Zadírání motorů TS 16V
Re: Zadírání motorů TS 16V
Krouzky jedine vrchem a se sundanim vany... Ale proc by najednou byly krouzky KO? Spis zustal jeden malinko prihnuty ventil, anebo poskozene sedlo. Tak jak tak hlava dolu a uvidis.
- Roman-okruhari
- Příspěvky: 38
- Registrován: 25.6.2014, stř 10:28
Re: Zadírání motorů TS 16V
Sundal jsem viko ventilu a zjistil, ze jeden ventil je i okem vys nez ostatni a to na valci, ktery nema kompresi... Delana hlava, co jsem daval druhou, je z plynoveho auta (chtel jsem opravit puvodni, ale tahle byla proste k dispozici hotova no ), takze mam podezreni, ze jak se delali i sedla ventilu, tak je proste moc zapustene a tim padem ventil s nasazenou vackou nedovira. V porovnani s jinou hlavou jsou ventily o cca 1mm vyse. Ten nejvyssi na valci, ktery nema kompresi jeste o dalsiho 0,5mm. V dalsim kroku zbrousim vrsek ventilu a dej se vule bozi
AR Brera TBI Ti
AR 147 2.0 TS
AR 164 3.0 V6 Super
Fiat Coupe 1.8
AR 147 2.0 TS
AR 164 3.0 V6 Super
Fiat Coupe 1.8
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů