Giulia - běžné verze (pokec...)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Pánové, jsem tady nový a to z toho důvodu, že velmi vážně uvažuji o pořízení Giulie Veloce 2.0T. Lehce jsem proletěl tohle téma a měl bych na majitele tohoto modelu dotaz: Jak je na tom benzínová Giulie s odhlučněním při vyšších rychlostech po dálnici? Dejme tomu 140 - 180 km/h. V současné době mám Insignii V6, u které si absolutně nestěžuji a nový vůz bude jezdit také především po dálnici...
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Místní aktivní člen MichalT Veloce má a jistě ti odpoví, ale jinak bych se snažil se autem svézt. Ono popisovat hlučnost je docela subjektivní záležitost.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Co jsem si pred nakupem srovnaval podobny auta pri cca 150 ti na dalnici, tak asi takhle:
Min hlucny: Passat, Lexus IS, Prius
Vic hlucny: 2er, 3er, Acko, Renault Scenic, Toyota CHR
Min hlucny: Passat, Lexus IS, Prius
Vic hlucny: 2er, 3er, Acko, Renault Scenic, Toyota CHR
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Nejvic je slyset svist od zrcatek, pak malinko motor a podvozek skoro vubec.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ano... v benzínu to samé...
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2276
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Pokud máš OPC, tak budeš se zvuku Alfy Veloce dost zklamán.Tomas136 píše: 4.7.2017, úte 09:52 Pánové, jsem tady nový a to z toho důvodu, že velmi vážně uvažuji o pořízení Giulie Veloce 2.0T. Lehce jsem proletěl tohle téma a měl bych na majitele tohoto modelu dotaz: Jak je na tom benzínová Giulie s odhlučněním při vyšších rychlostech po dálnici? Dejme tomu 140 - 180 km/h. V současné době mám Insignii V6, u které si absolutně nestěžuji a nový vůz bude jezdit také především po dálnici...
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
V6 bude mít vždycky lepší zvuk než čtyřválec.... to se nedá nic dělat....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Časem se najde firma co tomu dá aspoň náznak zvuku, 2.0 Astra OPC taky nic moc, dal se Friedrich a už to celkem šlo 

Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
159SW 1.9JTDm 16V, 110kW, DPF/EGR/SWIRL OFF
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
No, šestiválec je šestiválec. Chápu, že rozdíl tam je a není nevýznamný. Jenže šestiválce mizí a pokud nechci nic od německé prémiové trojky, nezbývá, než se smířit se zvukem čtyřválce. Veloce v benzínu jsem projížděl, ale pouze po městě, takže jsem nejel víc než cca 110 km/h. Zvuk motoru je slušný, měl jsem na mysli spíše aerodynamický hluk. Projížděl jsem 330ix a na dálnici jsem byl nemile překvapen hlukem při rychlostech nad 150 km/h. Nová Insignia 2.0T je na tom kupodivu daleko lépe, ale elektronicky generovaný zvuk motoru mi vadí. Není to primárně o hluku/zvuku, ale rád bych znal názory majitelů. Díky. Zatím to opravdu vypadá, že se stanu jedním z vás. ;-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
hele a nemá Veloce nějakou tu klapku ve výfuku která se přepíná když dáš DNA na "D"? to by bylo myslím ideální, že na sportovní ježdění by to bylo přepnuté do nějakého hlasitějšího režimu a na dálnici v režimu "N" by to bylo tišší.... ale jak už psali kluci, od těch zrcátek něco slyšet je, prostě vyloženě luxusní odhlučněný koráb to není ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Jak už tady padlo, trochu svisteni od zrcátek tam je, ale nic hroznyho.
Klapku ve výfuku to má určitě, když se tomu na Dynamic šlape na krk, tak to začne mít sytější zvuk a při ubrání plynu jako dunet. Při zastavení a proslapnuti plynu to prska a fluse z výfuku. Ale po chvilce běhu na volnoběh se ozve slabé cvaknutí a je z toho zase Fabie
Ragazzon mám v plánu, ale tenhle měsíc Miláno a ted dovolena v Toskánsku a příští měsíc ČEZ, no taky ty bankovky netisknu, tak snad v září...
Klapku ve výfuku to má určitě, když se tomu na Dynamic šlape na krk, tak to začne mít sytější zvuk a při ubrání plynu jako dunet. Při zastavení a proslapnuti plynu to prska a fluse z výfuku. Ale po chvilce běhu na volnoběh se ozve slabé cvaknutí a je z toho zase Fabie

Ragazzon mám v plánu, ale tenhle měsíc Miláno a ted dovolena v Toskánsku a příští měsíc ČEZ, no taky ty bankovky netisknu, tak snad v září...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Díky moc za odpovědi. Takže když to shrnu, nemusím se bát nahradit Insignii Giulií Veloce, je to i pro dálniční jízdu dostatečně pohodlné a komfortní auto? Ptám se takhle hloupě, přestože se mi na Giulii nejvíc líbí fakt, jak skvělé je to auto z pohledu řidiče, který se rád sveze dynamicky a užívá si jízdu mimo dálnice. Ale jak jsem řekl, Nové auto bude jezdit především po dálnicích.
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
je to srovnání manažerského parníku a sport-sedanu.... každý má své vlastnosti, laděné pro cílovou skupinu.... (ačkoliv Insignia jak v sedanu tak v kombíku má v názvu "Sport" - jak jinak v dnešní době, že....)
Giulie je na dálnici naprosto OK, přímé srovnání s Insignií si ale musíš udělat sám, pokud tě to tak zajímá :-)
jinak teda dívám se na ten ceník a u Oplu ty auta skoro rozdávají - 860 vč. daně za 2.0T 260PS 4x4 8st.AT - to je fakt relativně za pár korun....
Giulie je na dálnici naprosto OK, přímé srovnání s Insignií si ale musíš udělat sám, pokud tě to tak zajímá :-)
jinak teda dívám se na ten ceník a u Oplu ty auta skoro rozdávají - 860 vč. daně za 2.0T 260PS 4x4 8st.AT - to je fakt relativně za pár korun....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
To srovnání jsem si udělal a vyhrála Giulia. ;-) Insignia má cenovku někde jinde, ale cena primárně problém není. Pokud někoho zajímá, jak mé srovnání Insignie 2.0T vs Giulií dopadlo, klidně se ptejte.
Nemám kromě testovací jízdy žádné zkušenosti s Alfou, ani neznám žádného majitele, nezbývá mi, než se vyptávat tady. Procházím fóra, kupříkladu na americkém fóru majitelů Giulií jsem narazil na popis nepříjemných potíží s nenadálým zastavením motoru na dálnici a prý to potkalo nečekaně velké procento majitelů. To jsou právě věci, které bych nerad zažil a proto sonduji mezi vámi. Jestli jste ochotni svěřit se i s nepříjemnými zkušenostmi, do toho. Definitivně bych chtěl nákup rozseknout do konce tohoto měsíce. Díky!
Nemám kromě testovací jízdy žádné zkušenosti s Alfou, ani neznám žádného majitele, nezbývá mi, než se vyptávat tady. Procházím fóra, kupříkladu na americkém fóru majitelů Giulií jsem narazil na popis nepříjemných potíží s nenadálým zastavením motoru na dálnici a prý to potkalo nečekaně velké procento majitelů. To jsou právě věci, které bych nerad zažil a proto sonduji mezi vámi. Jestli jste ochotni svěřit se i s nepříjemnými zkušenostmi, do toho. Definitivně bych chtěl nákup rozseknout do konce tohoto měsíce. Díky!
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ja mam zaporne zkusenosti 2:
Auto mi bylo dodane se spatne udelanou sbihavosti zadni napravy (vyresil servis) a pak jsem mel problem s prednimi park senzory, ktere detekovaly prekazu i kdyz tam nebyla, coz se 3x snazil neuspesne vyresit servis premontovanim pozice spz, az jsem si to vyresil sam zahozenim drzaku a nalepenim spz primo na naraznik.
Pro nekoho to muze bejt zasadni, pro me to moc neznamena. Mam najeto cca 13tkm a auto me porad bavi. Kdyz by mi ho ted ukradli a ja si mel koupit novy auto, koupim si ho zase.
Auto mi bylo dodane se spatne udelanou sbihavosti zadni napravy (vyresil servis) a pak jsem mel problem s prednimi park senzory, ktere detekovaly prekazu i kdyz tam nebyla, coz se 3x snazil neuspesne vyresit servis premontovanim pozice spz, az jsem si to vyresil sam zahozenim drzaku a nalepenim spz primo na naraznik.
Pro nekoho to muze bejt zasadni, pro me to moc neznamena. Mam najeto cca 13tkm a auto me porad bavi. Kdyz by mi ho ted ukradli a ja si mel koupit novy auto, koupim si ho zase.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
- hand_ktm_AR
- Pozorovatel
- Příspěvky: 288
- Registrován: 10.8.2011, stř 20:38
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
to sis koupil? :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Upgrade na Veloce kola:
Naposledy upravil(a) honziss dne 10.7.2017, pon 23:07, celkem upraveno 1 x.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
tak jak jinak by mel vypadat, ne.... ?
jinak ja jsem ted v Rakousku potkal jednu Giulii u krajnice se zvednutou kapotou.... no nevim, zacinam mit o dotazenosti toho auta pochybnosti.... tak snad na tom aspon budou makat a bude to zalezitost jen prvnich vyrobenych kusu.....
jinak ja jsem ted v Rakousku potkal jednu Giulii u krajnice se zvednutou kapotou.... no nevim, zacinam mit o dotazenosti toho auta pochybnosti.... tak snad na tom aspon budou makat a bude to zalezitost jen prvnich vyrobenych kusu.....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Kola vypadají parádně!
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7225
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
kola jsou hezký, taky se mi na giulii líběj 

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Dneska zase po dovoleny konečně projížďka s Giulií
A zjistil jsem zajímavou věc. Když k tomu jdu a držím odemykaci tlačítko na DO tak se okna stáhnou jen pokud k autu přicházím z leve strany!
Jinak je zajímavý, že poslední dobou, když jedu někam dál, vždycky potkám někde u krajnice s otevřenou kapotou akorát tak audinu, asi mám na ně štěstí

A zjistil jsem zajímavou věc. Když k tomu jdu a držím odemykaci tlačítko na DO tak se okna stáhnou jen pokud k autu přicházím z leve strany!
Jinak je zajímavý, že poslední dobou, když jedu někam dál, vždycky potkám někde u krajnice s otevřenou kapotou akorát tak audinu, asi mám na ně štěstí

Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
To zajímavý je, protože Keyless to rozezná na dost krátkou vzdálenost (do 1 metru). Když budeš stát 5 metrů od auta tak už to funguje jen jako klasický dálkáč. Funguje to tak určitě?MichalT píše: 10.7.2017, pon 21:32
A zjistil jsem zajímavou věc. Když k tomu jdu a držím odemykaci tlačítko na DO tak se okna stáhnou jen pokud k autu přicházím z leve strany!
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host