rady při koupi
Re: rady při koupi
pro mě je osobně julča oproti olítané 147 docela zklamání, je holt vidět že stála tak 1/2 až 1/3 ceny v novotě oproti 147
Blbá pozice za volantem a celkově to mi to příjde jako něměc..DNA chlouba Alfy je jen takový fíčura dobrá tak na papíře (ano je poznat D vůdči N, ale k čemu se ptám), motor 1,4Tb a 88kw je to hold oturbované FIRE, ale v Puntu nedej bože v Unu ta 8smiventil 1,3/1,4TB chodila daleko lépe..asi emise to zabily dostatečně. (přitom výfuk černý jak bota)
Největší trága je převodovka, k...a pro sportovnější řazení je pomalá jak šnek, i s novou náplní.
Jarní/zimní přípravou by měla být i demontáž podběhu a vyčištění kapes prahu a blatníku, to dělal nějakej debil v solidworksu a ostatní to jen přebrali a nepřemejšleli, zadek jakš takš, tam byla s kapsama 147 o dost hůře.
Standardní brzdy ve předu taková levnější klasika, dají max 100tkm, pak dám Brembo disky s Texterama a snad to trošku bude i brzdit, zadek jsem ještě neřešil..
Uplná ostuda GIU je interiér, začně to inter, páčkami dveří tzn. pochromovaný loupající se plast..(naštěstí na Ali asi za 4kila), dále černý interier v naší Veloce je fakt super, veškerá špína je vidět..přepinače z Grande Punta, s francouzkým systémem dálkových světel, rádio do FL je tragedie, neumí ani Bluetooth s mobilem (Spotify apod), takže zapotřebí z něměcka za litr modul..
Co se týče údržby, po koupi, demontovat filtry v průtokových šrouběch k turbu pač to je pěkná kototina, měnit olej v intervalu 10tkm, nehonit studené, zkontrolovat podvozek, každoroční kapsy..vzd. filtr je jak z kombajnu a dá v poho 20tkm,
Jsem rád, že s tím jezdí manželka, mě by to sralo dát 2kila za jetou nebo 4,5kil za novou a přitom takový krám bez duše a charakteru..prostě další eroškopek..příště snad jen Mazda pač Italie je v prdeli..
Multiar další krám, na to jakou dobu to FPT vyvíjelo a co sto stálo, a jaký je výsledek tak opravdu bravo kluci, běžte radši dělat pizzu tu snad nezkurvíte..
Blbá pozice za volantem a celkově to mi to příjde jako něměc..DNA chlouba Alfy je jen takový fíčura dobrá tak na papíře (ano je poznat D vůdči N, ale k čemu se ptám), motor 1,4Tb a 88kw je to hold oturbované FIRE, ale v Puntu nedej bože v Unu ta 8smiventil 1,3/1,4TB chodila daleko lépe..asi emise to zabily dostatečně. (přitom výfuk černý jak bota)
Největší trága je převodovka, k...a pro sportovnější řazení je pomalá jak šnek, i s novou náplní.
Jarní/zimní přípravou by měla být i demontáž podběhu a vyčištění kapes prahu a blatníku, to dělal nějakej debil v solidworksu a ostatní to jen přebrali a nepřemejšleli, zadek jakš takš, tam byla s kapsama 147 o dost hůře.
Standardní brzdy ve předu taková levnější klasika, dají max 100tkm, pak dám Brembo disky s Texterama a snad to trošku bude i brzdit, zadek jsem ještě neřešil..
Uplná ostuda GIU je interiér, začně to inter, páčkami dveří tzn. pochromovaný loupající se plast..(naštěstí na Ali asi za 4kila), dále černý interier v naší Veloce je fakt super, veškerá špína je vidět..přepinače z Grande Punta, s francouzkým systémem dálkových světel, rádio do FL je tragedie, neumí ani Bluetooth s mobilem (Spotify apod), takže zapotřebí z něměcka za litr modul..
Co se týče údržby, po koupi, demontovat filtry v průtokových šrouběch k turbu pač to je pěkná kototina, měnit olej v intervalu 10tkm, nehonit studené, zkontrolovat podvozek, každoroční kapsy..vzd. filtr je jak z kombajnu a dá v poho 20tkm,
Jsem rád, že s tím jezdí manželka, mě by to sralo dát 2kila za jetou nebo 4,5kil za novou a přitom takový krám bez duše a charakteru..prostě další eroškopek..příště snad jen Mazda pač Italie je v prdeli..
Multiar další krám, na to jakou dobu to FPT vyvíjelo a co sto stálo, a jaký je výsledek tak opravdu bravo kluci, běžte radši dělat pizzu tu snad nezkurvíte..
Benzínová Jůlinka
2001 147 1.9 JTD 85kW 2001
2005 Stilo MW 1.6 LPG 2004 -ex
1994 Punto 1.2ELX 75k LPG -ex
1991 Uno 1.1SX 60k karbec -ex
1986 Uno 1.3SL 70k karbec -ex
2001 147 1.9 JTD 85kW 2001
2005 Stilo MW 1.6 LPG 2004 -ex
1994 Punto 1.2ELX 75k LPG -ex
1991 Uno 1.1SX 60k karbec -ex
1986 Uno 1.3SL 70k karbec -ex
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3817
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: rady při koupi
No no už jak píšeš vyndat sítka ze šroubu, koupit kliky na Ali, poslouchat spotifi. No takže to je super, co zrovna na Alfě hledat kup si radši něco od zkřížených motyk. Tam vše co píšeš bude a na Ali dokonce toho je víc. Můžeš zrovna odstranit i vzduchový filtr ten tam je taky k ničemu.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: rady při koupi
Hele, že jsi to vůbec kupoval...já měl na týden doma Giulii a že by itálie byla jak píšeš v prdeli bych teda neřekl.
Re: rady při koupi
Jasne, ze auta su subjektivna vec. Musel si daco vyparatit doma, ze si manzelka kupila auto tebe na truc...
Giulietta 1.4 TB 88kW
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1575
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: rady při koupi
Docela by mě zajímala ta cena 147 jako nové... sice jsem to nikdy nezjišťoval, ale ona stála 1-1,5mln jako nová?
Pokud ti to přijde líné, měl sis připlatit a koupit TBi.
Ad převodovka - že je pomalá - co tam máš? Tu klasickou nebo TCT?
Černý interiér a viditelnost nečistot - to bys asi měl stejný problém všude, to nebude problém Alfy
Ad standartní brzdy - na okruh nejsou, ale mám je a nikdy jsem neměl problém - nikdy mi zatím nezvadly nebo se nestalo, že bych nedobrzdil a to mám těžší předek (těžší motor) a rád se svezu svižně
Pokud ti to přijde líné, měl sis připlatit a koupit TBi.
Ad převodovka - že je pomalá - co tam máš? Tu klasickou nebo TCT?
Černý interiér a viditelnost nečistot - to bys asi měl stejný problém všude, to nebude problém Alfy
Ad standartní brzdy - na okruh nejsou, ale mám je a nikdy jsem neměl problém - nikdy mi zatím nezvadly nebo se nestalo, že bych nedobrzdil a to mám těžší předek (těžší motor) a rád se svezu svižně
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Re: rady při koupi
nn prostě Giulietta mi nepřipadá jako něco super...až na ten víceprvek vzadu mi to příjde jako dvojče Fiatu Bravo2 což vychází ještě při blahé paměti ze Stila (které bylo šito horkou italskou jehlou na přelomu milenia, když vedení Fiatu posralo co mohlo..), cuore sportivo ani omylem.
Prostě nic výměčného nad čím by se člověk tetelil blahem to není, interiér jen plasty, sedačky nic moc (před FL, pak minimální zlešení,které mě teda nepřesvědčilo).. Když přesednete z 147/156 tak prostě žádný wow efekt není (a to jsou škopky staré víc jak 20let), 159tka byla fajn, sice taky trošku obtloustlá, ale design a vnitřek o dost lepší, jen škoda, že v benzínu byla nabídka hooodně omezená.(tam tahle 1,4TB mohla být základní motor..)
Tohle předělané Firečko už mohli soudruzi vyrábět od 85tého kdy s blokem vyšli, a už byl defacto připravený i na Turbínu (ale i dal vyráběli TB na starém bloku z 1301ccm a jen do Un, Punt turbo..)
Tenhle motor (1368ccm TB) mohl už klidně nahradit, či být alternativou k TS, pak by to s Alfou nemuselo dopadnout jak dopadlo.
BTW spodek TS je již letitý blok tam už nebylo co podělat, tak udělaly problémovou 16V hlavu ještě s variátorem.(zvláštní,že 8smi ventil byl OK)
Multiair mi nepříjde jako nějaká extra cesta, zaprvé se dost zpozdil a ani vzor spolehlivosti není (jj a ještě výrobce předepisuje krásné výměny oleje..)
Ale vratmě se zpět k Giuliettě, ano kličky dveří jsem koupil na Aliků, pač dávat dvojku za něco co opět ojebali u AR se mi opravdu nechce a tenhle plastovej hnus s chromem je krásná ukázka "premiového" segmentu. Stará 147 má pěkné kovové a po 20letech jak nové, u G po 6ti letech hnus..sedadla taky krásné porovnání..
Kupoval jsem G manželce a pro sebe, neb jsem chtěl náhradu za 147, něco co bude AR a "kvalitní" s motorem jenž spolehlivostí zastoupí JTD, a kupovat znovu, tak říkam opravdu radši něco jiného než tenhle recylovaný euroškopek od Fiatu, který s původní AR má snad společný jen logo( možná továrnu kde ji splácali). A tohle že mělo jako postavit AR jako na nohy si říkám, tak už víte jak to dopadlo. Můžete si pochvalovat svůj výběr jak chcete, ale já v tom mám jasno..italské značky se sami zcela vyautovaly..a na odkaz minulosti již nenavážou, ale jo Stelantia Alfa 3008 a 1,2VTi bo 1.6HDi
Ještě mám v hlavě jak mi Italové v jedné sub-automotive v Italii, říkali tak v roce 2008 jak Fiaty mají chudácí, Alfu sportovně zaměření a ostatní mají Lancie...tak až tam budete tak se podívejete pořádně kolem sebe, pač to tam tak opravdu není..
Prostě nic výměčného nad čím by se člověk tetelil blahem to není, interiér jen plasty, sedačky nic moc (před FL, pak minimální zlešení,které mě teda nepřesvědčilo).. Když přesednete z 147/156 tak prostě žádný wow efekt není (a to jsou škopky staré víc jak 20let), 159tka byla fajn, sice taky trošku obtloustlá, ale design a vnitřek o dost lepší, jen škoda, že v benzínu byla nabídka hooodně omezená.(tam tahle 1,4TB mohla být základní motor..)
Tohle předělané Firečko už mohli soudruzi vyrábět od 85tého kdy s blokem vyšli, a už byl defacto připravený i na Turbínu (ale i dal vyráběli TB na starém bloku z 1301ccm a jen do Un, Punt turbo..)
Tenhle motor (1368ccm TB) mohl už klidně nahradit, či být alternativou k TS, pak by to s Alfou nemuselo dopadnout jak dopadlo.
BTW spodek TS je již letitý blok tam už nebylo co podělat, tak udělaly problémovou 16V hlavu ještě s variátorem.(zvláštní,že 8smi ventil byl OK)
Multiair mi nepříjde jako nějaká extra cesta, zaprvé se dost zpozdil a ani vzor spolehlivosti není (jj a ještě výrobce předepisuje krásné výměny oleje..)
Ale vratmě se zpět k Giuliettě, ano kličky dveří jsem koupil na Aliků, pač dávat dvojku za něco co opět ojebali u AR se mi opravdu nechce a tenhle plastovej hnus s chromem je krásná ukázka "premiového" segmentu. Stará 147 má pěkné kovové a po 20letech jak nové, u G po 6ti letech hnus..sedadla taky krásné porovnání..
Kupoval jsem G manželce a pro sebe, neb jsem chtěl náhradu za 147, něco co bude AR a "kvalitní" s motorem jenž spolehlivostí zastoupí JTD, a kupovat znovu, tak říkam opravdu radši něco jiného než tenhle recylovaný euroškopek od Fiatu, který s původní AR má snad společný jen logo( možná továrnu kde ji splácali). A tohle že mělo jako postavit AR jako na nohy si říkám, tak už víte jak to dopadlo. Můžete si pochvalovat svůj výběr jak chcete, ale já v tom mám jasno..italské značky se sami zcela vyautovaly..a na odkaz minulosti již nenavážou, ale jo Stelantia Alfa 3008 a 1,2VTi bo 1.6HDi
Ještě mám v hlavě jak mi Italové v jedné sub-automotive v Italii, říkali tak v roce 2008 jak Fiaty mají chudácí, Alfu sportovně zaměření a ostatní mají Lancie...tak až tam budete tak se podívejete pořádně kolem sebe, pač to tam tak opravdu není..
Benzínová Jůlinka
2001 147 1.9 JTD 85kW 2001
2005 Stilo MW 1.6 LPG 2004 -ex
1994 Punto 1.2ELX 75k LPG -ex
1991 Uno 1.1SX 60k karbec -ex
1986 Uno 1.3SL 70k karbec -ex
2001 147 1.9 JTD 85kW 2001
2005 Stilo MW 1.6 LPG 2004 -ex
1994 Punto 1.2ELX 75k LPG -ex
1991 Uno 1.1SX 60k karbec -ex
1986 Uno 1.3SL 70k karbec -ex
Re: rady při koupi
147 - JTD 1910/85kW Progression - ceník z 2001 někde v PC mám, a když vemu odhadem tak 750tkč?? (snad si to pamutiju dobře), ceník dohledám
TBi pro manželku? Asi né, leda že bych si rovnou pořídil jinou..
klasika 6ti kvalt, a když řadíš rychleji, tak sinchrony už nestíhají ani s meziplynem
Brzdy jsou jak jsem psal Fiatí od Ate, měl jsem kdysi na Stilu Bosche tuším 52 (z 2.4 - 281x26) a ty už brzdily na blbé jednopístky jak bych si představoval na italském autě..
TBi pro manželku? Asi né, leda že bych si rovnou pořídil jinou..
klasika 6ti kvalt, a když řadíš rychleji, tak sinchrony už nestíhají ani s meziplynem
Brzdy jsou jak jsem psal Fiatí od Ate, měl jsem kdysi na Stilu Bosche tuším 52 (z 2.4 - 281x26) a ty už brzdily na blbé jednopístky jak bych si představoval na italském autě..
MikeC píše: ↑27.10.2021, stř 09:16 Docela by mě zajímala ta cena 147 jako nové... sice jsem to nikdy nezjišťoval, ale ona stála 1-1,5mln jako nová?
Pokud ti to přijde líné, měl sis připlatit a koupit TBi.
Ad převodovka - že je pomalá - co tam máš? Tu klasickou nebo TCT?
Černý interiér a viditelnost nečistot - to bys asi měl stejný problém všude, to nebude problém Alfy
Ad standartní brzdy - na okruh nejsou, ale mám je a nikdy jsem neměl problém - nikdy mi zatím nezvadly nebo se nestalo, že bych nedobrzdil a to mám těžší předek (těžší motor) a rád se svezu svižně
Benzínová Jůlinka
2001 147 1.9 JTD 85kW 2001
2005 Stilo MW 1.6 LPG 2004 -ex
1994 Punto 1.2ELX 75k LPG -ex
1991 Uno 1.1SX 60k karbec -ex
1986 Uno 1.3SL 70k karbec -ex
2001 147 1.9 JTD 85kW 2001
2005 Stilo MW 1.6 LPG 2004 -ex
1994 Punto 1.2ELX 75k LPG -ex
1991 Uno 1.1SX 60k karbec -ex
1986 Uno 1.3SL 70k karbec -ex
Re: rady při koupi
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: rady při koupi
fakt porovnáváte brzdy z vrcholového modelu stila a základní brzdy z Giu? no kdyby jste nešetřil a koupil aspoň sportpacket, tak máte rovnou 330 se 4 pístkem, které už by možná mohli podle vás brzdit Raději ani nedomýšlím, v jakém to auto máte stavu podle toho popisu, hlavně teda tu převodovku atd Jako mě Giulietta taky nesedla ,ale zas taková hrůza to nebyla, to auto brzdí dostatečně i z opakovaném brzdění z rychlosti 200+, převodovka krom idiotsky řadicí se jedničky fungovala úplně normálně a to se nepovažuju za úplného standartního uživatele, tak si myslím, že to snad jsem schopný rozumně ohodnotit... Faktem je, že já měl giu s 40tkm ,takže neutahanou. Jo, kdysi jsem měl 147 qv, ale to je pravěk, bourat v tom člověk nechtěl, podvozkově byla víc pure zážitek, ale tím vším to končilo, jedině kde moc kluci italští nepokročili, tak giu je dost hlučná od zadní nápravy, ale 7ma na tom byla ještě hůř. Jinak doporučuju zkusit Giulii, to už je zas tak nějak lepší alfa než mito a giulietta.
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
Re: rady při koupi
tak s cenou jsem lehce nad ale s doplňkama to nebyla až zase tak nereálná cena.. (pravda je ta, že při přepočtu na nynější cenu by by bylo dost přes mičudu zcela určitě)
Vrcholné vybavení Stila nebylo nic moc., sice papírově cca 170k, ale většina aut byla s automatickou převodovku a s řazením i pádly, ale převodovka dost "ředila" požitek z jízdy (pokud nešlo o Abart, ale v tom jsem nikdy nejel..) odhadem bych řekl, že to jelo o něco hůře než 2.0TS. a stejné brzdy měla i nejvyšší nafta 110kw v MW takže tam by byl cokoliv lepšího problém nacpat..
na naší G je natočeno lehce přes 100tkm, rv.10/2013 tedy před FL, a bohužel benzinových alf s 88kw tu zase tak široký výběr není, takže sportpaket se nekoná, ten byl spíše pro Multiairy, ale to jsem nechtěl (co jsem zjišťoval tak kolem 100tkm a výše podle údržby majitele si žádá modul o výměnu a pač se sem dotaují auta z D a IT, tak ten servisní interval na olej je leda zbožné přání výrobce a než potřeba motoru..)
Sice je T-jet jak psal D-Fens archaická vykopávka, tak vyzkoušený byl, ale že by soudruzi dořešili třeba dochlazování turba nebo při tak dlouhých intervalech množstí olejové náplně, tak to ani omylem. Proto jsem psal, že je to "recyklát" Fiatu..
Blbuvzdorné FIREčko (dědeček tohodle T-jetu) měl náplň 4l a interval max 15tkma to byla atmosféra s hrníčkovýma zdvihátkama a v Unech a Puntech dala 400tkm (jediný problém z důvodu zvětšení vrtání bylo fouklé těsnění pod hlavou)
Gulie je bohužel úplně jiný level než "G" a Mito, jak finančně, tak užitnou hodnotou, možná to bude dobrá jako investice se zhodnocením jako 4C či 8C, ale ne jako daily car pro babu, mě teda naše "G" nenadchla a raději jezdím obyč. olítanou 147 a JTD
Vrcholné vybavení Stila nebylo nic moc., sice papírově cca 170k, ale většina aut byla s automatickou převodovku a s řazením i pádly, ale převodovka dost "ředila" požitek z jízdy (pokud nešlo o Abart, ale v tom jsem nikdy nejel..) odhadem bych řekl, že to jelo o něco hůře než 2.0TS. a stejné brzdy měla i nejvyšší nafta 110kw v MW takže tam by byl cokoliv lepšího problém nacpat..
na naší G je natočeno lehce přes 100tkm, rv.10/2013 tedy před FL, a bohužel benzinových alf s 88kw tu zase tak široký výběr není, takže sportpaket se nekoná, ten byl spíše pro Multiairy, ale to jsem nechtěl (co jsem zjišťoval tak kolem 100tkm a výše podle údržby majitele si žádá modul o výměnu a pač se sem dotaují auta z D a IT, tak ten servisní interval na olej je leda zbožné přání výrobce a než potřeba motoru..)
Sice je T-jet jak psal D-Fens archaická vykopávka, tak vyzkoušený byl, ale že by soudruzi dořešili třeba dochlazování turba nebo při tak dlouhých intervalech množstí olejové náplně, tak to ani omylem. Proto jsem psal, že je to "recyklát" Fiatu..
Blbuvzdorné FIREčko (dědeček tohodle T-jetu) měl náplň 4l a interval max 15tkma to byla atmosféra s hrníčkovýma zdvihátkama a v Unech a Puntech dala 400tkm (jediný problém z důvodu zvětšení vrtání bylo fouklé těsnění pod hlavou)
Gulie je bohužel úplně jiný level než "G" a Mito, jak finančně, tak užitnou hodnotou, možná to bude dobrá jako investice se zhodnocením jako 4C či 8C, ale ne jako daily car pro babu, mě teda naše "G" nenadchla a raději jezdím obyč. olítanou 147 a JTD
Benzínová Jůlinka
2001 147 1.9 JTD 85kW 2001
2005 Stilo MW 1.6 LPG 2004 -ex
1994 Punto 1.2ELX 75k LPG -ex
1991 Uno 1.1SX 60k karbec -ex
1986 Uno 1.3SL 70k karbec -ex
2001 147 1.9 JTD 85kW 2001
2005 Stilo MW 1.6 LPG 2004 -ex
1994 Punto 1.2ELX 75k LPG -ex
1991 Uno 1.1SX 60k karbec -ex
1986 Uno 1.3SL 70k karbec -ex
Re: rady při koupi
Kdyby si chtěl někdo koupit náhodou ojetou Giuliettu, tak ať si ji jde vyzkoušet a vytvoří si osobní zkušenost a nenechá se zviklat nesmyslnymi postřehy rádoby odborníků tady na fóru.
Za mě krásně fungující a v porovnání s ostatními oem neotřele vypadající auto vně i uvnitř. Např. v porovnání s Fabií nebo I20 úplně jiná dimenze.
Za mě krásně fungující a v porovnání s ostatními oem neotřele vypadající auto vně i uvnitř. Např. v porovnání s Fabií nebo I20 úplně jiná dimenze.
Ex: Lancia Delta 1.6 HF Turbo
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6994
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: rady při koupi
Asi tak, samozřejmě pokud osedlá nějakou životem unavenou vránu, bude zklamaný u každého auta
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: rady při koupi
Mám stejný dojem. Jirka si koupil nějakou vylítanou škatulku a teď tady sáhodlouze dělá vlny. Já jezdím s Giuliettou 2,5 roku a špatný pocity jsem z ní ještě nezačal mít. Zatím funguje naprosto spolehlivě. Snad jen to tct by někdy mohlo být při řazení bystřejší. Ale tam to spíš vidím na nějaké softwarové mouchy, než na železo.
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
Re: rady při koupi
Ahoj Alfáci, manželka se do Giulietty zamilovala a tak se hledá vhodný kousek (musí být červená:)
Po přečtení zdejších vláken o Tbi se chci zeptat, zda je tedy ten starší litinový motor 173 kW doporučitelný? A popřípadě co říkáte na tento kousek: https://www.mates-auto.cz/autobazar-nab ... alfa-romeo
Co ty km - 173tkm - není to už moc? Projel jsem VINko přes kontrolu a celkem dobré - jen v 8/2012 nějaká nehoda/oprava za 500-1500 EUR, ale divná je historie km - 8/2012 prodáno, potom 11/2013 asi servis, ale od 11/2013 do 01/2017 nic, poté pravidelné zápisy. Máte, prosím, nějaké tipy jak odhalit potencionální problémy u této jednotky při obhlídce?
Jestli jsem to pochopil správně, tak jde o olej a jeho častou výměnu, olejovou trubku k turbu a sítko a potom karbonizace a únik paliva přes vstřikovače...
Za jakýkoliv postřeh, nápad, předem děkuji.
Po přečtení zdejších vláken o Tbi se chci zeptat, zda je tedy ten starší litinový motor 173 kW doporučitelný? A popřípadě co říkáte na tento kousek: https://www.mates-auto.cz/autobazar-nab ... alfa-romeo
Co ty km - 173tkm - není to už moc? Projel jsem VINko přes kontrolu a celkem dobré - jen v 8/2012 nějaká nehoda/oprava za 500-1500 EUR, ale divná je historie km - 8/2012 prodáno, potom 11/2013 asi servis, ale od 11/2013 do 01/2017 nic, poté pravidelné zápisy. Máte, prosím, nějaké tipy jak odhalit potencionální problémy u této jednotky při obhlídce?
Jestli jsem to pochopil správně, tak jde o olej a jeho častou výměnu, olejovou trubku k turbu a sítko a potom karbonizace a únik paliva přes vstřikovače...
Za jakýkoliv postřeh, nápad, předem děkuji.
- Petulin940
- Pozorovatel
- Příspěvky: 396
- Registrován: 23.3.2016, stř 17:04
- Bydliště: Praha
Re: rady při koupi
Pro manželku TBi ? To není žádný ořezávátko ! Na vožení dětí do školy to má trochu dražší provoz.Ale proti gustu žádný dišputát
P.S. ta 88kW by jí nestačila ?
P.S. ta 88kW by jí nestačila ?
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
Re: rady při koupi
Tak to není, manželka si řízení užívá... určené to není do školky nebo na nákupy... Bude to něco jako manželčina víkendovka
- rbiciste
- Pozorovatel
- Příspěvky: 252
- Registrován: 1.2.2013, pát 12:32
- Bydliště: Divec u Hradce Králové
Re: rady při koupi
Asi jsem blázen, ale pokud to má být garážovaná víkendovka za tyhle peníze, možná bych se podíval po AR 147 s 2.0 TS nebo GTA. Já na ni bohužel nemám místo.
Volvo V70 D2 (2015)
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino Coconut (2014) - her
ex Alfa Romeo 147 JZD, 85 kW (2005)
ex FIAT 500L Living 1.4 T-Jet (2014)
ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 T-Jet (2012)
a dalších asi 30 aut (Chevrolet,Saturn,SAAB,Ford,Peugeot,Renault
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino Coconut (2014) - her
ex Alfa Romeo 147 JZD, 85 kW (2005)
ex FIAT 500L Living 1.4 T-Jet (2014)
ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 T-Jet (2012)
a dalších asi 30 aut (Chevrolet,Saturn,SAAB,Ford,Peugeot,Renault
- Petulin940
- Pozorovatel
- Příspěvky: 396
- Registrován: 23.3.2016, stř 17:04
- Bydliště: Praha
Re: rady při koupi
Tak když je manželka dobrá řidička to je jiná.
No a při první výměně oleje jako nový majitel bych vyměnil - nebo nechal vyměnit těsnění sacího koše motorového oleje. Musí sice dolu vana motoru, ale zase se dá dobře vyčistit, což je také dobře. Tento motor musí mít natlakováno ihned....jinak po delším čase zakuká na klice!
No a při první výměně oleje jako nový majitel bych vyměnil - nebo nechal vyměnit těsnění sacího koše motorového oleje. Musí sice dolu vana motoru, ale zase se dá dobře vyčistit, což je také dobře. Tento motor musí mít natlakováno ihned....jinak po delším čase zakuká na klice!
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2579
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: rady při koupi
Petulin940: jak je na tom Multiair ohledně toho těsnění sacího koše, taky na to trpí?
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: rady při koupi
MAIR je stará známá 1.4 FIRE, takže kovová trubka sacího koše s o-kroužkem do bloku čerpadla.George.KHE píše: ↑13.1.2022, čtv 17:00 Petulin940: jak je na tom Multiair ohledně toho těsnění sacího koše, taky na to trpí?
AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Re: rady při koupi
Ahoj. Co si myslíte o tomto kousku? https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 018c797116
2018 Alfa Romeo Stelvio 280 HP Montecarlo Blue
Re: rady při koupi
vyzera vyborne. a ked ju kupis, tak mi mozes predat tie kola
(alebo vymenit za moje origo R18)
EDIT: cena mi pride velmi dobra, ked to porovnat s tym, co sa ponuka u nas (https://www.sauto.cz/osobni/detail/alfa ... /159793071)
(alebo vymenit za moje origo R18)
EDIT: cena mi pride velmi dobra, ked to porovnat s tym, co sa ponuka u nas (https://www.sauto.cz/osobni/detail/alfa ... /159793071)
- HerrBezzemek
- Příspěvky: 76
- Registrován: 6.11.2021, sob 17:49
- Bydliště: Kolín
Re: rady při koupi
Trošku to tady oživím
Mám v bazaru hozenou poptávku na koupi, ale snažím se i aktivně hledat pěkný kousek sám. Navýšil jsem si trochu rozpočet a našel tehle kousek
https://www.imofa.cz/prodej/ojeta-vozid ... g-10-2012/
Vím že tahle autíčka by měla stát kolem 200K a za tyhle peníze by mohlas být už verze QV ( teoreticky ) ale celkem se mi líbí ... tedy podle fotek .... a chtěl bych znát váš názor......
Děkuji HerrB.
Mám v bazaru hozenou poptávku na koupi, ale snažím se i aktivně hledat pěkný kousek sám. Navýšil jsem si trochu rozpočet a našel tehle kousek
https://www.imofa.cz/prodej/ojeta-vozid ... g-10-2012/
Vím že tahle autíčka by měla stát kolem 200K a za tyhle peníze by mohlas být už verze QV ( teoreticky ) ale celkem se mi líbí ... tedy podle fotek .... a chtěl bych znát váš názor......
Děkuji HerrB.
AR Giulietta 1.4T MA 170PS 2010
Re: rady při koupi
No na to, že jí je 10 let není teda vůbec levná. Já kupoval tu svou ve 2019 taky v Imofě se 14500km za 350 s odpočtem DPH. Ale holt ty ceny fakt šly nahoru. Bych tu svou tipuju prodal po třech letech asi za stejno co jsem ji koupil. Divný svět. Ale jinak já jsem s ní i po těch letech stále max. spoko. Jen jsem letos řešil prdlou hadici na klimě s cenou opravy 4k. Jinak zatím měním co rok jen náplně.
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
- HerrBezzemek
- Příspěvky: 76
- Registrován: 6.11.2021, sob 17:49
- Bydliště: Kolín
Re: rady při koupi
Právě, dnešní doba je fakt postavená na hlavu. Vím že by měla stát méně, ale jak projíždím inzeráty od shora dolů a zpět ..... moc velký výběr není.
Tahle by mohla být opečovávaná......
Tahle by mohla být opečovávaná......
AR Giulietta 1.4T MA 170PS 2010
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host