F1 - Alfa, Ferrari a dalsi....
Re: F1 - Alfa, Ferrari a dalsi....
Hampi: aha, ja nejak zaslechl posledni zavod a asi nechytil kontext :-) kazdopadne uz to moc nesleduju.... proc taky....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: F1 - Alfa, Ferrari a dalsi....
Strojový překlad tiskové zprávy:
Komerční spolupráce mezi Alfa Romeo a Sauber Motorsport v F1, která začala v roce 2018, končí ve Velké ceně Abú Zabí.
Šest sezón v F1 přispělo k obnovení image značky Alfa Romeo a povědomí o její špičkové technologii.
S velkými emocemi a vděčností značka uzavírá další kapitolu své historie v motoristickém sportu, který byl vždy součástí DNA značky.
Partnerství mezi Alfa Romeo a Sauber Motorsport ve Formuli 1 končí na Velké ceně Abú Zabí.
V roce 2018 se Alfa Romeo po více než 30 letech nepřítomnosti vrátila s impulsem na nejvyšší úroveň motoristického sportu v rámci strategického, obchodního a technologického partnerství. Šest let plodné a vášnivé spolupráce mezi dvěma společnostmi, Alfa Romeo a Sauber Motorsport, skutečnými předními světly v historii Formule 1.
Nyní je čas poděkovat všem, kteří sdíleli tyto nezapomenutelné roky s Alfou Romeo. Zvláštní myšlenka pro zesnulého Sergia Marchionna, který si toto spojení velmi přál a v roce 2018 toto partnerství rozhodně podporoval.
Obrovské poděkování patří jezdcům v chronologickém pořadí: Charlesi Leclercovi, Marcusi Ericssonovi, Antoniu Giovinazzimu, Kimimu Räikkönenovi, Zhou Guanyu a Valtteri Bottasovi, kteří všichni bojovali za tým během posledních šesti let.
Srdečné poděkování a potlesk celému týmu Sauber, počínaje Finnem Rausingem, především Fredem Vasseurem, ale také Alunni Bravim a Andreasem Siedlem, za jejich neustálou, vášnivou a profesionální spolupráci.
Jsme velmi zavázáni všem partnerům týmu za jejich podporu po celou dobu. V první řadě Ferrari za dodávku pohonných jednotek. Zvláštní uznání a velké poděkování patří partnerům Alfy Romeo: Adler, Ferrari Trento, Marelli, Pirelli, Sabelt a Web Eyewear. A srdečně blahopřejeme dodavateli pneumatik Pirelli za jejich vzácné přispění.
Upřímné díky FIA a jejímu prezidentovi Mohammedu Ben Sulayemovi za jejich podporu. Poděkování F1 a jejímu generálnímu řediteli Stefanu Domenicalimu za to, co pro tento sport dělají, neustále přitahují pozornost milionů fanoušků do světa závodění a za jejich neustálou otevřenost vůči Alfě Romeo.
Srdečně děkujeme všem příznivcům a fanouškům v úžasné Alfa Romeo TRIBE, kteří od roku 1910 prokazují svou vnitřní vášeň v podpoře značky, ikony ušlechtilého italského sportovního ducha po celém světě. Vřelé díky všem zapáleným novinářům, profesionálům a specialistům na komunikaci.
V neposlední řadě přejeme našim závodníkům budoucnost plnou velkých sportovních úspěchů.
Jean-Philippe Imparato, generální ředitel Alfa Romeo:
Na konci těch šesti sezón je čas na bilancování. Pro Alfu Romeo představovalo toto dobrodružství F1 mezinárodní přehlídku na nejvyšší úrovni, stejně jako hluboký lidský a sportovní zážitek, který podpořil dynamiku našich produktů s vysokou návratností investic a poskytl Alfu Romeo silnou strategickou celosvětovou marketingovou platformu. Výhody z hlediska viditelnosti slouží jako měřítko pro celou skupinu Stellantis. Alfa Romeo má konkurenci ve své DNA a vrátí se, aby nadchla své fanoušky, jakmile to bude možné, až budou vhodné podmínky."
Při Grand Prix Abu Dhabi vyráží C43 na trať s číslem šest vyzdobeným po celé ploše jednomístného vozu, aby oslavila šest let partnerství se značkou Sauber. Kromě toho se na livreji objevuje nápis „Alfa Romeo nei nostri cuori“ („Alfa Romeo, vždy v našich srdcích“) jako pocta, kterou chtěl tým Sauber vzdát značce a jejímu týmu.
Cristiano Fiorio, strategické projekty Alfy Romeo:
Zapouzdřit tato nádherná léta se Sauber Motorsport ve Formuli 1: schopnost inovovat, překvapovat a vytvářet emoce, nejen sportovními výsledky, ale také vynalézavostí a kreativitou, hrdě nést italskou vlajku za všech okolností. Mimořádný týmový duch svedl dohromady lidi z Alfa Romeo F1 Team Stake, Alfa Romeo a Centro Stile do jediného skvělého týmu, který čerpal inspiraci z minulosti, aby odvážně čelil výzvám budoucnosti. Tento duch dal vzniknout největší marketingové operaci Alfy Romeo v posledních letech. Mohu být jen mimořádně spokojený s tím, čeho jsme společně dosáhli. Děkujeme všem a brzy se zase uvidíme!”
Ale to není vše, šest let spolupráce se Sauber Motorsport znamenalo mnohem víc a výhody partnerství dalece přesahují výsledky v závodech. Formule 1 je skutečně kolébkou změn par excellence, průkopníkem v hybridní strategii v popředí udržitelné technologie a neustálého hledání účinnosti. Specifické technické know-how a neustálý technologický výzkum společnosti Sauber Technology převzaly strategickou roli velkého významu v mnoha projektech Alfa Romeo.
Abychom jmenovali alespoň jeden, GIULIA GTA a GTAm: Ikona Alfy Romeo, která je výsledkem intenzivní synergie ve vývoji karbonových komponentů s aerodynamickým dopadem, těžila z odborných znalostí, které společnost Sauber získala za více než 50 let na nejvyšší úrovni. motorsport.
Alfa Romeo a motorsport
Alfa Romeo je synonymem závodní a technologické prestiže po celém světě. Nesporná hvězda předválečných sezón Grand Prix (v roce 1925 GP Tipo P2 ovládlo první mistrovství světa) Alfa Romeo hrála roli ve formuli 1 jako výrobce i dodavatel motorů. Když Alfa Romeo debutovala v letech 1950 a 1951, vyhrála první mistrovství světa jezdců s Ninem Farinou a Juanem Manuelem Fangiem. V letech 1976 až 1979 se Alfa Romeo účastnila jako dodavatel motorů. Po návratu v roce 1979 jako konstruktér skončila Alfa Romeo šestá v roce 1983 v šampionátu konstruktérů, což byl její nejlepší výsledek. Společnost poté stáhla svůj tým z Formule 1 v roce 1985.
Komerční spolupráce mezi Alfa Romeo a Sauber Motorsport v F1, která začala v roce 2018, končí ve Velké ceně Abú Zabí.
Šest sezón v F1 přispělo k obnovení image značky Alfa Romeo a povědomí o její špičkové technologii.
S velkými emocemi a vděčností značka uzavírá další kapitolu své historie v motoristickém sportu, který byl vždy součástí DNA značky.
Partnerství mezi Alfa Romeo a Sauber Motorsport ve Formuli 1 končí na Velké ceně Abú Zabí.
V roce 2018 se Alfa Romeo po více než 30 letech nepřítomnosti vrátila s impulsem na nejvyšší úroveň motoristického sportu v rámci strategického, obchodního a technologického partnerství. Šest let plodné a vášnivé spolupráce mezi dvěma společnostmi, Alfa Romeo a Sauber Motorsport, skutečnými předními světly v historii Formule 1.
Nyní je čas poděkovat všem, kteří sdíleli tyto nezapomenutelné roky s Alfou Romeo. Zvláštní myšlenka pro zesnulého Sergia Marchionna, který si toto spojení velmi přál a v roce 2018 toto partnerství rozhodně podporoval.
Obrovské poděkování patří jezdcům v chronologickém pořadí: Charlesi Leclercovi, Marcusi Ericssonovi, Antoniu Giovinazzimu, Kimimu Räikkönenovi, Zhou Guanyu a Valtteri Bottasovi, kteří všichni bojovali za tým během posledních šesti let.
Srdečné poděkování a potlesk celému týmu Sauber, počínaje Finnem Rausingem, především Fredem Vasseurem, ale také Alunni Bravim a Andreasem Siedlem, za jejich neustálou, vášnivou a profesionální spolupráci.
Jsme velmi zavázáni všem partnerům týmu za jejich podporu po celou dobu. V první řadě Ferrari za dodávku pohonných jednotek. Zvláštní uznání a velké poděkování patří partnerům Alfy Romeo: Adler, Ferrari Trento, Marelli, Pirelli, Sabelt a Web Eyewear. A srdečně blahopřejeme dodavateli pneumatik Pirelli za jejich vzácné přispění.
Upřímné díky FIA a jejímu prezidentovi Mohammedu Ben Sulayemovi za jejich podporu. Poděkování F1 a jejímu generálnímu řediteli Stefanu Domenicalimu za to, co pro tento sport dělají, neustále přitahují pozornost milionů fanoušků do světa závodění a za jejich neustálou otevřenost vůči Alfě Romeo.
Srdečně děkujeme všem příznivcům a fanouškům v úžasné Alfa Romeo TRIBE, kteří od roku 1910 prokazují svou vnitřní vášeň v podpoře značky, ikony ušlechtilého italského sportovního ducha po celém světě. Vřelé díky všem zapáleným novinářům, profesionálům a specialistům na komunikaci.
V neposlední řadě přejeme našim závodníkům budoucnost plnou velkých sportovních úspěchů.
Jean-Philippe Imparato, generální ředitel Alfa Romeo:
Na konci těch šesti sezón je čas na bilancování. Pro Alfu Romeo představovalo toto dobrodružství F1 mezinárodní přehlídku na nejvyšší úrovni, stejně jako hluboký lidský a sportovní zážitek, který podpořil dynamiku našich produktů s vysokou návratností investic a poskytl Alfu Romeo silnou strategickou celosvětovou marketingovou platformu. Výhody z hlediska viditelnosti slouží jako měřítko pro celou skupinu Stellantis. Alfa Romeo má konkurenci ve své DNA a vrátí se, aby nadchla své fanoušky, jakmile to bude možné, až budou vhodné podmínky."
Při Grand Prix Abu Dhabi vyráží C43 na trať s číslem šest vyzdobeným po celé ploše jednomístného vozu, aby oslavila šest let partnerství se značkou Sauber. Kromě toho se na livreji objevuje nápis „Alfa Romeo nei nostri cuori“ („Alfa Romeo, vždy v našich srdcích“) jako pocta, kterou chtěl tým Sauber vzdát značce a jejímu týmu.
Cristiano Fiorio, strategické projekty Alfy Romeo:
Zapouzdřit tato nádherná léta se Sauber Motorsport ve Formuli 1: schopnost inovovat, překvapovat a vytvářet emoce, nejen sportovními výsledky, ale také vynalézavostí a kreativitou, hrdě nést italskou vlajku za všech okolností. Mimořádný týmový duch svedl dohromady lidi z Alfa Romeo F1 Team Stake, Alfa Romeo a Centro Stile do jediného skvělého týmu, který čerpal inspiraci z minulosti, aby odvážně čelil výzvám budoucnosti. Tento duch dal vzniknout největší marketingové operaci Alfy Romeo v posledních letech. Mohu být jen mimořádně spokojený s tím, čeho jsme společně dosáhli. Děkujeme všem a brzy se zase uvidíme!”
Ale to není vše, šest let spolupráce se Sauber Motorsport znamenalo mnohem víc a výhody partnerství dalece přesahují výsledky v závodech. Formule 1 je skutečně kolébkou změn par excellence, průkopníkem v hybridní strategii v popředí udržitelné technologie a neustálého hledání účinnosti. Specifické technické know-how a neustálý technologický výzkum společnosti Sauber Technology převzaly strategickou roli velkého významu v mnoha projektech Alfa Romeo.
Abychom jmenovali alespoň jeden, GIULIA GTA a GTAm: Ikona Alfy Romeo, která je výsledkem intenzivní synergie ve vývoji karbonových komponentů s aerodynamickým dopadem, těžila z odborných znalostí, které společnost Sauber získala za více než 50 let na nejvyšší úrovni. motorsport.
Alfa Romeo a motorsport
Alfa Romeo je synonymem závodní a technologické prestiže po celém světě. Nesporná hvězda předválečných sezón Grand Prix (v roce 1925 GP Tipo P2 ovládlo první mistrovství světa) Alfa Romeo hrála roli ve formuli 1 jako výrobce i dodavatel motorů. Když Alfa Romeo debutovala v letech 1950 a 1951, vyhrála první mistrovství světa jezdců s Ninem Farinou a Juanem Manuelem Fangiem. V letech 1976 až 1979 se Alfa Romeo účastnila jako dodavatel motorů. Po návratu v roce 1979 jako konstruktér skončila Alfa Romeo šestá v roce 1983 v šampionátu konstruktérů, což byl její nejlepší výsledek. Společnost poté stáhla svůj tým z Formule 1 v roce 1985.
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4042
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: F1 - Alfa, Ferrari a dalsi....
Mmj. Theo Pourchaire z týmu Art GP jakožto juniorka Sauberu v barvách Alfy Romeo vyhrál šampionát Formule 2.
Trošku úspěch z druhého kolene, ale alespoň okem v tom Alfa namočená byla
Trošku úspěch z druhého kolene, ale alespoň okem v tom Alfa namočená byla
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4042
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: F1 - Alfa, Ferrari a dalsi....
Tak hladina se bohužel definitivně uzavřela.
Vyjádření Imparata z minulého týdne :
„Už jsme ani neměli zájem udělat (s Haasem) přesnou kopii toho, co jsme dělali se Sauberem,“ řekl Jean-Philippe Imparato, generální ředitel Alfy Romeo. „Už bychom byli viděni pouze jako někdo, kdo prostě nalepí své nálepky kamkoli. Nebyla by to nová zpráva, nebyli bychom součástí příběhu.
Začali jsme se ohlížet jinde. Značka Alfa Romeo se nehodí do rallye a ve Formuli E už jsou dvě jiné značky Stellantisu, takže se díváme na Vytrvalostní mistrovství světa (WEC), kde má Alfa Romeo úžasnou minulost.“
Imparato dále uvedl, že navzdory relativně krátkému trvání a žádnému vývoji partnerství se Sauberem byl vstup do F1 skvělou investicí, za každé investované euro dostal protihodnotu ceněnou na zhruba 20 eur.
Vyjádření Imparata z minulého týdne :
„Už jsme ani neměli zájem udělat (s Haasem) přesnou kopii toho, co jsme dělali se Sauberem,“ řekl Jean-Philippe Imparato, generální ředitel Alfy Romeo. „Už bychom byli viděni pouze jako někdo, kdo prostě nalepí své nálepky kamkoli. Nebyla by to nová zpráva, nebyli bychom součástí příběhu.
Začali jsme se ohlížet jinde. Značka Alfa Romeo se nehodí do rallye a ve Formuli E už jsou dvě jiné značky Stellantisu, takže se díváme na Vytrvalostní mistrovství světa (WEC), kde má Alfa Romeo úžasnou minulost.“
Imparato dále uvedl, že navzdory relativně krátkému trvání a žádnému vývoji partnerství se Sauberem byl vstup do F1 skvělou investicí, za každé investované euro dostal protihodnotu ceněnou na zhruba 20 eur.
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: F1 - Alfa, Ferrari a dalsi....
to s tou skvelou investici jsou naproste blitky.... mam na toho chlapa uz alergii.... a nevim co resi s motorsportem - Alfa nema zadnou autentickou techniku.... co by tam prezentovala? prodeji jakych aut by to pomohlo?
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: F1 - Alfa, Ferrari a dalsi....
A to rally by chtěl jezdit s čím?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: F1 - Alfa, Ferrari a dalsi....
urcite ne s necim na co by jen nalepil logo ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: F1 - Alfa, Ferrari a dalsi....
No právě, Alfa nemá nic co by mohla použít. Že by chtěla jít do WRC kde jsou vyloženě speciály pochybuju, to bude stát nesmysl. A postavit auto pro rally 2 nemá na čem. A že se Alfa nehodí do rally? Taková GTV byla jedním z nejhezčích rally aut vůbec...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: F1 - Alfa, Ferrari a dalsi....
hele to je vubec neresme, to jsou jen Imparatovy naprosto nesmyslne zvasty.... Alfa pod nim konci, jak ve sportu, tak jako samostatna znacka.... Bude lepit loga na Pezoty, to je tak vse. A ze v garazi na kolene udelali 33Stradale co nejde koupit na tom nic nemeni. Ja uz to neresim, s takovym vyvojem pocitam tak posledni tri roky, takze me to neprekvapuje....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3243
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
Re: F1 - Alfa, Ferrari a dalsi....
Čerstvá krev přijde
https://www.sport.cz/clanek/moto-formul ... ri-5021820
https://www.sport.cz/clanek/moto-formul ... ri-5021820
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
Re: F1 - Alfa, Ferrari a dalsi....
Sledoval som to od obeda a nejako tomu nechcem veriť aj keď je to už ofiko.
biele auto
biele auto
zelené auto
biele auto
zelené auto
Re: F1 - Alfa, Ferrari a dalsi....
mě je celkem jedno kdo Ferrari řídí.... Hamilton je v některých věcech fakt divnej ale znám tam arogantnější i narcistnější borce.... takže v poho. Když bude vyhrávat, nevidím problém.
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4042
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: F1 - Alfa, Ferrari a dalsi....
Já tam žádná sportovní pozitiva nevidím. Překvapivě to ale může být dojná kráva
"31.01.2024 byly akcie Ferrari (RACE) obchodovány za 346 dolarů. Nyní jsou na hodnotě 380 dolarů. Tržní hodnota Ferrari vzrostla o 6 miliard dolarů "
Za rok 24 z něj něco vytřepeme do peněženky, a až Sainz odejde do Audi, tak pak bych ho dal jako třetího na testování, nebo by mohl zvedat to lízátko v boxech
"31.01.2024 byly akcie Ferrari (RACE) obchodovány za 346 dolarů. Nyní jsou na hodnotě 380 dolarů. Tržní hodnota Ferrari vzrostla o 6 miliard dolarů "
Za rok 24 z něj něco vytřepeme do peněženky, a až Sainz odejde do Audi, tak pak bych ho dal jako třetího na testování, nebo by mohl zvedat to lízátko v boxech
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
- Tonio
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1422
- Registrován: 11.11.2010, čtv 13:56
- Bydliště: Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: F1 - Alfa, Ferrari a dalsi....
Já s tím teda problém mám, ale to už je takovej svět ...
Bella macchina AR 155 1.8TS Sport 8v
+ 800 x Alfa Romeo (1:100 až 1:10)
Subaru Outback 2.5i
Suzuki Swift MkIV
+ 800 x Alfa Romeo (1:100 až 1:10)
Subaru Outback 2.5i
Suzuki Swift MkIV
Re: F1 - Alfa, Ferrari a dalsi....
Tondo na startovní rošt takhle chodit nebude a co dělá v soukromí je jeho věc ;-) Ano, je to hrůza, ale pokud bude vyhrávat, odpustím mu vše.
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8935
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: F1 - Alfa, Ferrari a dalsi....
Já jsem z toho od včerejška dost rozhozenej.... F1 sleduju poctivě asi 13 let, Scuderia Ferrari je moje absolutně srdeční záležitost. Naopak tenhle ufňukánek mi od doby, co sedl ve 2014 do Mercedesu totálně pije krev. Slušně řečeno... Takže teď jako vůbec nevim, jak se s tím mám srovnat...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: F1 - Alfa, Ferrari a dalsi....
Moje řeč, ono nestačí že skončila Alfa... Ještě nejmíň oblíbený pilot tifosi do Ferka. Ten Vasseur je tam snad nastrčený od někoho z merglu. Loni jsem aspoň v Rakousku viděl živě s výhledem na příští rok do Maďarska. Nejsem z toho nadšený, ale problém se vyřešil sám
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7102
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: F1 - Alfa, Ferrari a dalsi....
No podle mě je už Hamilton za ty roky taky fyzicky poždímanej a určitě už nebude ve Ferrari s tím největším zápalem.
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: F1 - Alfa, Ferrari a dalsi....
Tifosi mají problém s Hamem, Ham fans mají problém s Ferrari a Mercedes fans mají problém se vším
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Re: F1 - Alfa, Ferrari a dalsi....
:-) :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: F1 - Alfa, Ferrari a dalsi....
chlapi da se F1 letos nekde streamovat? preslo mi to na kanal ktery moje kabelovka nema a kupovat se mi to nechce.... dik :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Tonio
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1422
- Registrován: 11.11.2010, čtv 13:56
- Bydliště: Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: F1 - Alfa, Ferrari a dalsi....
Bella macchina AR 155 1.8TS Sport 8v
+ 800 x Alfa Romeo (1:100 až 1:10)
Subaru Outback 2.5i
Suzuki Swift MkIV
+ 800 x Alfa Romeo (1:100 až 1:10)
Subaru Outback 2.5i
Suzuki Swift MkIV
Re: F1 - Alfa, Ferrari a dalsi....
Díky moc... příště zkusím.... ale jestli nás zase čeká obligátní kroužení Verstapena s náskokem, tak nevim no....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Tonio
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1422
- Registrován: 11.11.2010, čtv 13:56
- Bydliště: Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: F1 - Alfa, Ferrari a dalsi....
Tu převahu avizovali, ale taky jsem byl zklamanej... Za ním docela dobrý, ale přece jen je to až o druhý místo
Bella macchina AR 155 1.8TS Sport 8v
+ 800 x Alfa Romeo (1:100 až 1:10)
Subaru Outback 2.5i
Suzuki Swift MkIV
+ 800 x Alfa Romeo (1:100 až 1:10)
Subaru Outback 2.5i
Suzuki Swift MkIV
Re: F1 - Alfa, Ferrari a dalsi....
jj... par sezon se to vydrzet dalo, zvlast kdyz vzadu Alfa bojovala o body.... ale ted... no...
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů