:10

Jedna je na sani. Druhá je nad ventilom. Tretia isla cez turbo keďže bolo zadrete a svrtu ešte dúfam že nájdem buď kanáli alebo tiež vyletela von turbom.

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Envel » 16.11.2015, pon 21:31

Hezky. A ty klapky jsou taky plastové? Jako, že by klapka procestovala(zřějmě po kouskách) sacími ventily válcem výfukovými ventily přes turbo až někde do katu? Staré dobré odstavené kovové sání.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

ferdopd
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 145
Registrován: 25.2.2012, sob 16:06
Bydliště: sk prievidza

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od ferdopd » 16.11.2015, pon 21:46

No možno aj hej lebo tak mi to príde. To by bola aspoň najlepšia alternatíva. Sú kovové a už mam plastové sanie bez klapiek.

Kwaso
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 872
Registrován: 1.1.2012, ned 19:30
Bydliště: Púchov, SR

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Kwaso » 18.11.2015, stř 07:51

Tanguero píše:To už jsem u plastového sání taky vidět, že se klapka ztratila, neznámo kam. Ale jen jedna, ne tři.
No to bolo u mna.. A veru nikto nevie kam zmizla.
Moje prvé auto, moja prvá Alfa
Alfa Romeo 159, 1.9JTDm/16V/110kW, r.v.2007, Strieborná metalíza, Navi, DPF Off, EGR Off by Cendler, swirl Off (vymenené sanie z AR 156)

ferdopd
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 145
Registrován: 25.2.2012, sob 16:06
Bydliště: sk prievidza

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od ferdopd » 18.11.2015, stř 08:46

https://youtu.be/erx7f7qLYpg môže byť ta klapka ešte vo valci? Lebo vsacom kanáli už som nič nenašiel.

ferdopd
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 145
Registrován: 25.2.2012, sob 16:06
Bydliště: sk prievidza

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od ferdopd » 18.11.2015, stř 08:47

https://youtu.be/7qzXAnDu8Ms Takto dopadlo turbo

ferdopd
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 145
Registrován: 25.2.2012, sob 16:06
Bydliště: sk prievidza

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od ferdopd » 18.11.2015, stř 22:19

No motor už zas ide ako ma len ešte si musia poriadne zdvihatka nátlakové olejom bo sú nové. Dúfam že nevadí že ostali tie osky na ktorich boli klapky. Nové turbo,rozvody a zdvihatka a možno bude zas nejakú dobu kľud :-)

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Envel » 19.11.2015, čtv 10:40

Osky nevadí, pokud nepodfukuje kolem jejich lůžek (nevím jak je to v plastovém sání).
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

ferdopd
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 145
Registrován: 25.2.2012, sob 16:06
Bydliště: sk prievidza

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od ferdopd » 26.11.2015, čtv 21:40

Mám ešte jednu otazozku:-). Keď som dal preč aj tu poslednu klapku z plastoveho sania a ostali len osky ktoré motorcek na prazno točí ako keby klapky tam boli tak mám to dať aj cez PC off? Bo motor už ide ako ma aj keď 2klapky preleteli motorom ale ráno keď nastarujem tak vyfukne viac dymu spalenej nafty a potom už nič.

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od cendler » 20.1.2016, stř 21:19

Tak trochu to tu obnovím, auto najeto 260tkm, utržené vrchní táhlo a jedna klapka na osičce jedna hodně volná, myslím si že majitel má celkem štěstí, že přijel, bylo jen otázkou času, než ulítla do motoru

Fotky zde : http://cendler3b.rajce.idnes.cz/oprava
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

Tanguero
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1133
Registrován: 27.2.2010, sob 11:41
Bydliště: Veselí n.M.

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Tanguero » 21.1.2016, čtv 09:02

cendler píše:Tak trochu to tu obnovím, auto najeto 260tkm, utržené vrchní táhlo a jedna klapka na osičce jedna hodně volná, myslím si že majitel má celkem štěstí, že přijel, bylo jen otázkou času, než ulítla do motoru

Fotky zde : http://cendler3b.rajce.idnes.cz/oprava
Zdenku, musel jsi nakonec sundavat i ty rozvody?
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD

krteczek
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 635
Registrován: 29.3.2010, pon 11:07
Bydliště: Praha

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od krteczek » 21.1.2016, čtv 09:16

otazecka - ma smysl to opravovat? zaslepovat... sani bez klapek ze 156 jsem poridil za 2000, tak jen jestli to zaslepeni cenove vychazi nejak vyrazne lip. navic mi prijde proste pocitove o neco lepsi, kdyz je to origo bez der nez ty diry vselijak zavarovat / zaslepovat...
Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013

swoop01
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1388
Registrován: 4.9.2010, sob 18:30
Bydliště: Brno

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od swoop01 » 21.1.2016, čtv 10:12

>cendler: Drsny, ja to sani rozdelaval pred rokem a pul kdy auto melo necelych 200kkm a klapky se mi zdaly celkem v pohode... Premyslel jsem, ze kdyz uz to mam venku tak to zkusim dat do haje, ale prave, ze se mi to zdalo jeste ok tak jsem je tam nechal. To, ze to takhle vydre usazeni v tom sani me ani nenapadlo... Kolik to auto muselo mit teda v realu najeto, ze to tam udelalo takove cesty?
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont

MATES-AUTO
Uživatelský avatar

Příspěvky: 72
Registrován: 30.6.2008, pon 21:41
Bydliště: Sobětuchy -Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od MATES-AUTO » 27.1.2016, stř 21:18

U hliníkového sání se nestane aby klapka upadla, to se děje jen u plastových a to už od 140tis km (to je nejmín co jsem měl).
U hliníkových se jen uvolní to pouzdro klapky a ztrácí se tlak vzduchu od turba a dělá se tam bordel z oleje co jde od turba, stačí vyndat sání a klapky vyhodit, díry zavařit nebo celé sání vyměnit.
U plastového je to horší, tam zůstane jen osička a obě půlky klapky někdy vlítou do motoru, většinou to motorem projde bez poskození ale občas to ohne ventil čí pokodí píst apod, když se s tím pak jezdí dál tak odejde i motor.
Jinak hliníkové sání je záměnné s plastovým takže nejlepší je pak dát vyčištěné sání ze 156 bez klapek a je nevždy klid.

Odpovědět

Zpět na „159“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů