AR Crosswagon
- Norek
- Pozorovatel
- Příspěvky: 262
- Registrován: 12.4.2008, sob 19:10
- Bydliště: Šluknov
- Kontaktovat uživatele:
Re: AR Crosswagon
Dělá to jak na letních tak zimních kolech.
Měnilo se to středové uložení kardanu původní majitel asi na to sral . To původní bylo na hadry tak mě napadlo jestli to právě neodnesla kardanka.
Měnilo se to středové uložení kardanu původní majitel asi na to sral . To původní bylo na hadry tak mě napadlo jestli to právě neodnesla kardanka.
Ford mustang GT 5.0 V8, Alfa romeo 159 2.4 JTDm 154kw po FL , 155 1.8 8v , 155 1.8 16v ,145 1.4 16v , Ex:Alfa romeo GT 1,9 JTD ,147 2,0selespeed,156Sportwagon 2,4 jtd,156Sportwagon 1,9 jtd a 159 Sportwagon 1,9 JTDm
Re: AR Crosswagon
Kardan to teoreticky být může, přeci jen dostal trochu záhul, ale obecně a zeširoka řečeno, budeš se muset zaměřit na rotační hmotu.. Kola jsou tedy vyloučeny, takže teď ještě vlézt pod auto, zjistit vůli unašečů na převodovce a diferenciálu a taky zkusit zadní poloosy. Pokud bude "okometricky" vše v pořádku, tož bych ještě vypustil olej ze zadního diferenciálu, jestli v něm nebudou nějaké ocelové nečistoty, nebo špóny. Až pak bych pokračoval vyvažováním kardanu atd..
AR Giulietta 1.4 MA 150CV
Lancia k Coupe 20VT
EX: Fiat 128AR, Lancia Delta Gti, VW Golf II, Lancia Ypsilon 843
Lancia k Coupe 20VT
EX: Fiat 128AR, Lancia Delta Gti, VW Golf II, Lancia Ypsilon 843
- Norek
- Pozorovatel
- Příspěvky: 262
- Registrován: 12.4.2008, sob 19:10
- Bydliště: Šluknov
- Kontaktovat uživatele:
Re: AR Crosswagon
Tohle vše jsem kontrolovat když jsem dělal to středové uložení kardanu. Jedine co mělo vůli bylo ložisko na vztupu do diferaku. To jsem dal nové a nikde jinde žádné vůle nebyla. Olej v difu byl jak nový. Ještě jsem si všimnul co je silentblok na trubce co vede do diferaku je v čoudu a je celý vyplněný nějaký polyuretanem a přijde mi to dost na tvrdo.
Ford mustang GT 5.0 V8, Alfa romeo 159 2.4 JTDm 154kw po FL , 155 1.8 8v , 155 1.8 16v ,145 1.4 16v , Ex:Alfa romeo GT 1,9 JTD ,147 2,0selespeed,156Sportwagon 2,4 jtd,156Sportwagon 1,9 jtd a 159 Sportwagon 1,9 JTDm
Re: AR Crosswagon
Opět po delší době zdravím,
moc bych Vás tu chtěl poprosit o radu. Pustil jsem se do výměny středového uložení kardanu na Crosswagonu, kardan jsem vyndal, ale za boha se mi ho nedaří rozpojit. Je ten tisícihran nějak zajištěný, nebo to mám jen totálně zarezlé? Za jakoukoli radu, jak tu potvoru rozpojit budu vděčný. Díky.
Carlos.
moc bych Vás tu chtěl poprosit o radu. Pustil jsem se do výměny středového uložení kardanu na Crosswagonu, kardan jsem vyndal, ale za boha se mi ho nedaří rozpojit. Je ten tisícihran nějak zajištěný, nebo to mám jen totálně zarezlé? Za jakoukoli radu, jak tu potvoru rozpojit budu vděčný. Díky.
Carlos.
Re: AR Crosswagon
Ahoj, podle mne to není jen tak rozebiratelné. Je to nalisované, umí to jen specializovaný servis kardanů. Tedy výměna středového uložení není díky tomu práce na doma.
- Norek
- Pozorovatel
- Příspěvky: 262
- Registrován: 12.4.2008, sob 19:10
- Bydliště: Šluknov
- Kontaktovat uživatele:
Re: AR Crosswagon
No nevím no mě to šlo celkem slušně stáhnout dolů..
Ford mustang GT 5.0 V8, Alfa romeo 159 2.4 JTDm 154kw po FL , 155 1.8 8v , 155 1.8 16v ,145 1.4 16v , Ex:Alfa romeo GT 1,9 JTD ,147 2,0selespeed,156Sportwagon 2,4 jtd,156Sportwagon 1,9 jtd a 159 Sportwagon 1,9 JTDm
Re: AR Crosswagon
Zdar, prosím o radu, zda se někdy někdo setkal se stejným problémem. Včera ráno nastartuji a jedu
na čerpačku natankovat. Po opětovném nastartování přestaly fungovat blinkry, ale varovné fungují,
a zároveň přestalo svítit a fungovat komplet ovládání klimatizace. Vše ostatní funguje normálně.
Takže kdyby jste někdo něco věděl, tak pište nebo volejte na + 420 602 252 666. Díky.
na čerpačku natankovat. Po opětovném nastartování přestaly fungovat blinkry, ale varovné fungují,
a zároveň přestalo svítit a fungovat komplet ovládání klimatizace. Vše ostatní funguje normálně.
Takže kdyby jste někdo něco věděl, tak pište nebo volejte na + 420 602 252 666. Díky.
Re: AR Crosswagon
Tak doplňující info k tomu kardanu, nakonec se mi ho podařilo roztrhnout. Dva vázací popruhy, uvázat mezi sloupky brány, našponovat a poklepávat.
Nicméně nakonec jsem se po výměně středového ložiska stejně rozhodnul ještě pro vyvážení a v kardanservisu mi bylo řečeno, že tenhle typ kardanu se lepí, takže to opravdu není práce na doma.
Nicméně nakonec jsem se po výměně středového ložiska stejně rozhodnul ještě pro vyvážení a v kardanservisu mi bylo řečeno, že tenhle typ kardanu se lepí, takže to opravdu není práce na doma.
Re: AR Crosswagon
A teď ještě z jiného soudku.
Po výměně spojky (nechával jsem to dělat v servisu a už teď toho lituju) se mi při záběru rozklepe celé auto. Servis tvrdí, že všechno udělal dobře a nechce reklamaci uznat. Já momentálně nejsem schopen oponovat a čekám, až se někde uvolní místo na rozborku. Nicméně lehké vibrace jsou cítit prakticky pořád. Měl jsem podezření, že chlapci při manipulaci s převodovkou utrhli některý ze silenbloků motoru. A tak jsem podle Eperu objednal raději všechny.
První problém je u levého. Původní silent je ocelová baňka, ta byla v katalogu nahrazena hliníkovým odlitkem. Ale už jsem se nikde nedočetl, že k novému typu musí být i jiný šroub. Původní délky 130 mm je krátky, a je potřeba sehnat 160 mm. Specialitka, pevnostní s extra jemným stoupáním. Jen na objednávku.
Nutno poznamenat, že tenhle silent byl opravdu utržený.
Pravý silentblok (hydroložisko) jsem v ČR vůbec nesehnal. Pro crosswagon je shodný s lancií lybra a podle Eperu tam ty druhovýroby, které pasují do obyč. 156, nelze osadit. Jestli to je pravda, nebo ne, nevím. Každopádně já jsem objednal z Polska originál fiat za relativně příznivou cenu. Ten pasoval bez problému. Původní se ale zdá relativně v pohodě, tak kdyby někdo měl zájem...
A konečně se dostáváme k otázce.
Podle Eperu by Crosswagon měl mít též uložení zadní (č. d. 60656524), já blbec jsem ho objednal taky, ale pak jsem ho na autě vůbec nenašel. Tam, kde by podle mě mělo být, je mezinápravový diferenciál a ten má svůj držák přišroubovaný k nápravnici.
Myslím si tedy správně, že Crosswagon tenhle zadní silenblok vůbec nemá, nebo jsem totálně slepý a někde tam přeci jen je?
Díky za odpovědi...
Carlos
Po výměně spojky (nechával jsem to dělat v servisu a už teď toho lituju) se mi při záběru rozklepe celé auto. Servis tvrdí, že všechno udělal dobře a nechce reklamaci uznat. Já momentálně nejsem schopen oponovat a čekám, až se někde uvolní místo na rozborku. Nicméně lehké vibrace jsou cítit prakticky pořád. Měl jsem podezření, že chlapci při manipulaci s převodovkou utrhli některý ze silenbloků motoru. A tak jsem podle Eperu objednal raději všechny.
První problém je u levého. Původní silent je ocelová baňka, ta byla v katalogu nahrazena hliníkovým odlitkem. Ale už jsem se nikde nedočetl, že k novému typu musí být i jiný šroub. Původní délky 130 mm je krátky, a je potřeba sehnat 160 mm. Specialitka, pevnostní s extra jemným stoupáním. Jen na objednávku.
Nutno poznamenat, že tenhle silent byl opravdu utržený.
Pravý silentblok (hydroložisko) jsem v ČR vůbec nesehnal. Pro crosswagon je shodný s lancií lybra a podle Eperu tam ty druhovýroby, které pasují do obyč. 156, nelze osadit. Jestli to je pravda, nebo ne, nevím. Každopádně já jsem objednal z Polska originál fiat za relativně příznivou cenu. Ten pasoval bez problému. Původní se ale zdá relativně v pohodě, tak kdyby někdo měl zájem...
A konečně se dostáváme k otázce.
Podle Eperu by Crosswagon měl mít též uložení zadní (č. d. 60656524), já blbec jsem ho objednal taky, ale pak jsem ho na autě vůbec nenašel. Tam, kde by podle mě mělo být, je mezinápravový diferenciál a ten má svůj držák přišroubovaný k nápravnici.
Myslím si tedy správně, že Crosswagon tenhle zadní silenblok vůbec nemá, nebo jsem totálně slepý a někde tam přeci jen je?
Díky za odpovědi...
Carlos
Re: AR Crosswagon
pánové jaký olej patří do toho mezinápravového diferenciálu? díky :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů