
Pravdou je, že v obou případech jsem měl v nádrži Agip.
Agip už dlouho nejezdim a chcípnutí až ani nepamatuju ...

DRV ventil je přímo na vstřikovacím čerpadle a pouští naftu pod určitým tlakem z čerpadla do vstřikovací lišty potažmo vstřikovačů. Pokud auto takto zlobí, je dobré na něm zkontrolovat kontakty a celý ho vyndat a minimálně profouknout tlakem vzduchu. Je háklivý na neměněné filtry paliva a na nekvalitní naftu, protože má na sobě jemné sítko které se zanese a neprojde přes něho palivo, nebo se ventil přidře. V tvém případě bych ho vyndal a vyčistil a zkusil nalít do nádrže nějaký přípravek na čištění palivového systému. Potom bych zkontroloval relé podávacího čerpadla, je tuším v tom krytu před baterií, to také umí hodně slušně pozlobit.Marcl píše:Aky je to DRV ventyl ? a cr čerpadlo ja som neni žiadny odbornik tak mi to prosim vysvetly
Tak to si musim udelat den casu s budu zkouset promero at teda. Da se nejak zmerit impuls ke vstrikovacum?riprex píše:To spíš snímač vačky nebo rozhozený časování. Ale změřil bych i kompreseJinak to ale často dělá kabelový svazek motoru. U 159 celkem dost trpí na prodření, zlomení a špatné kontakty. Taky zkouknout kostry atd...
Je to nejpravděpodobnější varianta.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů