Stelvio - řešení jak přijít k 280k verzi by to bylo. Ale nemuselo by se to vůbec řešit kdyby rozdíl v ceně mezi 200k a 280k nebyl u stejný výbavy 140 tisíc Kč.


Presne tak ale je to rovnaka politika ako bmw, vag atd..Harous píše: 27.12.2017, stř 19:18 Stelvio - řešení jak přijít k 280k verzi by to bylo. Ale nemuselo by se to vůbec řešit kdyby rozdíl v ceně mezi 200k a 280k nebyl u stejný výbavy 140 tisíc Kč.
na výstupu z řj můžeš manipulovat s čím? doba vstřiku? regulace turba?honziss píše: 27.12.2017, stř 07:59 To co pises je v zasade pravda ve chvili kdy budu delat nejakou vyssi upravu nebo dolovat posledni kone z atmosfery.
Ale kdyz chci u nafty zvedout o 30k na hodnoty vyssi vykonovy verze (stejny hw), coz v principu znamena pridat vystupni tlak turba a naftu, tak bych v tom zas takovy drama nevidel, teda podle toho se kteryma parametrama powerbox manipuluje a jestli je to na vstupu nebo i na vystupu z rj.
Ano, jenze u auta v zaruce to je problem.hno3 píše: 29.12.2017, pát 09:38na výstupu z řj můžeš manipulovat s čím? doba vstřiku? regulace turba?honziss píše: 27.12.2017, stř 07:59 To co pises je v zasade pravda ve chvili kdy budu delat nejakou vyssi upravu nebo dolovat posledni kone z atmosfery.
Ale kdyz chci u nafty zvedout o 30k na hodnoty vyssi vykonovy verze (stejny hw), coz v principu znamena pridat vystupni tlak turba a naftu, tak bych v tom zas takovy drama nevidel, teda podle toho se kteryma parametrama powerbox manipuluje a jestli je to na vstupu nebo i na vystupu z rj.
Regulace turba OK, doba vstřiku zas tak ne... v době kdy se vším šetří jsou vstřiky většinou velikosti odpovídajicí výkonu motoru - ani o píď víc..přidávání paliva (ať prodlužováním signálu, a nebo i rovnou v řj..) pak je v tomto případě dlouhodobýho používání (a využívání výkonu) o vstřiky...
Navíc stejně musíš řj oblbnout i na vstupu (tlak v sání atd..) protože by to chtěla srazit...
Za mě tyhle přídavný krabičky ne - už jen proto že jsem si s jednou z těch lepších (DET3) nějakej čas hrál a usoudil, že tudy cesta ke kýženýmu výsledku nevede... a může mít na sobě napsaný cokoliv - Novitec, DET3, Unichip.... jde to totiž jednodušeji a rychleji - přímo v řj...

myslím BRP..Tibalt píše: 27.12.2017, stř 10:11Neviem presne ktoru firmu myslis kedze tu bolo viac odkazov, ale BRP kam ja chodim si sw vyvynuli sami a ladia kazde auto individualne. Preto to trva aj 4hodiny a viac. Vela firiem napr. v nemecku jednoducho nahrava sw ktory kupi od velkych tuning firiem.hno3 píše: 27.12.2017, stř 07:40 za mě chip ano....
ad firma z odkazu - nemám rád "specialisty" co načipujou vše od A po Z (protože to smrdí tím, že to jsou sprostý nalejvači a lidi co universálně potahaj mapu paliva a tlaku turba + 10% a změřěj to, že to náhodou vyšlo do +, neshopný vyřešit specifickej problém při ladění v případě úpravy SW na míru - např hejbnout s mapou pro volnoběh u motoru, kde se změnila vačka....).. radši jdu ke specialistoj co ten SW budˇvyvinul, nebo si veme nádobíčko a s autem tak 1 den jezdí a ladí...
Inak este som sa pytal ci vedia naladit rozne mapy pre rozne jazdne mody ( normal, dynamic..) a ze nie. Takze jedna mapa a ecu si upravuje vysledok podla zvoleneho jazdneho modu. Na bmw, co je v podstate podobny setup ako alfa ( benzin turbo, ZF 8st automat ) je vysledok po uprave( 143 ps na aktual 223ps ) taky, ze v Normal mode to je zivsie ale v meste taky zasadny rozdiel necitit, ale v Sport mode je to mala raketa ( pod 7s na 100 priblizne. Este som nemeral presne )
30 koni navic ti nic moc neresi a cpat do auta v zaruce nejakou krabicku... nevim no, ja bych se na to vykaslal. jinak 280k RWD mapa pro 2.0T existuje primo od vyrobce, otazka je, jak to dostat do auta...honziss píše: 27.12.2017, stř 07:59 Ale kdyz chci u nafty zvedout o 30k na hodnoty vyssi vykonovy verze (stejny hw), coz v principu znamena pridat vystupni tlak turba a naftu, tak bych v tom zas takovy drama nevidel, teda podle toho se kteryma parametrama powerbox manipuluje a jestli je to na vstupu nebo i na vystupu z rj.
 ale opravdu to je podstatný rozdíl. Jestli to má těch deklarovaných 280PS? Tak to odbržděný nemám.
 ale opravdu to je podstatný rozdíl. Jestli to má těch deklarovaných 280PS? Tak to odbržděný nemám.Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host