
Giulietta emisie 2.0jtdm
Giulietta emisie 2.0jtdm
Ahojte blizi sa mi stk a emisna a nejak s auta nemam pocit ze to dopadne dobre vyfuky su cierne aj kufor a naraznik byva od sazde, myslim ze to nieje ok...auto malo vadne turbo bol olej v airboxe turbo je po repase nova vaha spotreba je 6,3 litra co je fajn, dpf tam je nevyzera ze by bolo vykuchane alebo nieco podobne auto nehlasi ziadne chyby ziaden nudzak ziaden piskot od turba...olej sa tiez nejak nestraca... Len nechapem tomu bordelu...moze byt trebars nacipovana??? Alebo ??? Nemate niekto tento motor? Mavate auto a vyfuky ciste ? Na bielej je to dost vidiet 

Re: Giulietta emisie 2.0jtdm
Nedávno jsem i odepisoval místnímu členovi na stejný dotaz.
Já mám výfuky pohledově i na otěr čisté, měl jsem i sundanou jednu koncovku a zkoušel ji čistit docela silnou chemii a žádný bordel nestekl.
Já mám výfuky pohledově i na otěr čisté, měl jsem i sundanou jednu koncovku a zkoušel ji čistit docela silnou chemii a žádný bordel nestekl.

Giulietta Sportiva 2.0JTDm 125kW (2011)
Re: Giulietta emisie 2.0jtdm
Takze to asi v mojom pripade nebude normalne...kostel píše: 17.6.2019, pon 17:27 Nedávno jsem i odepisoval místnímu členovi na stejný dotaz.
Já mám výfuky pohledově i na otěr čisté, měl jsem i sundanou jednu koncovku a zkoušel ji čistit docela silnou chemii a žádný bordel nestekl.![]()
Re: Giulietta emisie 2.0jtdm
Domluv se s někým, ať jede za tebou v autě, zavolejte si a zjisti za jakých podmínek to dělá
Re: Giulietta emisie 2.0jtdm
. No najviac pri plnom plyne a v rezime d...Petr147 píše: 17.6.2019, pon 19:54 Domluv se s někým, ať jede za tebou v autě, zavolejte si a zjisti za jakých podmínek to dělá
Re: Giulietta emisie 2.0jtdm
koukám že jsi vedle psal že ti to za studena škube.. Tak EGR bych viděl jako hlavního podezřelého..
Jinak jestli máš od sazí i nárazník a kufr tak to bude hulit dost, na emise bych s tím asi nešel
Jinak jestli máš od sazí i nárazník a kufr tak to bude hulit dost, na emise bych s tím asi nešel

Re: Giulietta emisie 2.0jtdm
ahoj to šklbe tatkova 1,6ka...moj 2liter nešklbe ale sadze mam až po kufor...ten 1,6jtdm ma vyfuk ako nový...tiez giulietta.tydytek píše: 17.6.2019, pon 20:57 koukám že jsi vedle psal že ti to za studena škube.. Tak EGR bych viděl jako hlavního podezřelého..
Jinak jestli máš od sazí i nárazník a kufr tak to bude hulit dost, na emise bych s tím asi nešel![]()

Re: Giulietta emisie 2.0jtdm
aha, tak to jsem si nevšimnul.. Každopádně by to chtělo diagnostiku a kouknout jaký hodnoty dává váha vzduchu, kolik tlačí turbo, korekce vstřikovačů..
Jinak ti to jezdí normálně, nebo to třeba špatně reaguje na plyn, nebo něco jiného...?
Jinak ti to jezdí normálně, nebo to třeba špatně reaguje na plyn, nebo něco jiného...?
Re: Giulietta emisie 2.0jtdm
vaha je myslím ok menil som medzi dvoma giu a ziadna zmena....turbo je 20tisic po repase...ale viem to vsetko pozriet cez ecuscan len ja osobne s toho moc nevyčítam...pripadne to sem mozem hodit len pri akých otačkach? za jazdy alebo na volnobeh? pri probleme vstrekov by nebola vyssia spotreba? auto jazdi podla mna normalne,ziadne sklbanie alebo zle reakcie vykon super dokonca ja jazdim vacsinou len v normalnom rezime v dynamic mi pride az moc zivy na to co jazdim len sem tam...ziadne chyby akurat cez zimu niekedy vypisovaalo nizku hladinu oleja a olej bol ale to uz tu riesili viaceri.... len tie sadze mi nejdu do hlavy a kedze sa blizi emisna musim s tym pohnut...tydytek píše: 17.6.2019, pon 22:14 aha, tak to jsem si nevšimnul.. Každopádně by to chtělo diagnostiku a kouknout jaký hodnoty dává váha vzduchu, kolik tlačí turbo, korekce vstřikovačů..
Jinak ti to jezdí normálně, nebo to třeba špatně reaguje na plyn, nebo něco jiného...?

Re: Giulietta emisie 2.0jtdm
tak pro začátek můžeš nalogovat množství a tlak vzduchu, oboje jak požadovanou tak reálnou hodnotu. Na trojku nebo čtyřku od 2 do 4 tis. otáček.
Re: Giulietta emisie 2.0jtdm
Ja jsem mel Giuliettu ve stejne motorizaci a ackoliv byla nachipovana, podotykam ze firmou, zadnym garaz majstrem, koncovky byly ciste, videl bych to na DPF. Zjisti, jestli tam opravdu je a pres diagnostiku se da podivat, na kolik je zaplneny a da se pres ni i nucene tzv. vypalit. Ten EGR ventil bych nevidel jako pricinu, mam s nim problemy ted na 159 a koncovky jsou stale ciste i kdyz je nachipovana.
Alfa Romeo 159 2,4 JTDm Ti-Černá perla
EX-Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm TCT-rosso competezione
EX-Alfa Romeo 147 R.I.P.
EX-Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm TCT-rosso competezione
EX-Alfa Romeo 147 R.I.P.
Re: Giulietta emisie 2.0jtdm
. Skusim to dnes poriesit a hodit sem hodnotytydytek píše: 17.6.2019, pon 23:33 tak pro začátek můžeš nalogovat množství a tlak vzduchu, oboje jak požadovanou tak reálnou hodnotu. Na trojku nebo čtyřku od 2 do 4 tis. otáček.
Re: Giulietta emisie 2.0jtdm
Sparco77 píše: 18.6.2019, úte 00:44 Ja jsem mel Giuliettu ve stejne motorizaci a ackoliv byla nachipovana, podotykam ze firmou, zadnym garaz majstrem, koncovky byly ciste, videl bych to na DPF. Zjisti, jestli tam opravdu je a pres diagnostiku se da podivat, na kolik je zaplneny a da se pres ni i nucene tzv. vypalit. Ten EGR ventil bych nevidel jako pricinu, mam s nim problemy ted na 159 a koncovky jsou stale ciste i kdyz je nachipovana.
Dpf tam fyzicky je co som pozeral nevyzera ze by s nim niekto manipuloval...ked to rozoberaju musia to vyrezat tusim a zvarat vyzera nedotknute...cez ecuscan ukaze aj zanesenie aj kolko sa vypaluje kedy bola posledna regeneracia a tak...ale dnes to pripojim a mozem upresnit...nutenu regeneraciu som nikdy nespustal neviem co je to dobre alebo nie ?
Re: Giulietta emisie 2.0jtdm
Hele, pokud zjistis zaneseni vic jak 70%, urcite bych ho nechal nucene vypalit. Ale rikam, je divny, ze mas spinavy i zadni naraznik, to uz je celkem extrem, pokud by to bylo chipem, musel by byt hooodne zpraseny. Ale spis bych videl pricinu jinde. Je otazka, jestli to huli vylozene pri plynu na podlaze a tak, je toho fakt hodne.
Alfa Romeo 159 2,4 JTDm Ti-Černá perla
EX-Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm TCT-rosso competezione
EX-Alfa Romeo 147 R.I.P.
EX-Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm TCT-rosso competezione
EX-Alfa Romeo 147 R.I.P.
Re: Giulietta emisie 2.0jtdm
A toho nuceneho vypaleni, se vubec bat nemusis, bez se projet ale nekam na samotu, at si nerozezlis sousedy
Alfa Romeo 159 2,4 JTDm Ti-Černá perla
EX-Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm TCT-rosso competezione
EX-Alfa Romeo 147 R.I.P.
EX-Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm TCT-rosso competezione
EX-Alfa Romeo 147 R.I.P.
Re: Giulietta emisie 2.0jtdm
Dnes siel kolega s prace zamnov volali sme si a skusali takze zadymela pri starte potom prve metre pod plynom ked sa zohriala trosku prestala dokonca nedymena ani pri podlahe ked som vyradil a pridal jej hned zacala...dnes spravim diagnostiku za jazdy s bratom vecer a pozriem dpf a pre istotu skontrolujem olejSparco77 píše: 18.6.2019, úte 15:48 Hele, pokud zjistis zaneseni vic jak 70%, urcite bych ho nechal nucene vypalit. Ale rikam, je divny, ze mas spinavy i zadni naraznik, to uz je celkem extrem, pokud by to bylo chipem, musel by byt hooodne zpraseny. Ale spis bych videl pricinu jinde. Je otazka, jestli to huli vylozene pri plynu na podlaze a tak, je toho fakt hodne.
Re: Giulietta emisie 2.0jtdm
Tak může být DPF klidně prasklé i uvnitř.....
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Giulietta emisie 2.0jtdm
I kdyby tam to DPF nebylo vůbec, tak to určitě nesmí hulit tak že jsou saze i na kufru.
Jinak na vynucenou regeneraci DPFka se vykašli, to se používá jen jako nouzovka když už to auto nejede. Pokud tam bude nad 70 % zanesení tak to znamená jen to, že se to brzo začne vypalovat normálně během jízdy.
Jinak na vynucenou regeneraci DPFka se vykašli, to se používá jen jako nouzovka když už to auto nejede. Pokud tam bude nad 70 % zanesení tak to znamená jen to, že se to brzo začne vypalovat normálně během jízdy.
Re: Giulietta emisie 2.0jtdm
ahoj takze dnes s fiatecuscantydytek píše: 17.6.2019, pon 23:33 tak pro začátek můžeš nalogovat množství a tlak vzduchu, oboje jak požadovanou tak reálnou hodnotu. Na trojku nebo čtyřku od 2 do 4 tis. otáček.
pri 2000 na 3ke vstreky -021,-032,-0,06,061 real mnozstvo vzduch 325,5 teoreticke 324 real tlak turba 1073 teoreticke 1067
pri 2500 na vstreky -048,023,014,010 real mnozstvo vzduch 639,5 teoreticke 816 real tlak turba 1437 teoreticke 1421
pri 3000 na vstreky -062,066,-003,-008 real mnozstvo vzduch 634 teoreticke 601 real tlak turba 1730 teoreticke 1683
snad dobre popisal rychlost a otacky lebo som to fotil a nejak sa v tom doma neviem vysomáriť...

horsie je to s dpf stav pise :normalne zanesenie, zanesenie 96percent, doba procesu regeneraci 0,000percent, stav nutenej regeneracie-obecna chyba,poček km od poslednych piatich regeneracii 598.... chcel som pustit nutenu regeneraciu, status neznamy nespusti sa...teplota filtra bola 220...takze ja uz ani neviem ci tam to dpf naozaj je alebo co



Re: Giulietta emisie 2.0jtdm
Tak vstřiky vypadaj v pohodě. Jinak ty hodnoty vzduchu jsem myslel pod plným plynem, to jsem asi nenapsal..
Pokud máš MES na noťasu tak nejlepší je zapnout logování, je to tuším na záložce s grafem. Pak můžeš hodit to csv sem.
Tu nucenou regeneraci neřeš, při těchhle hodnotách se to za chvíli vypáli samo. Stejně bys tím nic nevyřešil.
Jestli tam to DPFko je by jsi mohl kouknout akorát na diferenciální tlak, na volnoběh by tam měly být nižší hodnoty než v otáčkách. Bez DPF by se ty hodnoty asi moc neměnily.
Pokud máš MES na noťasu tak nejlepší je zapnout logování, je to tuším na záložce s grafem. Pak můžeš hodit to csv sem.
Tu nucenou regeneraci neřeš, při těchhle hodnotách se to za chvíli vypáli samo. Stejně bys tím nic nevyřešil.
Jestli tam to DPFko je by jsi mohl kouknout akorát na diferenciální tlak, na volnoběh by tam měly být nižší hodnoty než v otáčkách. Bez DPF by se ty hodnoty asi moc neměnily.
Re: Giulietta emisie 2.0jtdm
Ja bych sel v prvni rade po DPFku a mozna jestli to neni blbe chiple.
Alfa Romeo 159 2,4 JTDm Ti-Černá perla
EX-Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm TCT-rosso competezione
EX-Alfa Romeo 147 R.I.P.
EX-Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm TCT-rosso competezione
EX-Alfa Romeo 147 R.I.P.
Re: Giulietta emisie 2.0jtdm
tydytek píše: 18.6.2019, úte 20:48 Tak vstřiky vypadaj v pohodě. Jinak ty hodnoty vzduchu jsem myslel pod plným plynem, to jsem asi nenapsal..
Pokud máš MES na noťasu tak nejlepší je zapnout logování, je to tuším na záložce s grafem. Pak můžeš hodit to csv sem.
Tu nucenou regeneraci neřeš, při těchhle hodnotách se to za chvíli vypáli samo. Stejně bys tím nic nevyřešil.
Jestli tam to DPFko je by jsi mohl kouknout akorát na diferenciální tlak, na volnoběh by tam měly být nižší hodnoty než v otáčkách. Bez DPF by se ty hodnoty asi moc neměnily.
skúsim to logovanie teda dnes...treba to tiež počas jazdy?
Re: Giulietta emisie 2.0jtdm
Sparco77 píše: 19.6.2019, stř 00:15 Ja bych sel v prvni rade po DPFku a mozna jestli to neni blbe chiple.
este ma napadlo či tam nemoze byt olej s turba v koncovom tlmici alebo tak...turbo bolo repasovane...a pred tým bol olej v aiboxe...intercoler bol cistý tak neviem...ze by to flusalo s výfuku len...vsetko sa zda byt ok...to dpf tam je...a auto ide podla mna velmi dobre oproti 1,6jtdm riadny rozdiel...keby je dpf poskodene upchate nebolo by to auto proste pridusene? neslo by padalo do nudzaku....ja nemam žiadne chyby len sadze...tak neviem skusim to logovanie cez ecuscan
Re: Giulietta emisie 2.0jtdm
br4nik píše: 19.6.2019, stř 08:13tydytek píše: 18.6.2019, úte 20:48 Tak vstřiky vypadaj v pohodě. Jinak ty hodnoty vzduchu jsem myslel pod plným plynem, to jsem asi nenapsal..
Pokud máš MES na noťasu tak nejlepší je zapnout logování, je to tuším na záložce s grafem. Pak můžeš hodit to csv sem.
Tu nucenou regeneraci neřeš, při těchhle hodnotách se to za chvíli vypáli samo. Stejně bys tím nic nevyřešil.
Jestli tam to DPFko je by jsi mohl kouknout akorát na diferenciální tlak, na volnoběh by tam měly být nižší hodnoty než v otáčkách. Bez DPF by se ty hodnoty asi moc neměnily.
skúsim to logovanie teda dnes...treba to tiež počas jazdy?
Jo, za jízdy, plnej kotel na trojku. Proste zapni logování, jeď se projet a pak to sem hoď.
Re: Giulietta emisie 2.0jtdm
snaď to bude použitelnétydytek píše: 19.6.2019, stř 09:39br4nik píše: 19.6.2019, stř 08:13tydytek píše: 18.6.2019, úte 20:48 Tak vstřiky vypadaj v pohodě. Jinak ty hodnoty vzduchu jsem myslel pod plným plynem, to jsem asi nenapsal..
Pokud máš MES na noťasu tak nejlepší je zapnout logování, je to tuším na záložce s grafem. Pak můžeš hodit to csv sem.
Tu nucenou regeneraci neřeš, při těchhle hodnotách se to za chvíli vypáli samo. Stejně bys tím nic nevyřešil.
Jestli tam to DPFko je by jsi mohl kouknout akorát na diferenciální tlak, na volnoběh by tam měly být nižší hodnoty než v otáčkách. Bez DPF by se ty hodnoty asi moc neměnily.
skúsim to logovanie teda dnes...treba to tiež počas jazdy?
Jo, za jízdy, plnej kotel na trojku. Proste zapni logování, jeď se projet a pak to sem hoď.

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host