Giulia - běžné verze (pokec...)
- Tornado156
- Pozorovatel
- Příspěvky: 264
- Registrován: 13.2.2010, sob 10:17
- Bydliště: Kysucké Nové Mesto
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
No a presne pre ten absolútne nepraktický kufor som Guliu nezobral. Stále som čakal a dúfal, že príde kombi ale neprišlo a nebude. Bohužiaľ
Stelvio je už mimo moje možnosti a ani sa mi tak nepáči ako Gulia. Ináč som chcel tiež základný benzín 200k + automat + koža. V podstate nič iné by som nepotreboval. Škoda no. Ináč som to nakoniec zobral veľmi prakticky a kúpil som spotrebku FIAT TIPO 1,4 T-JET. Zaškrtol všetko čo mali v cenníku no a včera konečne došiel. Možno o 3 roky bude Gulia komb a potom vymením.
Stelvio je už mimo moje možnosti a ani sa mi tak nepáči ako Gulia. Ináč som chcel tiež základný benzín 200k + automat + koža. V podstate nič iné by som nepotreboval. Škoda no. Ináč som to nakoniec zobral veľmi prakticky a kúpil som spotrebku FIAT TIPO 1,4 T-JET. Zaškrtol všetko čo mali v cenníku no a včera konečne došiel. Možno o 3 roky bude Gulia komb a potom vymením.
Alfa Romeo Spider 2.0 VELOCE 1986
Alfa Romeo Stelvio 2.0T VELOCE 2020
Fiat Tipo SW 2017 "plna palba"
Fiat Grande Punto 2008 1.2
ex ALFA ROMEO 156 SW 2.4 M-JET 20V
SUZUKI GSX 750 Inazuma
MV Agusta Turismo Veloce RC 034/200
Alfa Romeo Stelvio 2.0T VELOCE 2020
Fiat Tipo SW 2017 "plna palba"
Fiat Grande Punto 2008 1.2
ex ALFA ROMEO 156 SW 2.4 M-JET 20V
SUZUKI GSX 750 Inazuma
MV Agusta Turismo Veloce RC 034/200
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
To s tím kufrem je u všech sedanů stejný ne? Tam si asi člověk moc nevybere.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
No to není, u Gulie je ten nakládací otvor fatk komickej, vleze se tam sotva taška od notebooku bez pokládání...
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Neni to u vsech sedanu stejny, treba 3er ma diru do kufru znatelne vetsi a sirsi mezi napravama. Lexus IS to ma +/- stejny jako Giulia. Ale na druhou stranu, kdyz si jde nekdo koupit malej sedan tak nemuze cekat prakticnost hatchbacku nebo kombiku.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
- Tornado156
- Pozorovatel
- Příspěvky: 264
- Registrován: 13.2.2010, sob 10:17
- Bydliště: Kysucké Nové Mesto
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
práve preto mi je ľuto ze nie je verzia kombi. podľa mňa pri takejto situaci u sedana dava kombi verzia daneho modelu vyznam. určite by sa v europe dobre predavala aj popri stelviu.
Alfa Romeo Spider 2.0 VELOCE 1986
Alfa Romeo Stelvio 2.0T VELOCE 2020
Fiat Tipo SW 2017 "plna palba"
Fiat Grande Punto 2008 1.2
ex ALFA ROMEO 156 SW 2.4 M-JET 20V
SUZUKI GSX 750 Inazuma
MV Agusta Turismo Veloce RC 034/200
Alfa Romeo Stelvio 2.0T VELOCE 2020
Fiat Tipo SW 2017 "plna palba"
Fiat Grande Punto 2008 1.2
ex ALFA ROMEO 156 SW 2.4 M-JET 20V
SUZUKI GSX 750 Inazuma
MV Agusta Turismo Veloce RC 034/200
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
U 156 sedanu projde do kufru půlka bečka 

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tam jde hlavně o tvar a velikost nakládacího otvoru. Třeba s 166 cestuji ve dvou až třech a dá se to na pohodu. Ve dvou sem schopen převézt věci na týden, výbavu na lezení a i dvě kola (ty dávám za sedačky). V kufru se vozí ještě rezerva (LPG).
Slušně udělaný otvor má i nová mazda6, ale například i40 ho má uplně k ničemu.
Výhoda je liftback. Tvar sedanu a praktičnost úplně jinde...
Slušně udělaný otvor má i nová mazda6, ale například i40 ho má uplně k ničemu.
Výhoda je liftback. Tvar sedanu a praktičnost úplně jinde...
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Kubo, škoda že jsi nedal vědět že budeš na Mělníku, mohl jsem ji okouknout. No a pokud má někdo 3 děti a chce Alfu, pak mu zbývá jedině Stelvio
.

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Liftback je sice praktictejsi, ale na ukor tuhosti karoserie. Treba 3er sedan a 4er grand coupe je rozdil poznat v prvni zatacce.Dallen píše: 28.7.2017, pát 18:01 Tam jde hlavně o tvar a velikost nakládacího otvoru. Třeba s 166 cestuji ve dvou až třech a dá se to na pohodu. Ve dvou sem schopen převézt věci na týden, výbavu na lezení a i dvě kola (ty dávám za sedačky). V kufru se vozí ještě rezerva (LPG).
Slušně udělaný otvor má i nová mazda6, ale například i40 ho má uplně k ničemu.
Výhoda je liftback. Tvar sedanu a praktičnost úplně jinde...
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Je to príma
kombinace Rosso Alfa umytý Meguiarsem a slunicka vytváří slušný magnetismus
Člověk to necha na náměstí a jde po nákupech a co chvíli se kolem toho dělají hloučky. Horší je když se pak i s manželkou vracíte z výletu, z restaurace vyleze skupina holek tak 20-25 v minisukních a koukají na auto, to člověk úplně zapomene že vedle sebe nemá kámoše a ujede mu: "tvl to je nálož..." jen ty následky pak
Jinak teda prohnat to pořádně po okreskách na Dynamic a řadit si padlama způsobí nejen to že výfuk začne dunet a prdet při přeřazení nahoru, ale začne to dělat i jakýsi náznaky meziplynu při podřazeni, jezdí se s tím fantasticky.


Člověk to necha na náměstí a jde po nákupech a co chvíli se kolem toho dělají hloučky. Horší je když se pak i s manželkou vracíte z výletu, z restaurace vyleze skupina holek tak 20-25 v minisukních a koukají na auto, to člověk úplně zapomene že vedle sebe nemá kámoše a ujede mu: "tvl to je nálož..." jen ty následky pak

Jinak teda prohnat to pořádně po okreskách na Dynamic a řadit si padlama způsobí nejen to že výfuk začne dunet a prdet při přeřazení nahoru, ale začne to dělat i jakýsi náznaky meziplynu při podřazeni, jezdí se s tím fantasticky.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7225
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
úplně ti rozumim 

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
@honziss: souhlas, ale poslední dobou ani šedá není sedan (absence příčky za zadními sedadly)
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
když už se tady bavíme o kufru, taky kufr vaší Giulie vypadá takto nebo mi tam to čalounění nějak zapomněli ve fabrice dát??? :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
a to je jako u sedanů normální že to vevnitř v kufru vypadá takto? jako né že by na tom záleželo, to je asi úplně poslední věc co bych řešil.... naopak ty přiznané táhla od páček na sklopení sedadel mi přijdou roztomilé :-) ale myslím že třeba BMW nebo MB to mají asi vyřešené krapet elegantněji....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Staci google a eleganci uvidis
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Ti
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
no ono je těžké najít pohled do toho kufru zespod, kde vidíš jak vypadá ten "strop"..... každopádně i na nové 5er je vidět že tam nějaké holé plechy jsou, takže asi se to tak fakt dělá.... :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Někde jsem četl, že třeba tady ten tapec amíci vyžadují, takže bych se nedivil, kdyby tam pro USA byl... nejen u Alfy
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Vždyť je to krásně uhlazený. Jestli chceš vidět chaos tak Ti dojdu vyfotit stejný místo v STI.Kubas píše: 5.8.2017, sob 23:07 když už se tady bavíme o kufru, taky kufr vaší Giulie vypadá takto nebo mi tam to čalounění nějak zapomněli ve fabrice dát??? :-)

V týhle barevný kombinaci taky velká paráda. Jen je prostě divný jak se to hrne po čumáku ven.

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Pritom motor za napravou... Takhle se chovaji OOOO. Divny 

AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Vsadil bych gate, že pokud by se dalo vypnout ESP tak by to vypadalo úplně jinak. Jakmile ESP začne pribzdobat tak se to takhle hrne, směr to drží, ale vypadá to divne...
Kubas:Stejně to máj všechny sedany co jsem kdy viděl. Běžné
Edit: K nedotacivosti: Ještě by mě zajímalo co to má za gumy. Nějak to nezvladaji
Kubas:Stejně to máj všechny sedany co jsem kdy viděl. Běžné
Edit: K nedotacivosti: Ještě by mě zajímalo co to má za gumy. Nějak to nezvladaji
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Rekl bych ze vsechny seriove vyrabeny auta jsou nedotacivy zamerne. Jinak by se v tom vsichni pri prvnim smyku pozabijeli 
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Určitě, ještě, že 124Spider, Mx5 a toybaru jsou auta na zakázku 

Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
OK, určitě existují i výjimky. Každopádně věřím tomu že Giulia je nedotáčivá záměrně právě kvůli bezpečnosti. Bez ESP by to asi vypadalo jinak, jak píšeš..
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
S AWD Giulii jsem nejel, takze netusim jak moc je nedotaciva, ale mam solidni zkusenost s 320xd a i ta jde s vypnutym ESP ven po cumaku. Pretacivej smyk jde vyvolat rozhozenim auta a soucasnym pridanim. Kazdopadne to co ten clovek na videu predvadi (postupny pridavani v konstantnim oblouku) nevyvolala pretacivej smyk asi nikdy, tim spis jestli ma vzadu 255 a vpredu 225.
Vlastnil jsem par dalsich RWD aut (IS, E87, F20) a vsechny byly pri tomhle zachazeni nedotacivy.
Na podobny drifteni budou dobry MX5, BRZ, Caterham, apod., ale to je trochu jina kategorie.
Vlastnil jsem par dalsich RWD aut (IS, E87, F20) a vsechny byly pri tomhle zachazeni nedotacivy.
Na podobny drifteni budou dobry MX5, BRZ, Caterham, apod., ale to je trochu jina kategorie.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 4 hosti