LPG do busso V6
Re: LPG do busso V6
Ja taktiez, mam rad benzin a lepsie V6, R6 a neznasam dizel... Uz len toto kym sa zohreje
Zazil som panka, bohatsi clovek a kupil si novu 166 3,0 v6 a doteraz ju ma, druhe auto ma breru 3,2 a nic ineho nechce a uz vobec ne dizel... a ked mame alternativu v podobe LPG? CNG? Hybrid. Ale zase cim menej nas bude na LPG, tym menej bude stat zaujimam tuto polozku zdanit vacsou danou...
Na sluzobke som mal hybridny Yaris a tiez nebol zly. Bavilo ma ist na elektriku za chodcami a odrazu preslapnut plyn aby nastartoval a zavrcal motor
Suhlasim s tebou Danni, ja som len za prvy rok co som mal plyn v C5 spravil 27 000, druhy rok 22 000km, cize na plyne ma to vyslo cca 2500-2600 € a na benzine by to bolo kolko? 4000-4100€? pri to cene 1,25€ za liter benzinu... na diesel by to bolo cca pri spotrebe 5,5litra a cene 1,05 - 2829€ a to by som musel setrit uz na turbo, vstreky, dvojhmotu, DPF... sorry ale nie, mna nebavi peniaze tlacit do pasiv. Aktiva su podstatne zaujimavejsie
Najvacsia vyhra je novy hybrid na LPG, takto ma to kolega a v prepocte robi cca 4€/100km celkom sa nad tym smejem.
No nic ale je to nikdy nekonciaca debata, dakto na dizel neda dopustit... niekto LPG ci benzin. Kazdy neh si kupi to co chce aspon to na cestach je zaujimavejsia
Zazil som panka, bohatsi clovek a kupil si novu 166 3,0 v6 a doteraz ju ma, druhe auto ma breru 3,2 a nic ineho nechce a uz vobec ne dizel... a ked mame alternativu v podobe LPG? CNG? Hybrid. Ale zase cim menej nas bude na LPG, tym menej bude stat zaujimam tuto polozku zdanit vacsou danou...
Na sluzobke som mal hybridny Yaris a tiez nebol zly. Bavilo ma ist na elektriku za chodcami a odrazu preslapnut plyn aby nastartoval a zavrcal motor
Suhlasim s tebou Danni, ja som len za prvy rok co som mal plyn v C5 spravil 27 000, druhy rok 22 000km, cize na plyne ma to vyslo cca 2500-2600 € a na benzine by to bolo kolko? 4000-4100€? pri to cene 1,25€ za liter benzinu... na diesel by to bolo cca pri spotrebe 5,5litra a cene 1,05 - 2829€ a to by som musel setrit uz na turbo, vstreky, dvojhmotu, DPF... sorry ale nie, mna nebavi peniaze tlacit do pasiv. Aktiva su podstatne zaujimavejsie
Najvacsia vyhra je novy hybrid na LPG, takto ma to kolega a v prepocte robi cca 4€/100km celkom sa nad tym smejem.
No nic ale je to nikdy nekonciaca debata, dakto na dizel neda dopustit... niekto LPG ci benzin. Kazdy neh si kupi to co chce aspon to na cestach je zaujimavejsia
- Alfa33rulez
- Příspěvky: 49
- Registrován: 13.8.2018, pon 04:49
- Bydliště: Praha
Re: LPG do busso V6
Nic proti ale dát do Bussa LPG, pane jo, to už mi přijde lepší koupit Alfu v dieselu, což taky moc nejde dohromady. Můžete mi někdo vysvětlit tu logiku? Proč kupovat silný žíznivý šestiválcový BENZINOVY motor když na to nemám prachy a začnu tam rvát LPG. Není lepší koupit třeba 1.6 benzín? Třeba mi to někdo vysvětlí. dík
GT 2.0 JTS
ex: 33 Imola (1993), 164 2.0 TS (1989), 146 1.6 ie (1997), 156 2.0 TS (1999), 155 1.7 TS (1994)
ex: 33 Imola (1993), 164 2.0 TS (1989), 146 1.6 ie (1997), 156 2.0 TS (1999), 155 1.7 TS (1994)
Re: LPG do busso V6
Protože AR166 se v 1.6 nedělala a ne každý chce mít mastné ruce při tankování.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
- Alfa33rulez
- Příspěvky: 49
- Registrován: 13.8.2018, pon 04:49
- Bydliště: Praha
Re: LPG do busso V6
Tak 2.0 TS no i když je fakt, že ten žere taky jak prokoplej, aspoň ten co jsem měl ve 156. Mastné ruce? Takže je to mastnýma rukama ok.
GT 2.0 JTS
ex: 33 Imola (1993), 164 2.0 TS (1989), 146 1.6 ie (1997), 156 2.0 TS (1999), 155 1.7 TS (1994)
ex: 33 Imola (1993), 164 2.0 TS (1989), 146 1.6 ie (1997), 156 2.0 TS (1999), 155 1.7 TS (1994)
Re: LPG do busso V6
Uz ked lpg tak do poriadneho motora a nie do kosacky, kto to nechápe hold jeho problem nech jazdi naftu alebo nejaku malorazku
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: LPG do busso V6
Práveže keď chcem ušetriť kúpim si malorážku a do nej nahodím LPG.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: LPG do busso V6
Chcem V8 na lpg ale aktualne mam ine priority.
Malorazku som uz mal dalsiu nechcem a nafta mi nevkroci na dvor!
Ale za par roky aj tak budeme jazdit elektriku seci na rozkaz EU
Malorazku som uz mal dalsiu nechcem a nafta mi nevkroci na dvor!
Ale za par roky aj tak budeme jazdit elektriku seci na rozkaz EU
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
- Alfa33rulez
- Příspěvky: 49
- Registrován: 13.8.2018, pon 04:49
- Bydliště: Praha
Re: LPG do busso V6
S tou elektrifikací souhlasím.. EU dá rozkaz, zakáže benzínové auta a všichni budou jezdit do práce na kole nebo mhd, pač EU nedojde, že ne každý si může nové elektrické auto dovolit ale to po nich chceme moc.
GT 2.0 JTS
ex: 33 Imola (1993), 164 2.0 TS (1989), 146 1.6 ie (1997), 156 2.0 TS (1999), 155 1.7 TS (1994)
ex: 33 Imola (1993), 164 2.0 TS (1989), 146 1.6 ie (1997), 156 2.0 TS (1999), 155 1.7 TS (1994)
- tatkoTom
- Pozorovatel
- Příspěvky: 460
- Registrován: 22.4.2018, ned 10:02
- Bydliště: Prievidza
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG do busso V6
EU môže dať aj tristo rozkazov - zjavne rozhodujú blbci.
Kde kto vybuduje dostatočné priestory na nabíjanie trebárs dvoch miliónov vozidiel denne, na akých plochách, kto postaví elektrárne s takým výkonom, čo budú spaľovať, kto postaví a posilní rozvodné siete ???
Kde kto vybuduje dostatočné priestory na nabíjanie trebárs dvoch miliónov vozidiel denne, na akých plochách, kto postaví elektrárne s takým výkonom, čo budú spaľovať, kto postaví a posilní rozvodné siete ???
Alfa Romeo 156 1.9JTD 85kW Selenia WR 5W40 + Metabond PRO, TRAXIUM GEAR 9 FE 75W80 + Metabond GT
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG do busso V6
Třeba proto že ten dotyčný nechce z každého spáleného litru benzínu odvádět 15 Kč do státní kasy aby si za to pak mohli 10 let hrát klucí s bagříkama a Tatrovkama na D1Alfa33rulez píše: ↑31.10.2018, stř 12:09 Nic proti ale dát do Bussa LPG, pane jo, to už mi přijde lepší koupit Alfu v dieselu, což taky moc nejde dohromady. Můžete mi někdo vysvětlit tu logiku? Proč kupovat silný žíznivý šestiválcový BENZINOVY motor když na to nemám prachy a začnu tam rvát LPG. Není lepší koupit třeba 1.6 benzín? Třeba mi to někdo vysvětlí. dík
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host