
Roubrt37 - 159 JTD 2.0 (2010)
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Roubrt37 - 159 JTD 2.0 (2010)
Takže máme pořád "kapavku" No není to něco, co by mělo být životu nebezpečné, spíše taková chřipka. Dole kapeme asi z olejového chladiče a nahoře prý z nějakého těsnění vakua??? Nevím, nikdy jsem o té nemoci neslyšel... Byli jsme teda u fakt felčara (viz. Foto
), ten to tak diagnostikoval. Léčit se už bude u AR doktora...

AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
Re: Roubrt37 - 159 JTD 2.0 (2010)
no ty vole.... to je servizio jak noha.... 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Roubrt37 - 159 JTD 2.0 (2010)
no a kdyby jsi viděl jak to chtěl zvedat na heveru přez cihlu, to už mě málem jeblo. Ukončil jsem ty pokusy, ale na druhou stranu to udělal za basu piva
a já mám diagnózu pro dalšího mechoše, ale už v Čechách. Je to tu těžký. Autorizovanej servis si účtuje 2700 korun za hodinu a vědí beztak kulový, jen mění díly. Za přemontování kol z letních na zimní jsem vyplázl 66eur 1800 korun za půl hodiny práce mechanika. TADY se opravovat auta nevyplatí, nééé že by si je Rakušani rádi neopravili, ale zruinovalo by je to. Jak jsem prorazil tu vanu, tak mě v místním servise nabízeli zjištění příčiny
koupit vanu, koupit olej a zkusit to natočit. Olejová vana 350 eur olej 150 eur (jejich cena) a práce na tom 2 hodiny. + 180 eur. Takže by to nenatočili a já bych vyhodil 20 tisíc.


AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Roubrt37 - 159 JTD 2.0 (2010)
jinak se mi to auto moc nezdá. Na zadních dveřích je na jedný straně oprýskaný lak od kliky. Takhle, že by to namontovali v Itálii? Moje dojmy nechci ani domýšlet. Při přeřazení rychlosti to jakoby kvikne (spojka?) Barva prahů Ti malinko odlišná od barvy laku karosérie. Fakt nevím... Na druhou stranu je interiér naprosto exkluzivní, a i jeho opotřebení je jako u v Čechách dvouletého auta
Alu kola v cajku, jen jeden škrábanec. No budu k ní hledat cestu. O víkendu jsem jí umyla a navoskoval a snad si jí zamiluju. Je to rozhodně jiný pocit, než když jsem koupil černýho selespeeda....

AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1584
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: Roubrt37 - 159 JTD 2.0 (2010)
To těsnění vakuové pumpy se řešilo hlavně tady: http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.p ... 5&start=50
Já ho teď měnil (objednal jsem ho v autorizáku, protože v ePERu nebyl kód a i když jsem ho pak dohledával podle obalu, tak nikde nenašel. Pro informaci na 2.4ku je to 46818359, ale nevím, jestli jsou ty pumpy stejné pro 2.4 i 2 litr).
Cena byla pokud se nepletu něco kolem 450kč a výměna jednoduchá, odšroubuješ, utřeš od oleje, prohodíš těsnění a našroubuješ (dotahuj s citem!, ne "na krev").
Já ho teď měnil (objednal jsem ho v autorizáku, protože v ePERu nebyl kód a i když jsem ho pak dohledával podle obalu, tak nikde nenašel. Pro informaci na 2.4ku je to 46818359, ale nevím, jestli jsou ty pumpy stejné pro 2.4 i 2 litr).
Cena byla pokud se nepletu něco kolem 450kč a výměna jednoduchá, odšroubuješ, utřeš od oleje, prohodíš těsnění a našroubuješ (dotahuj s citem!, ne "na krev").
Toyota Corolla TS 1.8 2023
Ex: Rover Mini 1275cc 1991, Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Rover Mini 1275cc 1991, Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Re: Roubrt37 - 159 JTD 2.0 (2010)
Roubrt: hele já to fakt nechápu.... Stilo JTD jsem prodával s 270tkm a tomu autu motoricky nic nebylo, nic z toho neteklo... To samé GT - je to rv.2007, najeto nějakých 160 a prostě ten motor je absolutně bezúdržbový.....
nechápu jak z 5 let staré Alfy se 120 najeto může něco téct....
nechápu jak z 5 let staré Alfy se 120 najeto může něco téct....

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Roubrt37 - 159 JTD 2.0 (2010)
nikdo neví co má za sebou jak se k ní původní majitel choval, to že má zachovalej interiér není zárukou toho že 80 000 km nenajezdila po dálnici s 220 na tacho...
Navíc se ten 4váleček musí tahat s takovou sviní težkou... když to jde dobře tak každej kůň tahá 10kg
Navíc se ten 4váleček musí tahat s takovou sviní težkou... když to jde dobře tak každej kůň tahá 10kg
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
Re: Roubrt37 - 159 JTD 2.0 (2010)
No a i kdyby jezila 220? co to znamena? Kdyz jezdil tchan sluzebky se 159kou, tak mel najezd 70tkm rocne (2.4) a okolo 220 jezdil velice casto z tech 280tkm co s tim najel a s auta nic nekapalo a nemelo zadne anomalie 

AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Roubrt37 - 159 JTD 2.0 (2010)
No tak to je šťastnej chlap. Zatim každej kdo opravdu honil naftu splakal nad vejdělkem...
Jezdit dlouhodbě přes 4000 otáček a na cca 3000 otáček je pro ropáka rozdíl mezi životem a smrtí ale třeba se pletu na životnost a opotřebení to v kombinaci s 30 000 nájezdem na olej nemá vliv.
Jezdit dlouhodbě přes 4000 otáček a na cca 3000 otáček je pro ropáka rozdíl mezi životem a smrtí ale třeba se pletu na životnost a opotřebení to v kombinaci s 30 000 nájezdem na olej nemá vliv.
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
Re: Roubrt37 - 159 JTD 2.0 (2010)
Na stranu druhou to auto nezralo olej, nemelo problem s egr, klapkama , dpf a ani s hlavnou, asi fakt zalezi fakt kus od kusu, zase to dochlazoval a netocil to za studena 

AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
Re: Roubrt37 - 159 JTD 2.0 (2010)
Naopak... nafta ve 159 potřebuje točit, točit, točit a točit. Auta, který jezdej v otáčkách žijou a jezděj v pohodě. Auta, který lidi čipujou, aby to táhlo vocpodu a jezdej s tím do 2000rpm umíraj... Za studena, než se to ohřeje rozhodně z lehka a nehonit... ale v momentě, kdy to je ohřátý, což třeba v létě je celkem rychle, tak musí dostat za uši. Ten motor je na to konstruovanej, aby se umazal i při 5500RPM, podle toho co říká servismanuál 

Re: Roubrt37 - 159 JTD 2.0 (2010)
V tom autě jsem v létě seděl a mohu potvrdit, že interiér je opravdu mimořádně zachovalý, i v porovnání s mým velice slušným stejného stáří a v té době obdobných kilometrů.
Moje 2.4JTDm měla po cca 90kkm v péči brněnského autorizáku za sebou tři výměny oleje a gufero na klice už prolínalo, z toho soudím, že ty dlouhé intervaly výměn oleje motoru opravdu moc neprospívají, k tomu ještě regenerace DPF. Po přechodu na interval 15kkm a DPF OFF zatím klid.
Ten 2.0JTDm byl ve 159 nasazen myslím jako úplně první, takže taky otázka, jestli měli vše vychytané už od úplného začátku...i když s ním jsem v předchozí 159 žádné problémy neměl, jak současný majitel, to nevím.
Moje 2.4JTDm měla po cca 90kkm v péči brněnského autorizáku za sebou tři výměny oleje a gufero na klice už prolínalo, z toho soudím, že ty dlouhé intervaly výměn oleje motoru opravdu moc neprospívají, k tomu ještě regenerace DPF. Po přechodu na interval 15kkm a DPF OFF zatím klid.
Ten 2.0JTDm byl ve 159 nasazen myslím jako úplně první, takže taky otázka, jestli měli vše vychytané už od úplného začátku...i když s ním jsem v předchozí 159 žádné problémy neměl, jak současný majitel, to nevím.
AR 159 SW 2.4 JTDm 154kW Q4 Ti
Ex AR 159 SW 2.0 JTDm 125 kW
Ex AR 147 JTDm 110kW
Ex AR 159 SW 2.0 JTDm 125 kW
Ex AR 147 JTDm 110kW
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7249
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Roubrt37 - 159 JTD 2.0 (2010)
nebyl náhodou 2.0 JTDM nasazen už ve FIATu Bravo od r.v.2007 ? Akorát že v Bravu měl 121kw, stejně jako v Lancii Delta od r.v.2008
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Roubrt37 - 159 JTD 2.0 (2010)
Třeba tento článek říká něco jiného:
http://www.auto.cz/novy-turbodiesel-2-0 ... romeo-5368
Ale máš pravdu, že nějaký dvoulitr EURO4 se v Lancii Delta vyskytuje už od roku 2008 jak tak koukám ... asi šlo jen o uvedení verze EURO5.
http://www.auto.cz/novy-turbodiesel-2-0 ... romeo-5368
Ale máš pravdu, že nějaký dvoulitr EURO4 se v Lancii Delta vyskytuje už od roku 2008 jak tak koukám ... asi šlo jen o uvedení verze EURO5.
AR 159 SW 2.4 JTDm 154kW Q4 Ti
Ex AR 159 SW 2.0 JTDm 125 kW
Ex AR 147 JTDm 110kW
Ex AR 159 SW 2.0 JTDm 125 kW
Ex AR 147 JTDm 110kW
- enzo156
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Roubrt37 - 159 JTD 2.0 (2010)
Zase z toho nebudeme dělat vědu, ten 2 litr vychází z 1,9, tím že má o 1mm větší vrtání z 82mm na 83mm a počítá s ekosrágorama, jinak je to skoro stejný železo.
Mám ho ve verzi 99kW najeto 54tkm a pohoda
Mám ho ve verzi 99kW najeto 54tkm a pohoda

Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Roubrt37 - 159 JTD 2.0 (2010)
Tak abychom se někam pohnuli :-) Je vidět, že mé dřívější nadšení pro AR vyprchalo a pocity po koupi mezi AR156 2.0 Selespeed a tímto autem jsou diametrálně odlišné.
chci si to tady napsat jako takový opravárenský deníček, co vše po koupi bylo měněno, či opraveno, abych měl sám přehled a vše bylo transparentní a trochu abych nahradil chybějící servisku
LAK
Na první i druhý pohled to auto vypadá i na 5 let stáří skvěle a to jak v interiéru, který je velice zachovalý, tak i bílý lak je, jak psal bývalý majitel Martin Chamrad v inzerátu, jako nový. Bodejť by ne
Auto bylo kompletně přelakováno. Naštěstí kvalitně, ale naměřili jsme tloušťku laku v hodnotách mezi 350-420 mikromilimetrů, což nejsou údaje, jak by jistě potvrdil i Franík, se kterými auta vyjíždí z fabriky. Ty se pohybují v řádu 250-290 Na celém autě. Naštěstí auto není nikde kitované. No bývalý majitel přiznal jen stříkání nárazníku, prý byl oprýskaný. Rozhodně však dostalo tečku na čumák, protože je lehce promáčklý chladič a chybí zástěrka, nebo jak se tomu nadává, na předním kole. Tak to je snad vše k tomu "jako novému" laku.
VÝMĚNY
Autu jsem nechal okamžitě vyměnít rozvody (138000km) i když bývalý majitel tvrdil, že prý byly asi dělané. Tak známe to, že
Dále byl měněn olej (SE 5W-30 Pure Energy) a všechny filtry v autě i palivový. Byl vyměněn olej v převodovce, brzdová i chladící kapalina.
Byly kompletně vyměněny brzdy a to kotouče i destičky. kotouče měly tak 1mm a destičky 0,5mm rezervu
TADY Pozor!!! pro vás co máte 2,0 v Ti paketu, tak vepředu jsou brzdy jako na 2,4 a 3,2, ALE vzadu jsou obyčejné nevětrané kotouče na verzi 2,0JTDm žádnej systém u prodejců to nerozpozná, tak ať objednáte správné
ZÁVADY
chčije z toho olej.Teda vlastně jenom kape, ale příjemný pohled na podlahu v garáži to tedy není. Zjistil jsem to po týdnu od zakoupení. Vyměnilo se těsnění u vakuové pumpy, ale to ten hlavní únik nebyl. Mechanik má podezření, že by to mohl být olej ze servořízení, protože nalezl dvě kapky, či fleky bíle zbarveného oleje
Ale olej uniká zřejmě i jinde…Už jste se někdo setkal, že by olej tekl (spíše vzlínal) od těsnění měrky oleje v olejové vaně? Má tam být O-kroužek a ten může být zpuchřelý a z toho důvodu to může prý Unikat
Ještě jedno mě teď čílí. Ovládání okýnka u řidiče a spolujezdce. Kdyš stojím, vše funguje normálně ale po nějaké době mi okýnko u řidiče buď nereaguje, anebo se naopak stáhne až dolů, ale pozor...při vytahování. Musím za jízdy otevřít dveře a pak to zase vyjede nahoru....
Chystám se provést kompletní přetěsnění, jak hlavy, tak vany. a to by v tom byl čert….
PS: Vím, že jsem ten nákup lehce podcenil, ale auto jsem nutně potřeboval odvézt a důvěřoval jsem prodejci, kolegovi alfistovi pod Nickem „Chamry“ že je v naprostém pořádku. Na postup při prodeji si stěžovat nemohu a i později se mnou ochotně konzultoval některé věci. ALE není možné, že by si sám za půl roku co auto vlastnil, nevšiml, že mu auto dělá loužičky a celá ta historie s lakem a lakováním mi taky moc důvěryhodně nepřipadá….

chci si to tady napsat jako takový opravárenský deníček, co vše po koupi bylo měněno, či opraveno, abych měl sám přehled a vše bylo transparentní a trochu abych nahradil chybějící servisku
LAK
Na první i druhý pohled to auto vypadá i na 5 let stáří skvěle a to jak v interiéru, který je velice zachovalý, tak i bílý lak je, jak psal bývalý majitel Martin Chamrad v inzerátu, jako nový. Bodejť by ne

VÝMĚNY
Autu jsem nechal okamžitě vyměnít rozvody (138000km) i když bývalý majitel tvrdil, že prý byly asi dělané. Tak známe to, že

Byly kompletně vyměněny brzdy a to kotouče i destičky. kotouče měly tak 1mm a destičky 0,5mm rezervu

TADY Pozor!!! pro vás co máte 2,0 v Ti paketu, tak vepředu jsou brzdy jako na 2,4 a 3,2, ALE vzadu jsou obyčejné nevětrané kotouče na verzi 2,0JTDm žádnej systém u prodejců to nerozpozná, tak ať objednáte správné
ZÁVADY
chčije z toho olej.Teda vlastně jenom kape, ale příjemný pohled na podlahu v garáži to tedy není. Zjistil jsem to po týdnu od zakoupení. Vyměnilo se těsnění u vakuové pumpy, ale to ten hlavní únik nebyl. Mechanik má podezření, že by to mohl být olej ze servořízení, protože nalezl dvě kapky, či fleky bíle zbarveného oleje
Ale olej uniká zřejmě i jinde…Už jste se někdo setkal, že by olej tekl (spíše vzlínal) od těsnění měrky oleje v olejové vaně? Má tam být O-kroužek a ten může být zpuchřelý a z toho důvodu to může prý Unikat
Ještě jedno mě teď čílí. Ovládání okýnka u řidiče a spolujezdce. Kdyš stojím, vše funguje normálně ale po nějaké době mi okýnko u řidiče buď nereaguje, anebo se naopak stáhne až dolů, ale pozor...při vytahování. Musím za jízdy otevřít dveře a pak to zase vyjede nahoru....

Chystám se provést kompletní přetěsnění, jak hlavy, tak vany. a to by v tom byl čert….
PS: Vím, že jsem ten nákup lehce podcenil, ale auto jsem nutně potřeboval odvézt a důvěřoval jsem prodejci, kolegovi alfistovi pod Nickem „Chamry“ že je v naprostém pořádku. Na postup při prodeji si stěžovat nemohu a i později se mnou ochotně konzultoval některé věci. ALE není možné, že by si sám za půl roku co auto vlastnil, nevšiml, že mu auto dělá loužičky a celá ta historie s lakem a lakováním mi taky moc důvěryhodně nepřipadá….
Naposledy upravil(a) roberto37 dne 13.2.2016, sob 12:08, celkem upraveno 2 x.
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
Re: Roubrt37 - 159 JTD 2.0 (2010)
co už, vychytáš to a budeš jezdit.... nic fatálního se (zatím) neděje....
Pravda, nákladově to asi nakonec vyjde jako funglovka, ale ty seš zvyklej.... hlavně se v tom nehrabej sám....
Já jen furt nechápu jak z auta může něco téct.... jediné auto ze kterého mi něco teče je Spider, jinak všechny káry co jsem kdy měl/mám, prostě neukapávaly.... A to se v tvém případě bavíme o 6 let starém autě.... 

Pravda, nákladově to asi nakonec vyjde jako funglovka, ale ty seš zvyklej.... hlavně se v tom nehrabej sám....


Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Roubrt37 - 159 JTD 2.0 (2010)
Náhodou jsem si vyměnil kabinovej filtr, protože mechoš to na 159 ještě nikdy nedělal. Takže Robert na to přišel sám 
mě taky ze 156tek nikdy nic nechcalo...
Jinak jsem viděl můj rozebraný motor ze zadřené 156ky a už se rýsuje, že tak do měsíce vyjedu s JTSkem
Motor byl zadřený na klice. Dvě šály zlomený. Ale jinak vše ostatní relativněv pořádku. Takže jsem koupil ojetý Motor s 230tkm. Přebrousí se klika (ta moje nee) koupí se šály, pístní kroužky, vyčistí písty (překvapilo mě jak byly zakarbonizované, holt mi dost papal olej) a tradááá

mě taky ze 156tek nikdy nic nechcalo...

Jinak jsem viděl můj rozebraný motor ze zadřené 156ky a už se rýsuje, že tak do měsíce vyjedu s JTSkem

Motor byl zadřený na klice. Dvě šály zlomený. Ale jinak vše ostatní relativněv pořádku. Takže jsem koupil ojetý Motor s 230tkm. Přebrousí se klika (ta moje nee) koupí se šály, pístní kroužky, vyčistí písty (překvapilo mě jak byly zakarbonizované, holt mi dost papal olej) a tradááá
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7249
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Roubrt37 - 159 JTD 2.0 (2010)
jo, vychytáš to uchcávání oleje a bude dobře, a za celolak buď rád
, sám by sis ho určo nedopřál 


AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3822
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Roubrt37 - 159 JTD 2.0 (2010)
To že jsi neměřil víc neznamená že to majitel přelakoval. I ve fabrice pokud se něco nepovede jede auto linkou několikrát. Třeba plniče jsou u nás povolený 3 vrstvy. No a když se pak nepovede i vrchní pigment a lak tak to dopadne podobně. Kolik je kompletní max vrstva nevím. Můžu zjistit. Osobně mě též v AAA tvrdil že mám lakovaný 5tý dveře
ale rozstřik na kapotě nenašel.

Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: Roubrt37 - 159 JTD 2.0 (2010)
možná to ve výrobě lakovali 3x a pak ještě po té skoro-totálce.... 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3822
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Roubrt37 - 159 JTD 2.0 (2010)
změř vrstvu ve falci vedle samolepky s kodem barvy pokud bude stejná jako na povrchu je pravděpodobné že to bude z továrny. Samolepka se při přelaku většinou sundá nebo se falce nelakujou. A samolepka se lepí až po výstupní kontrole, potom už je lak OK. Takže pokud tam není nebo bude vrstva jiná je něco špatně.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Roubrt37 - 159 JTD 2.0 (2010)
Co to je falc a kde ho najdu? :-)
když ale ta hloubka laku je po celém autě rozdílná až o 150 jednotek
když ale ta hloubka laku je po celém autě rozdílná až o 150 jednotek
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3822
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Roubrt37 - 159 JTD 2.0 (2010)
Falce jsou vnitřky dveří, Z linky by byla vrstva všude stejná. Můžou se rozcházet panelový díly ale né všechny, panelový díl (dveře atd.) jdou na přeslak samostatně na nosičích. Ale pokud je víc závad jede celý znova.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů