Stelvio (pokec)
Re: Stelvio (pokec)
Jakmile si zvykneš na strmé řízení u Alfy, připadá ti všechno ostatní najednou jako zatáčení s autobusem a už se ti nechce zpět. Toho bych se fakt nebál. Spotřeba viz spritmonitor: https://www.spritmonitor.de/de/uebersic ... owerunit=2
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
Re: Stelvio (pokec)
tak on to už asi projel,ale pri takýchto jazdáš nikdy neodhalíš čo ti môže vadiť potom.
Ja sedlám pár áut (aj dodávky) a to riadenie je fakt OK.
Ja sedlám pár áut (aj dodávky) a to riadenie je fakt OK.
biele auto
biele auto
zelené auto
biele auto
zelené auto
Re: Stelvio (pokec)
Jasné, ja som sa už povozil. Ale za tých 10 minút s vystresovaným predajcom na sedadle spolujazdca neviem posúdiť komfort na dlhých cestách.
Re: Stelvio (pokec)
tak mu řekni "hele já to asi koupím, ale potřebuju se projet půl hodinky po dálnici" ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Stelvio (pokec)
Jak pisou ostatni - rizeni u giulie a stelvia je famozni a soucasne neni na dalnici nijak otravne. Nicmene na to co pises bych si koupil LS500h.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: Stelvio (pokec)
Jo, a ešte jedna podstatná vec, to budú asi vedieť aj julkári... Ako sa s tým bude jazdiť na severe Európy, kde je 9 mesiacov do roka každú chvíľu sneh (málo, ale predsa), a zvyšné tri aspoň poriadne mokro? Teraz nemyslím jazdu na hrane, to bude asi väčšia zábava ako na suchu, skôr tie „pohodlné“ presuny. Myslím, že by to tá medzinápravová spojka a ESP mali vedieť ukočírovať plus-mínus rovnako ako na bežné haldexoidné štvorkolky, ale možno sú skúsenosti s Giuliou iné a zadok je rozviaty viac, ako by bolo zdravé
Re: Stelvio (pokec)
A na víkend Ti to nepůjčí? Myslím že by měli, já měl Giulii na víkend 2x, nejdřív před koupí a pak během čekání na svoje auto jsem tam šel na ferovku s tím že se nemůžu dočkat a taky nebyl problém
Jinak myslím že úplně v pohodě. Není to tak strmý jak někteří novináři blábolí. Stelvio jsem měl pujceny taky a chová se to naprosto shodně jako Giulie.
Jinak myslím že úplně v pohodě. Není to tak strmý jak někteří novináři blábolí. Stelvio jsem měl pujceny taky a chová se to naprosto shodně jako Giulie.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Stelvio (pokec)
Julku som cez zimu ešte nemal,ale za dažďa je to v poriadku.
2 zimy som jazdil s M235i - no problém (som z Oravy) a bol som aj pár krát autom lyžovať.Roky dozadu som tiež mal dosť RWD aut a jazdil som aj do Švédska bez problémov.
Základ je vždy mať slušne pneu.
Ja som vcelku odporca 4x4
2 zimy som jazdil s M235i - no problém (som z Oravy) a bol som aj pár krát autom lyžovať.Roky dozadu som tiež mal dosť RWD aut a jazdil som aj do Švédska bez problémov.
Základ je vždy mať slušne pneu.
Ja som vcelku odporca 4x4
Naposledy upravil(a) Jojo dne 6.9.2018, čtv 17:50, celkem upraveno 1 x.
biele auto
biele auto
zelené auto
biele auto
zelené auto
Re: Stelvio (pokec)
LS500h by bylo na podobný cesty určitě super. Jen stojí jak tři Stelvia.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Stelvio (pokec)
LS500h je úplne mimo hľadáčiku, mňa chytila LC500 a bez háčka. Kupé s osemvalcovou atmosférou a dokonalým handlingom. Ale je len 2+2, nezmestíme sa tam, plus to riešenie má kopec iných nevýhod, cez ktoré sa neprenesiem, a vlastne je aj tak úplne mimo potrieb No vďaka nemu som sa začal obzerať po šoférskych SUV autách a nie po bežnej konfekcii typu CX-5. Alfu som kedysi mal (164 V6 12V) a ak by mi Stelvio dalo podobný pocit z jazdy aj komfortu, spolu s vyššou svetlou výškou by mi to ku šťastiu stačilo.
Ako pozerám tie testy Stelvia, to je ako by tí ľudia jazdili na úplne iných autách. Jeden chváli infotaiment, druhý ho zatracuje. Jeden sa odbavuje zo sedadiel, druhý ich zvozí pod čiernu zem. Niečo sa dá vysvetliť inou výbavou, niečo opotrebovaním novinárskych áut, ale občas sú tie protichodné názory na ten istý kus... Preto zháňam dlhodobé skúsenosti skutočných majiteľov.
Ako pozerám tie testy Stelvia, to je ako by tí ľudia jazdili na úplne iných autách. Jeden chváli infotaiment, druhý ho zatracuje. Jeden sa odbavuje zo sedadiel, druhý ich zvozí pod čiernu zem. Niečo sa dá vysvetliť inou výbavou, niečo opotrebovaním novinárskych áut, ale občas sú tie protichodné názory na ten istý kus... Preto zháňam dlhodobé skúsenosti skutočných majiteľov.
Re: Stelvio (pokec)
Na ty novinarsky blaboly o infotaimentu, nenavazujicim drevu, studenych packach pod volantem atd. se vykasli. Vsichni co tady maji Giuliu jsou z ni vicemene nadseny, coz svedci o tom, ze to auto je udelany dobre a pro lidi, kterym jde primarne o rizeni a ne o bezpohlavni poloautonomni Playstation, ktery ma sice bezchybny infotaiment, 42 palcovy OLED dotykovy panel a milion asistentu, ale zatacku s tim musis jezdit krokem. Pokud ti to prodejce nechce pujcit dele nez na pul hodiny, tak zkus jinyho. V Praze ti ho pujci urcite na cely den a kdyz budes trochu otravovat, tak i na vikend.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Stelvio (pokec)
Ešte otázka. Dajú sa v Stelviu servisne vypínať niektoré nablblé funkcie, ktoré človek dostane aj keď ich nechce? Podobne, ako sa to dá trebárs u Mazdy alebo BMW. Napríklad odsúvanie vodičovho sedadla alebo keyless entry. Predajca ma s tým očakávateľne poslal do preč, ale to sa deje aj u tej Mazdy a pritom to ide.
Re: Stelvio (pokec)
keyless myslím nevypneš, odsouvání sedadla určitě nešlo, snad to mohl řešit nějaký update SW, těžko říct....
co vím tak se dá vypnout signalizace mrtvého úhlu v zrcátkách, to je tak vše :-)
co vím tak se dá vypnout signalizace mrtvého úhlu v zrcátkách, to je tak vše :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Stelvio (pokec)
Keyless jde vypnout - v menu pod polozkou Passive Entry (z bezpecnostnich duvodu mam vypnuto trvale). Odsouvani sedacky vypnout nejde.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Stelvio (pokec)
Ten keyless by bol showstopper, takže skvelá správa. Odsúvanie sedačky nejako prežijem.
Dík.
Dík.
Re: Stelvio (pokec)
v Nemecku maju aktualne zaujimave konfiguracie "B-Tech"
https://www.alfaromeo.de/
len cenu som nejako nevyhrabal. Ale v tej kombi s ciernou je to
https://www.alfaromeo.de/
len cenu som nejako nevyhrabal. Ale v tej kombi s ciernou je to
Ex 147 1,9jtd 88kw
Re: Stelvio (pokec)
Proč vám tak vadí keyless? Ale chápu, že má každý jiné požadavky.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Stelvio (pokec)
No mě by nedalo spát, že se dá nahrát (nebo jen zesílit, viz. video) signál.
Re: Stelvio (pokec)
Si kup domů kovovou schránku na klíče a máš po problému...
Re: Stelvio (pokec)
Veľmi jednoduché na krádež. Naposledy napríklad toto.
Re: Stelvio (pokec)
Jo, to vcelku chápu. Zkusím o tom zjistit něco víc technicky. Mě to jde odemknout když stojím maximálně tak půl metru od zámku, tak se mi nezdá, že by to šlo tak jednoduše jak je popsáno. Na tom videu se mi zase nezdá, že to BMW otevřel dřív než ten druhý došel ke dveřím.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Stelvio (pokec)
Krom toho si teda myslím, že pokud se rozhodnou, že to auto ukradnou, tak ho prostě ukradnou ať má keyless nebo nemá...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 hostů