Tak zase o malý krůček blíže k cíli. Dneska jsem si vyzvedl hotové hlavy - zarovnané, zafrézovaná sedla, výměna vodítek za nové bronzové, zabroušené nové sací ventily, vyčištěné a zabroušené výfukové ventily, udělaná tlaková zkouška.
Jinak dorazil nový střední díl výfuku, nějaké hadice, atd. Taky proběhla výměna radiátoru topení (když už je ten motor venku a je tam pěkný přístup

).
Jinak takhle dopadl ten píst kterým se to všechno začlo:
Další obhlídka dárcovského motoru odhalila, že už byl někdy potkán:
Takový píst se mi ale nechce vracet (když je to na kraji, kde je to navíc ještě ztenčené), tak že tam půjde válec ze stejné pozice z původního motoru - díval jsem se a jsou stejná váhová kategorie, a váhový rozdíl při náhodném srovnání sady píst + ojnice + čep + ložisko + ojniční šrouby z obou motorů byl 1g, tak si myslím že to bude Ok

Jinak ojniční ložiska jsou všechny v +- takovémto stavu:
Tak že půjdou nová STD ložiska od Glyca. Co se klikový týče, ty půjdou dle stavu nejspíš taky (ještě je nemám vyndané), jen ještě váhám jestli hodit taky STD od Glyca nebo objednat origo (které se dělají v 3 rozměrech a muselo by se napřed zjistit, které tam mají být

)