Giulia - běžné verze (pokec...)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9102
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Z toho, co Kubo popisuješ a co jsem včera slyšel Michalovo Veloce, mám pocit, že to obyč Turbo snad bude znít líp :/
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
vsak se ozvi az tu budes..... udelame nejakou testovacku.... :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Kolesá fakt z pohovky

146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
super Kubo, tak hlavně ať v rodině slouží. tuhle kombinaci bych (v kombi) taky bral, myslím že výkonově vzhledem k váze bohatě stačí.. musím si to někdy u nějakého dealera projet, abych věděl jak moc daleko je to od 159 )Kubas píše: 7.3.2017, úte 09:54 .... tak už máme Giulii ve firmě, včera jsem ji přebíral a najel prvních 50km.... Je to 2.0T Super, 200PS, automat, bez pádel, R17 225/50.... není to moje auto takže ho nebudu fotit ani si dávat do podpisu, každopádně starat se o něj budu takže budu vše pozorně sledovat a hlásit.... ;-)
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4901
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Asi to trochu jede

Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2276
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Zajímavý je, že jsem stále nenašel žádné video na soud Veloce jak zní venku.
Pokud by se MichalT posnažil může být na YouTube první.
To je výzva.
Pokud by se MichalT posnažil může být na YouTube první.
To je výzva.

Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tak to si jen nehledal dobře...

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2276
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tak vidím, že jsem hledal blbě.
Ano pod názvem TI bych to opravdu nepředpokládal, tak teď už to aspoň vím, že kluci za mořem musí mít zase něco extra.

Ano pod názvem TI bych to opravdu nepředpokládal, tak teď už to aspoň vím, že kluci za mořem musí mít zase něco extra.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2276
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tak opět tu máme další povedenou recenzi od našich kvalitních žurnalistů:
https://www.novinky.cz/auto/431874-velk ... iulia.html
Pár bonmotů od pana prezidenta pana Zemana:
• Novináři jsou pitomci, hnůj a fekálie.
• Zjistil jsem, že největší počet pitomců na čtvereční metr je mezi novináři.
• Za celý svůj život jsem se nesetkal s blbějším a závistivějším stvořením, než je český novinář.
• Novináře dělím do dvou skupin. Tou první skupinou jsou normalizační komunistická práčata. Tento typ pokládám za novinářské prostitutky a hluboce
jimi pohrdám. A pak je druhý typ novinářů. A to nejsou jen hlupáci, to jsou sebevědomí hlupáci, kteří píší o všem a nerozumějí ničemu. A tito hlupáci
spolu s novinářskými kurvičkami vytvářejí mediální prostředí v této zemi.
• Je dobito. Objímal jsem stromy, četl Káju Maříka a nečetl noviny. Díky tomu jsem duševně zdráv.
https://www.novinky.cz/auto/431874-velk ... iulia.html
Pár bonmotů od pana prezidenta pana Zemana:
• Novináři jsou pitomci, hnůj a fekálie.
• Zjistil jsem, že největší počet pitomců na čtvereční metr je mezi novináři.
• Za celý svůj život jsem se nesetkal s blbějším a závistivějším stvořením, než je český novinář.
• Novináře dělím do dvou skupin. Tou první skupinou jsou normalizační komunistická práčata. Tento typ pokládám za novinářské prostitutky a hluboce
jimi pohrdám. A pak je druhý typ novinářů. A to nejsou jen hlupáci, to jsou sebevědomí hlupáci, kteří píší o všem a nerozumějí ničemu. A tito hlupáci
spolu s novinářskými kurvičkami vytvářejí mediální prostředí v této zemi.
• Je dobito. Objímal jsem stromy, četl Káju Maříka a nečetl noviny. Díky tomu jsem duševně zdráv.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Mr.Černoch - musím souhlasit s těmi bonmoty, bohužel. Je úplně jedno na jakou Alfu Romeo psali ten test. Jestli na Giulii nebo 159 nebo 156... bude to furt to samé dokola, snůška donekonečna omílaných nesmyslů a blbostí (a blbosti).
K tomu zvuku - ono není co točit, zvenku ten zvuk prostě není žádný. Resp. je, ale jen když se otevře klapka, což to člověk musí prohnat, pak to vrčí, duní a kouše, ale jak někde zpomalím, sjedu z dálnice, tak se zase zavře a není slyšet nic. Uvnitř jo, zvenku ne...
Jinak teď jsme s tím byli na víkend na Lago di Garda a navštívili muzeum v Milánu a rozjezdilo se to moc pěkně, spotřeba celkem taky slušná (kde to šlo jsme jeli furt 180 - 230, protože jinak Němci neuhýbali, naproti tomu v Rakousku jsme jeli úsporných 100 - 110 km/h a sjezd dolů do Itálie tunely a zatáčkami jsem si taky dával poctivě, takže nakonec finální průměr 10,3 l/100km), akorát to má malou nádrž, tankovali jsme asi 4x. Žádnou další Giulii jsme nepotkali, ale jinak to byla sranda celkem. Zastavili jsme v DE na pauzu a po chvíli u nás zastavil italský autobus, z něj se vyhrnulo asi 20 Italů a už to jelo - okukování, otázky, obdivná gesta. Vlastně na každý benzínce si to přišel někdo prohlídnout, ta červená je krásná a sedí tomu dobře.
Na dlouhou cestu je to absolutně pohodlný, žádný bolení zadku, žádný ztuhlý záda nebo krk, jediný co jsem měl unavený byly oči, ale to už je tou 40kou na krku asi
K tomu zvuku - ono není co točit, zvenku ten zvuk prostě není žádný. Resp. je, ale jen když se otevře klapka, což to člověk musí prohnat, pak to vrčí, duní a kouše, ale jak někde zpomalím, sjedu z dálnice, tak se zase zavře a není slyšet nic. Uvnitř jo, zvenku ne...
Jinak teď jsme s tím byli na víkend na Lago di Garda a navštívili muzeum v Milánu a rozjezdilo se to moc pěkně, spotřeba celkem taky slušná (kde to šlo jsme jeli furt 180 - 230, protože jinak Němci neuhýbali, naproti tomu v Rakousku jsme jeli úsporných 100 - 110 km/h a sjezd dolů do Itálie tunely a zatáčkami jsem si taky dával poctivě, takže nakonec finální průměr 10,3 l/100km), akorát to má malou nádrž, tankovali jsme asi 4x. Žádnou další Giulii jsme nepotkali, ale jinak to byla sranda celkem. Zastavili jsme v DE na pauzu a po chvíli u nás zastavil italský autobus, z něj se vyhrnulo asi 20 Italů a už to jelo - okukování, otázky, obdivná gesta. Vlastně na každý benzínce si to přišel někdo prohlídnout, ta červená je krásná a sedí tomu dobře.
Na dlouhou cestu je to absolutně pohodlný, žádný bolení zadku, žádný ztuhlý záda nebo krk, jediný co jsem měl unavený byly oči, ale to už je tou 40kou na krku asi

Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
mcernoch: hele Zemana bych tady raději nevytahoval.... každopádně po přečtení testu si říkám, v čem mají ti novináři problém? vždyť vlastně pořád to auto chválí, dobře, diesel je zvenku slyšet a 180 koní nikoho na zadek neposadí.... a opravdu je to u konkurence jinak? Interiér možná na prémii v něčem ztrácí, ale zas ve srovnatelné výbavě je ta Alfa přecejen levnější než Němci, takže se jí to snad dá odpustit.... zvlášť když tak dobře vypadá....
tak proč to auto odepisují hned v nadpisu? nechápu to, protože ten test vyznívá vlastně pozitivně....
Jinak tedy drobná poznámka: moc nerozumím proč novinářské auto je v manuálu, když poměrně slušná konkurenční výhoda Giulie je skvělý automat.... to je samozřejmě věc zastoupení/dealera....
tak proč to auto odepisují hned v nadpisu? nechápu to, protože ten test vyznívá vlastně pozitivně....

Jinak tedy drobná poznámka: moc nerozumím proč novinářské auto je v manuálu, když poměrně slušná konkurenční výhoda Giulie je skvělý automat.... to je samozřejmě věc zastoupení/dealera....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
No, všechno co tam napíšou pozitivního, tak hned musí něčím negovat, je to přece Alfa, tak to nemůžou přece vychválit, to by totiž hned ostatní o nich řekli, že jsou blázni nebo alfisti. Myslím, že tohle obecné "povědomí" dělá hodně a jít proti proudu tady v ČR není moc populární.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Pánové taky se přidám, mě připadá že dobří novináři kteří píší o autech asi vymřeli. Nejsou vůbec schopni se oprostit od svého já a vydávají své poznatky jako něco čím by se měli automobilky řídit.Stále jen píší o tom, co se jim líbí a co ne, ale přeci jsme každý jiný! A říkám zaplať pánbůch, protože kdybychom byli všichni stejní tak se asi pozabíjime hned.Některé věci které tam popisuje mne doslova vytáčí a spíš bych řekl že neumí řadit, to narážím na poznatek, že si rukou při řazení stále posouval a přepínal knoflík umístěný za řadící pákou, když neumí vzít řadící páku do ruky a bere ji zespodu tak nemá o takové věci vůbec psát. A je toho ještě hodně co se mi při testech a popisu vozů nelíbí.To co se zamlouvá mně nemusí se zamlouvat druhému a to přeci neznamená že je to špatně. Já mám rád své sedačky ve své 155tce protože mne dobře obepínají a tím se můžu jen lehce opírat o volant a soustředit se na svižnou jízdu, ale přeci nebudu tvrdit, že v jiných autech jsou sedačky špatné. Včíl doufám, že jsem to napsal dost srozumitelně.
mihor
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
ALFA ROMEO GIULIA 2.2 JTD 210K AT AWD VELOCE R.V. 2017
Spider 2,2 JTS, r.v. 2008
BMW X6 F16 xDrive 30d m-paket
Spider 2,2 JTS, r.v. 2008
BMW X6 F16 xDrive 30d m-paket
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Pěkný

škoda že marketing chrápe a za pár let se zase dočteme něco o dvouokruhových hydraulických brzdách

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Pánové vy to pořád nechápete, to mne udivuje, totiž tak zvaná sedmá velmoc, to jsou novináři, ti dokáží i velmi dobrou věc pohanět a nebo naopak velmi špatnou povznést na vrchol.To je jediná banda která je schopná hned zítra rozpoutat třeba i světovou válku, nechci li - pohanět nebo povznést na vrchol jakýkoliv auta.
mihor
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
to video na streamu jako dobrý, ale Alfa žádný systém, který "udrží auto v jízdním pruhu" nemá (rozhodně ne v základu).... má jen obyčejnou signalizaci, která varuje před opuštěním pruhu.... to je myslím podstatný rozdíl....
jinak dnes jsem teda v Giulii jel a přemýšlel jak týpek mohl při řazení kolidovat s ovladačem infotaimentu.... moc se mi to nezdá, leda že by měl ruku jako leklá ryba a ihned po dokončení řazení mu bezvládně spadla dolů... jinak si to moc nedovedu představit....
jinak dnes jsem teda v Giulii jel a přemýšlel jak týpek mohl při řazení kolidovat s ovladačem infotaimentu.... moc se mi to nezdá, leda že by měl ruku jako leklá ryba a ihned po dokončení řazení mu bezvládně spadla dolů... jinak si to moc nedovedu představit....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Kubas píše: 14.3.2017, úte 13:42
jinak dnes jsem teda v Giulii jel a přemýšlel jak týpek mohl při řazení kolidovat s ovladačem infotaimentu.... moc se mi to nezdá, leda že by měl ruku jako leklá ryba a ihned po dokončení řazení mu bezvládně spadla dolů... jinak si to moc nedovedu představit....
To je úplně stejný jako u recenzí na 159ku. Taky jsem všude četl jak při přeřazení na 3 nebo 5 člověk v 90% zavadi o klimu a někdy ji i přepne. No a mě se za 2 roky nestalo ze bych něco přepnul či dokonce abych se jí vůbec dotknul.
Alfa Romeo 159 SW 1.9JTD 85KW 2006
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2276
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
To je ale lehce vysvětlitelné.
Ten test prováděl na Primě Pepa a tem má prsty jako salátový okurky.
Ten test prováděl na Primě Pepa a tem má prsty jako salátový okurky.

Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
No oni to spíš všichni tak nějak papouškujou tu negativní auru. Dneska ráno ve frontě na DI se tam chlápci bavili "hele to je ta nová Giulia" - koukli na mojí bundu a "Jak to jezdí pane?" Říkám dobrý no. A oni zase, že je to krásný, že to ty Italové umí, ale co ta technika? Říkám: "Technika je ok, hlavně to nemá primitivní McPhersony jako VW group, takže podvozek funguje jak má", půlka co tam přijela passatama a oktávkama protáhla ksichty a bylo po rozhovoru. Pak se mě ještě jeden ptal co to stálo, tak jsem odpověděl a on, že to je dost no. Tak říkám: "Ani ne, když si někdo koupí za milion superba, má v tom možná tu výbavu co já, ale furt podvozek jak oktávka a zdechlej motor, tohle má 280 koní, je to čtyřkolka, vektorování točivýho momentu (to jsem vysvětlil), aktuálně je to nejbezpečnější auto vůbec a každá Giulia má třeba karbonovej kardan, čtyřpístkový brzdy a další vychytávky..." Počítám, že mlčeli, protože to museli v těch kebulích zpracovat, když do tý doby se jejich povědomí o Alfách omezovalo na "italský auta stojí za ho...o" 

Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Pěkně 

Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tady ten srovnávací test vypadá zajímavě - USA - 1st.place
http://www.motortrend.com/cars/alfa-rom ... omparison/

http://www.motortrend.com/cars/alfa-rom ... omparison/

Alfa Romeo Stelvio Veloce Rosso , 210 cv
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
testy z německých periodik nebrat--nejhorší je, že to po germánech papouškují i hrdí čeští novináři).
každý auto má objektivní chyby, ale nečetl jsem nikdy snad větší snůšky subjektivních hodnocení, než právě AMS A tip atd.
je ale pravda že germáni se svou precizností ala vyhlazování lidí skutečně nic nepodcení,auta na testy perfektní,často i s vyšším výkonem ) a na testy teď v zimě zásadně novináře do teplých krajin, pohoštění, holky do postele - to nejsou žádné urban stories ale čistá pravda.
každý auto má objektivní chyby, ale nečetl jsem nikdy snad větší snůšky subjektivních hodnocení, než právě AMS A tip atd.
je ale pravda že germáni se svou precizností ala vyhlazování lidí skutečně nic nepodcení,auta na testy perfektní,často i s vyšším výkonem ) a na testy teď v zimě zásadně novináře do teplých krajin, pohoštění, holky do postele - to nejsou žádné urban stories ale čistá pravda.
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2276
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Že mě to už ani nepřekvapuje:
https://www.novinky.cz/auto/432114-aute ... odiaq.html
Kdyby alespoň to Volvo, ale tohle je fakt hnůj
- jdu z toho blejt velebnosti 
https://www.novinky.cz/auto/432114-aute ... odiaq.html
Kdyby alespoň to Volvo, ale tohle je fakt hnůj


Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Docela se ztotožňuji s hlasováním toho redaktora Novinek. Pořadí bych měl stejný, body plus mínus stejně. Možná by byl menší rozdíl mezi Giulií a tím Volvem.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti