Giulia QV - pokec
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6968
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia QV - pokec
ten únor by nebyl uplně špatnej termín pro příchod na trh , no uvidíme
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Giulia QV - pokec
tady je už nějaký náznak konfigurátoru, dají se tam proklikávat barvy....
http://www.alfaromeo.com/models/giulia
http://www.alfaromeo.com/models/giulia
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia QV - pokec
Tak sobotní návštěva IAA 2015 je úspěšně za mnou Giulie je na živo opravdu nádherná a bylo i docela jedno na jaké barevné provedení jsem koukal. Z pěti vystavených kousků se dalo sednout pouze do jednoho a to po odstání asi hodiny a půl dlouhé fronty I tak se ale čekání vyplatilo. Na karoserii je pořád na co koukat, je to opravdu pastva pro oči. Alfa nás nakonec pustila do verze v šedé barvě, která měla částečně světlí interier s bílo-zelenym obšíváním sedaček a přístrojovky, bez karbonovích sedaček. Posezení je oproti 159 o dost níže a tím pádem o hodně sportovnější. Sedačky mají parádní boční vedení a to platí i pro zadní řadu, která má krásně prohloubené tvarování sedáků a člověk tak krásně zapadne a cítí i vzadu dostatečnou podporu při sezení. Prostor na nohy a hlavu parádní. Při mých 187cm a 120kg jsem se tam necítil nijak nacpanej. Určitě větší volnost než když si za sebe sednu do 159. Posaz za volantem je boží a to sem seděl v zaparkovanem autě, za jízdy si to člověk bude užívat tuplem. Materiály krása, zpracování taktéž. Abych navázal na tu spojku jak do bláta a vůle řadičky z Renaulta, tak bohužel nevím kde pan redaktor seděl. Spojka o dost tužší než ve 159 s krásným tuhym odporem v bodě záběru spojky. Seděl jsem na IAA asi ve 40 autech a nikde ta spoujka nezapůsobila tak sportovnim dojmem při sešlápnutí jak v Giulii. Řadička má kratší a přesnější dráhy, ale odporem při zařezení rychlostních stupňů připomína tu ze 159 s tím rozdílem že tam rychlosti zaskočí bez "přemlouvání" ne jako např. dvojka ve 159. Jedinou vůli na ni jsem zpozoroval v pozici neutrálu nebo zařazeného stupně, když řadičku vezmete do ruky, tak s ní můžete do všech stran asi 5mm pohybovat. Stejné to mám v podstatě v mé 159. Jediné co se mne nepáčilo v interieru bylo víko středové opěrky, které bylo volné jak v 10let staré Laguně. To na mě působilo, jak kdyby ho tam někdo 10minut před vystavenim na IAA zrovna na rychlo přimontoval. Doufám že to snad byl neduh předvýrobního prototypu. To stejné mi příšlo na zakrytování víka kufru, které bylo jak ve 156. Zklamal mě trochu i pohled do motoru. Z dálky krásně vypadající a vyleštěné chromové trubky sání motoru jak v Bussu vystřídal jen chrom na plastovém deklu motoru. 4ekal jsem zě budou pravé jak na Bussu, škoda.
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
Re: Giulia QV - pokec
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
- pedro m
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1424
- Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
- Bydliště: karpaty
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia QV - pokec
ten kryt motoru je ta nejodpornejsi vec co jsem vzivote videl a z auta by letel do kontejneru jeste na salone, nez bych si vzal klice od auta
Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: Giulia QV - pokec
Mno, konenčně fotka pod kapotu. Ale je pravda, že to falešné chromování si mohli fakt odpustit, koho to napadlo ?
Jak je to naživo, takhle z fotky mi ten motorový prostor přijde ještě o kus větší než u 159tky, a ta už není zrovna drobeček. Protože když vemu, že u 2.4 je motorový prostor defacto narvaný, a tady u toho V6 mi přijde místa ještě docela dost...
Jak je to naživo, takhle z fotky mi ten motorový prostor přijde ještě o kus větší než u 159tky, a ta už není zrovna drobeček. Protože když vemu, že u 2.4 je motorový prostor defacto narvaný, a tady u toho V6 mi přijde místa ještě docela dost...
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6968
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia QV - pokec
já když se podívám na oplastování motorů Německých kolegů, tak si myslím, že Alfa to oplastování zvládla opět nejlépe
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Giulia QV - pokec
speedy - Oproti koncernu to je bez debat povedenější, ale kdyby to sání bylo opravdové jako u Bussa, tak by to bylo takové techničtější. Takhle to vypadá jak od číňanů. Plastová náhražka která si hraje na sací potrobí. Na druhou stranu lepší než plasty motoru např. u VW.
MikeC - možná to na fotkách tak vypadá, ale kolem motoru moc místa neni. V podstatě stejně nacpáno jako u té 2.4 ve 159.
Jinak jsem si potěžkával i karbonovou kapotu, která ze spod neni nijak lakovaná a ta je opravdu lehounká
MikeC - možná to na fotkách tak vypadá, ale kolem motoru moc místa neni. V podstatě stejně nacpáno jako u té 2.4 ve 159.
Jinak jsem si potěžkával i karbonovou kapotu, která ze spod neni nijak lakovaná a ta je opravdu lehounká
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
Re: Giulia QV - pokec
Pár perliček a technických čísel z prospektu Giulie. Kdyby pár lidí mělo zájem, mohl bych ho naskenovat, ale je v němčině...
Alfa DNA Pro - čtyři jízdní režimy
RACE- nejsilnější a nejostřejší režim, který zvýrazní i zvuk motoru
D- dynamic - pro sportovní jízdu
N- natural - orientován na konfortní jízdu
A- advanced efficiency - deaktivuje válce pro úsporu paliva
Active Torquo Vectoring - elektronicky řízený samosvorný diferenciál
Active Suspension - adaptivní tlumiče, přizpůsobují se stylu jízdy, povrchu vozovky a dle zvoleného jízdního režimu
Integrovaný brzdový systém - inovativní elektromechanický systém, který spojuje v jedné jednotce posilovač + ABS + ESP. Výsledkem je značná úspora hmotnosti, maximální brzdný učinek a při brzdění je pedál zbaven veškěrých vibrací, které vznikají u klasického ABS. Brzdná dráha Giulie ze 100km/h je 32metrů.
Active Aero Splitter - aktivní přední spoiler, který při vysokých rychlostech a na rovině zůstává zavřený. Splitter se automaticky otevře při brždění, nebo prudkém projízdění zataček.
Hlavní 8,8' displej zobrazuje 3D-navigaci TomTom, infotainmentsystem, parametry jako např. tlak v pneu, teplotu předních a zadních brzd a mnoho dalšího v HD rozlišení.
Audio - Harman/Kardon osazeno 14 reproduktory včetně dvou Surround reproduktoru a Subwooferu o celkovém výkonu 900W
Optionální ergonomické sportovní sedačky Sparco z uhlíkového vlákna patří mezi nejlehčí ve své třídě.
TECHNICKÁ DATA:
Motor: hliníkový blok motoru z jednoho odlitku
Vrtání a zdvih: 86,5x82
Objem: 2 891
Komprese: 9,3:1
Max. výkon: 375kW / 510koní
Krouťák: 600Nm
Max. rychlost: 307km/h
Zrychlení: 0-100km/h za 3,9s
Spotřeba: město-12,8l ... mimo město-6,1l ... kombinovaná-8,5l
CO2: 198g/km (Euro 6)
Brzdy: přední kotouče 360x32mm, zadní kotouče 350x28mm / (Carbon-keramické: přední 390x34mm, zadní 360x28mm)
ALU kola: přední 8,5Jx19, zadní 10Jx19
Pneu: přední 245/35/R19, zadní 285/30/R19
Podvozek: Alfalink
Koeficient odporu vzduch: 0,32, při aktivnim Splitteru -0,1
Objem kufru: 480l
Nádrž: 58l
Hmotnost prázdného vozu: 1524kg
Zde ještě pár fotek z mobilu...
Alfa DNA Pro - čtyři jízdní režimy
RACE- nejsilnější a nejostřejší režim, který zvýrazní i zvuk motoru
D- dynamic - pro sportovní jízdu
N- natural - orientován na konfortní jízdu
A- advanced efficiency - deaktivuje válce pro úsporu paliva
Active Torquo Vectoring - elektronicky řízený samosvorný diferenciál
Active Suspension - adaptivní tlumiče, přizpůsobují se stylu jízdy, povrchu vozovky a dle zvoleného jízdního režimu
Integrovaný brzdový systém - inovativní elektromechanický systém, který spojuje v jedné jednotce posilovač + ABS + ESP. Výsledkem je značná úspora hmotnosti, maximální brzdný učinek a při brzdění je pedál zbaven veškěrých vibrací, které vznikají u klasického ABS. Brzdná dráha Giulie ze 100km/h je 32metrů.
Active Aero Splitter - aktivní přední spoiler, který při vysokých rychlostech a na rovině zůstává zavřený. Splitter se automaticky otevře při brždění, nebo prudkém projízdění zataček.
Hlavní 8,8' displej zobrazuje 3D-navigaci TomTom, infotainmentsystem, parametry jako např. tlak v pneu, teplotu předních a zadních brzd a mnoho dalšího v HD rozlišení.
Audio - Harman/Kardon osazeno 14 reproduktory včetně dvou Surround reproduktoru a Subwooferu o celkovém výkonu 900W
Optionální ergonomické sportovní sedačky Sparco z uhlíkového vlákna patří mezi nejlehčí ve své třídě.
TECHNICKÁ DATA:
Motor: hliníkový blok motoru z jednoho odlitku
Vrtání a zdvih: 86,5x82
Objem: 2 891
Komprese: 9,3:1
Max. výkon: 375kW / 510koní
Krouťák: 600Nm
Max. rychlost: 307km/h
Zrychlení: 0-100km/h za 3,9s
Spotřeba: město-12,8l ... mimo město-6,1l ... kombinovaná-8,5l
CO2: 198g/km (Euro 6)
Brzdy: přední kotouče 360x32mm, zadní kotouče 350x28mm / (Carbon-keramické: přední 390x34mm, zadní 360x28mm)
ALU kola: přední 8,5Jx19, zadní 10Jx19
Pneu: přední 245/35/R19, zadní 285/30/R19
Podvozek: Alfalink
Koeficient odporu vzduch: 0,32, při aktivnim Splitteru -0,1
Objem kufru: 480l
Nádrž: 58l
Hmotnost prázdného vozu: 1524kg
Zde ještě pár fotek z mobilu...
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6968
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia QV - pokec
U takovýho auta bych čekal nádrž minimálně na 70l, nádrž na 58l u QV to bude stát často u pumpy
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
- hand_ktm_AR
- Pozorovatel
- Příspěvky: 288
- Registrován: 10.8.2011, stř 20:38
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia QV - pokec
M4 gts nurburgring za 7:28
Re: Giulia QV - pokec
Alfa Romeo 147 1.9 85kW r.v.2004
Re: Giulia QV - pokec
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/cas ... ok-opozdi/
Nevím co je na tom pravdy. Snad je to jen fáma.
Nevím co je na tom pravdy. Snad je to jen fáma.
Alfa Romeo Giulietta 1,4 tb 125kw
Re: Giulia QV - pokec
viz vlakno kdy bude uvedena na trh... v Americe jiz kveten qv a klasicka verze leto 2016
AR 159 SW 1.9JTDm 110kw
Hyundai Tuscon NX4 4x4 1.6 TGDI iMT 13kw
Hyundai Tuscon NX4 4x4 1.6 TGDI iMT 13kw
Re: Giulia QV - pokec
http://www.auto.cz/marchionne-chce-mit- ... ortu-91308
Doufám že na tom bude něco pravdy bylo by to super mít alfu třeba v DTM.
Doufám že na tom bude něco pravdy bylo by to super mít alfu třeba v DTM.
Re: Giulia QV - pokec
Vždyť ten článek je o tom, že DTM zcela jistě nebude, že na to nemají chechtáky, že maximálně olepí nějakou LMP2 logem Alfy. To je na 2 věci.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: Giulia QV - pokec
To už tam ale píše autor článku svoje dojmy, ale Marchione říká že by alfu rád někdě viděl a když už tak už.Envel píše:Vždyť ten článek je o tom, že DTM zcela jistě nebude, že na to nemají chechtáky, že maximálně olepí nějakou LMP2 logem Alfy. To je na 2 věci.
Re: Giulia QV - pokec
Dočasne MB CLS 320cdi
ex. Alfa Romeo 159 SW 1,9JTDm
ex. Alfa Romeo 156 1,9JTD
ex. Alfa Romeo 159 SW 1,9JTDm
ex. Alfa Romeo 156 1,9JTD
Re: Giulia QV - pokec
Hooodně široký prahy. To má místo křídel?
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: Giulia QV - pokec
Ať mi tu nikdo netvrdí, že tahle Alfice neni krutopřísně parádní!!!
Na živo ty prahy působí vystrčeně ještě víc, tohle žádná jiná automobilka prostě nemá. Můžou to všichni přirovnávat na siluetu M3, jenže tohle auto je v detailech a designu úplně jiné pokoukání. Osobně v tom vidím syrovou
V tom orchestru co leze z koncovek výfuku, bude mít Bussovo agregát vážnou konkurenci.
Na živo ty prahy působí vystrčeně ještě víc, tohle žádná jiná automobilka prostě nemá. Můžou to všichni přirovnávat na siluetu M3, jenže tohle auto je v detailech a designu úplně jiné pokoukání. Osobně v tom vidím syrovou
V tom orchestru co leze z koncovek výfuku, bude mít Bussovo agregát vážnou konkurenci.
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
Re: Giulia QV - pokec
Teď mě tak trklo. To vypadá jak showroom nějaký prodejny... ???
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
Re: Giulia QV - pokec
JJ Autopolis Lucembursko, je to v popisu videa ;)
1750 ATB => JSEM JEŠTĚ MLADÝ NA ŠESTIVÁLEC :D
Re: Giulia QV - pokec
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: Giulia QV - pokec
Moc moc doufám, že mi jednou nahradí 159tku (i kdyby to nebylo QV, pořád je to skvostné auto )
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 7 hostů