Tlumiče, pružiny a vše kolem
Re: Tlumiče, pružiny a vše kolem
Zajimave.
A nebo 50708992
50708662
50515202
Nic nikde není :/ Asi nechám původní no. Tenhle týden se mě asi sejde vše na zadek a příští mám dovolenou, tak to chci udělat no.
A nebo 50708992
50708662
50515202
Nic nikde není :/ Asi nechám původní no. Tenhle týden se mě asi sejde vše na zadek a příští mám dovolenou, tak to chci udělat no.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
- jan.machacek
- Příspěvky: 73
- Registrován: 28.5.2017, ned 20:34
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Tlumiče, pružiny a vše kolem
Tak jsem je nakonec našel, mají je pod tím 50515202 (https://www.autokelly.cz/Product/FIA-50 ... 1000732609)
Taky jsem byl překvapenej, že skoro nikde nic není když jsem to sháněl.
Taky jsem byl překvapenej, že skoro nikde nic není když jsem to sháněl.
Alfa Romeo Brera 2.2 JTS 2006
OIII 2017 1.4 TSI - firemní + péče o přítelkyně Mitsu Galant 2.5 V6
Ford Escort '93
OIII 2017 1.4 TSI - firemní + péče o přítelkyně Mitsu Galant 2.5 V6
Ford Escort '93
Re: Tlumiče, pružiny a vše kolem
Jojo. To jsem taky našel. Ale 800 už není za prachovku málo. Navíc nejisté datum dodání a taky netuším, zda je za tu cenovku jedna, nebo dvě.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
- jan.machacek
- Příspěvky: 73
- Registrován: 28.5.2017, ned 20:34
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Tlumiče, pružiny a vše kolem
Jojo, ceny toho nejsou malý. Podle eperu je to za 1ks, na Breru jsem měl 50515201 a taky to bylo po kuse. Nic jinýho ale nebylo, buď nechat původní a nebo to za to dát.
Alfa Romeo Brera 2.2 JTS 2006
OIII 2017 1.4 TSI - firemní + péče o přítelkyně Mitsu Galant 2.5 V6
Ford Escort '93
OIII 2017 1.4 TSI - firemní + péče o přítelkyně Mitsu Galant 2.5 V6
Ford Escort '93
Re: Tlumiče, pružiny a vše kolem
Takže výměna zadních tlumičů s pérama je za mnou.
Pár postřehů.
Tak péra na 4x4 SW oproti 2.4 4x2 SW jsou opravdu jiný. Ty na 4x4 maj o půl otáčky/závitu víc. Na délku mě to ale přišlo stejný s těma co jsem vyndal (asi už trochu sedlý).
Vzhledem k faktu, že na Q4 nikdo nedělá pera v druhovýrobě a originál stojí přes 3500 jedno, tak jsem se rozhodl zkusit dát pera z 4x2 2.4, který jsem našel ve výprodeji za 40,- Kč kus
Postup.
Dobré je stříknout si předem šrouby WDčkem.
Odstrojit tapec v kufru.
Povolit si horní uložení (matka 16, případně si podržet pístovku - tam je 6tka)
Zvednout, kolo pryč. Je dobrý si pak přizvednout rameno/těhlici, nebo podložit a trochu na ni auto spustit, aby nebyla tyčka stabilizátoru v tahu.
Uvolnit tyčku stabíku na jedný straně - imbus 5 a tuším matka 17. Pak zpátky zvednout, nebo odstranit hever pod těhlicí.
Povolit spodní šroub tlumiče. 2x 21. Pokud to chceš dělat vořechem na ráčně, tak na straně matky je třeba hlubší vořech.
Vytočit 4 šrouby co drží uložení nahoře v podběhu - 4x torx hlava E14.
Vyťukat spodní šroub. Měl jsem ho taky strčenej na tu horší stranu, ale vyndal jsem je bez problémů. Důležité je mít tlumič uvolněný nahoře, aby se mohl trochu pootočit.
Kdy je tlumič volný dole, tak ho zasunout v rameni co nejvíc dolů a ven. Tím se získá trochu místa nahoře.
Pak zašlápnout těhlici dolů, aby konec pístovky tlumiče mohl nahoře z uložení a pak to jde celé ven.
Já se napoprvé snažil stáhnout péro stahovákama v podběhu v domnění, že to jinak ven nepůjde, ale je to zbytečné. Stačí prostrčit nějakou tyč mezi spodním ramenem a těhlicí. Já použil asi metrový kus silnějšího šestihranu a pak někoho poprosit, aby vám na to šlápnul. Takto jde vyndat bez stahováků v podběhu i nesnížený podvozek.
Pak stahováky, šroubování, rozebrat , složit nový tlumič/pero.
Já si hned jak to jde nasadil na celek horní uložení a matku na konec pístovky, kdyby mě to vystřelilo. Pak jsem vždycky o kousek stáhnul pero a hned popojel matkou na uložení. Ze začátku není takový preload, když už se tam to uložení dá chytit a člověk se pak cítí tak nějak bezpečnějc.
Obráceným postupem složit.
Jediná zrada nastala na druhé straně, kde se mě nepodařilo povolit tyčku stabíku. Nakonec sem strhnul imbus uvnitř. Nechápu, proč to dělají tak mělké. Bohužel jsem neměl náhradní tyčku, že bych jí vyříznul, tak jsem si odpojil stabík na druhém kole.
Jinak stahováky jsem kupoval nějaký laciný. Délku 35, ale stačil by kratší. Problém zadních per je, že mají relativně malý průměr, takže to šlo nasadit vždy jen jednou stranou háku.
Pár postřehů.
Tak péra na 4x4 SW oproti 2.4 4x2 SW jsou opravdu jiný. Ty na 4x4 maj o půl otáčky/závitu víc. Na délku mě to ale přišlo stejný s těma co jsem vyndal (asi už trochu sedlý).
Vzhledem k faktu, že na Q4 nikdo nedělá pera v druhovýrobě a originál stojí přes 3500 jedno, tak jsem se rozhodl zkusit dát pera z 4x2 2.4, který jsem našel ve výprodeji za 40,- Kč kus

Postup.
Dobré je stříknout si předem šrouby WDčkem.
Odstrojit tapec v kufru.
Povolit si horní uložení (matka 16, případně si podržet pístovku - tam je 6tka)
Zvednout, kolo pryč. Je dobrý si pak přizvednout rameno/těhlici, nebo podložit a trochu na ni auto spustit, aby nebyla tyčka stabilizátoru v tahu.
Uvolnit tyčku stabíku na jedný straně - imbus 5 a tuším matka 17. Pak zpátky zvednout, nebo odstranit hever pod těhlicí.
Povolit spodní šroub tlumiče. 2x 21. Pokud to chceš dělat vořechem na ráčně, tak na straně matky je třeba hlubší vořech.
Vytočit 4 šrouby co drží uložení nahoře v podběhu - 4x torx hlava E14.
Vyťukat spodní šroub. Měl jsem ho taky strčenej na tu horší stranu, ale vyndal jsem je bez problémů. Důležité je mít tlumič uvolněný nahoře, aby se mohl trochu pootočit.
Kdy je tlumič volný dole, tak ho zasunout v rameni co nejvíc dolů a ven. Tím se získá trochu místa nahoře.
Pak zašlápnout těhlici dolů, aby konec pístovky tlumiče mohl nahoře z uložení a pak to jde celé ven.
Já se napoprvé snažil stáhnout péro stahovákama v podběhu v domnění, že to jinak ven nepůjde, ale je to zbytečné. Stačí prostrčit nějakou tyč mezi spodním ramenem a těhlicí. Já použil asi metrový kus silnějšího šestihranu a pak někoho poprosit, aby vám na to šlápnul. Takto jde vyndat bez stahováků v podběhu i nesnížený podvozek.
Pak stahováky, šroubování, rozebrat , složit nový tlumič/pero.
Já si hned jak to jde nasadil na celek horní uložení a matku na konec pístovky, kdyby mě to vystřelilo. Pak jsem vždycky o kousek stáhnul pero a hned popojel matkou na uložení. Ze začátku není takový preload, když už se tam to uložení dá chytit a člověk se pak cítí tak nějak bezpečnějc.
Obráceným postupem složit.
Jediná zrada nastala na druhé straně, kde se mě nepodařilo povolit tyčku stabíku. Nakonec sem strhnul imbus uvnitř. Nechápu, proč to dělají tak mělké. Bohužel jsem neměl náhradní tyčku, že bych jí vyříznul, tak jsem si odpojil stabík na druhém kole.
Jinak stahováky jsem kupoval nějaký laciný. Délku 35, ale stačil by kratší. Problém zadních per je, že mají relativně malý průměr, takže to šlo nasadit vždy jen jednou stranou háku.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
Re: Tlumiče, pružiny a vše kolem
nazdar, počuj, a kde boli vo výpredaji? Zadné pružiny by mohli byť rovnaké aj na 1,9 aj 2,4. Dík
Giulietta 1,6 jtd, 77kW, ´12
AR 159 SW, 1,9 jtd, 88kW, ´07
AR 156, JTD 85 kW, ´03
AR 146, 1,6 TS 88kW, ´97
AR 159 SW, 1,9 jtd, 88kW, ´07
AR 156, JTD 85 kW, ´03
AR 146, 1,6 TS 88kW, ´97
Re: Tlumiče, pružiny a vše kolem
Ahoj. No klasický Fiat výprodej. Pokud přispíváš na forum, tak se řeší v klubové zoně.
Jinak pokud si z ePERu dobře pamatuju, tak pera na 1.9 a 2.4 stejný nejsou ne?
Jinak lepší je se orientovat kodem na peru. Tam je míň variant, než v eperu PN. Např. ta 2.4 SW je žlutá - žlutá - modrá - zelená.
2,4 Q4 SW je žlutá - žlutá - bežová - zelená....
Koukni sem: https://www.alfaworkshop.co.uk/parts/159_Springs.shtml
Podle tohoto maj stejný zadní pera sedany. SW ne. U Q4 je to zas jinak a u TI podvozků nevím.
Jinak pokud si z ePERu dobře pamatuju, tak pera na 1.9 a 2.4 stejný nejsou ne?
Jinak lepší je se orientovat kodem na peru. Tam je míň variant, než v eperu PN. Např. ta 2.4 SW je žlutá - žlutá - modrá - zelená.
2,4 Q4 SW je žlutá - žlutá - bežová - zelená....
Koukni sem: https://www.alfaworkshop.co.uk/parts/159_Springs.shtml
Podle tohoto maj stejný zadní pera sedany. SW ne. U Q4 je to zas jinak a u TI podvozků nevím.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4045
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Tlumiče, pružiny a vše kolem
Já teď měnil zadní pružiny taky. Dával jsem z výprodeje na Autodocu, asi za 200Kč/ks. Značka Kilen.
Mají také o jednu otáčku víc, tak jsou možná na 4x4. Každopádně síla drátu je stejná, výška auta stejná a jezdí to také stejně, takže ok
Mají také o jednu otáčku víc, tak jsou možná na 4x4. Každopádně síla drátu je stejná, výška auta stejná a jezdí to také stejně, takže ok

//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Tlumiče, pružiny a vše kolem
Na Q4 myslím nikdo pera nedělá. Já nenašel. Tedy alespoň co se nesníženého podvozku týká. Snížený určitě dělá eibach a možná další.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
Re: Tlumiče, pružiny a vše kolem
mno, nenašiel som žiadny výpredaj, čo už.
Giulietta 1,6 jtd, 77kW, ´12
AR 159 SW, 1,9 jtd, 88kW, ´07
AR 156, JTD 85 kW, ´03
AR 146, 1,6 TS 88kW, ´97
AR 159 SW, 1,9 jtd, 88kW, ´07
AR 156, JTD 85 kW, ´03
AR 146, 1,6 TS 88kW, ´97
- Kolbik
- Štamgast
- Příspěvky: 978
- Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlumiče, pružiny a vše kolem
Kdyby náhodou někdo chtěl zánovní pružiny Eibach ProKit na 2.4 sedan v originál Öhlins žluté, třeba jako náhradu za prasklé Ti péra, tak:
viewtopic.php?f=85&t=25536&p=500711#p500711
viewtopic.php?f=85&t=25536&p=500711#p500711
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
Re: Tlumiče, pružiny a vše kolem
Čus kolegové.. kdybyste náhodou momentálně řešili nové pružiny stejně jako já, teď je ta pravá chvíle. Eibach má v březnu akční ceny.. za 4 tyčky všechny 4 pružiny je myslím super cena ;)
https://www.35r.cz/Eibach-Pro-Kit-snize ... -d4182.htm
https://www.35r.cz/Eibach-Pro-Kit-snize ... -d4182.htm
AR 159 SW TBi Ti
Re: Tlumiče, pružiny a vše kolem
Tak jsem měl za to že pro-kit jsou černý ale k mému překvapení jsou červený.. jakože vůbec mi to nevadí 

AR 159 SW TBi Ti
Re: Tlumiče, pružiny a vše kolem
Postřehy k výměně zadních tlumičů nebo pružin 2,4 předkola. Není potřeba rozebírat obložení kufru pokud mám dobrý výběr nářadí. Stačí povolit bočnice sedadel 10 ořech. Vzhledem ke stáří vozidla neřeším tapecir v kufru. Takže nožem proříznout tapecír, který je schován pod těma bočnicema, stejně to pak není vidět. Kde přesně se dá odhadnout pohledem je tam dobrý přístup k vrchnímu šroubu. Dobre vidět je to na YouTube video od auto doc. Pozor na správný výběr pružin dle OE čísla. Např Lesjöfors vyrábí jeden typ pružin pro všechny motorizace po konzultaci s Motora.cz koupeny Sachs dle OE Sachs rozlišuje- takže Např pro 1.9 jsou jiné pera než pro 2,4. Zbytek montáže je popsan dobře o pár řádků výš..
AR 159 sw 2,4 jtdm 147 kw
Re: Tlumiče, pružiny a vše kolem
Zadní ramena, staré a nové, co čeká na výměnu, najdi 10 rozdílů
Popis výměny mám v příspěvku o historii svojí Alfy.

AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
- tatkoTom
- Štamgast
- Příspěvky: 578
- Registrován: 22.4.2018, ned 10:02
- Bydliště: Prievidza
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlumiče, pružiny a vše kolem
No do... Ešte že som 156-ku kúpil s už vymenenými 

Alfa Romeo 156 1.9JTD 85kW Selenia WR 5W40 + Metabond PRO, TRAXIUM GEAR 9 FE 75W80 + Metabond GT
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
Re: Tlumiče, pružiny a vše kolem
Pěkně to hnije cekal bych ze ramena vydrží vic. Skoro by to mohlo byt uz i nebezpecny. Takhle hnijou vetsinou jen predni napravnice.
Alfa Romeo 159 SW TI TBI 2010 White
Alfa Romeo Brera 2.2 JTS 2008 Black
Alfa Romeo Brera 2.2 JTS 2008 Black
Re: Tlumiče, pružiny a vše kolem
Tak ono po těch 500tkm+ či kolik to mělo se to dá čekat, kór u nás v těch rozsolených sračkach...mám zatím 400 , šroubovák neprojede, kladívko to vydrželo, ale už nevypadají úplně vábně 
Kdyžtak poprosím cenu těch ramen od matesa do SZ, asi je radši v létě vyměním

Kdyžtak poprosím cenu těch ramen od matesa do SZ, asi je radši v létě vyměním

AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7205
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlumiče, pružiny a vše kolem
Nevím, jestliTanguerovo auto zažilo někdy ošetření podvozku. Pokud ne, tak to asi není překvapení, holt leta a kilometry, hlavně když je to daily car, tak se tomu prostě člověk nevyhne
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Tlumiče, pružiny a vše kolem
Ne, ty ramena jsem nikdy nenatíral, Alfa má na hrbu skoro 450 tisíc a nebyla to žádná garážovka na sváteční ježdění. Jen přidám poznatek, na vrakáči mají na prodej několik pravých a žádné levé. Asi nejsem jediný, komu to takhle shnilo.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7205
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlumiče, pružiny a vše kolem
Při tom bych čekal, že bude víc na korozi odcházet to pravý.
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Tlumiče, pružiny a vše kolem
Mozna to bude tim, ze prave je lip kryto nadrzi a plasty kryjici palivove vedeni. Leve neni tak dobre kryto diky tomu, ze tama prochazi vyfukova roura.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Re: Tlumiče, pružiny a vše kolem
Hojas klubaci. Zkusil jsem sílu Facebooku a stojí to za
. Chtěl bych snížit na své 159 1.8 MPI rv.2009 předek max tak o 2cm a nechtěl jsem ani moc přitvrzovat . Na FB byla rada Eibach jenže tam je psáno snížení o 3-3,5 cm což už mi připadá moc. Našel jsem TA Technix které prý sníží auto o 2cm což by mi vyhovovalo ale prý je to stračka značka. Máte s tímto výrobcem někdo zkušenosti ? Popřípadě nejsou k sehnání nějaké sériové nižší pružiny? 156 měla snad tri druhy podvozku. Díky .

Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Re: Tlumiče, pružiny a vše kolem
Ta technix je to nejhorší co jde na auto dát, je to tvrdé, vůbec to nefunguje , nebrat... Zlatý eibach, ten funguje a není o tolik dražší a pokud vím kdysi byly minimálně dva typy výšek .
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 2 hosti