Giulia - běžné verze (pokec...)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Mám doma takovej velkej prospekt na Giulii, je to asi 1 cm tlustý a tam to 0,23 uvádějí dokonce obecně pro Giulii.
A tady to píšou taky: http://www.automagazin.sk/alfa-romeo-giulia-veloce/
A tady to píšou taky: http://www.automagazin.sk/alfa-romeo-giulia-veloce/
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Pozor na to, že Giulia má 0,23, ale Giulia QV má 0,32.Tommino píše: 15.6.2017, čtv 12:10Fakt má QV jen 0,23? Nepátral jsem po tom, ale to fakt čučím.Adamsquare píše: 9.6.2017, pát 09:11 Když už to jede, tak na hmotnosti tolik nezáleží.
Nevím jak jsou na tom civilnější verze, ale QV má odpor vzduchu jen 0,23, což je dnes absolutní špička, kterou nedosahují ani Priusy a podobná eko auta.
I když je to parametr, který mě v zásadě vůbec nezajímá, tak při 110kW je skoro 240kmh dost překvapující![]()

Už jsme to tady zlehka řešili...
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ahoj , tak já mám za sebou společný týden a prvních 3.000km , jezdím každý den pracovně a pak odpoledne a po nocích pro potěšení :-) ( Veloce, diesel, 210cv) Pár postřehů - Dnes jsem testoval spotřebu , přes den Plzeň - ČB silnice 1.třídy svižněji - průměr 6,3litru , odpoledne Plzeň - Praha dálnice slabý provoz , tempomat 140 km/h , 1800 otáček , spotřeba 5,4 a zpět rychleji cca 170 - 180km/h - spotřeba 7.2
Krouťák krásně táhne , v táhlém kopci ve 180 došlápnu plyn na doraz , mírně zavrní a začne zrychlovat... krása :-)
Myslím, že spotřeba půjde ještě dolů , až si vše sedne...
Krouťák krásně táhne , v táhlém kopci ve 180 došlápnu plyn na doraz , mírně zavrní a začne zrychlovat... krása :-)
Myslím, že spotřeba půjde ještě dolů , až si vše sedne...
Alfa Romeo Stelvio Veloce Rosso , 210 cv
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
3tkm za tyden? Slusny 
1800ot na 8cku pri 140? Takovy prevody ma i 150/180 s automatem?

1800ot na 8cku pri 140? Takovy prevody ma i 150/180 s automatem?
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Kluci, taková hloupá otázka, Giulia má zvenku osvětlené kliky standardně? Dnes jsem to viděl a vypadá to hezky.
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Podle mě to souvisí z bezklíčovým keyless vstupem..
Alfa Romeo Stelvio Veloce Rosso , 210 cv
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
no ja to v aute s keyless mam.... podle me to spolu souvisi.... myslim to bude napsane v ceniku....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Jj, je to jedna polozka, jmenuje se to paket komfort.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tak jsem konecne nasel kola co se mi libej, co vy na to?
http://www.ozracing.cz/oz-racing/i-tech/leggera-hlt
http://www.ozracing.cz/oz-racing/i-tech/leggera-hlt
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
paprsková klasika, tohle sluší každýmu autu 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Honzis, v jaký velikosti tam půjdou?
Mě čeká ve středu okno. Chytil jsem šutr už cestou na Lago v březnu, ale furt jsem čekal až trochu zmizí štěrk ze silnic, včera ráno koukám, že mám sekanec i u A sloupku, cca 1 cm od hrany skla. No a pak najednou cestou lup a prdlo to vodorovně cca 20 cm...
Jinak jsem se snažil jezdit nižší tlaky v pneu a nejde to, ty čidla se totálně zblázní. Dal jsem za studena 2,3 všude, pak to na jedný straně skočí na 2,4 a to druhý kolo se okamžitě rozsvítí, tak jsem dal 2,4 všude a stejně, klidně se rozsvítí obě zadní, přestože jedno ukazuje 2,4 a druhý 2,5 baru. Tak vše na 2,7 a je klid no...
Mě čeká ve středu okno. Chytil jsem šutr už cestou na Lago v březnu, ale furt jsem čekal až trochu zmizí štěrk ze silnic, včera ráno koukám, že mám sekanec i u A sloupku, cca 1 cm od hrany skla. No a pak najednou cestou lup a prdlo to vodorovně cca 20 cm...
Jinak jsem se snažil jezdit nižší tlaky v pneu a nejde to, ty čidla se totálně zblázní. Dal jsem za studena 2,3 všude, pak to na jedný straně skočí na 2,4 a to druhý kolo se okamžitě rozsvítí, tak jsem dal 2,4 všude a stejně, klidně se rozsvítí obě zadní, přestože jedno ukazuje 2,4 a druhý 2,5 baru. Tak vše na 2,7 a je klid no...

Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ja jsem nafoukal dle manualu 2.2/2.4 a za 10tkm mi to nepiplo ani jednou.
Bacha, tlak neroste s teplotou uplne linearne, takze ani tolerance nejsou linearni. Navic, kdyz podhustis o 0,2, tak se guma vic deformuje, vic zahriva...
Bacha, tlak neroste s teplotou uplne linearne, takze ani tolerance nejsou linearni. Navic, kdyz podhustis o 0,2, tak se guma vic deformuje, vic zahriva...
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tak to mě teda furt, jak říkám, i když jsem je dal všechny na stejnej tlak, tak se stejně jedno zadní kolo rozsvítilo, že má nízký tlak a přitom mělo úplně stejný tlak jako to druhé kolo a dokonce vyšší než přední (přední měly 2,3 obě a zadní 2,4 obě a mě se rozsvítilo levý zadní), dělá si to co chce... 

Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
no TMPS bych fakt oželel... naštěstí to zatím funguje (akorát jsem to teda musel koupit i na zimáky....)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Me teda tmps funguje na obou autech bezchybne. Na cupre a 1er kde to je pres cidla jsem to resetoval furt..
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
U mě zatím taky klid nic nehlásí , mám nafoukáno přední 2.0 zadní 2.2 , přes den a ježdění to naroste na 2.1 a 2.3 , :-)
Alfa Romeo Stelvio Veloce Rosso , 210 cv
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9102
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Hele Michale, a když si ty tlaky měnil, nastavil jsi vždy tu novou hodnotu? Respektive pustil "učení"?
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Aha... jasně, že ne. To abych si otevřel návod...
Edit: OK takže když to teď za studena upustim na 2,3 a nechám 3 hodiny v nečinnosti, tak by se to mělo načíst jako správný tlak v pneu. Jdu to teda zkusit a zítra ráno se uvidí. Fakt je, že blbnout to začalo po tom, co jsem měl v LZ kole hřebík a nechal jsem to opravit.

Edit: OK takže když to teď za studena upustim na 2,3 a nechám 3 hodiny v nečinnosti, tak by se to mělo načíst jako správný tlak v pneu. Jdu to teda zkusit a zítra ráno se uvidí. Fakt je, že blbnout to začalo po tom, co jsem měl v LZ kole hřebík a nechal jsem to opravit.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
8x19 s 225/40/19 nonRFT vsechny stejny. Bud tyhle a nebo klasicky 18 Turbine co jsou v zakladu na Veloce, zalezi na cene. Vcera jsem byl v Imofe vyzvednout auto ze servisu, cenikovka 18" rafku je 14, 19" rafku je 17, coz je ulet, ale prej neco spocitaj a daj vedet. Na ebay se ty turbine 18" sezenou do 30ti za set, tak jeste uvidim. Kazdopadne jsem absolvoval dalsi vylet po nemeckych okreskach (z prace to mam 30km k Walchensee po neuveritelnejch okreskach) a 17" ekogumy tuhle zabavu moc nepodporujou.MichalT píše: 19.6.2017, pon 13:55 Honzis, v jaký velikosti tam půjdou?
Mě čeká ve středu okno. Chytil jsem šutr už cestou na Lago v březnu, ale furt jsem čekal až trochu zmizí štěrk ze silnic, včera ráno koukám, že mám sekanec i u A sloupku, cca 1 cm od hrany skla. No a pak najednou cestou lup a prdlo to vodorovně cca 20 cm...
Jinak jsem se snažil jezdit nižší tlaky v pneu a nejde to, ty čidla se totálně zblázní. Dal jsem za studena 2,3 všude, pak to na jedný straně skočí na 2,4 a to druhý kolo se okamžitě rozsvítí, tak jsem dal 2,4 všude a stejně, klidně se rozsvítí obě zadní, přestože jedno ukazuje 2,4 a druhý 2,5 baru. Tak vše na 2,7 a je klid no...![]()
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Nedíval ses na EVO Corse Sanremo? Pořád po nich pokukuju. Jsou lehký a nestojí nesmysl jako stávají originál disky. Jen nevím jak je to u nich s TPMS.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ty jsou na me moc humpolacky, moc rallye design, ale maj pekny Japan Racing 21: https://www.proracing.cz/proracing-cz/e ... R-MACHINEDHarous píše: 20.6.2017, úte 13:09 Nedíval ses na EVO Corse Sanremo? Pořád po nich pokukuju. Jsou lehký a nestojí nesmysl jako stávají originál disky. Jen nevím jak je to u nich s TPMS.
ET a vrtani delaj na miru, ma to 2 diry na ventilek, TPMS prej zadnej problem..
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tak ty jsou nádherný!
Ideálně kdyby bylo vzadu menší ET a byly třeba trochu utopený středy...
Jinak jsem ráno vyrážel s 2,3 a celej den (no, cesta do práce a pak cca v jednu domů) senzory ok

Jinak jsem ráno vyrážel s 2,3 a celej den (no, cesta do práce a pak cca v jednu domů) senzory ok

Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ahoj , kluci nevíte jestli má Giulie ( zvláště Veloce) v automatu Launch Control ? Někde jsem na IT fóru četl , že současným přitažením obou pádel a podržením je možno vytočit otáčky plynem bez rozjezdu ( v manuálním režimu) a pak puštěním pádel to odpíchnout... Dík
Alfa Romeo Stelvio Veloce Rosso , 210 cv
- Tommino
- Štamgast
- Příspěvky: 671
- Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Není, ani u QV, nevím proč. Pritazenim padel zaradis N.
Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3260
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Není 2,3 na 35 výšku málo?
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 2 hosti