testy & recenze
Re: testy & recenze
To,že svět motorů je uplacen to víme asi všichni páč ochcáfka ať je versus cokoliv tak je vždy vítěz testu kosmická loď TSI apod .Jak řadí, jaké je řízení a jaké jsou brzdy to jsme se nějak nedozvěděli.90% testu negativa o ho.ně.Nějak mi to nehraje s testy u sousedů kde jsou spokojeni.Asi přišel velký Johan z VW a řekl běda jak to dopadne dobře pepiku to pak nebudou tesy v lázních nebo v supercontinentálu.Prostě tady něco smrdí. to jak psal kubas s tím klepáním na kufr to jsem fakt jste neviděl opravdu už hledají úplný kraviny.To jak zní kufr víko to vime díky pepo ale jak táhne motor to musíme vyčíst z křišťálové koule.Tak že česká média
AR 159 sw 2,4 jtdm 147 kw
Re: testy & recenze
zas bych s těma teoriema o uplacených novinářích nepřeháněl - o kolik Alf se na českém trhu prodá víc když je novináři vychválí? o 20? no to by konkurenci položilo.... těžko říct, sám nevím....
ale jo, beru že lidi chtějí mít pocit že za svý prachy toho hodně dostali, čili spoustu funkcí a blbostí, které jsou sice k ničemu, ale dotváří takový ten cingrlátkový pocit.... třeba čtení značek.... má to vůbec Alfa? nebo zase zaspali dobu.... a indikátor správného řazení, doufám že ho Giulia má, jinak je to další hřebík do rakve....
já s autama s automatem občas jezdím a prostě mě to nezajímá.... zajímá mě, jestli mi to při konstantním tempu dá takový kvalt, aby to točilo optimální otáčky.... a jestli při předjíždění podřadí tak, abych mohl využít výkon.... ale je mi u pr*ele, jestli ten vhodný stupeň má číslo 4 nebo 7.... podstatné jsou snad otáčky, ne číslo stupně....Petr147 píše:Proč? Protože to tak všichni normálně dělají? A když už si za takovou opičárnu zaplatím, tak chci vědět, co tam mám za kvalt?...
ale jo, beru že lidi chtějí mít pocit že za svý prachy toho hodně dostali, čili spoustu funkcí a blbostí, které jsou sice k ničemu, ale dotváří takový ten cingrlátkový pocit.... třeba čtení značek.... má to vůbec Alfa? nebo zase zaspali dobu.... a indikátor správného řazení, doufám že ho Giulia má, jinak je to další hřebík do rakve....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: testy & recenze
Zas na druhou stranu o kolik by si ji koupilo víc lidí kdyby ji vychválil? Každý kdo je trošku soudný si po poklepání na kufr pomyslí to co při sledování já, "blbec" a stejně si ji v případě zájmu půjde projet. Takle shodím jakýkoliv auto, strukturou plastu dal objektivitě korunu a "alfou omegou" nadhled čvrťáka.
Tak zhruba od půlky jsem to bral už jako parodii na novinařinu.
Tak zhruba od půlky jsem to bral už jako parodii na novinařinu.
-
hombre1509
- Příspěvky: 23
- Registrován: 15.7.2013, pon 11:56
Re: testy & recenze
A je to tu zase. Někdo si dovolil nepochválit Giulii...
Možná by to chtělo trochu nadhledu. Konečný hodnocení nedopadlo nijak špatně a je evidentní, že ho štvali v podstatě zbytečný detaily. Že jde SS vypnout je fajn, ale když už to tam je tak by to mělo fungovat pořádně. Infotainment by asi taky mohl být odladěnější. Jestli zobrazovat nebo nezobrazovat kvalt netuším, s automatama zkušenosti nemám. Jen se divím tomu joystickovému voliči, když už se to nesetkalo se zrovna dobrou odezvou u Jeepů. Vypínatelný ESP je taky jen otázka SW. O to víc ale mrzí, že to srážej zbytečný detaily.
Možná by to chtělo trochu nadhledu. Konečný hodnocení nedopadlo nijak špatně a je evidentní, že ho štvali v podstatě zbytečný detaily. Že jde SS vypnout je fajn, ale když už to tam je tak by to mělo fungovat pořádně. Infotainment by asi taky mohl být odladěnější. Jestli zobrazovat nebo nezobrazovat kvalt netuším, s automatama zkušenosti nemám. Jen se divím tomu joystickovému voliči, když už se to nesetkalo se zrovna dobrou odezvou u Jeepů. Vypínatelný ESP je taky jen otázka SW. O to víc ale mrzí, že to srážej zbytečný detaily.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: testy & recenze
O chválení ani tak nejde, třeba ty stěrače jako chybu beru, kluci taliánský asi nepočítali, že by si tu hovadinu někdo nevypínal , zbytek jeho závěrů je buď subjektivních (plasty), plynoucích z jeho chyby (SS), nebo nelogických, jak by chtěl při absenci pádel pohodlně řadit aretovaným joystickem?Harous píše:A je to tu zase. Někdo si dovolil nepochválit Giulii...
Každý auto má chyby nebo ergonomie nesedne každýmu, ale tady je lovil špendlíčkem (kromě již zmíněných stěračů - což opraví soft), jediný klady který zmínil jsou natolik neoddiskutovatelný (výsledky testů bezpečnosti, jízdní vlastnosti), že jejich popřením by se totálně odvařil.
Re: testy & recenze
Co jsem jel s automatem tak volič chodil v dráze, že si hned věděl co tam je i bez displeje a z polohy D šlo do boku vrazit M kde už to chodilo klasicky + a -. Jsou to prostě všechno detaily který Tě sice nenutí to auto zazdít a nepřemýšlet o něm, ale zamrzej...petrAR156 píše:jak by chtěl při absenci pádel pohodlně řadit aretovaným joystickem?
Věřím třeba tomu, že ty stěrače dokážou tak naštvat, že v tu chvíli vidíš rudě. A stát se Ti to u novýho auta po pár dnech provozu tak to vezeš do servisu, že to je rozbitý.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: testy & recenze
Sorry, já zapoměl že témata negativ a tuningu zde jsou zakázany.Petr147 píše:RonyV píše:Kšáá! To se tu nesmí psát...
Faktem je a zůstává prostě to, že tohle auto má bejt záchranej pilíř téhle automobilky. Laďku si nasadili vysoko - premiová třída, odvážná cena, přetáhnout zákazníky. Jak tam říká, špatně se přesvěčuje jedním autem, když předešlích 10let nebylo zrovna valných. O to víc musí Giu být v každém detailu min. srovnatelná s tou konkurencí protí který nastupuje a pokud chce od ní ještě přetáhnout lidi, tak k tomu nabídnout u každého z těch detailů něco navíc a né to že při zapnutém SS a vypnutí motoru nedojedou stěrače a motor nenaskočí když tahám za volant ...
Co asi uslyší člověk od lidí pro který Alfa je křáp po shlednutí takoví recenze ... noo dobrá jebka zase ta nová Alfa, už mi to úplně zvoní v uších
Zákazníky konkurenčních vozů Alfa nepřetáhne na svojí stranu asi tím, že si ti dotyční řeknou "koupíme si zlato Alfu, jinak krachne" ... ty to zajímá asi tak jako mě že už neexistuje Saab...
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
Re: testy & recenze
Harous: tak jestli ti test kde pán pořád s dramatickým výrazem kritizuje hovadiny a na konci prohlásí, že to vidí tak, že Alfa buď krachne nebo ji koupí Číňani, přijde jako že konečný hodnocení nedopadlo špatně tak to pak jo Pro mě je to totální snůška emotivních blábolů, nic víc.... (hodnocení 90% je v kontextu testu naprosto absurdních)
Našel vlastně jen dvě zajímavé věci: ty stěrače při vypnutí SS - to je fail....
Co se joysticku týče, jo, to je taky naprd.... běžná kulisa je v tomhle prostě intuitivnější. Nevím teda jak to má konkurence, myslel jsem že BMW má to samé, viz třeba tohle: http://www.auto.cz/test-bmw-335d-xdrive ... oto?foto=7 - tam taky nevidím podle čeho bych rychle poznal co mám zařazeno....
Ale zbytek toho testu... člověk se o tom autě reálně nedozví vůbec nic....
Našel vlastně jen dvě zajímavé věci: ty stěrače při vypnutí SS - to je fail....
Co se joysticku týče, jo, to je taky naprd.... běžná kulisa je v tomhle prostě intuitivnější. Nevím teda jak to má konkurence, myslel jsem že BMW má to samé, viz třeba tohle: http://www.auto.cz/test-bmw-335d-xdrive ... oto?foto=7 - tam taky nevidím podle čeho bych rychle poznal co mám zařazeno....
Ale zbytek toho testu... člověk se o tom autě reálně nedozví vůbec nic....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- rapid
- Nováček
- Příspěvky: 160
- Registrován: 14.11.2011, pon 18:28
- Bydliště: SK - šurany
- Kontaktovat uživatele:
Re: testy & recenze
ano on tam nemal pádla.hombre1509 píše:K tomu zobrazeni rychlosti - kdyz jedu na D, zobrazuje se D bez rychlosti. I v tomhle rezimu se da radit padlama, jakmile pouziju padlo, zacne to zobrazovat D+cislo, pak bud radim dal a vidim cisla, nebo se to po chvilce prepne do "obycejneho" D a radi samo. Expert Pepa padla pod volantem nemel (!), pak je jeste moznost prepnout joystick do rezimu M (to se dela do strany, doleva, takze to nejde udelat blbe) a je jsou videt cisla, tedy M+rychlost, bez padel se samozrejme musi radit joystickem (dopredu/dozadu)....
inak ked jazdi v automatickom rezime tak je to uplne fuk co tam ma zaradene, aj tak to zariadi prevodovka podla situacie a reakcie na plyn. tak naco by mu bola zbytocna info s ktorou by aj tak nic nevedel spravit . mne by to nechybalo aj tak sa ma pozerat na cestu ako pri kazdom preradeni ze co tam je zaradene
AR Stelvio lusso RWD 2019
AR Stelvio Q4 2019
AR 159SW TI 2,2JTS Selespeed
ducato X250 2017
ex.alfa romeo 156 crosswagon Q4, A5000
Lancia Delta HF Integrale 16v: model 831AB*026. Motor 831D5*000
AR Stelvio Q4 2019
AR 159SW TI 2,2JTS Selespeed
ducato X250 2017
ex.alfa romeo 156 crosswagon Q4, A5000
Lancia Delta HF Integrale 16v: model 831AB*026. Motor 831D5*000
Re: testy & recenze
Každý normálně uvažující a vnímající člověk musí uznat,že ten test vlastně ani nebyl test.Byl jen subjektivní pohled na auto,kterému zrovna nefandí a hledání mínusových maličkostí,které by snad i jinde s radostí i opomenul.Dle mého si chtěl záměrně kopnout a to kopnutí zaobalil do rádoby vtipů.V této sekci by to ani nemělo být zmiňované,protože to nebyl test auta.Toto patří zde .... česká média a auta - tragikomický příběh....
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
Re: testy & recenze
jo jo, indikátor správného řazení v manuálním režimu automatu je přesně ta hovadina, která je tam naprosto zbytečně.... ale třeba to tak dávají všichni tak je dobře že to má Alfa taky, aby to potenciální zákazníci které chce Alfa přetáhnout od jiných značek nevnímali jako negativum....hombre1509 píše:Indikator spravneho razeni tam je v rezimu M, ale ja osobne nechapu k cemu - kdyz uz si v aute s automatem prepnu razeni na manual, tak to delam proto, abych radil podle sebe, pokud bych chtel radit podle sipky, tak to muzu nechat na D a je to "automaticky .
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: testy & recenze
ten indikator je tam potrebny na zaklade europskej legislativy, kde sa to zohladnuje pri vypocte normovanej spotreby. ak ten indikator tam je, tak sa nejako znizuje urcity koeficient.
Lancia Thesis 2,4 JTD 10V Executive
Citroen C3 Picasso 1,4 VTi
Fiat bravo 1,6 16V
Citroen C3 Picasso 1,4 VTi
Fiat bravo 1,6 16V
Re: testy & recenze
Tak jsem se na to podíval až teď. Už si nemusím dávat kafe, bo tohle byla dost velká síla. O testu je zbytečné polemizovat, to byla prostě blbost. Co byla ale ultra blbost, tak to klepání na kufr Jak už bylo napsáno, řeší pi*oviny
Bez srdce bychom byli jen stroje
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark - Strada
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V - Stradale .....už tam má 3.0 :)
_________________________________
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark - Strada
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V - Stradale .....už tam má 3.0 :)
_________________________________
Re: testy & recenze
Auto dostalo hodnocení školní 2, 90%. To se mě osobně zdá jako hodnocení výborný. Jeho pocity jestli je to na krach nebo na Čínu mě nezajímají. Kolik by to auto muselo dostat aby to tu nezvedlo takovou vlnu kritiku? Za jedna a minimálně kolik procent? Aspoň 98? Kdyby to auto dostalo 99% a zmínil cokoliv jako detail tak se tu na něj stejně vrhnete. Možná by to chtělo trochu nadhledu, sundat klapky z očí, brát tyhle testy jako subjektivní názor testujícího na auto a nebrat to jako vyhlášení války značce Alfa Romeo.Kubas píše:Harous: tak jestli ti test kde pán pořád s dramatickým výrazem kritizuje hovadiny a na konci prohlásí, že to vidí tak, že Alfa buď krachne nebo ji koupí Číňani, přijde jako že konečný hodnocení nedopadlo špatně tak to pak jo Pro mě je to totální snůška emotivních blábolů, nic víc.... (hodnocení 90% je v kontextu testu naprosto absurdních)
Nebo si snad vážně myslíte, že ten kdo reálně uvažuje o Giulii se řídí testama v médiích? Že někdo doma řekne "Mámo podívej jak to zdrbli v testu, dostalo to jen dvojku a 90%, radši koupíme něco jinýho."? Radši bych se ptal kde jsou reklamy na Giulii, kde je nějaká prezentace značky v ČR, co Alfa dělá aby byla vidět...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: testy & recenze
Ono nejde o to kolik to auto dostalo procent, ale o to jakym stylem byl test veden a prezentovan a veden.
Co se prezentace znacky tyce, tam naprostej souhlas. To je tragedie.
Co se prezentace znacky tyce, tam naprostej souhlas. To je tragedie.
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Ti
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P
Re: testy & recenze
Z principu se na autosalon nedívám...jejich "experti" jsou experti nevím na co a nevím na základě čeho si tak říkají... Jediný kdo tam za něco stojí je Sršeň.
Ale tak podíval jsem se na test Giu a souhlas, zaseklé stěrače u SS to je chyba.
No ale ty zbývající nicneříkající žvásty toho "experta", no nevím ale test auta by měl vypadat úplně jinak.
Prostě u testu auta mě nezajímá názor testera na to kdo by podle něj měl automobilku koupit, to s testovaným autem nijak nesouvisí.
Zatím jsem si ji procházel jen staticky a prostě mám asi jiný názor, než tester.
Ale tak podíval jsem se na test Giu a souhlas, zaseklé stěrače u SS to je chyba.
No ale ty zbývající nicneříkající žvásty toho "experta", no nevím ale test auta by měl vypadat úplně jinak.
Prostě u testu auta mě nezajímá názor testera na to kdo by podle něj měl automobilku koupit, to s testovaným autem nijak nesouvisí.
Zatím jsem si ji procházel jen staticky a prostě mám asi jiný názor, než tester.
1999 - AR 166 2,4JTD /EGR - off/KAT - off
1999 - Fiat Punto 1,2 8V
2001 - Fiat Marea Weekend 1,9JTD
V péči
1993 - Opel Corsa 1,4i
1999 - Fiat Punto 1,2 8V
2001 - Fiat Marea Weekend 1,9JTD
V péči
1993 - Opel Corsa 1,4i
Re: testy & recenze
Tak mě zajímalo co o Giulii píšou v zahraničních testech a jako první jsem kápnul na tenhle test z UK:
http://www.autocar.co.uk/car-review/alfa-romeo/giulia
Celkově auto chválí, v testu mají pár výhrad. Dovolím si vycucnout pár vět s těmi výhradami:
http://www.autocar.co.uk/car-review/alfa-romeo/giulia
Celkově auto chválí, v testu mají pár výhrad. Dovolím si vycucnout pár vět s těmi výhradami:
Nezdá se vám to podobný výhradám Meziplynu? Mě totiž ano. Napadlo vás, že by na tom mohlo vážně něco být?You can’t turn off the stability systems, there’s no such thing as the correct wiper speed in light rain, the hazard lights trigger much too soon under moderate to heavy braking, the temperature in the car at times sometimes seemed to be at significant variance to that displayed on the screen and the sat-nav screen is decidedly low rent compared to what is now found in its BMW and Mercedes rivals. Out there in the real world where cars are lived with as well as driven, this stuff matters.
The engine is noisy at idle and under full load, but otherwise quiet, quieter for sure than equivalents found in the C-Class and Jaguar XE, but probably still behind BMW and Audi. The instruments in their classically hooded binnacles are clear, though not that attractive.
The all new electronic power steering disappoints, though; it’s too quick, too aggressive off centre and almost entirely lacking in desirable feedback.
It makes it difficult to feel the front of the car and judge precisely the correct lock required to angle in to a quick curve. This is a shame because the car seems to have a nice balance, gentle understeer appearing to want to flow into equally benign oversteer before a barrage of needlessly early electronic interference unceremoniously shuts down that particular avenue of entertainment.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: testy & recenze
Harousi podle tebe je OK že expert Pepa ( ) vybleje kýblík sraček, mele o krachu a pak tam naskočí 90%? podle mě nikdo neřeší procenta, ale vyznění testu.... nechápu proč se toho deb*la zastáváš, je zcela evidentní, že netestoval, ale jen tak na náhodu sypal všechna negativa kterých si všimnul.... ale souhlasím, že takový test neovlivní snad ani jednoho potenciálního kupujícího....
a jinak proti tomu co píšou angláni neřeknu ani popel, je to prostě testem podložený subjektivní názor, nic proti. Jenže oni narozdíl od toho českého testu taky píšou "The detailing may need some work, but the fundamentals are mainly excellent." a to je to co mě v těch českých testech chybí....
a jinak proti tomu co píšou angláni neřeknu ani popel, je to prostě testem podložený subjektivní názor, nic proti. Jenže oni narozdíl od toho českého testu taky píšou "The detailing may need some work, but the fundamentals are mainly excellent." a to je to co mě v těch českých testech chybí....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: testy & recenze
Pozor, to je Tvůj pohled na věc. Já se žádnýho Pepy nezastávám, mě je celej autosalon ukradenej. Nelíbí se mi jejich pojetí testů a právě ta dramatizace a pokus o vtip, tak se na to vůbec nedívám. Podíval jsem se jen na tenhle díl o Giulii na netu. A nějak tam nevidím nic co by mě mělo urážet. Všechny ty testy mají společné to, že jsou na to auto všichni natěšení. Když se pak najde něco co jim vadí, zdůrazní to o to víc. Spíš mě fascinuje jak se do každýho kdo si dovolí říct nebo napsat něco negativního o Giulii pustíte a začnete ho dehonestovat. Bez ohledu na to jestli na tom vážně něco není.
Jsem rád, že se alespoň shodneme na tom, že tyhle testy prodeje nedělají.
Jsem rád, že se alespoň shodneme na tom, že tyhle testy prodeje nedělají.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: testy & recenze
Prodeje nedělají, ale nadhodí z části názor na auto, hlavně ne/Alfistům a těm co v tom nikdy neseděli.
Jak jsem psal ráno, už jsem tu poslouchal dnes v práci od dvou lidí připomínky typu ... Tak co Alfisto, se vám ta nová moc nepovedlo co? Koukal jsem včera na Primu a teda nic moc. Plasty v interieru prej na prd, palubní systém nepřehlednej a nefunkční no a to s tím SS podělali taky dobře ...
