podivný občasný cukání TBI
podivný občasný cukání TBI
159 začla lehce zlobit
nemyslím si že to patří do sekce k agregátu, spíš to je komplexnější elektrickej problém...
za jízdy v nízkejch otáčkách s vyšší zátěží začne pocukávat, jakoby nebylo palivo
ale..
-s diagnostikou to nic neukazuje
- občas je v paměti sporadická chyba váhy vzduchu
- někdy se stane to, že vyskočí hlášky VDC, ESP Hillholder failure
- a někdy spadne palivoměr na 0 ...přitom nádrž je třeba full..
situace se zlepšila po dobití baterky, ale jet s tím dálku je trochu o starch, už to párkrát zastávkovalo, že se muselo počkat až to dostane rozum a pojede normálně...
do servisu, díky tomu že MES ukazuje jen někdy sporadickou chybu váhy se mi logicky nechce, kostry jsou OK...
nemá někdo podobnej zážitek se 159 ?
nemyslím si že to patří do sekce k agregátu, spíš to je komplexnější elektrickej problém...
za jízdy v nízkejch otáčkách s vyšší zátěží začne pocukávat, jakoby nebylo palivo
ale..
-s diagnostikou to nic neukazuje
- občas je v paměti sporadická chyba váhy vzduchu
- někdy se stane to, že vyskočí hlášky VDC, ESP Hillholder failure
- a někdy spadne palivoměr na 0 ...přitom nádrž je třeba full..
situace se zlepšila po dobití baterky, ale jet s tím dálku je trochu o starch, už to párkrát zastávkovalo, že se muselo počkat až to dostane rozum a pojede normálně...
do servisu, díky tomu že MES ukazuje jen někdy sporadickou chybu váhy se mi logicky nechce, kostry jsou OK...
nemá někdo podobnej zážitek se 159 ?
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: podivný občasný cukání TBI
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: podivný občasný cukání TBI
Tak.. pro srandu jsem koupil novou vahu Bosch. Samozrejmne problem pretrvava.. obcas proste zustane chyba vahy vzduchu v pameti motoru, v jednotce ABS zustane chyba komunikace. viz screen.
zaznam z mes, kdy se problem projevil me vede na kabelaz/konektor...ci kostru pro snimac teploty vzduchu nebo mnozstvi viz screen kdy skokove teplota spadne na 0 a to same mnozstvi vzduchu
zaznam z mes, kdy se problem projevil me vede na kabelaz/konektor...ci kostru pro snimac teploty vzduchu nebo mnozstvi viz screen kdy skokove teplota spadne na 0 a to same mnozstvi vzduchu
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: podivný občasný cukání TBI
Nejdi nejsi je ten vanocni stromecek, kdy padne palivomer na 0 a rozsviti se chyba stabilizace atd..
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: podivný občasný cukání TBI
Ted otazka do pranice... Schema na TBIcko nema nekdo?
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: podivný občasný cukání TBI
Téměř to samý mi v létě dělalo JTD, taky občas pocuk v malých otáčkách, vánoční stromeček a výpadky displeje mezi budíkama. Vyřešilo se to novou baterkou, vyčištění kostry kastle-převodovka (na pohled ok, ale po rozebrání okyslá) a taky úpravou vytahaný spony na mínusu baterky.
Alfa Romeo Sprint,75,Giu116,159,166
Lancia Beta, Fulvia
Fiat 127,131, AGP
Lancia Beta, Fulvia
Fiat 127,131, AGP
Re: podivný občasný cukání TBI
To jsou veci ktery jsem resil automaticky jako prvni... kostry cisty, baterka OK proste vse cajk..
desim se toho ze to bude nekde cvakla kabelaz.. coz dle toho co nachazim je velmi pravdepodobne
desim se toho ze to bude nekde cvakla kabelaz.. coz dle toho co nachazim je velmi pravdepodobne
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
- Roman-okruhari
- Příspěvky: 50
- Registrován: 25.6.2014, stř 10:28
Re: podivný občasný cukání TBI
Co svazek do patych dveri? Casto se zlomi v tom ohybu a dost podobne veci to znamemu taky delalo. Nikoho nenapadlo, ze to muze ovlivnovat takove veci, ale bylo to tak...
AR Giulia 2.0T 148KW Sprint
AR Brera TBI Ti
AR 147 2.0 TS
AR 164 3.0 V6 Super
Fiat Coupe 1.8
AR Brera TBI Ti
AR 147 2.0 TS
AR 164 3.0 V6 Super
Fiat Coupe 1.8
Re: podivný občasný cukání TBI
Proverim. kazdopadne proverim i ty zkraty do zadnich repro.. co ukazuje vypis od znamyho ze servisu a MES ho neukazal... pokud to ma souvislost s tim, tak to snad hodim ze skaly... jelikoz jsem priznivce co nejjednodussich reseni kdy mi na to aby motor sel staci 1 drat a benzin...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: podivný občasný cukání TBI
v tomto videu - ač to je nafta.. odkazuje na pojistku č. 35.. která má na svědomí středovej panel, MAF, zpátečku a brzdový světla - tudíš až bude lepšeji, a bude se dát kuchat kabeláž, podívám se na ty 5 dveře... jsem tomu čím dál tím víc nakloněn, že tam je zlomenej svazek a když to jde do zkratu tak to vynuluje signál z MAF/IAT a udělá se stromeček na palubce.... ale zatím to není v takovým stavu, aby to spálilo pojistku...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: podivný občasný cukání TBI
jelikoz ceske servisy stoji za vylizprdel... nemaji na to cas ( a kdyz to tam je kvuli jine veci skoro mesic, tak se tomuhle problemu nevenuji), nebo pripoji k diag. areknou mi to co uz vim, tak badam dal
Odpojeni vahy vzduchu a nasledny start= padle budiky na stredovym panelu, motor bezi hladce, mozna trochu linejsi reakce na plyn ale necuka.samozrejme asr,vdc nefunkcni..
vaha pripojena = problem viz toto tema
vyndana pojistka f 35 co ma na sobe stredovy panel, vahu vzduchu atd.. - auto nastartuje, bezi normalne, stredovy panel normalne funguje...
takze mi prijde ze to bere proud nekde mimo skrz sluslej kabel nebo neco takovyho
Odpojeni vahy vzduchu a nasledny start= padle budiky na stredovym panelu, motor bezi hladce, mozna trochu linejsi reakce na plyn ale necuka.samozrejme asr,vdc nefunkcni..
vaha pripojena = problem viz toto tema
vyndana pojistka f 35 co ma na sobe stredovy panel, vahu vzduchu atd.. - auto nastartuje, bezi normalne, stredovy panel normalne funguje...
takze mi prijde ze to bere proud nekde mimo skrz sluslej kabel nebo neco takovyho
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: podivný občasný cukání TBI
Takze bádám dále, auto cuká dále...diagnostika nic nepise... díky tomu že nemám schema, vařím z vody, ale.. zjistil jsme následujicíc:
svazek 5 dveří, zpátečka, brzdový pedál dle schemat souvisí s pojistkami F35 a F37 na kterým visí i váha vzduchu u nafty.. u TBI je všechno jinak...
postupným porovnáváním schemat pro 2.2 JTS 1.9 JTDM 16v a 1.8 obyč.. a propípáváním kabeláže a odpojiváním sptřebičů jsem našel, že na pojistce F17 je váha vzduchu a podle barvy drátu i ventil regulace turba... na stejným okruhu je i ventil na benzinové páry, ventil vakua turba, solenoidy vaček, předehřev LS.
teoreticky tam je regulátor tlaku paliva.. ale na ten sem se jeste nedostal...
před pojistkou F11 a F17 je relé 30A.. to jsem zkousel prohodit.. beze zmeny
odpojením se nepotvrdily :
vadný solenoidy nastavovaní vaček
vadný ventily regulace turba
vadný ventil benz. par.
po odpojení váhy vzduchu na pinu napájení naměřím 12V, po vyndání pojistky F17 pouze 3 volty....
jakmile odpojím zmínený pojistky, nebo spotřebiče, mam i zmíněný chyby chyby na palubovce... palivoměr taky padne
ty samý 3 volty měřím na konektorech jdoucích na zmíněný "spotřebiče" tak je mi teď trochu záhadou, kde se ty 3 volty berou... kdyz sme odpojil ventil vakua turba, tak to spadlo na 0, ale musim ejste promerit, protoze jednou tam byly, podruhy ne...
uz me to prestava bavit... jelikoz na to nemam cas se tomu poradne venovat a delam to po pulhodinach po odpolednech... schopnej servis s osciloskopem by to nasel tak za den si myslim... jen me zatim vsichni posilaj od certa k dablu...a jeden udajne dobrej elektrikar mi stale trvdi at dam novou, origo vahu..(k nemu ale nepujdu, jelikoz tvrdi to co tvrdi a tak nejak si furt mele tu svou a uz prvni dojem po sdeleni ze resim problem s alfou..). ze i ta "nova" bosch je blba... cemoz neverim, jelikoz origo je taky bosch.. jen kdyz ji koupim u ar tak jedninej rozdil bude v cene a baleni... (jelikoz delam u konkurence bosch, tak nejak vim ze z jedny fabriky dve ruzny kvality nevylezou, i kdyz lezou ve dvou balenich..)
svazek 5 dveří, zpátečka, brzdový pedál dle schemat souvisí s pojistkami F35 a F37 na kterým visí i váha vzduchu u nafty.. u TBI je všechno jinak...
postupným porovnáváním schemat pro 2.2 JTS 1.9 JTDM 16v a 1.8 obyč.. a propípáváním kabeláže a odpojiváním sptřebičů jsem našel, že na pojistce F17 je váha vzduchu a podle barvy drátu i ventil regulace turba... na stejným okruhu je i ventil na benzinové páry, ventil vakua turba, solenoidy vaček, předehřev LS.
teoreticky tam je regulátor tlaku paliva.. ale na ten sem se jeste nedostal...
před pojistkou F11 a F17 je relé 30A.. to jsem zkousel prohodit.. beze zmeny
odpojením se nepotvrdily :
vadný solenoidy nastavovaní vaček
vadný ventily regulace turba
vadný ventil benz. par.
po odpojení váhy vzduchu na pinu napájení naměřím 12V, po vyndání pojistky F17 pouze 3 volty....
jakmile odpojím zmínený pojistky, nebo spotřebiče, mam i zmíněný chyby chyby na palubovce... palivoměr taky padne
ty samý 3 volty měřím na konektorech jdoucích na zmíněný "spotřebiče" tak je mi teď trochu záhadou, kde se ty 3 volty berou... kdyz sme odpojil ventil vakua turba, tak to spadlo na 0, ale musim ejste promerit, protoze jednou tam byly, podruhy ne...
uz me to prestava bavit... jelikoz na to nemam cas se tomu poradne venovat a delam to po pulhodinach po odpolednech... schopnej servis s osciloskopem by to nasel tak za den si myslim... jen me zatim vsichni posilaj od certa k dablu...a jeden udajne dobrej elektrikar mi stale trvdi at dam novou, origo vahu..(k nemu ale nepujdu, jelikoz tvrdi to co tvrdi a tak nejak si furt mele tu svou a uz prvni dojem po sdeleni ze resim problem s alfou..). ze i ta "nova" bosch je blba... cemoz neverim, jelikoz origo je taky bosch.. jen kdyz ji koupim u ar tak jedninej rozdil bude v cene a baleni... (jelikoz delam u konkurence bosch, tak nejak vim ze z jedny fabriky dve ruzny kvality nevylezou, i kdyz lezou ve dvou balenich..)
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: podivný občasný cukání TBI
pres kamose jsem se dostal na elektrikare co dela u Vaska Fejfara.
tam jse dospeli k zaveru, ze je prodrenej kabel kostry vahy vzduchu.. kostru si bere vaha z jednotky, takze ted natahnu novej kabel a budu zkoumat..
kazdopadne dle jeho slov alfi kabelaz stoji za ho...o jak je v husim krku, tak se kabely prodiraj
jakmile to budu delat a mit venku, bylo by dobry to predelat do buzirky at se kabely o sebe netrou a nelamou.. takze pokud to bude fakt tim dratem kostry, kupuju novou motorovou kabelaz a predelam ji do buzirky..
tam jse dospeli k zaveru, ze je prodrenej kabel kostry vahy vzduchu.. kostru si bere vaha z jednotky, takze ted natahnu novej kabel a budu zkoumat..
kazdopadne dle jeho slov alfi kabelaz stoji za ho...o jak je v husim krku, tak se kabely prodiraj
jakmile to budu delat a mit venku, bylo by dobry to predelat do buzirky at se kabely o sebe netrou a nelamou.. takze pokud to bude fakt tim dratem kostry, kupuju novou motorovou kabelaz a predelam ji do buzirky..
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: podivný občasný cukání TBI
natazeny 3 draty od ecu k vaze jako nahrada za ty ve svazku .... a bude se jezdit a pozorovat
tj. signalni.. z cidla teploty nas vzduchu a vahy, kostra vahy...
napajeci zatim ponechan..
navic se povedlo vypotit shema, ale na nem nesedi.. no.. skoro vsechno.. od barev kabelu, po pinout jednotek
tj. signalni.. z cidla teploty nas vzduchu a vahy, kostra vahy...
napajeci zatim ponechan..
navic se povedlo vypotit shema, ale na nem nesedi.. no.. skoro vsechno.. od barev kabelu, po pinout jednotek
Naposledy upravil(a) hno3 dne 15.3.2024, pát 19:39, celkem upraveno 1 x.
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7217
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: podivný občasný cukání TBI
To jsi stejně borec že nad tím dokážeš takhle bádat a přemejšlet. Já bych byl v koncích a závislý na tom, jestli s tím mechoš něco dokáže udělat 

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: podivný občasný cukání TBI
ja nejak na servisy zanevrel.. kdyz to dneska dela kde kdo co sotva vylezl ucnak ci dal maturitu na lepsim oboru...
coz podtrhuje fakt, ze sem kamosovi (puvodnim vzdelanim autotronik s maturitou)pred lety rozjezdil 147.. kdy uz servis nevedel co menit.. (IC, vedeni vzdigu, egr.. vahu..) a problem byl jen v membrane PCV ventilu za 120,-
jejich cinnost omezila proste na meneni dilu. a ani poradne nectou co pise diag... holt... par lidi mi rika at si otevru servis.. ne nebudu to delat..
jinak kabely k vaze vyresim vsechny novy.. a povedu je s motorovou kabelazi, ne jako ted okolo celyho auta pod oknem... nechapu proc to udelali
aby presne nastal tenhle problem
. auto jede, registruju zavahanii zatim 2x pri projeti levy zatacky, ale to prisuzuju faktu, ze se ten chuchvalec co mam na kroucenejch spojich hnul... a pri tom vzorkovani co tahle 4 pin vaha ma, i ta drobna zmena muze udelat bordel a hodit chybu. kdyz prej dela bordel i vlhkost vzduchu, pokud je nekde obnazena kabelaz a hned to meni vodivost dratu...
coz podtrhuje fakt, ze sem kamosovi (puvodnim vzdelanim autotronik s maturitou)pred lety rozjezdil 147.. kdy uz servis nevedel co menit.. (IC, vedeni vzdigu, egr.. vahu..) a problem byl jen v membrane PCV ventilu za 120,-
jejich cinnost omezila proste na meneni dilu. a ani poradne nectou co pise diag... holt... par lidi mi rika at si otevru servis.. ne nebudu to delat..
jinak kabely k vaze vyresim vsechny novy.. a povedu je s motorovou kabelazi, ne jako ted okolo celyho auta pod oknem... nechapu proc to udelali
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: podivný občasný cukání TBI
Takze..
natazeny 4 nove kabely od jednotky k vaze.
Auto jede jak nikdy predtim ale.. problem v mensi mire pretrvaval.
Zkusil jsem napajeni vahy napojit natvrdo, misto pres rele a pojiskovku vedle baterky na 12 voltu.. abych vyloucil problem v pojistkovce, pripadne ovladani spinani.. problem pretrvaval.
Dale jsem proveril napeti mezi piny 1-3 na konektoru vahY kde ma bejt 12voltu a bylo/je tam 8, pokud nenapojim uzemeni co jde do jednotky natvrdo na kostru.
Od minuleho tydne uz mam trvalou chybu vahy s tim ze mnozstvi vzduchu je 1200kg/h a jeho teplota -39c nebere to ani jednu vahu co jsem na to zkusil pripojit a ktere jeste ukazovaly live data. takze mam podezreni na vyrobek soudruhu od boshe, neboli ridici jednotku a v ni nejakej studenak..
natazeny 4 nove kabely od jednotky k vaze.
Auto jede jak nikdy predtim ale.. problem v mensi mire pretrvaval.
Zkusil jsem napajeni vahy napojit natvrdo, misto pres rele a pojiskovku vedle baterky na 12 voltu.. abych vyloucil problem v pojistkovce, pripadne ovladani spinani.. problem pretrvaval.
Dale jsem proveril napeti mezi piny 1-3 na konektoru vahY kde ma bejt 12voltu a bylo/je tam 8, pokud nenapojim uzemeni co jde do jednotky natvrdo na kostru.
Od minuleho tydne uz mam trvalou chybu vahy s tim ze mnozstvi vzduchu je 1200kg/h a jeho teplota -39c nebere to ani jednu vahu co jsem na to zkusil pripojit a ktere jeste ukazovaly live data. takze mam podezreni na vyrobek soudruhu od boshe, neboli ridici jednotku a v ni nejakej studenak..
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
- lukas.01
- Nováček
- Příspěvky: 140
- Registrován: 6.5.2008, úte 13:25
- Bydliště: Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: podivný občasný cukání TBI
Hm, už to vypadalo, že to bude mít brzy dobrý konec a ono tohle. Jednotka by to klidně mohla být.
AR GT 1,9 JTD QV
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5
Re: podivný občasný cukání TBI
Po nejaky dobe se tomu zas chci trochu venovat... tak hledam Někdo s TBIčkem V libereckem kraji /semilsko, jicinsko, jilemnicko... na otestování 2 váh vzduchu v jinym aute nez to moje.... MES hazi chybu, ale ja nevim jestli to uz neni definitivne problem v ecu, nebo zahadny zpusobem mi odesly obe vahy jak puvodni, tak nova... Oboji Bosch... momentalne dle MES ukazujici i pri vyplem motoru mnozstvi 1200kg/hod.. coz je nesmysl
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: podivný občasný cukání TBI
vahy jsem otestoval v jinym aute... tvarily se KO.. koupil novou.. strcil do auta a
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
- lukas.01
- Nováček
- Příspěvky: 140
- Registrován: 6.5.2008, úte 13:25
- Bydliště: Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: podivný občasný cukání TBI
To je záhada hlavolamu. Váhy dle vyzkoušení OK, kabeláž natažená extra nová a stále to ukazuje 1200 Kg/h, tak to oprvdu směřuje k ECU. Brácha měl na naftové Crome taky chybu v ECU, ukazovalo mu to nemyslnou teplotu nafty. Vyměnila se ECU a od té doby se nic podobného neukázalo. Zkus napsat na ecude.cz, zda nemají s tímto chováním ECU již zkušenost.
Přeji hodně štěstí
Přeji hodně štěstí
AR GT 1,9 JTD QV
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5
Re: podivný občasný cukání TBI
už jsme psal a čekám na echo..
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: podivný občasný cukání TBI
pokracuju v badani, a hlednai firem.. z reklam a odkazu na internetu jsem obeslal vsechnomozne, pouze ve firme
opravyecu.cz se nasel nekdo, kdo se mnou byl ochoten prohodit par emailu.. pry je silne nepravdepodobne aby s timto typem ecu neco bylo, poskytli mi i schema a co a jak promerit.. tak jsem promeroval a jak jsem se hrabal v kabelech, tak najednou bylo po chybe a auto jede...
bez chyb.. tak jsem prosel vse v cem jsem se vrtal oprvail co se mi nezdalo, a kabelaze zabalil.. a byl projet.. turbo hvizda nejak vic, spis i jakoby syci, tak mam neco nekde blbe napojenyho.. a podfukuje tesneni na kat..
tak to nejak vylepsim a budu jezdit a sledovat..
kazdopadne zahada.. ale zas ma clovek lepsi den kdyz se v tom normalne po x mesicich stani sveze
opravyecu.cz se nasel nekdo, kdo se mnou byl ochoten prohodit par emailu.. pry je silne nepravdepodobne aby s timto typem ecu neco bylo, poskytli mi i schema a co a jak promerit.. tak jsem promeroval a jak jsem se hrabal v kabelech, tak najednou bylo po chybe a auto jede...
bez chyb.. tak jsem prosel vse v cem jsem se vrtal oprvail co se mi nezdalo, a kabelaze zabalil.. a byl projet.. turbo hvizda nejak vic, spis i jakoby syci, tak mam neco nekde blbe napojenyho.. a podfukuje tesneni na kat..
tak to nejak vylepsim a budu jezdit a sledovat..
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7217
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: podivný občasný cukání TBI
Tak kéž by si to už vyřešil. Té radosti plně rozumím a doufám že k ní budeš mít zase delší dobu důvod 

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: podivný občasný cukání TBI
jako, pokud to rozjezdím už definitivně bez cukání, jsem rozhodnut do toho nalejt chips od squadra tuningu
těhc pár koní navíc OK, ale že to podrží otáčky o 5-6 vejš je bonus 


AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti