vše o spojkách pro transaxle
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1924
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: vše o spojkách pro transaxle
KGB si daval lamelu davat robit aj tu http://www.renovak.cz/ ak to tu niekde nieje...
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: vše o spojkách pro transaxle
renovak viz můj příspěvek výše
jinak sem obkládal u brzdy.cz tím lepším matrošem
pošli lamelu a já ti jí nechám obložit za 500 stačit bude na benzínu je houby krouták
jinak sem obkládal u brzdy.cz tím lepším matrošem
pošli lamelu a já ti jí nechám obložit za 500 stačit bude na benzínu je houby krouták
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: vše o spojkách pro transaxle
tak je tohle mylná informace ... protože moje co jsem vyndal z auta má 3,7 a najeto kolem dvaceti tisícMilano75 píše:3,5mm z každé strany
Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lamela 2.4TD
Milano75 píše:je faj si povídat sám ze sebou![]()
mno nic podařilo se mi zjistit:
dle katalogu by měla mít lamela na 2.4TD i 3.0V6 průměr 215mm.
Síla nového obložení má být opravdu 4mm z každé strany. V tomto rozměru je max síla 3,8mm, takže bych tom neviděl problém.
Renovace lamely 215mm by stála 507Kč vč.DPH.
a na BRZDY.CZ
tloustjka 4mm neni problem. Bezne do 3dnu oblozime lepsim materialem coz je
HDS(Heavy Duty Sauleda) cca o 50% lepsi jak seriove oblozeni. Nebo je pak
moznost kovokeramiky, ale to je na 3-4tydny a cena je take vetsi. cca
3500-400,-kč bez DPH.
novidíš, už si ani nepamatuju co sem napsal

Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: vše o spojkách pro transaxle
takže u brzd.cz přeobloženo na 4mm (čekalo se 3 týdny na extra výrobu tlouštky 4 mm) a spojka bere až na hoře- nevíte někdo co by to mohlo dělat??
zavzdušněné to není, to se chová jinak
zavzdušněné to není, to se chová jinak
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: vše o spojkách pro transaxle
nevim zda to je idealni tema, ale na Alfette mi prestala pojkovat spojka, byl vytekly valec u prevodovky, vymenil se a ono nic, hlavni byl taky uz temer mrtvy, koupil jsem teda novy i ho a pro jistotu jsem vymenil i hadici.... No k dotazu, spojkova hydraulika porad nefunguje, moc to nechapu, naslapat to nejde, kdyz to necham"odkapat" nedeje se taktez nic, nekdo nejaky napad, cim to muze byt?
Je to porad jako do lejna a zadny pokrok tam neni, ovladaci paka se nepohne ani o kousek
....


AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: vše o spojkách pro transaxle
zmáčkneš na spojku a pedál zůstane dole?
je to zavzdušněné, už si nepamatuji jak to je u slabších verzí, ale pomocný válec nejde dát jinak, že? (u v6ky se s pomocným válcem dá točit kolem osy a pak to samozřejmě nešlo odvzdušnit, když byl odvzdušnovák dole)
Doporučuji odvzdušovat do zblbnutí
pokud si to někde nepřisává- potrubí je přeci jen hodně dlouhé, sám jsem s tím měl také problémy
je to zavzdušněné, už si nepamatuji jak to je u slabších verzí, ale pomocný válec nejde dát jinak, že? (u v6ky se s pomocným válcem dá točit kolem osy a pak to samozřejmě nešlo odvzdušnit, když byl odvzdušnovák dole)
Doporučuji odvzdušovat do zblbnutí

Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: vše o spojkách pro transaxle
hm, odvzdusnovak mam dole
takze zkusim otocit, ja odvzdusnoval do zblbnuti
a nic...


AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: vše o spojkách pro transaxle
Vlýz pod auto, povolit odvzušňovák, pomocník vhodným nástrojem (šroubovák atd) stlačí válec, ty utáhneš a tak do zblbnutí. Až pak šlapat na pedál.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: vše o spojkách pro transaxle
Vystrachal jsem dvojspojkovou spojku, je to k něčemu? Krom toho ze víc namaham synchronizaci
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: vše o spojkách pro transaxle
Ještě k tomu odvzdšňování:
tak že v první řadě odvzdušňovák na pracovnim válci aby byl nahoře, nejdřív se povolí a okruh se tlakuje přímo na hlavnim válci bez pedálu. Pak už normální postup?
tak že v první řadě odvzdušňovák na pracovnim válci aby byl nahoře, nejdřív se povolí a okruh se tlakuje přímo na hlavnim válci bez pedálu. Pak už normální postup?
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti