Ve 156 je to asi 8cm dlohý tubus se sítkem, vytáhneš a dá se lít celkem v pohodě.Kubas píše:The windscreen and headlights washer fluid reservoir (where available) is
equipped with a telescopic filler
Giulia - běžné verze (pokec...)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Jarous píše:Manuál v češtině včetně 2.0T: http://aftersales.fiat.com/eLumData/CS/ ... 6_L_LG.pdf


Super. Takže sekundární chladící okruh. Nějak jsem automaticky myslel na ostřik IC, omluva všem.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
to má jako dva na sobě nezávislé chladící okruhy? to jsem nevěděl že se dělá....
jinak ten návod jsem dal ke stažení sem: http://www.alfisti.cz/web_alfisti/cms_i ... 17_308.pdf
jinak ten návod jsem dal ke stažení sem: http://www.alfisti.cz/web_alfisti/cms_i ... 17_308.pdf
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Vzhledem k tomu intercooleru voda / vzduch to musí mít dva nezávislý okruhy. Ale čekal bych, že prodejce se při předávání auta o tomhle zmíní.
U Brava, Legacy i WRX STI bylo součástí předání i "školení" v motorovým prostoru. Myslel jsem, že je to standard. 


Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9102
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ono to bude dáno asi konkrétním prodejcem...
Ad zajíždění, taky jsem u tipa žádný instrukce nedostal, tak to od prvního dne rvu... Teď má něco přes 1200 a jede to pocitově už trochu líp než na začátku.
Ad zajíždění, taky jsem u tipa žádný instrukce nedostal, tak to od prvního dne rvu... Teď má něco přes 1200 a jede to pocitově už trochu líp než na začátku.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3819
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
To sítko má i Giulietta, a navíc při vytažení je na spodku plastová měrka s takovýma očkama jako na bublifuku a při vytažení člověk vidí kolik kapaliny v ostřikovačích ještě je.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ohledně "zajíždění" - v manuálu se píše, že spotřeba oleje si sedne po ujetí 5-6t.km, takže i když se obecně tvrdí, že zajíždění není potřeba, tak přeci jen na tom něco bude.
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Petr: tak mě jsou taky šumák, pro jízdu to nepotřebuju.... ale když už se to tady nakouslo, tak by mě zajímalo jak to teda je.... čistě ze zvědavosti....
Hampi: možná je rozdíl zajíždět výkonný motor s turbem a malou atmosféru...., těžko říct.... každopádně jezdit klobouka s 1.4 16v je cesta do pekel, ten motor zleniví a nepohne se.... ségra svého času takhle umrtvila Astru, až poté co jsem to auto dostal já a začal ho vytrvale honit, se ty koně probudily
Harous: možná to byla první Giulia v benzínu kterou prodávali, tak taky neví nic
samozřejmě by na to měli být školení.... komedie, když jsem kupoval do firmy podělanou Octu, kterou tady znají úplně všichni, tak mě prodejce vyloženě donutil abych si poslechl vstupní školení a prosil mě, abych při následném telefonním průzkumu, který Škodovka dělá u všech kupců funglovky, zdůraznil že mi to všechno fakt ukázal.... jo, takhle se to dělá když to bereš vážně.... prostě minimalizovat možnost že někdo něco domrví a bude nespokojený....
Hampi: možná je rozdíl zajíždět výkonný motor s turbem a malou atmosféru...., těžko říct.... každopádně jezdit klobouka s 1.4 16v je cesta do pekel, ten motor zleniví a nepohne se.... ségra svého času takhle umrtvila Astru, až poté co jsem to auto dostal já a začal ho vytrvale honit, se ty koně probudily

Harous: možná to byla první Giulia v benzínu kterou prodávali, tak taky neví nic

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Kubas píše:ano to je klasika, přece se nebudeme obtěžovat s manuálem na 2.0T když se jich prodá jen pár.... nemají tu motorizaci ani v prospektu.... já nepochopím jak na to můžou takhle srát....Možná by jim někdo mohl pohrozit ČOI když nedodávají k výrobkům funkční dokumentaci.... ale my to zase hezky všechno dohledáme, na fóru zveřejníme a pomůžeme si navzájem jako partyzání.... [-o<
Němci kompletní prospekt i s parametrama Veloce mají: http://www.alfisti.cz/web_alfisti/cms_i ... 17_307.pdf
Poláci taky (ti tam nemají Veloce, ale aspoň ten základní beznín), Češi, Slováci a Maďaři mají v prospektech jen diesely.... no hnus....
Bohužel, to jsi napsal naprosto přesně. Ale to je o lidech, radost z aut nám to nezkazí

Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
280 CV Veloce. DíkyRonyV píše:V jaký verzi výkonu máš ten 2.0T? ...
Jinak taky gratuluju a nas...l si mě


Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
To zase jo. Předání bylo pěkný, bál jsem se že to bude nějaký šup šup tady to máte a nashle, a zároveň jsem si přál aby to mělo nějakou kulturu. Bylo to hezký, že jsem si sám sundaval tu plachtu (a přitom zjistil, že je to ještě misty mokrý od myti na poslední chvíliHarous píše:Když už jsme u toho - jak probíhalo předání? Byla vůbec zvedlá kapota?

Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Díky moc, jsi kouzelník! Zkusím si to vyžádat v Imofe...Jarous píše:Manuál v češtině včetně 2.0T: http://aftersales.fiat.com/eLumData/CS/ ... 6_L_LG.pdf
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
A to je bohužel pravda!Petr147 píše:98% zákazníků jsou nějaké dva okruhy šumák...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
hodnocení za 1 = 100%, 2 = 62% spokojenost... rozhodně potvrdit testovací jízdu... to samé i volačka po garančce... no a manuál, proč delají různé verze podle motoru? ja to mám vše v jedné příruččce, ono se jim asi nechtěl dělat zvlášť překlad pro pár benzínových aut, které prodají...Kubas píše:Petr: tak mě jsou taky šumák, pro jízdu to nepotřebuju.... ale když už se to tady nakouslo, tak by mě zajímalo jak to teda je.... čistě ze zvědavosti....
Hampi: možná je rozdíl zajíždět výkonný motor s turbem a malou atmosféru...., těžko říct.... každopádně jezdit klobouka s 1.4 16v je cesta do pekel, ten motor zleniví a nepohne se.... ségra svého času takhle umrtvila Astru, až poté co jsem to auto dostal já a začal ho vytrvale honit, se ty koně probudily :D
Harous: možná to byla první Giulia v benzínu kterou prodávali, tak taky neví nic :D samozřejmě by na to měli být školení.... komedie, když jsem kupoval do firmy podělanou Octu, kterou tady znají úplně všichni, tak mě prodejce vyloženě donutil abych si poslechl vstupní školení a prosil mě, abych při následném telefonním průzkumu, který Škodovka dělá u všech kupců funglovky, zdůraznil že mi to všechno fakt ukázal.... jo, takhle se to dělá když to bereš vážně.... prostě minimalizovat možnost že někdo něco domrví a bude nespokojený....
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4045
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
"Holka z Prahy" je k úspěchu předurčena



//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
dobrá vychytávkaFranik píše:... je na spodku plastová měrka s takovýma očkama jako na bublifuku a při vytažení člověk vidí kolik kapaliny v ostřikovačích ještě je.

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Měl jsem u Legacy to samý a člověk věděl hned kolik toho tam je. Praktická blbůstka. 

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Michaltalbot píše: Ale to je o lidech, radost z aut nám to nezkazí
tak úkolem prodejce není přesvědčit fandy, aby si to auto koupili.... tam většinou naprosto stačí aby to prodejce nezkazil, fanda si všechno zjistí sám a prostě přijde objednat.... problém je že oni musí být schopní zlomit i ty nerozhodnuté, a tam se obávám, že je dost problém.....
adam: google to parádně vyhodnotil a nabídl rovnou reklamu na postel....

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
No... to prodloužení je spíš takove symbolické 

Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
aspoň mají co zlepšovat při faceliftu.... 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tohle "prodloužení" je i u Brava. Jak je tam sítko tak to stejně tahám ven celý, protože to s tím hrozně pění. Asi byl kdysi v Itálii nějaký výprodej brček...
Nebo mají v Itálii nějaký jiný standard nádob na kapalinu do ostřikovačů?
Ono je to pak k vzteku když to do jednoho auta můžu lejt pomalu kýblem a u druhýho mě čeká tohle brčko...


Ono je to pak k vzteku když to do jednoho auta můžu lejt pomalu kýblem a u druhýho mě čeká tohle brčko...

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
To "prodloužení" je i u 159 (aspoň já ho tam měl).
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Aspoň na tom mohli mít tu měrku jak píše Franik s Harousem, jinak u novýho balení směsi to aspoň trochu pomůže ... ale trychtýř vícMichaltalbot píše:No... to prodloužení je spíš takove symbolické

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti