Núzdové otvorenie veka nádrže
- tatkoTom
- Pozorovatel
- Příspěvky: 455
- Registrován: 22.4.2018, ned 10:02
- Bydliště: Prievidza
- Kontaktovat uživatele:
Núzdové otvorenie veka nádrže
Páni - kde a ako má Alfa 156 Sportwagon riešené núdzové otváranie dvierok nádrže?
Mám nejak podivne voľné páčky otvárania kufra a nádrže - hodne sa pohybujú do strany. Aby som natankoval, až zlyhajú.
Prípadne prosím foto. Ďakujem
Mám nejak podivne voľné páčky otvárania kufra a nádrže - hodne sa pohybujú do strany. Aby som natankoval, až zlyhajú.
Prípadne prosím foto. Ďakujem
Alfa Romeo 156 1.9JTD 85kW Selenia WR 5W40 + Metabond PRO, TRAXIUM GEAR 9 FE 75W80 + Metabond GT
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
Re: Núzdové otvorenie veka nádrže
Vzadu v tapaciri je schovana alebo trci snurka na odistenie zapadky v pripade zlomeneho bowdenu. Drziak pacok je uchyteny myslim dvoma skrutkami, treba to pozriet.
- tatkoTom
- Pozorovatel
- Příspěvky: 455
- Registrován: 22.4.2018, ned 10:02
- Bydliště: Prievidza
- Kontaktovat uživatele:
Re: Núzdové otvorenie veka nádrže
Držiak pozrie náš mechanik, až bude mať čas. Som po operácii, tak sa mi to moc nedá.
V tapacíri myslíš v kufri? Jedna dierka je tam na bočnej strane v ňom, no šnúrka z nej netrčí. Možno ju niekto odtrhol, alebo ostala za tapacírom.
Chelo by to spresniť kde, alebo odfotiť - ďakujem
V tapacíri myslíš v kufri? Jedna dierka je tam na bočnej strane v ňom, no šnúrka z nej netrčí. Možno ju niekto odtrhol, alebo ostala za tapacírom.
Chelo by to spresniť kde, alebo odfotiť - ďakujem
Alfa Romeo 156 1.9JTD 85kW Selenia WR 5W40 + Metabond PRO, TRAXIUM GEAR 9 FE 75W80 + Metabond GT
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
Re: Núzdové otvorenie veka nádrže
Jasne, ze v kufri. Ak netrci z tej dierky, bud je odtrhnuta alebo ju niekto vtlacil dovnutra. Zhodis tapec a uvidis. Fotit to urcite nebudem
- tatkoTom
- Pozorovatel
- Příspěvky: 455
- Registrován: 22.4.2018, ned 10:02
- Bydliště: Prievidza
- Kontaktovat uživatele:
Re: Núzdové otvorenie veka nádrže
V pohode - dnes som bol u neho no len na chvíľku, pozreli sme aj pod sedačky, kde má byť núzdové otváranie kufra no ani to tam nie je. Niekto to za tie roky od....
Pod tapacír mi pozrie až bude mať čas, spomenul že predchádzajúci majiteľ spomínal výmenu strún vzadu tak to mohli vtedy buď nechať za, alebo odtrhnúť ako píšeš.
Predpokladám, že to bolo v tejto dierke a to sa fakt môže odtrhnúť pri manipulácii s nejakým nákladom.
Pod tapacír mi pozrie až bude mať čas, spomenul že predchádzajúci majiteľ spomínal výmenu strún vzadu tak to mohli vtedy buď nechať za, alebo odtrhnúť ako píšeš.
Predpokladám, že to bolo v tejto dierke a to sa fakt môže odtrhnúť pri manipulácii s nejakým nákladom.
Alfa Romeo 156 1.9JTD 85kW Selenia WR 5W40 + Metabond PRO, TRAXIUM GEAR 9 FE 75W80 + Metabond GT
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
Re: Núzdové otvorenie veka nádrže
Pod tou krytkou je schovyny konektor k airbagu, mozno by tam slo posmatrat nejakym hacikom a snurku vytiahnut. Ak robili struny a tlmice a koberec mali dole, urcite to zabudli pretiahnut von.
Nudzove otvaranie kufra podla mna 156-ka nema. 159 uz hej, ta to ma pod zadnym lavym sedakom. V pripade zaseknuteho bowdenu, samotneho zamku alebo spalenom magnete na tiahle sa da kufor otvorit tak, ze sklopis sedacky, preplazis sa k plastovej krytke zamku, das ju prec a mechanizmus odistis srobovakom. Alebo ak sa nepreplazis, krytku "dialkovo" rozbijes metrovou palicou a zasa to vyhackujes. Funguje to, mal som tu cest
Inac dobre otazky, toto napadne malokoho riesit predtym, ako sa to stane. Dobre je si tieto mechanizmy prehliadnut este kym su funkcne, ze ako sa daju alternativne pootvarat. Prave ten zamok na kufri je konstrukcne rieseny po taliansky a do magnetu tecie voda. Tak isto ako do prevodovky zadneho stieraca cez puzdro osky. Odporucam vsetko preventivne vykopat von, komplet vycistit a vydatne premazat.
Nudzove otvaranie kufra podla mna 156-ka nema. 159 uz hej, ta to ma pod zadnym lavym sedakom. V pripade zaseknuteho bowdenu, samotneho zamku alebo spalenom magnete na tiahle sa da kufor otvorit tak, ze sklopis sedacky, preplazis sa k plastovej krytke zamku, das ju prec a mechanizmus odistis srobovakom. Alebo ak sa nepreplazis, krytku "dialkovo" rozbijes metrovou palicou a zasa to vyhackujes. Funguje to, mal som tu cest
Inac dobre otazky, toto napadne malokoho riesit predtym, ako sa to stane. Dobre je si tieto mechanizmy prehliadnut este kym su funkcne, ze ako sa daju alternativne pootvarat. Prave ten zamok na kufri je konstrukcne rieseny po taliansky a do magnetu tecie voda. Tak isto ako do prevodovky zadneho stieraca cez puzdro osky. Odporucam vsetko preventivne vykopat von, komplet vycistit a vydatne premazat.
- tatkoTom
- Pozorovatel
- Příspěvky: 455
- Registrován: 22.4.2018, ned 10:02
- Bydliště: Prievidza
- Kontaktovat uživatele:
Re: Núzdové otvorenie veka nádrže
Núdzovo som tak kufor otváral preplazením na Multiple. Kúpil som ju s tou fičúrou. Neskôr mi to kamarát dal do poriadku.
Je pár ďalších drobností - ovývajú sa nápravy cez nerovnosti aj mierne priečne vlny (za sucha, za dažďa nie - vraj horné uloženie tlmičov), pravé predné okno (ak neprší) schádza veľmi neochotne dolu, niekedy musím na dva-tri krát. Pravé zadné pri spodku dosť hlasno buchne a má vôľu.
Po výmene turba to ide už parádne od voľnobehu a nedymí, prv bol problém odlepiť sa z križovatky a pri potrebnom väčšom pridaní to zahulilo ako komín.
Vďaka za rady, až sa mi bude dať alebo jemu chieť (nemá čas nazvyš), dáme to do poriadku. Vozí sa na tom skvelo
Je pár ďalších drobností - ovývajú sa nápravy cez nerovnosti aj mierne priečne vlny (za sucha, za dažďa nie - vraj horné uloženie tlmičov), pravé predné okno (ak neprší) schádza veľmi neochotne dolu, niekedy musím na dva-tri krát. Pravé zadné pri spodku dosť hlasno buchne a má vôľu.
Po výmene turba to ide už parádne od voľnobehu a nedymí, prv bol problém odlepiť sa z križovatky a pri potrebnom väčšom pridaní to zahulilo ako komín.
Vďaka za rady, až sa mi bude dať alebo jemu chieť (nemá čas nazvyš), dáme to do poriadku. Vozí sa na tom skvelo
Alfa Romeo 156 1.9JTD 85kW Selenia WR 5W40 + Metabond PRO, TRAXIUM GEAR 9 FE 75W80 + Metabond GT
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti