Stelvio - řešení jak přijít k 280k verzi by to bylo. Ale nemuselo by se to vůbec řešit kdyby rozdíl v ceně mezi 200k a 280k nebyl u stejný výbavy 140 tisíc Kč.

Presne tak ale je to rovnaka politika ako bmw, vag atd..Harous píše: 27.12.2017, stř 19:18 Stelvio - řešení jak přijít k 280k verzi by to bylo. Ale nemuselo by se to vůbec řešit kdyby rozdíl v ceně mezi 200k a 280k nebyl u stejný výbavy 140 tisíc Kč.![]()
na výstupu z řj můžeš manipulovat s čím? doba vstřiku? regulace turba?honziss píše: 27.12.2017, stř 07:59 To co pises je v zasade pravda ve chvili kdy budu delat nejakou vyssi upravu nebo dolovat posledni kone z atmosfery.
Ale kdyz chci u nafty zvedout o 30k na hodnoty vyssi vykonovy verze (stejny hw), coz v principu znamena pridat vystupni tlak turba a naftu, tak bych v tom zas takovy drama nevidel, teda podle toho se kteryma parametrama powerbox manipuluje a jestli je to na vstupu nebo i na vystupu z rj.
Ano, jenze u auta v zaruce to je problem.hno3 píše: 29.12.2017, pát 09:38na výstupu z řj můžeš manipulovat s čím? doba vstřiku? regulace turba?honziss píše: 27.12.2017, stř 07:59 To co pises je v zasade pravda ve chvili kdy budu delat nejakou vyssi upravu nebo dolovat posledni kone z atmosfery.
Ale kdyz chci u nafty zvedout o 30k na hodnoty vyssi vykonovy verze (stejny hw), coz v principu znamena pridat vystupni tlak turba a naftu, tak bych v tom zas takovy drama nevidel, teda podle toho se kteryma parametrama powerbox manipuluje a jestli je to na vstupu nebo i na vystupu z rj.
Regulace turba OK, doba vstřiku zas tak ne... v době kdy se vším šetří jsou vstřiky většinou velikosti odpovídajicí výkonu motoru - ani o píď víc..přidávání paliva (ať prodlužováním signálu, a nebo i rovnou v řj..) pak je v tomto případě dlouhodobýho používání (a využívání výkonu) o vstřiky...
Navíc stejně musíš řj oblbnout i na vstupu (tlak v sání atd..) protože by to chtěla srazit...
Za mě tyhle přídavný krabičky ne - už jen proto že jsem si s jednou z těch lepších (DET3) nějakej čas hrál a usoudil, že tudy cesta ke kýženýmu výsledku nevede... a může mít na sobě napsaný cokoliv - Novitec, DET3, Unichip.... jde to totiž jednodušeji a rychleji - přímo v řj...
myslím BRP..Tibalt píše: 27.12.2017, stř 10:11Neviem presne ktoru firmu myslis kedze tu bolo viac odkazov, ale BRP kam ja chodim si sw vyvynuli sami a ladia kazde auto individualne. Preto to trva aj 4hodiny a viac. Vela firiem napr. v nemecku jednoducho nahrava sw ktory kupi od velkych tuning firiem.hno3 píše: 27.12.2017, stř 07:40 za mě chip ano....
ad firma z odkazu - nemám rád "specialisty" co načipujou vše od A po Z (protože to smrdí tím, že to jsou sprostý nalejvači a lidi co universálně potahaj mapu paliva a tlaku turba + 10% a změřěj to, že to náhodou vyšlo do +, neshopný vyřešit specifickej problém při ladění v případě úpravy SW na míru - např hejbnout s mapou pro volnoběh u motoru, kde se změnila vačka....).. radši jdu ke specialistoj co ten SW budˇvyvinul, nebo si veme nádobíčko a s autem tak 1 den jezdí a ladí...
Inak este som sa pytal ci vedia naladit rozne mapy pre rozne jazdne mody ( normal, dynamic..) a ze nie. Takze jedna mapa a ecu si upravuje vysledok podla zvoleneho jazdneho modu. Na bmw, co je v podstate podobny setup ako alfa ( benzin turbo, ZF 8st automat ) je vysledok po uprave( 143 ps na aktual 223ps ) taky, ze v Normal mode to je zivsie ale v meste taky zasadny rozdiel necitit, ale v Sport mode je to mala raketa ( pod 7s na 100 priblizne. Este som nemeral presne )
30 koni navic ti nic moc neresi a cpat do auta v zaruce nejakou krabicku... nevim no, ja bych se na to vykaslal. jinak 280k RWD mapa pro 2.0T existuje primo od vyrobce, otazka je, jak to dostat do auta...honziss píše: 27.12.2017, stř 07:59 Ale kdyz chci u nafty zvedout o 30k na hodnoty vyssi vykonovy verze (stejny hw), coz v principu znamena pridat vystupni tlak turba a naftu, tak bych v tom zas takovy drama nevidel, teda podle toho se kteryma parametrama powerbox manipuluje a jestli je to na vstupu nebo i na vystupu z rj.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host