testy & recenze

Odpovědět
rakonek
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 499
Registrován: 12.10.2012, pát 13:03
Bydliště: Linde

Re: testy & recenze

Příspěvek od rakonek » 10.11.2016, čtv 22:27

To,že svět motorů je uplacen to víme asi všichni páč ochcáfka ať je versus cokoliv tak je vždy vítěz testu kosmická loď TSI apod :smt021 .Jak řadí, jaké je řízení a jaké jsou brzdy to jsme se nějak nedozvěděli.90% testu negativa o ho.ně.Nějak mi to nehraje s testy u sousedů kde jsou spokojeni.Asi přišel velký Johan z VW a řekl běda jak to dopadne dobře pepiku to pak nebudou tesy v lázních nebo v supercontinentálu.Prostě tady něco smrdí. :-k to jak psal kubas s tím klepáním na kufr to jsem fakt jste neviděl opravdu už hledají úplný kraviny.To jak zní kufr víko to vime díky pepo ale jak táhne motor to musíme vyčíst z křišťálové koule.Tak že česká média :smt097
AR 159 sw 2,4 jtdm 147 kw

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18603
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: testy & recenze

Příspěvek od Kubas » 10.11.2016, čtv 22:55

zas bych s těma teoriema o uplacených novinářích nepřeháněl - o kolik Alf se na českém trhu prodá víc když je novináři vychválí? o 20? no to by konkurenci položilo.... :wink: těžko říct, sám nevím....
Petr147 píše:Proč? Protože to tak všichni normálně dělají? A když už si za takovou opičárnu zaplatím, tak chci vědět, co tam mám za kvalt?...
já s autama s automatem občas jezdím a prostě mě to nezajímá.... zajímá mě, jestli mi to při konstantním tempu dá takový kvalt, aby to točilo optimální otáčky.... a jestli při předjíždění podřadí tak, abych mohl využít výkon.... ale je mi u pr*ele, jestli ten vhodný stupeň má číslo 4 nebo 7.... podstatné jsou snad otáčky, ne číslo stupně....

ale jo, beru že lidi chtějí mít pocit že za svý prachy toho hodně dostali, čili spoustu funkcí a blbostí, které jsou sice k ničemu, ale dotváří takový ten cingrlátkový pocit.... třeba čtení značek.... má to vůbec Alfa? nebo zase zaspali dobu.... :roll: a indikátor správného řazení, doufám že ho Giulia má, jinak je to další hřebík do rakve.... :smt089
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

petrAR156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1583
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: testy & recenze

Příspěvek od petrAR156 » 10.11.2016, čtv 23:28

Zas na druhou stranu o kolik by si ji koupilo víc lidí kdyby ji vychválil? Každý kdo je trošku soudný si po poklepání na kufr pomyslí to co při sledování já, "blbec" a stejně si ji v případě zájmu půjde projet. Takle shodím jakýkoliv auto, strukturou plastu dal objektivitě korunu a "alfou omegou" nadhled čvrťáka.
Tak zhruba od půlky jsem to bral už jako parodii na novinařinu.

hombre1509

Příspěvky: 23
Registrován: 15.7.2013, pon 11:56

Re: testy & recenze

Příspěvek od hombre1509 » 10.11.2016, čtv 23:35

Naposledy upravil(a) hombre1509 dne 20.5.2017, sob 22:23, celkem upraveno 1 x.

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8493
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: testy & recenze

Příspěvek od Harous » 10.11.2016, čtv 23:42

A je to tu zase. Někdo si dovolil nepochválit Giulii... :-D
Možná by to chtělo trochu nadhledu. Konečný hodnocení nedopadlo nijak špatně a je evidentní, že ho štvali v podstatě zbytečný detaily. Že jde SS vypnout je fajn, ale když už to tam je tak by to mělo fungovat pořádně. Infotainment by asi taky mohl být odladěnější. Jestli zobrazovat nebo nezobrazovat kvalt netuším, s automatama zkušenosti nemám. Jen se divím tomu joystickovému voliči, když už se to nesetkalo se zrovna dobrou odezvou u Jeepů. Vypínatelný ESP je taky jen otázka SW. O to víc ale mrzí, že to srážej zbytečný detaily.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

petrAR156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1583
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: testy & recenze

Příspěvek od petrAR156 » 11.11.2016, pát 00:02

Harous píše:A je to tu zase. Někdo si dovolil nepochválit Giulii... :-D
O chválení ani tak nejde, třeba ty stěrače jako chybu beru, kluci taliánský asi nepočítali, že by si tu hovadinu někdo nevypínal :), zbytek jeho závěrů je buď subjektivních (plasty), plynoucích z jeho chyby (SS), nebo nelogických, jak by chtěl při absenci pádel pohodlně řadit aretovaným joystickem?
Každý auto má chyby nebo ergonomie nesedne každýmu, ale tady je lovil špendlíčkem (kromě již zmíněných stěračů - což opraví soft), jediný klady který zmínil jsou natolik neoddiskutovatelný (výsledky testů bezpečnosti, jízdní vlastnosti), že jejich popřením by se totálně odvařil.

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8493
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: testy & recenze

Příspěvek od Harous » 11.11.2016, pát 00:33

petrAR156 píše:jak by chtěl při absenci pádel pohodlně řadit aretovaným joystickem?
Co jsem jel s automatem tak volič chodil v dráze, že si hned věděl co tam je i bez displeje a z polohy D šlo do boku vrazit M kde už to chodilo klasicky + a -. Jsou to prostě všechno detaily který Tě sice nenutí to auto zazdít a nepřemýšlet o něm, ale zamrzej...
Věřím třeba tomu, že ty stěrače dokážou tak naštvat, že v tu chvíli vidíš rudě. A stát se Ti to u novýho auta po pár dnech provozu tak to vezeš do servisu, že to je rozbitý. :D
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

RonyV
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 318
Registrován: 24.1.2011, pon 20:35
Bydliště: Vejprty

Re: testy & recenze

Příspěvek od RonyV » 11.11.2016, pát 06:12

Petr147 píše:
RonyV píše:Kšáá! To se tu nesmí psát... :)
Sorry, já zapoměl že témata negativ a tuningu zde jsou zakázany. :-D



Faktem je a zůstává prostě to, že tohle auto má bejt záchranej pilíř téhle automobilky. Laďku si nasadili vysoko - premiová třída, odvážná cena, přetáhnout zákazníky. Jak tam říká, špatně se přesvěčuje jedním autem, když předešlích 10let nebylo zrovna valných. O to víc musí Giu být v každém detailu min. srovnatelná s tou konkurencí protí který nastupuje a pokud chce od ní ještě přetáhnout lidi, tak k tomu nabídnout u každého z těch detailů něco navíc a né to že při zapnutém SS a vypnutí motoru nedojedou stěrače a motor nenaskočí když tahám za volant ...

Co asi uslyší člověk od lidí pro který Alfa je křáp po shlednutí takoví recenze ... noo dobrá jebka zase ta nová Alfa, už mi to úplně zvoní v uších :???:

Zákazníky konkurenčních vozů Alfa nepřetáhne na svojí stranu asi tím, že si ti dotyční řeknou "koupíme si zlato Alfu, jinak krachne" ... ty to zajímá asi tak jako mě že už neexistuje Saab...
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18603
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: testy & recenze

Příspěvek od Kubas » 11.11.2016, pát 06:23

Harous: tak jestli ti test kde pán pořád s dramatickým výrazem kritizuje hovadiny a na konci prohlásí, že to vidí tak, že Alfa buď krachne nebo ji koupí Číňani, přijde jako že konečný hodnocení nedopadlo špatně tak to pak jo :D Pro mě je to totální snůška emotivních blábolů, nic víc.... (hodnocení 90% je v kontextu testu naprosto absurdních)

Našel vlastně jen dvě zajímavé věci: ty stěrače při vypnutí SS - to je fail....

Co se joysticku týče, jo, to je taky naprd.... běžná kulisa je v tomhle prostě intuitivnější. Nevím teda jak to má konkurence, myslel jsem že BMW má to samé, viz třeba tohle: http://www.auto.cz/test-bmw-335d-xdrive ... oto?foto=7 - tam taky nevidím podle čeho bych rychle poznal co mám zařazeno....

Ale zbytek toho testu... člověk se o tom autě reálně nedozví vůbec nic....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

rapid
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 160
Registrován: 14.11.2011, pon 18:28
Bydliště: SK - šurany
Kontaktovat uživatele:

Re: testy & recenze

Příspěvek od rapid » 11.11.2016, pát 07:15

hombre1509 píše:K tomu zobrazeni rychlosti - kdyz jedu na D, zobrazuje se D bez rychlosti. I v tomhle rezimu se da radit padlama, jakmile pouziju padlo, zacne to zobrazovat D+cislo, pak bud radim dal a vidim cisla, nebo se to po chvilce prepne do "obycejneho" D a radi samo. Expert Pepa padla pod volantem nemel (!), pak je jeste moznost prepnout joystick do rezimu M (to se dela do strany, doleva, takze to nejde udelat blbe) a je jsou videt cisla, tedy M+rychlost, bez padel se samozrejme musi radit joystickem (dopredu/dozadu)....
ano on tam nemal pádla.
inak ked jazdi v automatickom rezime tak je to uplne fuk co tam ma zaradene, aj tak to zariadi prevodovka podla situacie a reakcie na plyn. tak naco by mu bola zbytocna info s ktorou by aj tak nic nevedel spravit . mne by to nechybalo aj tak sa ma pozerat na cestu ako pri kazdom preradeni ze co tam je zaradene
AR Stelvio lusso RWD 2019
AR Stelvio Q4 2019
AR 159SW TI 2,2JTS Selespeed
ducato X250 2017
ex.alfa romeo 156 crosswagon Q4, A5000
Lancia Delta HF Integrale 16v: model 831AB*026. Motor 831D5*000

mari156
Pozorovatel

Příspěvky: 494
Registrován: 22.4.2013, pon 19:53
Bydliště: Novojičínsko

Re: testy & recenze

Příspěvek od mari156 » 11.11.2016, pát 07:27

Každý normálně uvažující a vnímající člověk musí uznat,že ten test vlastně ani nebyl test.Byl jen subjektivní pohled na auto,kterému zrovna nefandí a hledání mínusových maličkostí,které by snad i jinde s radostí i opomenul.Dle mého si chtěl záměrně kopnout a to kopnutí zaobalil do rádoby vtipů.V této sekci by to ani nemělo být zmiňované,protože to nebyl test auta.Toto patří zde .... česká média a auta - tragikomický příběh....
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18603
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: testy & recenze

Příspěvek od Kubas » 11.11.2016, pát 08:39

hombre1509 píše:Indikator spravneho razeni tam je v rezimu M, ale ja osobne nechapu k cemu - kdyz uz si v aute s automatem prepnu razeni na manual, tak to delam proto, abych radil podle sebe, pokud bych chtel radit podle sipky, tak to muzu nechat na D a je to "automaticky :D .
jo jo, indikátor správného řazení v manuálním režimu automatu je přesně ta hovadina, která je tam naprosto zbytečně.... :D ale třeba to tak dávají všichni tak je dobře že to má Alfa taky, aby to potenciální zákazníci které chce Alfa přetáhnout od jiných značek nevnímali jako negativum.... :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

ninko
Uživatelský avatar

Příspěvky: 31
Registrován: 11.7.2013, čtv 21:17

Re: testy & recenze

Příspěvek od ninko » 11.11.2016, pát 08:49

ten indikator je tam potrebny na zaklade europskej legislativy, kde sa to zohladnuje pri vypocte normovanej spotreby. ak ten indikator tam je, tak sa nejako znizuje urcity koeficient.
Lancia Thesis 2,4 JTD 10V Executive
Citroen C3 Picasso 1,4 VTi
Fiat bravo 1,6 16V

Ondra156
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 535
Registrován: 28.2.2014, pát 17:48
Bydliště: Hodonín-Zlín

Re: testy & recenze

Příspěvek od Ondra156 » 11.11.2016, pát 09:03

Tak jsem se na to podíval až teď. Už si nemusím dávat kafe, bo tohle byla dost velká síla. O testu je zbytečné polemizovat, to byla prostě blbost. Co byla ale ultra blbost, tak to klepání na kufr :-D Jak už bylo napsáno, řeší pi*oviny
Bez srdce bychom byli jen stroje
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark - Strada
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V - Stradale .....už tam má 3.0 :)
_________________________________

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8493
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: testy & recenze

Příspěvek od Harous » 11.11.2016, pát 09:24

Kubas píše:Harous: tak jestli ti test kde pán pořád s dramatickým výrazem kritizuje hovadiny a na konci prohlásí, že to vidí tak, že Alfa buď krachne nebo ji koupí Číňani, přijde jako že konečný hodnocení nedopadlo špatně tak to pak jo :D Pro mě je to totální snůška emotivních blábolů, nic víc.... (hodnocení 90% je v kontextu testu naprosto absurdních)
Auto dostalo hodnocení školní 2, 90%. To se mě osobně zdá jako hodnocení výborný. Jeho pocity jestli je to na krach nebo na Čínu mě nezajímají. Kolik by to auto muselo dostat aby to tu nezvedlo takovou vlnu kritiku? Za jedna a minimálně kolik procent? Aspoň 98? Kdyby to auto dostalo 99% a zmínil cokoliv jako detail tak se tu na něj stejně vrhnete. Možná by to chtělo trochu nadhledu, sundat klapky z očí, brát tyhle testy jako subjektivní názor testujícího na auto a nebrat to jako vyhlášení války značce Alfa Romeo.
Nebo si snad vážně myslíte, že ten kdo reálně uvažuje o Giulii se řídí testama v médiích? Že někdo doma řekne "Mámo podívej jak to zdrbli v testu, dostalo to jen dvojku a 90%, radši koupíme něco jinýho."? Radši bych se ptal kde jsou reklamy na Giulii, kde je nějaká prezentace značky v ČR, co Alfa dělá aby byla vidět...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Bull.et
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 703
Registrován: 2.3.2007, pát 22:41
Kontaktovat uživatele:

Re: testy & recenze

Příspěvek od Bull.et » 11.11.2016, pát 09:59

Ono nejde o to kolik to auto dostalo procent, ale o to jakym stylem byl test veden a prezentovan a veden.

Co se prezentace znacky tyce, tam naprostej souhlas. To je tragedie.
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Ti
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P

villiersa
Uživatelský avatar

Příspěvky: 57
Registrován: 31.8.2012, pát 07:16
Bydliště: Zlín

Re: testy & recenze

Příspěvek od villiersa » 11.11.2016, pát 10:41

Z principu se na autosalon nedívám...jejich "experti" jsou experti nevím na co a nevím na základě čeho si tak říkají... Jediný kdo tam za něco stojí je Sršeň.

Ale tak podíval jsem se na test Giu a souhlas, zaseklé stěrače u SS to je chyba.
No ale ty zbývající nicneříkající žvásty toho "experta", no nevím ale test auta by měl vypadat úplně jinak.
Prostě u testu auta mě nezajímá názor testera na to kdo by podle něj měl automobilku koupit, to s testovaným autem nijak nesouvisí.

Zatím jsem si ji procházel jen staticky a prostě mám asi jiný názor, než tester.
1999 - AR 166 2,4JTD /EGR - off/KAT - off
1999 - Fiat Punto 1,2 8V
2001 - Fiat Marea Weekend 1,9JTD
V péči
1993 - Opel Corsa 1,4i

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8493
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: testy & recenze

Příspěvek od Harous » 11.11.2016, pát 11:02

Tak mě zajímalo co o Giulii píšou v zahraničních testech a jako první jsem kápnul na tenhle test z UK:
http://www.autocar.co.uk/car-review/alfa-romeo/giulia

Celkově auto chválí, v testu mají pár výhrad. Dovolím si vycucnout pár vět s těmi výhradami:
You can’t turn off the stability systems, there’s no such thing as the correct wiper speed in light rain, the hazard lights trigger much too soon under moderate to heavy braking, the temperature in the car at times sometimes seemed to be at significant variance to that displayed on the screen and the sat-nav screen is decidedly low rent compared to what is now found in its BMW and Mercedes rivals. Out there in the real world where cars are lived with as well as driven, this stuff matters.
The engine is noisy at idle and under full load, but otherwise quiet, quieter for sure than equivalents found in the C-Class and Jaguar XE, but probably still behind BMW and Audi. The instruments in their classically hooded binnacles are clear, though not that attractive.
The all new electronic power steering disappoints, though; it’s too quick, too aggressive off centre and almost entirely lacking in desirable feedback.
It makes it difficult to feel the front of the car and judge precisely the correct lock required to angle in to a quick curve. This is a shame because the car seems to have a nice balance, gentle understeer appearing to want to flow into equally benign oversteer before a barrage of needlessly early electronic interference unceremoniously shuts down that particular avenue of entertainment.
Nezdá se vám to podobný výhradám Meziplynu? Mě totiž ano. Napadlo vás, že by na tom mohlo vážně něco být? :wink:
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18603
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: testy & recenze

Příspěvek od Kubas » 11.11.2016, pát 11:29

Harousi podle tebe je OK že expert Pepa ( :-D ) vybleje kýblík sraček, mele o krachu a pak tam naskočí 90%? podle mě nikdo neřeší procenta, ale vyznění testu.... nechápu proč se toho deb*la zastáváš, je zcela evidentní, že netestoval, ale jen tak na náhodu sypal všechna negativa kterých si všimnul.... ale souhlasím, že takový test neovlivní snad ani jednoho potenciálního kupujícího....

a jinak proti tomu co píšou angláni neřeknu ani popel, je to prostě testem podložený subjektivní názor, nic proti. Jenže oni narozdíl od toho českého testu taky píšou "The detailing may need some work, but the fundamentals are mainly excellent." a to je to co mě v těch českých testech chybí....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8493
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: testy & recenze

Příspěvek od Harous » 11.11.2016, pát 11:57

Pozor, to je Tvůj pohled na věc. Já se žádnýho Pepy nezastávám, mě je celej autosalon ukradenej. Nelíbí se mi jejich pojetí testů a právě ta dramatizace a pokus o vtip, tak se na to vůbec nedívám. Podíval jsem se jen na tenhle díl o Giulii na netu. A nějak tam nevidím nic co by mě mělo urážet. Všechny ty testy mají společné to, že jsou na to auto všichni natěšení. Když se pak najde něco co jim vadí, zdůrazní to o to víc. Spíš mě fascinuje jak se do každýho kdo si dovolí říct nebo napsat něco negativního o Giulii pustíte a začnete ho dehonestovat. Bez ohledu na to jestli na tom vážně něco není.
Jsem rád, že se alespoň shodneme na tom, že tyhle testy prodeje nedělají.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

RonyV
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 318
Registrován: 24.1.2011, pon 20:35
Bydliště: Vejprty

Re: testy & recenze

Příspěvek od RonyV » 11.11.2016, pát 12:14

Prodeje nedělají, ale nadhodí z části názor na auto, hlavně ne/Alfistům a těm co v tom nikdy neseděli.

Jak jsem psal ráno, už jsem tu poslouchal dnes v práci od dvou lidí připomínky typu ... Tak co Alfisto, se vám ta nová moc nepovedlo co? Koukal jsem včera na Primu a teda nic moc. Plasty v interieru prej na prd, palubní systém nepřehlednej a nefunkční no a to s tím SS podělali taky dobře ...
Vysvětlovat takovejm lidem opak a neschodu s tím co někdo při takovém testu naplká se moc nedá. Protože Papík je přeci ten expert.

Každej kouká na jinou značku aut, jednomu nikdy nevnutíte koncern, druhému nikdy nevnutíte Forda a třetímu nevnutíte Alfu ...
I kdyby ten test dopadl sebelíp, tak ten co má Alfi za hnuj u toho zůstane ikdyž se na hlavu budete stavět.
Tady člověk nerazí zase na odpor kterékoliv připomínky nebo kritiky na Alfu ...

Každej ať si koupí a vlastní co on uzná za lepší. Hádat se o tom které auto je, nebo neni lepší je jako ve školce.
100lidí 100chutí
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW

Ondra156
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 535
Registrován: 28.2.2014, pát 17:48
Bydliště: Hodonín-Zlín

Re: testy & recenze

Příspěvek od Ondra156 » 11.11.2016, pát 12:23

No...to je přesně ono. Lidé věří médiím a raději než aby to zkusili, tak raději uvěří "expertům" a pak se můžem divit, že prodeje nejdou úplně nejlíp, takže podle mě to z části ty potenciální kupce, zaslepené a oslepené negativama, které na ně někdo vysype z telky, prostě do značné míry ovlivní. ...Jak moc netuším, ale to se asi ukáže. Jen aby už nebylo pozdě.
Bez srdce bychom byli jen stroje
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark - Strada
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V - Stradale .....už tam má 3.0 :)
_________________________________

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8493
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: testy & recenze

Příspěvek od Harous » 11.11.2016, pát 12:38

Názor na auto si na základě toho někdo udělat může. Ale pochybuju, že si na základě primáckýho autosalonu negativní názor na auto udělá potencionální kupec Giulie. Jo, to že se na základě toho někdo utvrdí v tom jak udělal dobře, že koupil Octávii je věc jiná... Ale to není potencionální zájemce...
A jestli to auto nějaký negativa má (jakože mají všechna auta nějaká) tak se přece nejde divit, že na ně někdo poukáže.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8733
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: testy & recenze

Příspěvek od Hampice » 11.11.2016, pát 12:39

Všechno co tu teď píšete se ale týká jenom tohohle našeho tatarstánu. A ten jaksi celkové prodeje FCA nějak neovlivňuje. Kdyby to tady zabalili úplně, nestalo by se v globálním měřítku VŮBEC NIC. A vzhledem k postoji a přístupu k marketingu maďarského zastoupení si myslím, že to k tomu i neodvratně spěje. Takže buďme rádi za každého slušného a snaživého prodejce tady. A tyhle blitky, jako předvedli Koubek a experti* ten proces odchodu odsud akorát tak podporují...
Stačí se kouknout do Německa nebo Rakouska...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8493
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: testy & recenze

Příspěvek od Harous » 11.11.2016, pát 13:19

V tom britským Autocaru to jsou taky blitky? :wink:
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Odpovědět

Zpět na „Giulia“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů