Urceni je hlavne pro vycisteni EGR, sem tam nejaky karbec, pripadne nejake mensi dily.
Hlavne aby moc nezabrala misto, veslo se do ni vsechno a dokazala vycistit ten EGR

Na toho drobka jsem se byl před pár lety podívat a neskutečný, co v té době vytvořiliHarous píše: 18.6.2021, pát 08:20 Ty teploty jsou mazec. Na to jaká je tam nahoře teplota a hustota vzduchu je to až neuvěřitelný. Takový SR-71 s rychlostí přes M3 byl z titanu aby odolal teplotám 300°C. A měl dilatační spáry který umožnily prodloužení letadla o 10cm. To je skoro jako most přes Berounku ve Všenorech.![]()
Zajímavostí je, že s dilatací se počítalo i u nádrží. Na zemi nádrže netěsnily a teklo z toho palivo a po startu musel SR-71 dotankovat za letu.
A když jsme u těch letadel - zaregistrovali jste, že na Točný mají nově Hurricana?![]()
Nikdy jsem neslyšel ani nikde nečetl,že by KGB (tajná sovětská služba) něco někdy sponzorovala.hand_ktm_AR píše: 19.6.2021, sob 23:07 pěkné letadlo
Jinak tady je kopie konkordu tu-144
jelikož neměli karbon keramické brzdy tak museli brzdit padákem Jinak by to v životě neubrzdil i
Samozřejmě na takové věci nebyl čas protože to museli stihnout rychlé aby se vyrovnali západu
jak pro cestující To byl taky že zážitek na celý život strašný kravál a vibrace a žralo to tolik že se to nevyplatilo ani se všemi dotacemi od KGB
Kolem něj sem před pár lety obcházel v Brooklands, bohužel sme přijeli pozdě tak už sme se nedostali dovnitř.hand_ktm_AR píše: 17.6.2021, čtv 22:56
super dokument o konkordu
pár zajímavosti:
Při stavbě konkordu byly poprvé zkonstruovány keramické brzdy
Přímo u Machu 2 vnika teplota místy až 200 stupňů Celsia na povrchu letadla i když v 19 km je mínus 52 což je docela drsné
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti