Repas podvozku
Re: Repas podvozku
Dik za info. Vypadá to, že budu muset měnit ložisko na předku tak se pokusím sehnat nové těhlice a vyměním ložiska na obou stranách, snad to pomůže. Nebyl by odkaz na ty nový těhlice? V horních ramenech mám strongflexy taky a na dolních ramenech jsem dával nové silentbloky na podzim, čepy jsou OK.
AR GT 1,9 jtdm Q2
AR MITO
FIAT SEICENTO SPORTING
ex AR 166 2,5V6 lpg AR 164 2.0V6 Turbo, AR 145, AR 164 2,5TD
AR MITO
FIAT SEICENTO SPORTING
ex AR 166 2,5V6 lpg AR 164 2.0V6 Turbo, AR 145, AR 164 2,5TD
Re: Repas podvozku
Strongflex není Powerflex
Kvalitativně to je o několik řádů jinde... Každopádně těhlice objednáš přes autorizák. Musíš tady být registrován v placené sekci abys měl přístup k seznamu. Tam si pak vybereš a domluvíš se, ale popravdě nevím, jestli tam ještě jsou...

Re: Repas podvozku
Chystám se měnit spodní ramena, jak půjdou vyndat čepy, jaký jsou zkušenosti, jde to dobře nebo to tam bejvá zakyslý a bude to peklo?
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Repas podvozku
Stahovak mas?
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Repas podvozku
Mám ale takovej blbej, potřebuje místo nad čepem, což tady není. Spíš bych radši kdyby to šlo vyrazit. Ale tam asi není místo ani na to, aby to člověk vyklepnul přes starou matku...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Repas podvozku
Tak na to vem vidlicku na cepy, na tu se misto vetsinou najde...
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Re: Repas podvozku
Místo je tam je. Ideální je sundat kolo, povolit matku ať zůstane zároveň s šroubem a pres tu matku dát hydraulickou panenku. Nebát se trošku auto přes to prizvednout (1-2cm). Pak to jde z tehlice krásně vymlátit.
Sundat kotouč se docela nabízí ;)
Sundat kotouč se docela nabízí ;)
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Repas podvozku
Jo ono je to vlastně matkou dolů... Tak to půjde 

Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Repas podvozku
Přichází řada na zadní nápravu. Teď jsem na to zběžně koukal a unibaly se ani nehnou, když ale vezmu za kolo nahoře a kymácím s autem kolmo k ose auta, tak je tam cítit vakl jako prase. Na obou stranách. Snažil jsem se vykoukat kde se to hýbe a vypadá to na ten čep co je na konci pricneho ohnuteho ramene a na silentblok tlumiče. Je to možné?
Naposledy upravil(a) MichalT dne 11.8.2019, ned 15:14, celkem upraveno 1 x.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Repas podvozku
To za to ze si mal auto vo vzduchu sa ti zdal ten tlmic ale to je blbost
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Repas podvozku
Nene, já jsem to měl na zemi, když jsem s tím hejbal.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Repas podvozku
Vyzerá to na horné ramena KO alebo uloženie napravnice.
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF
Mazda 5 GTA LF
Re: Repas podvozku
Uložení napravnice vypadá festovní ale ta horní ramena přesně tipuju taky. Mám je už doma, počkám ještě na tlumiče a pustím se do toho.
Jinak brzdovy hadice vyměněny, konečně proběhla testovací jízda a je to paráda jak je ta přední náprava tichá teď. Jen tam ještě obcas tlumeně ťukne ten pravý spodní čep, tak musím to spodní rameno vyměnit, nemáte někdo tip na rameno, aby nestalo 4ku a za něco stálo?
Jinak brzdovy hadice vyměněny, konečně proběhla testovací jízda a je to paráda jak je ta přední náprava tichá teď. Jen tam ještě obcas tlumeně ťukne ten pravý spodní čep, tak musím to spodní rameno vyměnit, nemáte někdo tip na rameno, aby nestalo 4ku a za něco stálo?
Naposledy upravil(a) MichalT dne 11.8.2019, ned 15:13, celkem upraveno 1 x.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Repas podvozku
Co nějaký to Febi nebo Delphi, je to sajrajt? Pak je tam (mroauto) Monroe za 2.8 a to by mohlo být v pohodě ne?
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Repas podvozku
Pokud jsou tam jeste puvodni silenty co drzi zadni napravnici tak budou urcite na prach zelezo na zelezo alespon ja jsem to tak mel, doporucuji zkontrolovat, to pak taky zvysi komfort jizdy
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
Re: Repas podvozku
Tlmene buchanie je skor ulozenie stabiku
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Repas podvozku
Jo kdyby stabik... jsem večer vyrazil na Prahu a zdálo se mi, že to ťuká čím dál víc. Tak si říkám, že bych zapomněl dotáhnout kolo? Ale to jsem si pamatoval, že jsem ho dotáhnul pořádně. A pak mi najednou svitlo - zapomněl jsem dotáhnout brzdič! Jak jsem tam ty šrouby nasrouboval rukou, tak pak za mnou přišla žena, že něco potřebuje a já už se k tomu pak nevrátil. Taková školácká chyba. Tak jsem se vrátil, dotáhnul to, teď jsem to byl projet a je to tichý jak nový auto.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Repas podvozku
Preto ma žena zakaz vstupu do garaze keď robím brzdy alebo rozvody 

Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF
Mazda 5 GTA LF
Re: Repas podvozku
Njn, ne nadarmo se říká, že jakmile to má kola nebo kozy, tak s tím budou problémy 

Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Repas podvozku
Dělal jsem zadní nápravu na 166 2,5V6. Sjížděly se mi vnitřky pneu, nic nemlátilo, ale v kolejích to plavalo, do A ten zadek byl. Sundal jsem nápravici, po 20 ti letech nešlo nic povolit, ale nahřátí pomohlo. Silent na rameni zteřelý, unibal v těhlici KO a unibal rameno - nápravnice vypadal bez vůle, ale šel podezřele lehce. Do ramene jsem koupil unibal 00026622 a silent 00027989 od TEDGUMU. Do těhlice unibal MEYLE 016 010 6313 vnitřní průměr 14 mm. Do nápravnice jsem dal silentbloky FEBI BILSTEIN 21332 4x. Bumerangy jsem nemělnil čep byl OK, promazal jsem je vazelinou A00 a přelisoval silentbloky SIDEM 835620. Nové uložení stabilizátoru a "kosti" MEYLE HD. Na tyč zavěšení kol jsem použil silentbloky MEYLE 16-14 610 0009 (zkráceny a vyvrtána vnitřní díra 14 mm). Do rozpěry na regulaci zbíhavosti jsem použil silent MEYLE 16-14 610 0009 (vnitřní průměr 12, vložil jsem do něj trubičku 12mm se stěnou 1mm, aby byl bez vůle. Vše šlo po očištění od rzi bez potíží nalisovat a na zbíhavosti vše OK. Kola jsou krásně rovně, žádná áčko, auto je klidné v kolejích, výměna stála za to. Ještě jsem řešil horní uložení tlumičů, které jsem nemohl za rozumný peníz sehnat, tak jsem si je vyrobil z předního uložení na Cromu TOPRAN 207 171. Je to na fotkách vidět.
Naposledy upravil(a) 166_ dne 28.8.2019, stř 22:47, celkem upraveno 2 x.
AR GT 1,9 jtdm Q2
AR MITO
FIAT SEICENTO SPORTING
ex AR 166 2,5V6 lpg AR 164 2.0V6 Turbo, AR 145, AR 164 2,5TD
AR MITO
FIAT SEICENTO SPORTING
ex AR 166 2,5V6 lpg AR 164 2.0V6 Turbo, AR 145, AR 164 2,5TD
Re: Repas podvozku
Super info!
Ještě se zeptám (možná blbě ale radši pro jistotu), všechno co jsi použil, asi s výjimkou těch silentů místo unibalů v tyčkách nastavení sbihavosti, je plnohodnotná náhrada originálu, není to nějaký nouzový řešení z důvodu např. nedostupnosti správných dílů?
Ještě se zeptám (možná blbě ale radši pro jistotu), všechno co jsi použil, asi s výjimkou těch silentů místo unibalů v tyčkách nastavení sbihavosti, je plnohodnotná náhrada originálu, není to nějaký nouzový řešení z důvodu např. nedostupnosti správných dílů?
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Repas podvozku
Jsem z Brna vše od TEDGUM do ramene mi sehnali na MJ AUTO unibal kus cca 600 a silent 600, celkem 2400,-. Ostatní jsem koupil na MOTORA.cz unibal těhlice MEYLE 016 010 6313 cena 230,- KUS, silent nápravnice FEBI BILSTEIN 21332 cena 223, kus, silent bumerang SIDEM 835620 cena 267,- kus , silent tyč zavěšní kol (musí se upravit) MEYLE 16-14 610 0009 cena 97,- kus, rozpěry na regulaci zbíhavosti (musí se vložit trubička) MEYLE 16-14 610 0009 cena 99,. kus, horní uložení tlumičů (musí se upravit - závitové čepy, navaření příruby práce, ceočko) TOPRAN 207 171 cena 318 kus. Vím, že je to improvizace, ale ceny jsou slušný. POZN. Díru do silentu na 14 mm mi vrtal soustružník, doma bez chlazení a ve svěráku jsem jeden silent vyhřál a protočil se mi tak ta 100 vka za vyvrtání ostatních stála.
AR GT 1,9 jtdm Q2
AR MITO
FIAT SEICENTO SPORTING
ex AR 166 2,5V6 lpg AR 164 2.0V6 Turbo, AR 145, AR 164 2,5TD
AR MITO
FIAT SEICENTO SPORTING
ex AR 166 2,5V6 lpg AR 164 2.0V6 Turbo, AR 145, AR 164 2,5TD
Re: Repas podvozku
Jasný, díky moc. Už jsem pogooglil a ty 4 silenty napravnice, plus unibaly dolu do těhlice jsem objednal na Autokšeftu. Bumerangy, takový ty kosti co mají na koncích silenty a tlumiče už mám koupený dýl.
Jediný co mi ještě není úplně jasný jsou ty silenty a unibaly do těch hlavních spodních velkých ramen. Do kastle (prahu) jde silentblok a do napravnice (směrem ke středu auta) má být unibal? To jsou ty věci co jsi kupoval u Tedgumu? Ten Tedgum, není to něco jako Strongflex, že je vlastně unibal nahrazen tím tvrdsim silentblokem? Protože nějaký světle fialový silentblok tam teď mám a vedle hlavy šroubu je na něm patrné omačkání cca 3mm vedle, tak jestli to v tom necestuje dovnitř a ven...
Jediný co mi ještě není úplně jasný jsou ty silenty a unibaly do těch hlavních spodních velkých ramen. Do kastle (prahu) jde silentblok a do napravnice (směrem ke středu auta) má být unibal? To jsou ty věci co jsi kupoval u Tedgumu? Ten Tedgum, není to něco jako Strongflex, že je vlastně unibal nahrazen tím tvrdsim silentblokem? Protože nějaký světle fialový silentblok tam teď mám a vedle hlavy šroubu je na něm patrné omačkání cca 3mm vedle, tak jestli to v tom necestuje dovnitř a ven...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Repas podvozku
Tedgum jsou polácí. K prahu patří silentblok, do nápravnice unibal.
AR GT 1,9 jtdm Q2
AR MITO
FIAT SEICENTO SPORTING
ex AR 166 2,5V6 lpg AR 164 2.0V6 Turbo, AR 145, AR 164 2,5TD
AR MITO
FIAT SEICENTO SPORTING
ex AR 166 2,5V6 lpg AR 164 2.0V6 Turbo, AR 145, AR 164 2,5TD
Re: Repas podvozku

Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host