...jsem javonkreuz píše: 25.2.2017, sob 17:12 Další budoucí nový majitel...![]()
http://forum.autoforum.cz/viewtopic.php ... d8c69c313a
Giulia - běžné verze (pokec...)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tak super, už ji máš nebo zatím čekáš? 
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Cekam, cca 2 tydny jeste rikal Mr.N v Imofe. Vyrobeno minuly utery, od ty doby je v transportu. Jak dlouho si cekal ty? Respektive slibenej dodaci termin byl dodrzen?
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
V podstatě ano, řekli 6 - 12 týdnů a za těch 12 týdnů to bylo. Jakou máš verzi, barevnou kombinaci a kola?
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Je krásný sledovat, jak přibejvaj (Y)
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Mě to úplně připomíná rétoriku 50.let v klubu mladých komunistů
v našem sociálně-demokratickém ráji se máme tak krásně, zatímco v kapitalistických zemích jsou jen samí žebráci, prostitutky a bída...
https://www.novinky.cz/auto/433711-280- ... uperb.html
A proti tomu jako kontrast, jak jsou ti naši svazáci dobře rostlí, prostě ideál moderního soudruha
:
https://www.novinky.cz/auto/433748-test ... ideal.html
https://www.novinky.cz/auto/433711-280- ... uperb.html
A proti tomu jako kontrast, jak jsou ti naši svazáci dobře rostlí, prostě ideál moderního soudruha
https://www.novinky.cz/auto/433748-test ... ideal.html
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
1. Veloce je o fous hbitější ...(ako supersuperSuperb)
2. Kdybychom měli Ferrari, vzbuzovali bychom asi stejně pozornosti jako se Škodou Kodiaq.
K tomu uz naozaj nieje co dodat
2. Kdybychom měli Ferrari, vzbuzovali bychom asi stejně pozornosti jako se Škodou Kodiaq.
K tomu uz naozaj nieje co dodat
Alfa Romeo Stelvio 2,2 JTD Q4
ex. MB CLS 320cdi
ex. Alfa Romeo 159 SW 1,9JTDm
ex. Alfa Romeo 156 1,9JTD
ex. MB CLS 320cdi
ex. Alfa Romeo 159 SW 1,9JTDm
ex. Alfa Romeo 156 1,9JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Mam to jako pracovni auto na hodne km rocne a kupuju to za svy, takze jsem se drzel pri zemi: Super, 150k, seda Lipari, cerno/cervenej vnitrek, standardni 17" a par drobnosti navic. Tuhle kombinaci meli v imofe dlouho vystavenou, byl jsem si do toho asi milionkrat sednout + jsem objel x dealeru a videl snad vsechny kombinace, tak vim ze ji chciMichalT píše: 31.3.2017, pát 08:54 V podstatě ano, řekli 6 - 12 týdnů a za těch 12 týdnů to bylo. Jakou máš verzi, barevnou kombinaci a kola?
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Add recenze...ja obecne evropske recenze beru s nadhledem a snazim se spis sledovat britsky, irsky, australsky, jizni afrika, atd...tam je to pro ne vetsi exotika a da se cekat ze nebudou ovlivneny vyrobcem nebo distributorem. Posledni dobou dela dobry recenze (strucny, jasny, rychly) treba carwow...
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
no, Giulia vs. Superb z 0 na 200.... 22,09 s vs 24,98 s .... mě to přijde jako dost velký rozdíl.... ale tyhle tabulkové čísla moc v oku nemám.... (Giulia má navíc výhodu že ve 130 točí na nejvyšší rychlostní stupeň o propastných 700 otáček míň, což je fajn kvůli hluku i spotřebě.... kdyby byla zpřevodovaná dorychla jako Superb, tak ho na tu rychlost dá ještě podstatněji....)
Ale proč to vůbec srovnávat, vždyť velikostně je mezi auty rozdíl třídy a prostě každé míří někam úplně jinam....
No a Kodiak...?
Kdybychom měli Ferrari, vzbuzovali bychom asi stejně pozornosti jako se Škodou Kodiaq.
Připadali jsme si jako celebrity. Kodiaq je totiž auto, které by chtěla spousta z nich.
(jinak teda realisticky vnitřní prostor je asi fakt hodně slušný, na kouli to utáhne náklaďák a bezpečný to bude.... takže jako auto na přesun z bodu A do bodu B s dobrýma užitnýma vlastnostma abslolutně nemám problém.... ale to jak se o tom píše, to je....
)
Ale proč to vůbec srovnávat, vždyť velikostně je mezi auty rozdíl třídy a prostě každé míří někam úplně jinam....
No a Kodiak...?
Kdybychom měli Ferrari, vzbuzovali bychom asi stejně pozornosti jako se Škodou Kodiaq.
Připadali jsme si jako celebrity. Kodiaq je totiž auto, které by chtěla spousta z nich.
(jinak teda realisticky vnitřní prostor je asi fakt hodně slušný, na kouli to utáhne náklaďák a bezpečný to bude.... takže jako auto na přesun z bodu A do bodu B s dobrýma užitnýma vlastnostma abslolutně nemám problém.... ale to jak se o tom píše, to je....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Nějak jsem si v tom porovnání akcelerace giulie a supa nevšiml, že by adorovali škůdku.. jestli ty už nejsi trošku nemocný, Míšo. Dokonce tam píšou, že se giulia líp řídí, že je hbitější, že má o dva stupně víc a podivení, že palubák ukazuje strop jen 15 litrů, pokud je to teda pravda, trošku divný možná je. A pokud jde o cenu, jen konstatovali fakt, nic víc. Jako je fakt super, že jí máš, ale tyhle, na můj vkus celkem hloupý výkřiky, mi fakt přijdou mimo. I když nevím kolik ti je, ale třeba na ně máš kvůli ještě telecímu věku nárok.. ale spíš bych je kdyžtak šel šířit na nějaký šáde fórum, protože tady nevím jaký význam mají. Možná leda tak Tvé očekávání, že Tě tu budem plácat po ramenou, jiného mě nějak nenapadá...
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
http://svolavacky.cz/?listing_type=alfa ... ulia-2016/
Keď si rozliknete report, vraj sa to týka aj Slovenska
Len taka zaujimavost...
Keď si rozliknete report, vraj sa to týka aj Slovenska
Len taka zaujimavost...
159SW 1.9JTDm 16V, 110kW, DPF/EGR/SWIRL OFF
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Sunic: ten palubak ukazuje zase ten klouzavy prumer, takze ty extremni hodnoty na obou stranach spektra eliminuje.... Fiat to tak ma roky..... mas to i na 159 ne?
jinak ale obecne v Giulii za moc nestoji a je neprehledny.....
nastesti to zrovna neni az tak zasadni vec.....
jinak ale obecne v Giulii za moc nestoji a je neprehledny.....
nastesti to zrovna neni az tak zasadni vec.....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2291
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Škodárny taky nemusím, ale objektivně musím uznat, že Superb je fakt velmi povedený auto.
Nebylo by špatný se s tím někdy projet, než to tady někteří začnou kritizivat.
Jináč souhlas s Kubasem, že porovnávat Superba s Alfou je trochu divný, ale na druhou stranu to vyznělo lépe pro Alfu.
MichalT ano všichni na tomto serveru už víme, že už máš Veloce, ale nepočítej s tím, že se z toho posadíme na prdel.
Daleko více smutnější je, jak pliveš neustále kolem, že nic lepšího není a urážíš i ostatní lidi - to je vcelku smutné.
Ještě, že jsi si nekoupil QV, to by bylo asi ještě horší.
Sunic, už jsem dlouho přemýšlel, jak to napsat a zese si mě sakra předběhl.
Sunic vypadá to, že tady budeme zase za ty nejhorší, ostatně jako vždy.
Nebylo by špatný se s tím někdy projet, než to tady někteří začnou kritizivat.
Jináč souhlas s Kubasem, že porovnávat Superba s Alfou je trochu divný, ale na druhou stranu to vyznělo lépe pro Alfu.
MichalT ano všichni na tomto serveru už víme, že už máš Veloce, ale nepočítej s tím, že se z toho posadíme na prdel.
Daleko více smutnější je, jak pliveš neustále kolem, že nic lepšího není a urážíš i ostatní lidi - to je vcelku smutné.
Ještě, že jsi si nekoupil QV, to by bylo asi ještě horší.
Sunic, už jsem dlouho přemýšlel, jak to napsat a zese si mě sakra předběhl.
Sunic vypadá to, že tady budeme zase za ty nejhorší, ostatně jako vždy.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Nemysleli spíš okamžitou spotřebu že neukazuje nad 15 ?
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Zas mi to něco připomnělo...
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
mcernoch: Jj, my jsme prostě prudiči největší 
Kubas: Tak s průměrnou jsem se ještě přes 15 nedostal, tak nevím, ale aktuální mi ukáže klidně i 28, když chci nějaký škodárně na křižovatce úplně nehorázně brutálně natrhnout řiť

Kubas: Tak s průměrnou jsem se ještě přes 15 nedostal, tak nevím, ale aktuální mi ukáže klidně i 28, když chci nějaký škodárně na křižovatce úplně nehorázně brutálně natrhnout řiť
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ajéje, zase je to stejný, dokud jsem měl obyčejnýho Mercedesa, bylo vše Ok. Jak jsem si koupil 500SL, v tu ránu to někteří nepobrali a začali se chovat divně. To samý tady. Nesnáším škodovky a koncern úplně stejně jako když jsem měl 156, ale holt teď už to zní jinak co? Njn, typická malá česká závist...
Já tady nikomu necpu, že mám Veloce, s tím se tady furt dokola ohání jedni a ti samí zoufalci, tohle je pokec o všem kolem Giulie, tak sem dávám příspěvky týkající se Giulie, divný co? Někteří jste jak uražená ženská - neustále budete člověka chytat za slovo, točit se na všem co řekne a čekat kdy budete mít příležitost si vylejt vztek - trapný. Ale tak si poslužte, já si z toho límec fakt neutrhnu, koukám, že jsem šlápnul na kuří oko nejen pár lidem ve frontě na DI...
A pro ty méně chápavé (Sunic např.), přestože průměrně pozorný člověk si toho všimne sám, tak polopaticky:
- to že píšou že má Alfa 8 kvaltů není "dokonce", ale prostě konstatování faktu stejně, jako že Giulia má psanou maximálku "jenom" 240 vs. 250 km/h, ok
- zmiňují také, že AR má nižší spotřebu, ale honem dodávají, že v praxi jezdíme za víc. No to u toho Superbu taky, stejně jako u všech dnešních aut, ovšem u škodovek se s touhle poznámkou neohánějí
- a honem dodávají, že palubní počítač podvádí... a tady už jsme u první pořádný absurdity. Když pominu zmínku o podvádění při srovnávání s autem z koncernu VW, kterej má za sebou aféru s podváděním podstatně závažnějšího rázu, tak všichni víme, že palubní počítače podvádějí tak nějak všude, rozhodně včetně toho Superba taky. Navíc těch max. 15 l/100km neukazuje palubní počítač, ale pouze jakýsi ekonoměr, který je znázorněn proužkem mezi budíky
- Veloce je o fous hbitější a lépe se řídí... jo o fous
Aha. Zrovna Superb, kterej se v zatáčkách potápí na přední kolo jak paroloď, kvůli skoro čtyřem otáčkám mezi rejdy je ovladatelný jak důchodce po mrtvici, při brzdění mu zadek skoro letí vzduchem a když v rychle projeté zatáčce vezme příčnou nerovnost tak mu zadek uskočí o půl metru. Tak to je asi takovej fous jako mezi Lancerem Evo VII a Felicií 1,9 D
- hned ale dodávají, že AR je o dost dražší. Tak mezi tím co oni píšou za ceny, je rozdíl 110.000,- Kč. Za nejbezpečnější auto na trhu vs. škodováckej vylevněnej kelímek na kafe, za sofistikovanej podvozek, unikátní brzdy, nejlepší převodovku na trhu, rozložení váhy 50:50 vs 68:32, atd. atd. jen pouhých 110tis Kč? Kdyby ta škodovka stála 500 tis, tak neřeknu půl slova, ale takhle? A protože jim to asi samotným bylo trochu blbý, tak honem zmínili, že ta cena u Alfy nemusí být konečná. No to u Supa taky ne, ale nikdy z něj dobrý auto nebude...
Ten článek je prostě napsanej tendenčně a pokud si toho někdo nevšiml, tak gratuluju autorovi, přestože to je prvoplánové a průhledné, ale na některé to evidentně funguje.
Právě proto jsem přidal link na článek o Kodiaqu, kterej je psanej v úplně jiným duchu. Zatímco v článku prvním, jakmile musí uvést něco pozitivního k Alfě, tak honem přispěchají s něčím negativním, tak v článku o Kodiaqu to je jen samá chvála a ódy, to auto je prostě geniální a měl jsem si ho koupit radši než Alfu, teď to vidím...
Já tady nikomu necpu, že mám Veloce, s tím se tady furt dokola ohání jedni a ti samí zoufalci, tohle je pokec o všem kolem Giulie, tak sem dávám příspěvky týkající se Giulie, divný co? Někteří jste jak uražená ženská - neustále budete člověka chytat za slovo, točit se na všem co řekne a čekat kdy budete mít příležitost si vylejt vztek - trapný. Ale tak si poslužte, já si z toho límec fakt neutrhnu, koukám, že jsem šlápnul na kuří oko nejen pár lidem ve frontě na DI...
A pro ty méně chápavé (Sunic např.), přestože průměrně pozorný člověk si toho všimne sám, tak polopaticky:
- to že píšou že má Alfa 8 kvaltů není "dokonce", ale prostě konstatování faktu stejně, jako že Giulia má psanou maximálku "jenom" 240 vs. 250 km/h, ok
- zmiňují také, že AR má nižší spotřebu, ale honem dodávají, že v praxi jezdíme za víc. No to u toho Superbu taky, stejně jako u všech dnešních aut, ovšem u škodovek se s touhle poznámkou neohánějí
- a honem dodávají, že palubní počítač podvádí... a tady už jsme u první pořádný absurdity. Když pominu zmínku o podvádění při srovnávání s autem z koncernu VW, kterej má za sebou aféru s podváděním podstatně závažnějšího rázu, tak všichni víme, že palubní počítače podvádějí tak nějak všude, rozhodně včetně toho Superba taky. Navíc těch max. 15 l/100km neukazuje palubní počítač, ale pouze jakýsi ekonoměr, který je znázorněn proužkem mezi budíky
- Veloce je o fous hbitější a lépe se řídí... jo o fous
- hned ale dodávají, že AR je o dost dražší. Tak mezi tím co oni píšou za ceny, je rozdíl 110.000,- Kč. Za nejbezpečnější auto na trhu vs. škodováckej vylevněnej kelímek na kafe, za sofistikovanej podvozek, unikátní brzdy, nejlepší převodovku na trhu, rozložení váhy 50:50 vs 68:32, atd. atd. jen pouhých 110tis Kč? Kdyby ta škodovka stála 500 tis, tak neřeknu půl slova, ale takhle? A protože jim to asi samotným bylo trochu blbý, tak honem zmínili, že ta cena u Alfy nemusí být konečná. No to u Supa taky ne, ale nikdy z něj dobrý auto nebude...
Ten článek je prostě napsanej tendenčně a pokud si toho někdo nevšiml, tak gratuluju autorovi, přestože to je prvoplánové a průhledné, ale na některé to evidentně funguje.
Právě proto jsem přidal link na článek o Kodiaqu, kterej je psanej v úplně jiným duchu. Zatímco v článku prvním, jakmile musí uvést něco pozitivního k Alfě, tak honem přispěchají s něčím negativním, tak v článku o Kodiaqu to je jen samá chvála a ódy, to auto je prostě geniální a měl jsem si ho koupit radši než Alfu, teď to vidím...
Naposledy upravil(a) MichalT dne 31.3.2017, pát 14:27, celkem upraveno 2 x.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
A tomu se ještě někdo diví ? Že se všude na internetu protěžuje "česká" automobilka a jejich vozy ? Vždyť je to věc naprosto jasná a pochopitelná a stejně tak se nemůžeme divit tomu, že na Alfu se z principu nadává, protože za svoji pověst si může taky jen a jen sama...
Tyhle články nemůže člověk brát vážně, novinky, autoforum atp. někdo bere za relevantní !?
Tyhle články nemůže člověk brát vážně, novinky, autoforum atp. někdo bere za relevantní !?
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Dal jsem to sem jen tak, aby se nad tím někdo pobavil, stejně jako já. Ovšem zase to někdo musel použít pro svoje zahořklý výpady, proto to vysvětlení a vlastně zbytečný rozbor zbytečného článku.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
No, jenže právě proto jsem si tu Alfu koupil, protože si myslím, že je to to nejlepší co si lze koupit. To je přece logický. Nezbyla na mě někde v bazaru, protože jsem zrovna na nic jinýho neměl...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
honziss píše: 31.3.2017, pát 11:39Mam to jako pracovni auto na hodne km rocne a kupuju to za svy, takze jsem se drzel pri zemi: Super, 150k, seda Lipari, cerno/cervenej vnitrek, standardni 17" a par drobnosti navic. Tuhle kombinaci meli v imofe dlouho vystavenou, byl jsem si do toho asi milionkrat sednout + jsem objel x dealeru a videl snad vsechny kombinace, tak vim ze ji chciMichalT píše: 31.3.2017, pát 08:54 V podstatě ano, řekli 6 - 12 týdnů a za těch 12 týdnů to bylo. Jakou máš verzi, barevnou kombinaci a kola?![]()
Ten cernocerveny vnitřek je pěkný. Tak ať Ti to čekání uteče a přebírání ať si uzijes
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
mě to nedá a vnesu pár poznatků, dopředu upozornim, že škodofky taky nemam rád
máme ve firmě už třetího superba L&K s plnou "parádou" a ty auta prostě nejsou dobrý, ať si řiká kdo chce co chce, prostě nejsou. Jedu vyzvednout nový auto, votevřu ho a vyvalí se na mě smrad jak z igelitovýho pytlíků vodeslanýho z číny, proboha proč bych to chtěl čuchat. Řikám si dobry, to kousnu, sednu si do sedačky a připadám si jak když si sedneš do igelitovýho pytle sešitýho režnou nitý poloslepou rumunkou, doprdele proč bych ftom chtěl sedět, řikám si, ale budiž, to kousnu, zavírám dveře a ruce mi skřípe hnusný madlo z toho nejlevnějšího plastu na planetě a já si říkám, proboha proč?? No nic, nastartuju to a celej interiér se rozsvítí barevně jak někde v cirkusu nebo líp v porno studiju, řikám si k...a proč? Nu nic, to kousnu, šlápnu na plyn a dobrou vteřinu a půl se nic neděje, než si to auto uvědomí co má dělat, zařadí a vyrazí, což se opakuje při každym rozjětí a to nechtějte, aby se vám zahřál motor a začal fungovat start-stop, prodleva se v tu chvíli posune za hodnotu 2 vteřin, což už nekousnu ... krom ohromnýho prostoru vevnitř, kterej je co si budem povidat k hovnu, je to k hovnu celý
máme ve firmě už třetího superba L&K s plnou "parádou" a ty auta prostě nejsou dobrý, ať si řiká kdo chce co chce, prostě nejsou. Jedu vyzvednout nový auto, votevřu ho a vyvalí se na mě smrad jak z igelitovýho pytlíků vodeslanýho z číny, proboha proč bych to chtěl čuchat. Řikám si dobry, to kousnu, sednu si do sedačky a připadám si jak když si sedneš do igelitovýho pytle sešitýho režnou nitý poloslepou rumunkou, doprdele proč bych ftom chtěl sedět, řikám si, ale budiž, to kousnu, zavírám dveře a ruce mi skřípe hnusný madlo z toho nejlevnějšího plastu na planetě a já si říkám, proboha proč?? No nic, nastartuju to a celej interiér se rozsvítí barevně jak někde v cirkusu nebo líp v porno studiju, řikám si k...a proč? Nu nic, to kousnu, šlápnu na plyn a dobrou vteřinu a půl se nic neděje, než si to auto uvědomí co má dělat, zařadí a vyrazí, což se opakuje při každym rozjětí a to nechtějte, aby se vám zahřál motor a začal fungovat start-stop, prodleva se v tu chvíli posune za hodnotu 2 vteřin, což už nekousnu ... krom ohromnýho prostoru vevnitř, kterej je co si budem povidat k hovnu, je to k hovnu celý
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host
