Jo, fungovalo to až na malý zádrhel ohledně chlazení moc dobře. Teprve nyní dokážu 164 jako takovou plně docenit. Vyrazilo mi dech, jak krásně funguje na dálnici i ve vysokých rychlostech...
Jinak díky za chválu, na ty vaše káry se taky moc hezky koukalo
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
.
Nicméně nějaké neduhy se ukázaly:
- musím něco udělat s alternátorem, jakmile se pořádně prohřeje, tak klesne napětí a když běží na volnoběh, tak skoro nedobíjí -> dokonce se vypíná i celý ovládací panel klimy
- klimatizace, i když je funkční, nemá dostatečný výkon. Sice byly horka, ale mohla by běžet líp. Asi repas kompresoru.
- chlazení - nahoře na Stelviu jsem měl cca 115°, asi rekord z nás všech. Tam něco málo vyplivla přepadem - když jsem pak dole na pumpě dolil, fungovala slušně až domů. Zkusím sehnat nový chladič.
- na volnoběh si lehce poškubává