155 1.8ts sport 8v hádá se
155 1.8ts sport 8v hádá se
Ahoj,
aby toho nebylo málo tak včera jsem měnil pal. filtr a po výměně když jsem nastartoval tak při volnoběhu 700-900 ot se motor hádá, střílí do výfuku pokud přidám plyn a dám do otáčet tak už jen slyšet střílení do výfuku...
nemáte někdo nějaký tip co by to mohlo být?
jinak za posledních 3tis km uděláno co se týká motoru: svíčky, kabely, oleje, filtry, lambda, termostat, opraveno sání, oprava kabeláže regulátoru předstihu
zkusil jsem pořídit video, ale nejsem si jistej jestli z toho půjde něco poznat :
aby toho nebylo málo tak včera jsem měnil pal. filtr a po výměně když jsem nastartoval tak při volnoběhu 700-900 ot se motor hádá, střílí do výfuku pokud přidám plyn a dám do otáčet tak už jen slyšet střílení do výfuku...
nemáte někdo nějaký tip co by to mohlo být?
jinak za posledních 3tis km uděláno co se týká motoru: svíčky, kabely, oleje, filtry, lambda, termostat, opraveno sání, oprava kabeláže regulátoru předstihu
zkusil jsem pořídit video, ale nejsem si jistej jestli z toho půjde něco poznat :
Re: 155 1.8ts sport 8v hádá se
právě že před tím to bylo v pohodě, a jediný co jsem udělal je ten filtr.
Re: 155 1.8ts sport 8v hádá se
Podívej se na solenoid variátoru. Je tam pístek na pružině. Musí chodit volně. Mně zůstal seklý zatlačený a měl jsem stejný problém. A něco ti tam klepe
Re: 155 1.8ts sport 8v hádá se
celkově to má nějakej nezdrave chod.. klepání atd.. ten variátor je možnej - vačka zůstane přetočená na větší překrytí ventilů a pak to má chod jak pumpa na sračky
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: 155 1.8ts sport 8v hádá se
schválně zkusim variátor, jak je ovládanej? ten pán co ji měl předemnou tak měnil 1.7 za 1.8 sport. ten variátor byl nezapojenej protože chyběly kabely, tak jsem to nechával dělat autoelektrikáře a ten tvrdil že to zapojil na klíček a jede to líp. Ale nějak se mi to nezdá...
Re: 155 1.8ts sport 8v hádá se
Na klíček ?! Variátor ovládá ř.j. Asi bych to radši odpojil.
Re: 155 1.8ts sport 8v hádá se
Tak teď to zkoušim, opravdu ten pístek co jde od motoru tak se zasekává, nevíte jak ho uvolnit a vyčistit aby se nezasekával? Popr cim? Podle el. schémat by to mela ovládat RJ pin 37 tak to budu muset předělat.
Re: 155 1.8ts sport 8v hádá se
Zkus ho vyndat magnetem nebo hodně opatrně kleštěma. Pod ním je pružina která ho drží v horní otevřené poloze. Hlavně ho nečisti smirkem nebo podobně. musí chodit lehce ale přitom těsnit. Pokud se zasekl, tak může být nějaký bordel v oleji. Řídící jednotku máš z 1,8 93kW ?
Re: 155 1.8ts sport 8v hádá se
Hele nevim z čeho je řj, v ital motori mi to nedokazali rict kdyz jsem tam byl na diagnostice. Na rj mam tohle, ale nikde jsem nenasel co ty cisla konkretne znamenaj...
Re: 155 1.8ts sport 8v hádá se
Podle netu 2.0 8V:
https://www.auto24parts.com/en_GB/p/ECU ... -536/27177
To auto vypadá na solidní skládačku.
https://www.auto24parts.com/en_GB/p/ECU ... -536/27177
To auto vypadá na solidní skládačku.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: 155 1.8ts sport 8v hádá se
Tak jsem si to provizorně připojil ale, nějak nedokážu přijít na to, kdy ta řj pin 37 spíná někde jsem našel, že při 2,5tis ot. sepne, ale to se mi na místě s vytočenym motorem nepovedlo...
Re: 155 1.8ts sport 8v hádá se
Už jsi rozchodil ten pístek?
Re: 155 1.8ts sport 8v hádá se
Jojo, pístek už si chodí krásně, bylo to hrozně zasr..ý, akorát ta ŘJ mi furt nejde ozkoušet...
Re: 155 1.8ts sport 8v hádá se
Buď na konektorech změřit napětí jestli tam je při těch 2500 ot/min. Na volnoběh tam musí bý nula. Možná je tam původní kabelový svazek z 1.7 a to může být problém i když je ř.j. v pořádku. Ale to jen hádám.
Re: 155 1.8ts sport 8v hádá se
Kabeláž je původní z 1.7 takže pin 37 neni osazenej, tak jsem si ho osadil a kabely natáhnul podle schéma elektroinstalace, na volnoběhu jsem naměřil 0V a tosamí při zvýšení otáček na 3000ot tam mam pořád 0V. Pouští to jen na základě otáček nebo i ze zátěže? Nevím jak to poznat že to opravdu chodí tak jak má.
Re: 155 1.8ts sport 8v hádá se
Myslím že podle otáček. Zátěž nepozná. Ale pokud je ř.j. z 2.0 tak může mít jinak zapojené piny než 1.8. Já jsem svoji 1. 8 ani nenastartoval s jednotkou 1.7. Ale stejně bych neřešil variátor. Pokud ti to takhle rachotí když není vačka natočená variátorem tak je něco špatně. Sundej ventilové víko a zkontroluj rozvody. Jsou tam rysky. Možná napínák řetězu... Je to práce na 20 minut. Třeba tam máš vačku bez variátoru. To už tady taky někdo řešil
Re: 155 1.8ts sport 8v hádá se
No tak víko budu sundavat až po víkendu protože bez nového těsnění to nemá smysl... Byl jsem u mechanika co dělá hodně Alfi a ten říkal, že zvuk to má na pohodu, ale vůbec to podle něj nejede... a tipuje to na váhu vzduchu, rozvody o zub nebo i něco dalšího...
Update:
tak se mi povedlo dostat se k autu tak víko dole a rysky přesně seděj takže rozvody ok, řetizek je taky krásně napnutej. Podle návodů co mi postnul výše majx tak váha je v háji má úplně jiné hodnoty a nedá se ani nastavit + podle čísla je ze 164 2.0. Když jsem měl dole víko tak variátor na vačce mam a ještě se mi povedlo pořádně pročistit vedení oleje od variátoru. Ze srandy jsem si řekl že zkusim projet se zapnutym variátorem tak jak jsem to měl předtim a světe div se auto se sice na volnoběhu hádá, ale ten zátah konečně přišel... takže jen vyřešit jak spínat ten variátor v otáčkách bude to paráda + vyměnit tu váhu.
Update:
tak se mi povedlo dostat se k autu tak víko dole a rysky přesně seděj takže rozvody ok, řetizek je taky krásně napnutej. Podle návodů co mi postnul výše majx tak váha je v háji má úplně jiné hodnoty a nedá se ani nastavit + podle čísla je ze 164 2.0. Když jsem měl dole víko tak variátor na vačce mam a ještě se mi povedlo pořádně pročistit vedení oleje od variátoru. Ze srandy jsem si řekl že zkusim projet se zapnutym variátorem tak jak jsem to měl předtim a světe div se auto se sice na volnoběhu hádá, ale ten zátah konečně přišel... takže jen vyřešit jak spínat ten variátor v otáčkách bude to paráda + vyměnit tu váhu.
Re: 155 1.8ts sport 8v hádá se
Váha se dá sehnat na vrakáči. Stejnou měly i osmiventilové vectry. Ale hlavně bych sháněl ř.j. která tam patří. Tam bude asi problém. Váhy AFM jdou změřit a zrovna tyhle nebývají poruchové. Zkus poptat tady Rossogtv. Así ví víc.
- Crowman156
- Pozorovatel
- Příspěvky: 315
- Registrován: 8.3.2013, pát 14:53
Re: 155 1.8ts sport 8v hádá se
Ahoj, tak jak si dopadl? Už jezdí lépe? Jinak podle videa ten motor zní opravdu vylágrovaně, něco tam kovově klepe, cvakají ventily.. (i když video může trochu zkreslovat). Změř tlaky a nech si udělat hlavu od někoho kdo tomu rozumí. Snad to přežije spodek :-) Rozhodně sehnat správnou jednotku a originálně zapojit variátor.
AR 33 1.4 IMOLA Nero 1993
Ex: AR 156 2.0 TS 1999
Ex: AR 164 2.0 TS 1989
Ex: AR 146 1.6 boxer 1996
Ex: AR 155 1.7 TS 8v 1994
Ex: AR 156 2.0 TS 1999
Ex: AR 164 2.0 TS 1989
Ex: AR 146 1.6 boxer 1996
Ex: AR 155 1.7 TS 8v 1994
Re: 155 1.8ts sport 8v hádá se
Ahoj,
auto už jezdí jak má, a bylo to opravdu variatorem, stačilo ho vyčistit aby se nezasekával a na řj byl zapomen impuls, který jí říkal že to je bez variatoru. takže jsem ho odpojil a natáhnul kabeláž podle el. schémat. Alfa se nehádá a zmizelo i to šílený kovový klepání.
Nicméně mi to stejně nedalo a pro jistotu jsem byl v Italmotori a ještě u známého co dělá jen Italy. V obou říkaly, že zvuk je OK.
Akorát budu potřebovat váhu vzduchu kterou jsem řešil s elektrikářem co dělá hodně Alfy a podle měření je v haj..., ale zatim jsem nějak neměl čas to víc řešit.
auto už jezdí jak má, a bylo to opravdu variatorem, stačilo ho vyčistit aby se nezasekával a na řj byl zapomen impuls, který jí říkal že to je bez variatoru. takže jsem ho odpojil a natáhnul kabeláž podle el. schémat. Alfa se nehádá a zmizelo i to šílený kovový klepání.
Nicméně mi to stejně nedalo a pro jistotu jsem byl v Italmotori a ještě u známého co dělá jen Italy. V obou říkaly, že zvuk je OK.
Akorát budu potřebovat váhu vzduchu kterou jsem řešil s elektrikářem co dělá hodně Alfy a podle měření je v haj..., ale zatim jsem nějak neměl čas to víc řešit.
Re: 155 1.8ts sport 8v hádá se
Ahoj. Jak jsi proměřil tu váhu? Mám dvě do foroty a nevím která je ok a která ko. Tam je čidlo teploty a klapka která natáčí potenciometr. Tou klapkou pohybuje podtlak v sání podle otevření škrtící klapky. Na váze jsou tři piny. Jestli se nepletu je to AFM. Jaké mají být hodnoty? Dík.
Re: 155 1.8ts sport 8v hádá se
hele mezi piny 3 a 4 by mělo být 300-500 ohmů, když je zavřená, mezi 2 a 4 cca 10 ohmů taky při zavřené, pokud budeš pomalu otvírat tak by odpor měl vzrůst z 10 lineárně na 200 ohmů.
Navíc máš na váze potenciometr kterym se to dá ještě donastavit, ale ten mi nechodil vůbec tak o tom toho nic moc nevim, ale říkal že je hroznej os.r to trefit do nejlepší pozice.
Navíc máš na váze potenciometr kterym se to dá ještě donastavit, ale ten mi nechodil vůbec tak o tom toho nic moc nevim, ale říkal že je hroznej os.r to trefit do nejlepší pozice.
Re: 155 1.8ts sport 8v hádá se
Tak jsem cvičně přeměřil sací vačku. Palec na prvním válci má o 1mm menší zdvih. Ostatní v normě. Jezdit nebo to klekne ?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů