testy & recenze
Re: testy & recenze
tady se hodí každá záminka....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: testy & recenze
Oni Italové s těma nádržkama ostřikovačů bojují nějak často. Doplnění u Brava taky stojí za to, protože průměr hrdla je snad max. 2cm (Legacy i WRX STI cca 6cm). U Delty 1 se zase skvěle plnila zadní nádržka umístěná v boku kufru. A co si pamatuju Themu 8.32, tak u ní majitel taky ukazoval nějakou šílenost (tuším hluboko utopený hrdlo).
U Octavie 3 taky parádně vymyšlený. Tam je to hrdlo zase přímo za vzpěrou kapoty.
U tý 4C to není důvod pro to si auto nekoupit. Ale je to důvod pro to si zaťukat na čelo a zasmát se tomu.
U Octavie 3 taky parádně vymyšlený. Tam je to hrdlo zase přímo za vzpěrou kapoty.
U tý 4C to není důvod pro to si auto nekoupit. Ale je to důvod pro to si zaťukat na čelo a zasmát se tomu.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: testy & recenze
147/156 a to 1 cm hrdlo na hraně blatníku bylo taky úžasné... ono vlastně vydrželo až do nových fiatů...
Na to byla super e46 a to její obrovské akvarko... Tady je pěkně vidět, že u 4C je zásobník vlastně trubka
Na to byla super e46 a to její obrovské akvarko... Tady je pěkně vidět, že u 4C je zásobník vlastně trubka
Re: testy & recenze
v tom všeobecném nadšení (oprávněném) nad Giulií QV se na 4C trošku zapomnělo a tohle video mi připomnělo, že to je vlastně škoda: https://www.youtube.com/watch?v=Blf7FM3UvHo
mít ty dva míče.... hmmmm.... asi bych hodně dlouho přemýšlel.... QV je samozřejmě výkonově i technologicky někde jinde, taky bezpečnost se nedá srovnat.... ale prostě když člověk vidí ty borce jak se ve 4C chechtají, tak....
mít ty dva míče.... hmmmm.... asi bych hodně dlouho přemýšlel.... QV je samozřejmě výkonově i technologicky někde jinde, taky bezpečnost se nedá srovnat.... ale prostě když člověk vidí ty borce jak se ve 4C chechtají, tak....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: testy & recenze
Ti tu Giulii fakt nemůžou rozdýchat
Re: testy & recenze
to ani nemá smysl číst.... "naměřili jsme o 100 koní míň....no, vlastně výrobce měří jinou metodikou... no, vlastně i tu brzdu jsme měli jinou....no, ale stejně...."....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: testy & recenze
No jo, já vím, ale stejně si to vždycky přečtu
Re: testy & recenze
bohužel internet funguje na proklikách a prostě to logicky vede k psaní sra*ek.... no hlavně že se ti sráči báli zveřejnit test toho auta....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4379
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: testy & recenze
Pritom bych rek, ze tak pred dvema lety to melo fakt uroven, cet jsem to rad. Stejne jako Autoweb byl kdysi kvalitni web a ted je z nej totalni sracka pro dementy. A podle komentaru uz dementi objevili i Autoforum. Ale hlavne ze se klika..
33
Re: testy & recenze
Davide Cironi posadil za volant 4C Spider jezdce Giorgio Langella, testera AlfaRomeo 75, Sport Zagato nebo AlfaRomeo 164, aby mu pověděl co si o autě myslí.
http://www.youtube.com/watch?1906391903 ... Sk83avfgc8
pan Langella přiznává, že je to poprvé co řídí auto s automatem
Mimochodem, na vidích v AlfaRomeo 75 se mi zda Cironi v kabině více zmačkaný než v 4C
http://www.youtube.com/watch?1906391903 ... Sk83avfgc8
pan Langella přiznává, že je to poprvé co řídí auto s automatem
Mimochodem, na vidích v AlfaRomeo 75 se mi zda Cironi v kabině více zmačkaný než v 4C
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7101
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: testy & recenze
Nějaký ten testík 4C (v Angličtině)
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: testy & recenze
týpek to celkem vystihnul.... to auto vyzrálo.... Mimochodem ty ne úplně dobré pocity z řízení zásadně vylepší použití špičkových pneu, pro mě Michelin 4S nebo jak se to jmenuje.... proti origo Pirellkám to fakt byl velký rozdíl.
No a brekot nad přístupem dealerů, co dodat....
Jinak teda "time to buy" byl tak před čtyřmi lety... to byly ceny fakt dole.... od té doby minimálně 30% nahoru, i víc....
Jo a ještě teda týpek nezmínil, že servis je fakt sranda.... náklady jak na Giuliettu.
No a brekot nad přístupem dealerů, co dodat....
Jinak teda "time to buy" byl tak před čtyřmi lety... to byly ceny fakt dole.... od té doby minimálně 30% nahoru, i víc....
Jo a ještě teda týpek nezmínil, že servis je fakt sranda.... náklady jak na Giuliettu.
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7101
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: testy & recenze
Ze začátku jsem se divil, že se ten týpek do toho naskládal, protože není zrovně optimálně prostorově řešenej , ale jinak mám jeho recenze rád. On sám někdy v minulosti vlastnil Breru 3.2V6 a následně až do teď i nějaká Ferrari, takže si asi na italský auto umí udělat názor
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: testy & recenze
.... no, moc mu to v tom autě neslušelo, to je pravda :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: testy & recenze
4S sú dobré pneu, taký hodne dobrý športový univerzál ale to auto si zaslúži lepšie pneu na ostrejšiu jazdu.
biele auto
biele auto
zelené auto
biele auto
zelené auto
Re: testy & recenze
jasně, vždycky to můžeš ještě povýšit.... tyhle jsem tam dal s ohledem na to že občas v tom můžu zmoknout atd....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů