1.9 JTDm přefouknuti v 3000 otáčkách
Re: 1.9 JTDm přefouknuti v 3000 otáčkách
hmm ale vypada to jako cesta dobrym směrem... není nějaká uprava natvrdo V JEDNOTCE v 3000ot pro egr....
co 156tka nebo 147čka??? má stejný problém??? má stejný problém u 159 jak 88kW tak 110kW???
co 156tka nebo 147čka??? má stejný problém??? má stejný problém u 159 jak 88kW tak 110kW???
AR 159 2.2 jts
AR GT 2.0 selespeed
AR 156 2.5 V6ex
AR GT 3.2 V6 ex
AR 156 2.0 selespeed ex
AR 159 SW 1.9 jtdm ex
AR GT 2.0 selespeed
AR 156 2.5 V6ex
AR GT 3.2 V6 ex
AR 156 2.0 selespeed ex
AR 159 SW 1.9 jtdm ex
Re: 1.9 JTDm přefouknuti v 3000 otáčkách
Turbo bylo venku, vyčištěno a je po problému.



NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.9 JTDm přefouknuti v 3000 otáčkách
takže zadrhávající regulace, jak jsem říkal, tak slává, že máš vyřešeno
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: 1.9 JTDm přefouknuti v 3000 otáčkách
No ale regulací to nebylo. Regulace běhala jako víno. To vrtulka se netočila.
Nevím jestli to bylo zatuhlé nebo zacpané, ale zkusili jsme fouknout na lopatky a jakmile jsme přestali vrtule hned stála. Tak jsme to prostříknuli profoukali a vrtule pak běžela ještě 5 vteřin sama. To bylo všecko. Turbo šlo zpátky a po trhanci ani památky. Auto teď táhne lineárně až ke 4 tisícům bez ochabnutí. 


NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.9 JTDm přefouknuti v 3000 otáčkách
no tak měla by se točit teda ještě déle, než jenom 5vteřin, no zatím to nech, kdyby to začlo znova, tak to máš na repas turba, pro výměnu ložisek
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: 1.9 JTDm přefouknuti v 3000 otáčkách
Ale jo tak nějak s tím počítám, ale vzali jsme to jenom tak zlehka abychom něco nedomrvili. Možná bych ho naložil na noc do petroleje nebo něčeho silnějšího aby se všecko rozpustilo. Ale už to je na autě tak to řešit nebudu. Jestli se to vrátí tak ho nechám repasovat. Co se týče vůli turba. Mám tak milimetrovou v ose turba a skoro necitelnou do stran. Mám mít obavy z té v ose? 

NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.9 JTDm přefouknuti v 3000 otáčkách
vůbec ne, to je vpohodě
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: 1.9 JTDm přefouknuti v 3000 otáčkách
to sis dělal sám??? jestli ano smekám....pekony píše:Turbo bylo venku, vyčištěno a je po problému.![]()
tak ještě jinak:
GOOD JOB

AR 159 2.2 jts
AR GT 2.0 selespeed
AR 156 2.5 V6ex
AR GT 3.2 V6 ex
AR 156 2.0 selespeed ex
AR 159 SW 1.9 jtdm ex
AR GT 2.0 selespeed
AR 156 2.5 V6ex
AR GT 3.2 V6 ex
AR 156 2.0 selespeed ex
AR 159 SW 1.9 jtdm ex
Re: 1.9 JTDm přefouknuti v 3000 otáčkách
Sám né to bych se oprcal.
Pomáhal mi kolega mechoš co byl dole a já ho jistil z hora. 


NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
Re: 1.9 JTDm přefouknuti v 3000 otáčkách
Zdravím, otevírám znova tohle vlákno. Mám přesně tenhle ten problém ale turbo po repasi. Co jsem mluvil s lidmi od repase mého turba tak vyměnili právě to ložisko. Jenže problém mi zůstal. Má někdo ještě nějakou radu?
(_)(_)(_)====\*/====(_)(_)(_)
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká
Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká
Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW
Re: 1.9 JTDm přefouknuti v 3000 otáčkách
Hmm zajímavé, že tento problém trápí pouze mě. Nevíte aspoň někdo poradit na koho se obrátit?
Vypozoroval jsem, že přefouknutí se u mě projevuje už ve 2000 tisících, kdy turbo začne tlakovat. Autem škubne dopředu, jako kdyby chtělo vyrazit v před a tlak turba poklesne. Po chvilce se vše srovná. Pod plným plynem to není vůbec cítit.
Vypozoroval jsem, že přefouknutí se u mě projevuje už ve 2000 tisících, kdy turbo začne tlakovat. Autem škubne dopředu, jako kdyby chtělo vyrazit v před a tlak turba poklesne. Po chvilce se vše srovná. Pod plným plynem to není vůbec cítit.
(_)(_)(_)====\*/====(_)(_)(_)
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká
Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká
Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.9 JTDm přefouknuti v 3000 otáčkách
skippy : změřit přes diag, ta řekne přesně co tomu je, ale tipnul bych to na špatný repas, proto nikdy nedoporučuji repasový turbo, jsou stím akorát problémy a dělá to přesně tohle, je špatně seřízený a regulace to nestačí uregulovat
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: 1.9 JTDm přefouknuti v 3000 otáčkách
Nové zjištění, po odpojení váhy vzduchu mi auto hodilo hlášku kontroly motoru, to jsem i čekal.
Světe div se cukání razantně vymizelo, ne sice úplně ale auto jede jako kdyby plynuleji a cuknutí u 2000 otáček je o moc jemnější. Čili jdu po váze vzduchu.
Bohužel teď možnost diagnostiky nemám, ještě jsem nesehnal ovladače na WIN 10. (kdyby je někdo měl tak dejte vědět, budu rád)
A teď:
Jak ji vyčistit? Jde rozebrat abych se dostal přímo na čidlo? Poradí někdo? Už jsem hledal v rubrice o váze ale žádný návod jsem zatím nenašel.
Na turbo bych to neviděl z jednoho důvodu. Dělalo mi to i před repasi, právě proto jsem jej dával opravit. Zdálo se mi jestli nebudě nějak moc zakarbonované, že správně nechodí regulace nebo jestli není už moc vyběhané. Stejně měnili jen ložisko a vyčistili. Takže krom ložiska je turba původní a nově vyvážené. Po namontování se to chová pořád stejně.
Světe div se cukání razantně vymizelo, ne sice úplně ale auto jede jako kdyby plynuleji a cuknutí u 2000 otáček je o moc jemnější. Čili jdu po váze vzduchu.
Bohužel teď možnost diagnostiky nemám, ještě jsem nesehnal ovladače na WIN 10. (kdyby je někdo měl tak dejte vědět, budu rád)
A teď:
Jak ji vyčistit? Jde rozebrat abych se dostal přímo na čidlo? Poradí někdo? Už jsem hledal v rubrice o váze ale žádný návod jsem zatím nenašel.
Na turbo bych to neviděl z jednoho důvodu. Dělalo mi to i před repasi, právě proto jsem jej dával opravit. Zdálo se mi jestli nebudě nějak moc zakarbonované, že správně nechodí regulace nebo jestli není už moc vyběhané. Stejně měnili jen ložisko a vyčistili. Takže krom ložiska je turba původní a nově vyvážené. Po namontování se to chová pořád stejně.
(_)(_)(_)====\*/====(_)(_)(_)
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká
Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká
Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW
Re: 1.9 JTDm přefouknuti v 3000 otáčkách
Také jsem si toho všimnul, že když dám plný plyn (nejčastěji na trojku), tak to těsně před 3000 otáčkama lehce škubne. Všichni mi tvrdí, že se mi to zdá, ale když čtu tuhle diskusi..... Ale asi to řešine nebudu, tuhle díru mi dělá i Stilo s 1,9JTD 85kw.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host