Vysvětlovat takovejm lidem opak a neschodu s tím co někdo při takovém testu naplká se moc nedá. Protože Papík je přeci ten expert.
Každej kouká na jinou značku aut, jednomu nikdy nevnutíte koncern, druhému nikdy nevnutíte Forda a třetímu nevnutíte Alfu ...
I kdyby ten test dopadl sebelíp, tak ten co má Alfi za hnuj u toho zůstane ikdyž se na hlavu budete stavět.
Tady člověk nerazí zase na odpor kterékoliv připomínky nebo kritiky na Alfu ...
Každej ať si koupí a vlastní co on uzná za lepší. Hádat se o tom které auto je, nebo neni lepší je jako ve školce.
100lidí 100chutí
Jak jsem psal ráno, už jsem tu poslouchal dnes v práci od dvou lidí připomínky typu ... Tak co Alfisto, se vám ta nová moc nepovedlo co? Koukal jsem včera na Primu a teda nic moc. Plasty v interieru prej na prd, palubní systém nepřehlednej a nefunkční no a to s tím SS podělali taky dobře ...
Vysvětlovat takovejm lidem opak a neschodu s tím co někdo při takovém testu naplká se moc nedá. Protože Papík je přeci ten expert.
Každej kouká na jinou značku aut, jednomu nikdy nevnutíte koncern, druhému nikdy nevnutíte Forda a třetímu nevnutíte Alfu ...
I kdyby ten test dopadl sebelíp, tak ten co má Alfi za hnuj u toho zůstane ikdyž se na hlavu budete stavět.
Tady člověk nerazí zase na odpor kterékoliv připomínky nebo kritiky na Alfu ...
Každej ať si koupí a vlastní co on uzná za lepší. Hádat se o tom které auto je, nebo neni lepší je jako ve školce.
100lidí 100chutí
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
Re: testy & recenze
No...to je přesně ono. Lidé věří médiím a raději než aby to zkusili, tak raději uvěří "expertům" a pak se můžem divit, že prodeje nejdou úplně nejlíp, takže podle mě to z části ty potenciální kupce, zaslepené a oslepené negativama, které na ně někdo vysype z telky, prostě do značné míry ovlivní. ...Jak moc netuším, ale to se asi ukáže. Jen aby už nebylo pozdě.
Bez srdce bychom byli jen stroje
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark - Strada
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V - Stradale .....už tam má 3.0 :)
_________________________________
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark - Strada
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V - Stradale .....už tam má 3.0 :)
_________________________________
Re: testy & recenze
Názor na auto si na základě toho někdo udělat může. Ale pochybuju, že si na základě primáckýho autosalonu negativní názor na auto udělá potencionální kupec Giulie. Jo, to že se na základě toho někdo utvrdí v tom jak udělal dobře, že koupil Octávii je věc jiná... Ale to není potencionální zájemce...
A jestli to auto nějaký negativa má (jakože mají všechna auta nějaká) tak se přece nejde divit, že na ně někdo poukáže.
A jestli to auto nějaký negativa má (jakože mají všechna auta nějaká) tak se přece nejde divit, že na ně někdo poukáže.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8733
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: testy & recenze
Všechno co tu teď píšete se ale týká jenom tohohle našeho tatarstánu. A ten jaksi celkové prodeje FCA nějak neovlivňuje. Kdyby to tady zabalili úplně, nestalo by se v globálním měřítku VŮBEC NIC. A vzhledem k postoji a přístupu k marketingu maďarského zastoupení si myslím, že to k tomu i neodvratně spěje. Takže buďme rádi za každého slušného a snaživého prodejce tady. A tyhle blitky, jako předvedli Koubek a experti* ten proces odchodu odsud akorát tak podporují...
Stačí se kouknout do Německa nebo Rakouska...
Stačí se kouknout do Německa nebo Rakouska...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: testy & recenze
V tom britským Autocaru to jsou taky blitky?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů