2.4 JTD
Re: 2.4 JTD
Netuš někdo, jestli jde vyměnit spínač zpátečky u 2.4 jtdm v 156 z podběhu? Nebo musí ven baterka s držákem?
Re: 2.4 JTD
Nedokážu si představit jinou než druhou možnost....
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: 2.4 JTD
krásné že tohle vlákno žije i po 14 letech :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6994
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.4 JTD
Až to Ladis prodá, tak téma můžeme zamknout
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: 2.4 JTD
Proč, proti jiným věcem co jsou na tom autě peklo je to vklidu
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: 2.4 JTD
Tak se hlásím s chybou P0480-ovládání 1 chladícího ventilátoru. Mám stejné příznaky,jako měl Bobas před cca 8mi lety. Tj,turbo tlačí cca 0,7 otáčky max 3500. Po startu zdechne během 2 sec,pak jde nastartovat. Kontrola odporů na chladiči,zkusil jsem je i proklemovat. Kabel k relé, které je pod pojistkovou skříňkou u baterky je také ok,tam měl pravděpodobně chybu Bobas. Při sepnutí relé 1 i 2 se ventilátory roztočí oba.
Chrysler 300C 5,7 Hemi John Varvatos
Alfa 159 sw 2,4jtd Ti 154 kw
EX-Lancia Kappa sw 2,0 20v turbo
EX-Alfa 166 jtd 110 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 99 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 110 kw
Alfa 159 sw 2,4jtd Ti 154 kw
EX-Lancia Kappa sw 2,0 20v turbo
EX-Alfa 166 jtd 110 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 99 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 110 kw
Re: 2.4 JTD
Tak dnes vyřešeno díky JTD power Český Dub. Nakonec špatný kabel ve svazku někde pod baterkou. Takže zase jezdím a chyba je fuč.
Chrysler 300C 5,7 Hemi John Varvatos
Alfa 159 sw 2,4jtd Ti 154 kw
EX-Lancia Kappa sw 2,0 20v turbo
EX-Alfa 166 jtd 110 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 99 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 110 kw
Alfa 159 sw 2,4jtd Ti 154 kw
EX-Lancia Kappa sw 2,0 20v turbo
EX-Alfa 166 jtd 110 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 99 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 110 kw
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6994
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.4 JTD
Tak sláva . Je fakt, že na servis JTD Power je spoleh.
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: 2.4 JTD
babička 159 začala papat olej - dříve tak litr na 20 000km, teď je to tak litr na 2-3000km.
axiální vůle turba nic dramatického, odvětrání klikovky ok. podle rysky skutečně olej ubývá tzn není to čidlem (a tímpádem chybná hláška na budíku). modrý kouř a smrad spáleného oleje z výfuku nejde.
co mi ale přijde divné, že když jsou kratší pojezdy za studena, tak na budíku to hlásí o 2-3 dílky méně oleje, než když po delší jízdě a prohřátí oleje vše steče do vany a ukáže to realitu (ryska versus budík).
nějaké nápady?
axiální vůle turba nic dramatického, odvětrání klikovky ok. podle rysky skutečně olej ubývá tzn není to čidlem (a tímpádem chybná hláška na budíku). modrý kouř a smrad spáleného oleje z výfuku nejde.
co mi ale přijde divné, že když jsou kratší pojezdy za studena, tak na budíku to hlásí o 2-3 dílky méně oleje, než když po delší jízdě a prohřátí oleje vše steče do vany a ukáže to realitu (ryska versus budík).
nějaké nápady?
Alfetta GTV L
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host