Průběžná zpráva z boje - koupil jsem jetou dvouhmotu z Alfa 166 3.0, má vůli 4-5 mm, jinak vypadá pěkně. Kromě toho jsem zjistil, že Imofa dokáže stále dodat ložisko na vstupní hřídeli převodovky 3.2, cena cca 2 700,- vč. daně (to teda není málo). Napsal jsem do Polska kolo-dwumasowe.pl, jestli a za jak dlouho jsou schopni repasovat dvouhmotu (za repasi chtějí 650 zlotych). Podle toho, co mi napíšou buď zkusím nahradit dvouhmotu 3.2 dvouhmotou 3.0, pokud by to narazilo, nechám udělat repasi dvouhmoty 3.2 a Alfa bude nějakou dobu nepojízdná (štěstí, že to není jediná Alfa, kterou mám).
Pokud dvouhmota 3.0 nebude k použití v mé 3.2, udělám repasi a prodám ji dál, v každém případě koupím to ložisko převodovky a další výměna spojky bude za repset s jednohmotou. A až odejde ložisko převodovky, tak ho vyměním.
Tím mám pokryto tak alespoň 150 tisíc km, to dřív umřu, než mě spojka znovu dostane do úzkých.
Update 10.10.2020 (skoro magické datum):
Alfice jezdí, spojka spojkuje!
Sehnal jsem jetou dvouhmotu, nechal ji zrepasovat nikoli v Polsku, ale na Slovensku (Repassetrvacniku.cz, Nižná), pak jsem s tím zajel do Italmotori, kde se mému postupu trochu podivili (dvouhmota se používá jen u 166, třeba GT má stejný motor a jednohmotu, takže se běžně dvouhmota nahrazuje jednohmotou), ale dvouhmotu vyměnili a spojka od úterý zabírá zcela hladce.
Kromě spojky udělali v Italmotori i téměř generálku motoru, takže Alfice je teď prakticky jako nová.
Zátah a zvuk Busso 3.2 je opojný.
Jak budu se spojkou postupovat po dalších sto tisících kilometrech zatím nevím - varianta a) je udělat repas původní dvouhmoty (320€), varianta b) koupit jednohmotu a do zásoby ložisko vstupní hřídele převodovky (cca 4000 Kč, zatím dostupné u dovozce).