Při tom snížení co máš, tak ty Koni moc pri propruzeni nepomohou. TDcko jak bylo na predku snizene, tak se taky bortilo a nejak se pri propruzeni klepalo vyfukem o zem. Po nandani torzek na serii uz ty tlumice fungovaly lepe. Asi jak maji pak uz nizky chod, tak je tam neco spatne. Ale asi bych zkusil prvni nejake ty tlumice pripadne naty Koni si jeste nechat pridelat pomocnou pruzinu. Marcel Redl uz takové úpravy dělal.
Prave ze Milano75 ma V6 sriove vysokou, takze tam mu to funguje dobre. U tebe Petre je to fakt otazka na kterou bez zkouseni nebudem znat odpoved. :-/.. Já tu mám případně na vyzkoušení dopředu Bilstein B6tky kdyby si chtěl. Sice to jsou nějaké již použité mrdky co jsem koupil na Allegru za pár šupů, ale na zkoušku by ti vystačili
sportovní úpravy-rady tipy atd
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4874
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
Napadá mě, proč tu torzku přesazovat jen na rameni a proč jí o ten zub nepřesadit i v kastli- pak by síla propružení byla stejná jak před tím a bylo by to snížené, tedy jinak bych asi ani nesnižoval.
a Ano ty koni mám nové a mám ještě jedny starší funkční, které by nikdo nekoupil tak proto se rád zbavím těch nových- jsou ted lehce odřené jak je vyndavám a přenastavuju. Jeté jen po srazech
a Ano ty koni mám nové a mám ještě jedny starší funkční, které by nikdo nekoupil tak proto se rád zbavím těch nových- jsou ted lehce odřené jak je vyndavám a přenastavuju. Jeté jen po srazech
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1850
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
zrejme vyssi level performance pre 75ku
http://www.alfa75imsa.com/suspension.html
sekcia transmission je tiez velmi zaujimava(cenovo urcite)
http://www.alfa75imsa.com/suspension.html
sekcia transmission je tiez velmi zaujimava(cenovo urcite)
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů