Giulia - běžné verze (pokec...)

Odpovědět
speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7225
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od speedy » 26.4.2017, stř 18:56

156ka 2.4 20V si i v plným obsazení nevzala při dálničním ježdění 150+km/h víc jak 7 litrů. X-krát odzkoušeno (konec konců pár let u mě pobyla) na dotankování, takže tyhle moderní motory, navíc jen čtyřválcový prostě musej jezdit za míň :)
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

honziss
Pozorovatel

Příspěvky: 463
Registrován: 30.3.2017, čtv 20:59

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od honziss » 26.4.2017, stř 19:06

Jo a v patek jedu vyzkouset servis imofy, jak jsem auto poprvy vytahnul na dalnici, tak se ukazalo ze jede trochu doprava a volant je presazenej trosku doleva.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19001
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 26.4.2017, stř 19:09

jo ty to mas vlastne v manualu ze? jinak teda nechci by OT ale z Prahy do Ovy bych volil vlak pokud by to jen trochu slo....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

honziss
Pozorovatel

Příspěvky: 463
Registrován: 30.3.2017, čtv 20:59

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od honziss » 26.4.2017, stř 19:24

Jj, manual. Kdyz bych jel centrum-centrum tak jedu vlakem taky, ale ja mel 2 navstevy cestou (prum zony v Modricich a Mosnove) a z ovy jedu spat do Petrvaldu + 2 navstevy zitra, zase mimo civilizaci + s sebou vezu veci ktery bych do vlaku fakt tahat nechtel. Moje prace neni s verejnou dopravou kompatibilni :)
Ex Giulia Super JTD 150 MTX

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8570
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 26.4.2017, stř 20:07

Nevymetl si nějakou díru?
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

honziss
Pozorovatel

Příspěvky: 463
Registrován: 30.3.2017, čtv 20:59

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od honziss » 26.4.2017, stř 21:46

Harous píše: 26.4.2017, stř 20:07 Nevymetl si nějakou díru?
Nevymetl, vsiml jsem si toho uz jak jsem si to vezl novy domu, ale pricital jsem to vyjetym kolejim na jizni spojce...pocitam ze geoska na predku, 30 minut a jedno espresso to spravi. Zatim palec nahoru prodejci, kterej nejdriv tvrdil ze dneska objednavaj na 10.5. a pak pravil ze kdyz teda nemuzu jindy nez tento patek dopoledne, at prijedu :-D
Ex Giulia Super JTD 150 MTX

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19001
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 28.4.2017, pát 14:57

tak v březnu 2750 ks a zatím suverenně nejlepší měsíc co se prodejů týče... k tomu 1000ks Stelvio....
kdyby to Giulia udržela každý měsíc a Stelvio prodávalo ještě o něco víc, byla by to paráda....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

olis
Nováček

Příspěvky: 144
Registrován: 17.10.2014, pát 17:14

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od olis » 28.4.2017, pát 16:15

skvele spravy, snad to pojde este hore :)

honziss
Pozorovatel

Příspěvky: 463
Registrován: 30.3.2017, čtv 20:59

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od honziss » 28.4.2017, pát 18:35

Nemate nekdo prehled o tom, jake uzivatelske parametry (co se tyce sviceni, steracu, atd..) se daji na giulii nastavit pomoci diagnostiky? Konkretne:

- chtel bych aby svitili zadni obrysova svetla s prednimi drl v poloze AUTO, kdyz cidlo detekuje dostatek svetla a nerozsviti predni potkavaci svetla
- aby se rozsvitila obrysova svetla kdyz je prepinac v poloze auto a senzor deste nastaveny na AUTO detekuje dest
Ex Giulia Super JTD 150 MTX

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Petr147 » 28.4.2017, pát 19:50

Nemáš na spz AU?

honziss
Pozorovatel

Příspěvky: 463
Registrován: 30.3.2017, čtv 20:59

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od honziss » 28.4.2017, pát 21:15

Petr147 píše: 28.4.2017, pát 19:50 Nemáš na spz AU?
6AB..

Jinac prvni servis dopadl ok. Z vyroby byla na zadni naprave blbe nastavena sbihavost..
Ex Giulia Super JTD 150 MTX

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8570
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 29.4.2017, sob 07:29

Tak se přiznejte pánové - v poslední době je často namoklo, silnice usmrkaný. Už jste zkoušeli za to někde vzít a poslat si zadek bokem? :smt023
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19001
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 29.4.2017, sob 08:10

:roll: ja nic... ale z investigativnich duvodu bych mel....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

honziss
Pozorovatel

Příspěvky: 463
Registrován: 30.3.2017, čtv 20:59

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od honziss » 29.4.2017, sob 13:12

Ja zkousel. Kdyz to clovek privede ke smyku pomalu a plynule, treba na dalnicnim najezdu, tak malinko zklouznout jde. Kdyz se to clovek pokusi urvat v naky ostry zatacce plynem, tak esp zasahne okamzite...mam trosku strach aby to auto bylo v zime vubec pouzitelny..:/
Ex Giulia Super JTD 150 MTX

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8570
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 29.4.2017, sob 15:16

Ono to použitelný bude, proč by nebylo. Možná bude finta v tý plynulosti. Jak se na to půjde plynule tak to třeba ESP pustí.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

honziss
Pozorovatel

Příspěvky: 463
Registrován: 30.3.2017, čtv 20:59

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od honziss » 29.4.2017, sob 15:27

Uz jsem naky rwd auta mel a zatim to bylo tak, ze cim vic to slo vypnout, tim jsem se dostal dal :)
Ex Giulia Super JTD 150 MTX

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8570
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 30.4.2017, ned 09:47

No jo, u Giulie to sice vypnout nejde, ale nevěřím tomu, že by to nedovolilo vůbec nic. Líbí se mi systém - pokud vše probíhá plynule tak ESP nezasahuje. Jakmile vyhodnotí panickou reakci řidiče, tak zasáhne. Třeba to tak má i Giulia. To, že to nedovolí urvat na hulváta, ale dovolí se sklouznout na nájezdu by tomu odpovídalo.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

honziss
Pozorovatel

Příspěvky: 463
Registrován: 30.3.2017, čtv 20:59

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od honziss » 30.4.2017, ned 11:45

Podobne to mel naladeny Lexus u IS, kdyz za to clovek humpolacky vzal a zkusil to urvat, tak se to auto prakticky zastavilo. Ale treba postupnym zrychlovanim na zasnezenym kruhaci se dalo jet s pul otacky volantem kontra furt. Podobne to maj bmw v trc rezimu. Podle me to hodne zalezi na hodnotach pretizeni a jak s nima esp pracuje pri vyhodnoceni.

Kazdopadne s hodnocenim pockam az na snih, to auto ma dobrej grip a 150k je malo na naky ladny zklouznuti na mokrym asfaltu.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 1.5.2017, pon 17:41

Jsem zase po dlouhý době vyrazil do Prahy a jak tady jezdím jen z vesnice do vesnice tak jsem si toho všiml az ted, auto na tuknuti do blinkru blikne jen 3x zatímco před aktualizací blikalo 5x. Přešli na EU standard asi.

Jinak k tomu klouznuti, umí to lehce protocit kola při agresivním odbočení do pravyho úhlu, ale to me přijde jako kurveni, to se mi stalo asi 2x. A pak jednou za deště jsem zkoušel hledat hranici v táhlý zatáčce na nájezdu z D1 na Pražský okruh směr letiště. Zrychloval jsem v ty zatáčce a když tam bylo lehce nad 140 km/h tak to kousek pustilo prdel ale naprosto klidně a čitelně a hned se to zase srovnalo. Na suchu nevím kolik bych musel jet, ono v normálním autě je tam právě na suchu už i těch 140 km/h docela hodně.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 1.5.2017, pon 19:41

Nejde to nekde v palubnim PC nastavit? Ja si v historicky e91 muzu navolit 1x, 3x, 5x... Ale 3x mi prijde fajn, pri predjizdeni a 5x bliknuti to musi blikat jeste dlouho po manevru :)
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Venca.P
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 382
Registrován: 30.7.2012, pon 15:47
Bydliště: Pardubice

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Venca.P » 1.5.2017, pon 20:30

Nevím jak Giulia, ale Giulietta změnu v menu nenabízí a bliká 5x.
Alfa Romeo Giulietta 1,4 tb 125kw

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 1.5.2017, pon 20:31

Mě to nevadilo, když jsem objížděl třeba chodce, tak jsem si do tý páčky tuknul proti, aby to bliklo třeba jen jednou a při sjezdu z dálnice mi to 5x vyhovovalo, protoze ten manévr trvá dyl jelikož, tam co jezdím, je těch napojení a odboček vic.

Jo a změnila se grafika stavu oleje, předtím tam bylo asi 5 sedych čárek, ted má stupnice dvě červený krajní rysky, neco jako má klasicka merka, je to přehlednější.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19001
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 1.5.2017, pon 21:21

no změna grafiky stavu oleje je dobrý nápad, na tom aktuálním jsem zatím nepochopil co tam mám vidět :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

olis
Nováček

Příspěvky: 144
Registrován: 17.10.2014, pát 17:14

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od olis » 2.5.2017, úte 16:39

v USA sa v aprili predalo 634 Giulii, oproti marcu je to narast o 150 kusov (v marci sa predalo 484)

honziss
Pozorovatel

Příspěvky: 463
Registrován: 30.3.2017, čtv 20:59

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od honziss » 8.5.2017, pon 21:58

Kubas píše: 1.5.2017, pon 21:21 no změna grafiky stavu oleje je dobrý nápad, na tom aktuálním jsem zatím nepochopil co tam mám vidět :-)
+1, dneska jsem postupoval podle instrukci a na ty stupnici jsem houby poznal...update to nak resi?
Ex Giulia Super JTD 150 MTX

Odpovědět

Zpět na „Giulia“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host