



cerpadlo i vstriky jsou zrepasovany, respektive hodnoty maji absolutne v poradku, to ze jsem zvysil tlak hodne, to vim, prave proto se ptam, jak zabranit tomu, aniz by to hazelo do nouzaku, co vim, tak vymena cerpadla z 2.4 nicemu nepomuze, spis me zajimal ten DRV, ale ted zjistiju, ze DRV jsou vlastne vsechny stejny, takze tudy cesta nepovede, jedina cesta, bude asi sehnat cerpadlo Bosch s vetdim prumerem pistku tedy takovy ktery snese vetsi mnozstvi nafty, ale tam zas nevim, jestli pasuje bez uprav treba z nektereho modelu BMW 330d ktery by melo mit ten prutok prave vetsir-a-k píše:Jinym ''silnejsim'' DRV ventilem, nic nedocilis. Problem je v cerpadle. 1) Bud jsi zvysil tlak v railu na tolik,ze cerpadlo neni schopno fyzicky drzet danej tlak(vymena za jiny) treba 156 2.4 jtd 20v
2)Tvoje stavajici cerpadlo propousti(zrepasuj)
no ja jen, ze mezi mym prvnim dotazem, uz jsem pozistoval par info, takze protor-a-k píše:Kdyz se ptas na neco co nevis, tak se pak netvar jako ze to visTak nastava ta prvni situace co jsem ti psal. Tobe bude stacit v pohode z toho 20V. Ohledne vetsiho, mensiho, viz cerpadla, moc nezjistis. Oni totiz jsou plus minus vsechny stejny, krom par modifikaci spise na funknosti nez vykonu. Proto z toho 20V ktery je uz modifikovany co se tyce tesnicich segmentu a tim je vetsi pravdepodobnost ze bude drzet vyssi tlak. Jinak z bmw 3.0D tam jde, mam ho pripraveny do 20V. Musi se jen vymenit celo cerpadla u remenice, z puvodniho.
Napíchni si motor co říká na teplotu počítač. Auto můžeš mít ohřáté a jen ukazuje špatně budík, což je u 156 docela běžné. Taky jsem to kdysi takhle po koupi honil. Ta spotřeba nenormální být nemusí, záleží na stylu jízdy, zatížení auta, kvalitě nafty...Maxik píše: 4.12.2017, pon 01:03 Motor 1.9 16V 103 kw. Je v háji termostat, ohřeje se to na max 70 stupňů, jak velký to může mít vliv na spotřebu? Auto máme tři dny.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti