
Kvalita nafty a aditiva
Re: Kvalita nafty a aditiva
Při asi 150tkm tchán natankoval do 159 25l benzínu, omylem, zbytek se dolilo naftou, musel nutné odjet, takže na řadu mechanika tam vylil na benzínce dva vify, světě div se auto má 380tkm a přežilo to
tak asi jen toto k JTD, nehledě na to, že x lidí co znám jezdilo vše co hořelo, hlavně ve starých JTD bravech a mareach a ta auta jela na trafo, fritak apod, to, že se musel dost často měnit palivák je věc druha.... Ony jtd jsou celkem odolné a nelze to takto jasně kategorizovat a škatulkovat, já tankuju kdekoliv a neřeším to, měl jsem i JTD co mělo přes 500tkm a fungovalo , každopádně pokud člověk narazí na čerpačku, kde mají konkrétní fail, tak si nevybere to se může stát kdekoliv a kdykoliv, bohužel .

AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
Re: Kvalita nafty a aditiva
https://www.psp.cz/sqw/hlasy.sqw?g=7695 ... ZmcEiFFx7Y
Tak se nepovedlo prosadit zvýšení podílu biosložky v palivech
Tak se nepovedlo prosadit zvýšení podílu biosložky v palivech

- Kubas
- Administrátor
- Příspěvky: 18060
- Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kvalita nafty a aditiva
ty vole ale Agrofert hlasoval jako jeden muž.....




Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + Giulia 2.0T 200PS a Stelvio Veloce Ti JTD tak různě v rodině a ve firmě :-)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8483
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Kvalita nafty a aditiva
Tfuj tvl... To je sebranka fakt
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Toyota Corolla 1.8HSD Executive (2019)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Toyota Corolla 1.8HSD Executive (2019)
- Kubas
- Administrátor
- Příspěvky: 18060
- Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kvalita nafty a aditiva
.... v rijnu to muzem zmenit.... pokud to nedame, nic lepsiho si nezaslouzime....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + Giulia 2.0T 200PS a Stelvio Veloce Ti JTD tak různě v rodině a ve firmě :-)
Re: Kvalita nafty a aditiva
…tak ten byl dobrej! 

alfa romeo 159 sw 1,9 jtdm 110kw. Odjištěná "DEVÍTKA" bez tlumiče!!! , Olej 5W-40 AGIP, Aku GS YUASA 75Ah, Mazut ONO, Žárovky nevím!
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Had žere Bureše!!!
..je to rebel
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Had žere Bureše!!!
..je to rebel
Re: Kvalita nafty a aditiva
Vyhněte se momentálně tankování nafty na EuroOilkách a Mollkách. Hlavně Morava… ono to brzo vyplave 

- Kubas
- Administrátor
- Příspěvky: 18060
- Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kvalita nafty a aditiva
Na MOL beru jejich 98oct benzin, OMV tu mam momentalne v rekonstrukci.... mam se taky bat? :-)
Jinak do Ducata 2018 davam klasiku naftu a VIF, je to porad i dnes lepsi a bezpecnejsi reseni nez tam lit premiova paliva? Ceka me nakup funglovky 2.2 JTD tak uz se chci dostat do obrazu....
Jinak do Ducata 2018 davam klasiku naftu a VIF, je to porad i dnes lepsi a bezpecnejsi reseni nez tam lit premiova paliva? Ceka me nakup funglovky 2.2 JTD tak uz se chci dostat do obrazu....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + Giulia 2.0T 200PS a Stelvio Veloce Ti JTD tak různě v rodině a ve firmě :-)
Re: Kvalita nafty a aditiva
Já to nemůžu rozepisovat, ale padl už první trest od ČOI pro Čepro a nebude poslední… vif rozhodně nepomůže, problém je jen u nafty
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4007
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Kvalita nafty a aditiva
Beru u skladu Čepra leta letoucí, jak naftu tak benzin, a vždy ok.
Na druhou stranu taky leta letoucí liju do nádrže VIF, ať tankuji kdekoliv cokoliv.

Na druhou stranu taky leta letoucí liju do nádrže VIF, ať tankuji kdekoliv cokoliv.
159SW 2.4JTDM /2008/ 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Kvalita nafty a aditiva
Já taky netvrdím, že tam byl dlouhodobý problém. To je teď momentální situace….
Třeba na EuroOilce v Loukově nevyšla oxidační stabilita, což je problém hlavně s přidanou biosložkou, která by tam neměla být…
ono zlaté fame… teď tam perou ve velkém kafilerní tuky
https://www.kverulant.org/article/50-mi ... ankovat-2/
Třeba na EuroOilce v Loukově nevyšla oxidační stabilita, což je problém hlavně s přidanou biosložkou, která by tam neměla být…

https://www.kverulant.org/article/50-mi ... ankovat-2/
- Přílohy
-
- 2C6C668B-5A38-4AC4-AAB5-2ACCD3FCF334.jpeg (306.18 KiB) Zobrazeno 3829 x
-
- E33F375C-29FE-4F88-913F-5A5FCC853566.jpeg (966.07 KiB) Zobrazeno 3829 x
Re: Kvalita nafty a aditiva
Tak to je hodně smutné...EuroOil jsem měl vždycky za jistotu s Vifkem...
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Kvalita nafty a aditiva
Chm chm chm ... A já si říkal, proč ta moje daily holka trochu hůř startuje a po nastartování trochu zadýmí, do toho občas problikne kontrolka vody ve filtru (podezříval jsem spíš konektor, protože paliváč jsem měnil vloni a konektor je zach*anej od nafty) ... Tak já už fakt nevím, kde tankovat. Ta 2.4 sežrala doteď snad úplně všechno. Poslední dvě nádrže u Globusu a klídek. Dnes jsem u EO natankoval lepší benzin do MiTa, to bylo na palivo vždycky vybíravé, tak snad se to týká fakt jen nafty. Doteď jsem je měl rád. Nevím, jestli jsou další, co potřebují vydělat na krizi nebo co to má znamenat (nebo EO bez bio je jen fejk?
). Asi si pořídím nějakou testovací stanici ála "Malý chemik", dojedu na benzinku, natočím 2 litry, udělám si rozbor a pak až natankuju nádrž ... Zajímalo by mě, co tohle palivo udělá s novými naftovými agregáty s vyššími tlaky, eurofíčurami a podobnými potřebnými věcmi.

Alfa Romeo 156 2.4 JTD
Alfa Romeo MiTo 1.4 TJet
Alfa Romeo 147 3.2 GTA
Alfa Romeo MiTo 1.4 TJet
Alfa Romeo 147 3.2 GTA
- Kubas
- Administrátor
- Příspěvky: 18060
- Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kvalita nafty a aditiva
No jo, je to na prd.... ruská ruleta při každém tankování....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + Giulia 2.0T 200PS a Stelvio Veloce Ti JTD tak různě v rodině a ve firmě :-)
Re: Kvalita nafty a aditiva
Jen připomenu datum kontroly: 23.3.2021
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Kvalita nafty a aditiva
Hele osobně je mi jedno co si do auta kdo tankuje…
tady to byla ukázka, že ani slavný Eurooil není bezvadný a než nějaký problém proleze procesem zveřejnění kontroly, tak je to pro spoustu lidí informace k ničemu 


Re: Kvalita nafty a aditiva
To není nic proti Tobě. Tak to prostě s těmahle testama je. Většinou když se to zveřejní je problém už dávno vyřešen.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Kubas
- Administrátor
- Příspěvky: 18060
- Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kvalita nafty a aditiva
https://www.lidovky.cz/byznys/konci-pov ... ?zdroj=top
tak bio-nesmysly končí.... nevím jak to bude dál, jestli to tam někdo bude rvát protože to třeba bude levnější než prodávat klasickou naftu (samozřejmě teď to tak asi není, ale možná jak producentům biopaliv klesnou objednávky tak zlevní, kdo ví....)
každopádně by bylo skvělé kdyby se tyhle sra*ky přestaly objevovat ve všech palivech paušálně.... nikdy to k ničemu dobrému nevedlo.
tak bio-nesmysly končí.... nevím jak to bude dál, jestli to tam někdo bude rvát protože to třeba bude levnější než prodávat klasickou naftu (samozřejmě teď to tak asi není, ale možná jak producentům biopaliv klesnou objednávky tak zlevní, kdo ví....)
každopádně by bylo skvělé kdyby se tyhle sra*ky přestaly objevovat ve všech palivech paušálně.... nikdy to k ničemu dobrému nevedlo.
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + Giulia 2.0T 200PS a Stelvio Veloce Ti JTD tak různě v rodině a ve firmě :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů