tak na tohle představení by se dalo chodit i do národního divadla , fakt pecka, tento model vlastním již od 90. let a je nádhernej (1:18)
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
456 je (pro mě) po Daytoně která skončila v r. 1973 fakt první krásný čtyřmístný Ferrari, pak se mě opravdu líbí až GTC4.
BTW: to video je úžasný, nádherná mechanika a technologie, nějak si nedokážu představit, že bych takto zaujatě koukal jak se navíjí rotor elektromotoru
EDIT: tak koukám Daytona je dvojsic... měl jsem pocit, že vzadu nějaká pseudosedadla měla...
... no něco tam má, pozůstatek kostry sedadel z platformy 365 na který je postavená ...
jinak TAKTO má vypadat auto ze zadu
Přílohy
Naposledy upravil(a) petrAR156 dne 18.12.2019, stř 19:32, celkem upraveno 1 x.
Jo, jak tam odlévají ten blok atd., to je fakt krása.... bohužel už to působí takovým pravěkým dojmem, doba je dnes někde úplně jinde....
ale nejde jen o to že ekologie tyhle auta zabíjí, ale i o ty totálně přecpané silnice atd.... prostě je nádhera si představit že v takovém autě brázdíš nějakou horskou silničku, ale ono prostě všude jsou auta a lidi, takže ty projížďky jak z reklamy se nerealizují tak snadno....
Ten Davide Cironi má fakt dobrý pořady, vůbec dostat se k autům jako on chce asi mít už dobrý kontakty, co víc mě na jeho videích bere je to, že ho s těma kárama nechaj jezdit i pořádnou kládu. Jeho poslední video je taky s F40
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Jo, taky to ale říkal v tom testu F40, že dříve odmítl 4 nabídky na test F40, protože si majitelé stavěli určité omezení (neřadit 4ku, nezkoušet overboost turba, etc.) a terpve tenhle mu povolil to testovat pořádně...
Taky mám rád jeho filmy, fajn jsou i ty rozhovory co dělá s různými designery, konstruktéry, etc
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
chápu že to je investiční záležitost, ale prostě to auto je na to dělané, pokud to párkrát do roka proženeš, nemůže se tomu přece nic stát ne? neříkám vzít to do Německa a jet 300 hodinu v kuse, ale pár akcelerací k omezvovači nic není....
bohužel tyhle auta nemají petrolheadi, ale investoři....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
MikeC píše: 2.1.2020, čtv 19:47
Taky mám rád jeho filmy, fajn jsou i ty rozhovory co dělá s různými designery, konstruktéry, etc
Má tam i zajímavej projekt přestavby Alfy 75 na závodní speciál
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Průvodce skrz Ferrari F50 prostřednictvím kamaráda Douga
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
konečně jsem to zkouknul, jako pěkný, ale F40 ale i třeba Testarossa jsou pro mě prostě jinde.... i když ten motor z F1, to je unikát.... co mě ale fascinuje je zbytek té garáže.... neuvěřitelná..... a týpek kterýmu to patří vypadal vlastně docela sympaticky.... klidně bych mu tam chodil ve volném čase uklízet :-)
co se mi na Ferrari z té doby (hlavně teda 80.té roky) strašně líbí je ten extremismus, že prostě ty funkční věci jsou prostě naprosto TOP a zároveň na ten zbytek úplně okázale serou.... třeba ty šňůrky na otvírání dveří v F40, to je nádhera.... to bych chtěl ve 4C
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Páčky pod volantem k ovládání stěračů a světel jsou taky dobrý, když jsou vzatý z toho nejlevnějšího co v itálii bylo a ještě navíc při nějakých polohách ty páčky nemají funkci resp. poloha není k něčemu připojená
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Tuhle formuli mám jako model Bburago v měřítku 1:14 (nevim jaký Téčko) tak kdybych nevěděl co s tím až mi spadne na zem, budu volat
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
tak co říkáte na nové Ferrari pánové? za mě takhle - volil bych samozřejmě jinou barvu laku i interiéru. Jinak se mi ale auto zvenku hodně líbí, souhlasím že nevypadá na první pohled jako Ferrari, například i s maskou Alfy by mu to božsky slušelo, ale celkově se mi to líbí... zejména ta zadní část....
Interiér esteticky taky OK, co mě ale šokuje je dotykáčové ovládání všude.... a ten tablet uprostřed.... za kýč považuju to ovládání řadičky něčím, co má připomínat klasickou kovovou kulisu manuálního řazení.... nevím, takové divné.... Dotykáče v autech nesnáším, paradoxně u tohodle Ferrari jako víkendovky by mi to asi vadilo míň než u něčeho v čem sedím denně....
úplně na zadku z toho nejsem, za ty prachy bych bral Giulii GTAm
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Tak zrovna Roma bylo koncipovany jako auto na denni jezdeni (narozdil od GTAm, coz je v podstate okruhovy special). Samozrejme pro lidi, kteri na to jednak maji a taky to zapada do jejich zivotniho stylu. Kocarek nebo lahvace z Lidlu do toho nikdo cpat nebude Dle recenzi to jezdi paradne a spousta recenzentu ty dotykace nijak extra nekritizovalo (samozrejme musime pockat, jak je k tomu postavi expert Pepa). Vypada to, ze se ty dotykace snazi zachovat logiku tlacitek, takze zadny takovy to nemecky matlani skrz 20 menu na jedny obrazovce prilepeny vterinovym lepidlem na palubku. Jinak nevim proc, ale cervena mi k tomu auto nejak nesedi a v kazdy jiny barve to zas pripomina spis Jaguar nebo Aston Martin Ale mit to v garazi, tak se vubec nezlobim.