To jo... pokud má člověk garáž se zvedákem

To jo... pokud má člověk garáž se zvedákem
Rozdíl tam v jizdních vlastnostech je a dost velký, kromě zmiňovaného sněhu a mokru se také rozdíl výrazně zvyšuje na rozbitých cestách , možná vlivem výšky auta. Ale i na běžné silnici při jízdě hned po sobě oběma auty je rozdíl výrazný , není to jen můj pocit , ale obě Giullie ( RWD 2.2 i Veloce AWD 2.2) měl v ruce i dlouholetý rallye specialista a já jel jako spolujezdec. Možná není rozdíl tak velký v běžné třeba pracovní jizdě , ale jak se přiblížíš limitům auta rozdíl je výrazný..kenjiro píše: 28.1.2018, ned 22:30Klasicka koncepce sportovniho auta je "motor vpredu, nahon vzadu". Dle meho o VYRAZNE zlepseni jizdnich vlastnosti u 4x4 urcite nejde, pokud se teda nebavime o jizde na snehu/sotoline a rozjezdech na mokru. Kdyby to bylo tak VYRAZNE lepsi, tak by bylo 4x4 i QVMichalT píše: 28.1.2018, ned 16:14 Vzhledem k tomu, že Q4 přináší výrazné zlepšení jízdních vlastností za cenu jen malého nárůstu hmotnosti, je otázka jestli by taková verze měla smysl, i když to logicky zní, o tom žádná.A narust hmotnosti neni maly, je to 100kg. Smysl 200hp 4x4 moc nevidim, protoze cenove by to vyslo uz skoro stejne jako Veloce. Mne by spis davala smysl zminovana 280hp RWD (btw na US trhu se prodava), pro lidi, co chteji klasickou koncepci a zaroven jim prijde 200hp malo a 510hp moc. I kdyz samozrejme uplny ideal by byl V6 kolem 350hp a cenou kolem 1,6 mega, ale to uz se resilo xkrat
![]()
Souhlas, nevidim žádnou výhodu v lepších jízdních vlastnostech 4x4, spíš naopak. Samozřejmě kromě sněhu, nebo lopatoidniho řidiče. Poslední 2 auta jsem měl 4x4.kenjiro píše: 28.1.2018, ned 22:30Klasicka koncepce sportovniho auta je "motor vpredu, nahon vzadu". Dle meho o VYRAZNE zlepseni jizdnich vlastnosti u 4x4 urcite nejde, pokud se teda nebavime o jizde na snehu/sotoline a rozjezdech na mokru. Kdyby to bylo tak VYRAZNE lepsi, tak by bylo 4x4 i QVMichalT píše: 28.1.2018, ned 16:14 Vzhledem k tomu, že Q4 přináší výrazné zlepšení jízdních vlastností za cenu jen malého nárůstu hmotnosti, je otázka jestli by taková verze měla smysl, i když to logicky zní, o tom žádná.A narust hmotnosti neni maly, je to 100kg. Smysl 200hp 4x4 moc nevidim, protoze cenove by to vyslo uz skoro stejne jako Veloce. Mne by spis davala smysl zminovana 280hp RWD (btw na US trhu se prodava), pro lidi, co chteji klasickou koncepci a zaroven jim prijde 200hp malo a 510hp moc. I kdyz samozrejme uplny ideal by byl V6 kolem 350hp a cenou kolem 1,6 mega, ale to uz se resilo xkrat
![]()
Tvl, taková dílna špinavá :/Petr147 píše: 28.1.2018, ned 23:07 Michal to určitě už viděl, ale kdyby někoho zajímala rozborka QV...![]()
Tak ono jedna věc je QV vyloženě na blbnutí s 510 CV a druhá věc 2,0 TB, která je prostě jen trochu svižnějším sedanem. Ta poslední dvě auta 4x4 co jsi měl, také měla vektorování točivého momentu jako Q4? Jezdil jsem s několika Giuliemi RWD a jezdilo se mi s nimi skvěle i velmi svižně, ale Q4 prostě funguje o dost líp, protože v zatáčce ten přenos výkonu je znát, auto je zcela neutrální i v úplně nesmyslných rychlostech a i v případech, kdy musí řidič nečekaně provést korekci volantem nebo brzdou, záběr třeba vnějšího předního kola to auto úžasně srovná do zatáčky a je to dost cítit. A vůbec ne jen na sněhu, šotolině nebo děravé silnici, naopak, největší přínos vidím v jízdě na limitu na suché a dobré silnici.Tommino píše: 29.1.2018, pon 18:14Souhlas, nevidim žádnou výhodu v lepších jízdních vlastnostech 4x4, spíš naopak. Samozřejmě kromě sněhu, nebo lopatoidniho řidiče. Poslední 2 auta jsem měl 4x4.kenjiro píše: 28.1.2018, ned 22:30 Klasicka koncepce sportovniho auta je "motor vpredu, nahon vzadu". Dle meho o VYRAZNE zlepseni jizdnich vlastnosti u 4x4 urcite nejde, pokud se teda nebavime o jizde na snehu/sotoline a rozjezdech na mokru...
Tak QV neni vylozene jen na blbnuti. Vetsina lidi to pouziva jako normalni auto, ktere ma obrovsky vykon pokud to clovek potrebuje nebo chce. Ja jsem se rozhodoval mezi Veloce a Super (AWD vs RWD) a mel moznost otestovat obe verze. Obe verze povazuji za trochu sviznejsi sedan, ktery 90% a vice casu nejezdi na hrane (v mem pripade). Samozrejme nejsem zadny rally jezdec a jezdil jsem "jen" po asfaltu, ale lehci, sportovnejsi a zabavnejsi pocit jsem mel u RWD. To auto ma jasne sklony k pretacivosti, coz je to, co hledam a co me bavi (az na to ESPMichalT píše: 29.1.2018, pon 20:56 Tak ono jedna věc je QV vyloženě na blbnutí s 510 CV a druhá věc 2,0 TB, která je prostě jen trochu svižnějším sedanem. Ta poslední dvě auta 4x4 co jsi měl, také měla vektorování točivého momentu jako Q4?
To on asi vydrží, ale čekal bych, že budou předepsaný nějaký kontroly řetězu a napínáků.petrAR156 píše: 29.1.2018, pon 08:24 Kubas: QV má rozvod řetězem, tak snad to alespoň půl mega vydrží ... a je tedy vzadu, to znamená i po čase "svépomocí" motor ven.
Cena, rozmer a pohodlie. U 159 menim 18" letne a 16" zimne. Je to citit na ceste.kenjiro píše: 29.1.2018, pon 23:21 VN0v -> asi bych to radsi napsal do konkretniho vlakna, kde se resi pneu a disky. Ale kdyz uz jsme u toho, tak mam obecny dotaz. Jake mate argumenty pro to mit 2 sady pneu (zimni x letni)? Ja osobne teda odjakziva prezouvam na stejny disky, tak nejak v tom moc vyhod nevidim, ale rad si poslechnu argumenty pro...
Jo u A6 jsem měl sportovní dif. Jinak to je Imofa? Slušný. To af centrum v ostravě je podle toho...tam by se dalo jíst z podlahy.MichalT píše: 29.1.2018, pon 20:56Tak ono jedna věc je QV vyloženě na blbnutí s 510 CV a druhá věc 2,0 TB, která je prostě jen trochu svižnějším sedanem. Ta poslední dvě auta 4x4 co jsi měl, také měla vektorování točivého momentu jako Q4? Jezdil jsem s několika Giuliemi RWD a jezdilo se mi s nimi skvěle i velmi svižně, ale Q4 prostě funguje o dost líp, protože v zatáčce ten přenos výkonu je znát, auto je zcela neutrální i v úplně nesmyslných rychlostech a i v případech, kdy musí řidič nečekaně provést korekci volantem nebo brzdou, záběr třeba vnějšího předního kola to auto úžasně srovná do zatáčky a je to dost cítit. A vůbec ne jen na sněhu, šotolině nebo děravé silnici, naopak, největší přínos vidím v jízdě na limitu na suché a dobré silnici.Tommino píše: 29.1.2018, pon 18:14Souhlas, nevidim žádnou výhodu v lepších jízdních vlastnostech 4x4, spíš naopak. Samozřejmě kromě sněhu, nebo lopatoidniho řidiče. Poslední 2 auta jsem měl 4x4.kenjiro píše: 28.1.2018, ned 22:30 Klasicka koncepce sportovniho auta je "motor vpredu, nahon vzadu". Dle meho o VYRAZNE zlepseni jizdnich vlastnosti u 4x4 urcite nejde, pokud se teda nebavime o jizde na snehu/sotoline a rozjezdech na mokru...
jestli se nepletu, tak to je servisní stání v Imofě
![]()
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti