Giulia - běžné verze (pokec...)

Odpovědět
kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1157
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od kenjiro » 6.2.2024, úte 16:20

Na 2,2 bych dal rozhodne originaly. Cokoliv jinyho bych resil az u Qf, ktera jezdi casto okruhy.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8878
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Hampice » 6.2.2024, úte 18:54

Budu to řešit taky a byly mi doporučeny Zimmermany. Když nic, tak v balení k destičkám mají komplet montážní materiál (tyčky a plíšky).
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Tenebrae
Uživatelský avatar

Příspěvky: 49
Registrován: 21.11.2013, čtv 22:40
Bydliště: Křinec okr. Nymburk

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Tenebrae » 6.2.2024, úte 22:46

Děkuji, vidím to na EBC, případně kombinace s Zimmermany.
Alfa Romeo 159 SW, 1,9JTDm, 100KW, r.v. 2008

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1157
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od kenjiro » 7.2.2024, stř 00:07

Doporcuju precist zkusenosti s EBC na giuliaforums, aby se ta vymena neprodrazila :)
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

Tenebrae
Uživatelský avatar

Příspěvky: 49
Registrován: 21.11.2013, čtv 22:40
Bydliště: Křinec okr. Nymburk

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Tenebrae » 7.2.2024, stř 18:02

kenjiro píše: 7.2.2024, stř 00:07 Doporcuju precist zkusenosti s EBC na giuliaforums, aby se ta vymena neprodrazila :)
Nemáš nějaký odkaz něco bližší info?
Našel jsem jen jeden příspěvek, že žluté destičky měly po několika kilometrech kovový zvuk, pokud mi to google dobře přeložil.
Alfa Romeo 159 SW, 1,9JTDm, 100KW, r.v. 2008

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1157
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od kenjiro » 7.2.2024, stř 19:53

Je tam hafo vlaken kolem aftermarket desek a kotoucu. Relative dost lidi si stezovalo, ze se v lepsi pripade ty EBC extremne prehrivaly, v horsim to oddelalo origo kotouce. EBC se k tomu taky nejak vyjadrovali, ze tu kombinaci nedoporucujou pokud si dobre pamatuju. Kazdopadne z toho vychazelo, ze nic nefunguje lepe nez origo brzdy z fabriky, jak z hlediska zivnostnosti, tak z hlediska vykonu. Vyjimkou jsou auta co jsou pravidelne na okruhu, tam uz je potreba resit chlazeni, ale to je jina pisnicka. Osobne zkusenost nemam a treba uz je to vychytany. Nicmene origo desky jsou jen o cca 30 euro drazi nez zluty ECB, tak nevidim moc duvodu proc tam davat neco jinyho nez to, s cim to bylo postaveny a otestovany ve fabrice.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

soft147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1124
Registrován: 8.1.2007, pon 21:13
Bydliště: Brno

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od soft147 » 7.2.2024, stř 21:38

Žlutý EBC nejdou vhodné pro OEM kotouče, jsou doporučované na děrované, nebo drážkované. Mám je na drážkovanych DBA kotoučích, protože jsou agresivnější, než DBA oranžové. Zase rychleji mizí.
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz

Tenebrae
Uživatelský avatar

Příspěvky: 49
Registrován: 21.11.2013, čtv 22:40
Bydliště: Křinec okr. Nymburk

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Tenebrae » 9.2.2024, pát 16:00

Důvod proč sháním něco lepšího je ten, že mi brzdný účinek originálních brzd nevyhovuje. Nejezdím na kruhy, jen chci aby to lépe brzdilo, když je potřeba.
Alfa Romeo 159 SW, 1,9JTDm, 100KW, r.v. 2008

edas
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 627
Registrován: 11.6.2010, pát 17:42
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od edas » 9.2.2024, pát 17:37

Osobně mám na běžné ježdění vyzkoušenou kombinaci EBC greenstuff a obyč EBC kotouče. S brzdným účinkem a trvanlivostí jsem maximálně spokojen, o málo nižší je oproti sérii prašnost. S pískáním nikdy problém nebyl.
159

fafo
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 252
Registrován: 12.4.2010, pon 13:07
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od fafo » 9.2.2024, pát 17:54

Tenebrae píše: 9.2.2024, pát 16:00 Důvod proč sháním něco lepšího je ten, že mi brzdný účinek originálních brzd nevyhovuje. Nejezdím na kruhy, jen chci aby to lépe brzdilo, když je potřeba.
Já mám komplet děrované zimmermanny, předek zadek a pohoda. Jen jim chvilku trvá než začnou pořádně brát. Prostě potřebujou zahřát.
Giulia Super 2,0 147kW automat
ex AR166 FL 2,4 JTDm 20V automat
ex AR166 FL 2,4 JTD 10V
ex AR166 2.5 V6 automat
ex AR164 2.0 V6 turbo

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1157
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od kenjiro » 10.2.2024, sob 07:38

Brzdit lip ve smyslu, ze by to treba zastavilo na kratsi vzdalenost to nebude. Aftermarket se tam davaji z duvodu, ze vydrzi vetsi zatez, nevadnou tak rychle atd.. Navic prave casto za cenu toho, ze je potreba je zahrat, takze nezahrate brzi v podstate hur. Brzdny ucinek ridi elektronika (IBS) a to do limitu kdy zasahuje ABS. "Lepsi" brzdny ucinek bych spis hledal pomoci pneumatik - urcite pomuzou sirsi a lepivejsi gumy.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

Pete Biggy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 358
Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Pete Biggy » 23.7.2024, úte 13:09

https://auto.bazos.cz/inzerat/188697997 ... -206kw.php

Docela vysoký nájezd, ale pro někoho, kdo najezdí nula nula prd a neumí/nechce si dovézt sám, možná zajímavá nabídka: Veloce v celkem solidní specifikaci, rok 21, který by měl být ještě v záruce... Očividně to jezdilo dlouhé štreky, dle fotek vypadá poměrně zachovale vč. sedaček....

PS: Ehmm, možná tu je někde vlákno na zajímavé inz.; nicméně nevím, neznám, tak to dávám sem
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/

Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8878
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Hampice » 24.7.2024, stř 12:20

Kde máš vysoký nájezd? Na 21ku celkem ano, jezdila dost, ale to je spíš dobře. V záruce určitě není, ta prodloužená byla do 100k km a navíc se imho už na 21 neposkytovala.
Vypadá fakt moc hezky a i ta cena je vlastně dost dobrá 👍🏼
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18730
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 24.7.2024, stř 12:53

strašný kolik ty auta stojí.... skoro 800 litrů za káru co má 150 najeto.... nerozporuju to, to je realita.... ale první Giulie sis mohl naklikat za milión jako funglovky....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Pete Biggy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 358
Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Pete Biggy » 24.7.2024, stř 13:25

Hampice píše: 24.7.2024, stř 12:20 Kde máš vysoký nájezd? Na 21ku celkem ano, jezdila dost, ale to je spíš dobře. V záruce určitě není, ta prodloužená byla do 100k km a navíc se imho už na 21 neposkytovala.
Vypadá fakt moc hezky a i ta cena je vlastně dost dobrá 👍🏼
No ono se to lišilo v čase a liší dle trhu. Já mám u auta z Polska kupovaného v roce 2023 (model 2022) 5 let (2 roky fabrika + 3 roky Maximum Care) a nebo 200 tis. km. U auta kupovaného taktéž v Polsku v roce 2020 (model 2019) to byla tehdy myslím jen standardní fabrická záruka na 2 roky. Takže odkazované auto v záruce může být a nemusí. Spíš možná fakt ne.... Co se týče nájezdu, tak ten je teda za mě, za pouhé tři roky, dosti vysoký. Ale jak jsem psal, pro někoho, kdo toho najezdí jako já, to může být zajímavá volba, pač to není zas tak staré. No a jak už jsem zmínil, pokud už takové km, tak je jen dobře, že velmi pravděpodobně na dlouhých trasách... Jinak dle fotek vypadá vskutku moc hezky, právě proto jsem to tu hodil (i když to teda běžně nedělám). Cena? To je individuální záležitost. Já zastávám názor jako Kubas (teda když nakupuju, když prodávám, tak to je jiná :-D ). Ono ještě loni si šlo dovézt funglovku Giulii Veloce do miliónu. Dneska už je to asi tak trochu mission impossible....
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/

Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8878
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Hampice » 24.7.2024, stř 13:31

Kubas píše: 24.7.2024, stř 12:53 strašný kolik ty auta stojí.... skoro 800 litrů za káru co má 150 najeto.... nerozporuju to, to je realita.... ale první Giulie sis mohl naklikat za milión jako funglovky....
To sice jo, ale to byly dost odlišný auta. Tahle stála nová určitě 1,5+
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Martin52

Příspěvky: 95
Registrován: 15.10.2022, sob 13:12

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Martin52 » 4.9.2024, stř 19:28

Dal som vymeniť chladiacu kvapalinu za pôvodnú originál Seleniu (predtým som mal 2 roky Starline) a pri týchto horúčavách sa mi zdá, že omnoho dlhšie pri jazde na diaľnici mi teplomer chladiacej kvapaliny vystúpi na 5 paličiek. Vtedy to občas robilo tiež, ale trvalo to iba krátko, pár sekúnd, teraz so Seleniou je to v rádovo minútach, kľudne prejdem tak pri 130 km/h aj 20 km, dokiaľ nezvoľním tempo. Je to normálne, robí to aj vám?

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7053
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od speedy » 4.9.2024, stř 20:55

Za prvé:
to není ukazatel teploty chladící kapaliny ale oleje a za druhé:
Pět čárek je normálních v takovém vedru i při rychlostech kolem 130 - 140km/h
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

swoop01
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1312
Registrován: 4.9.2010, sob 18:30
Bydliště: Brno

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od swoop01 » 5.9.2024, čtv 08:59

Za prve:
je asi jedno jestli je to teplota oleje nebo vody neb voda prenasi teplo do oleje a naopak olej do vody.
Za druhe:
pokud se neco nezda tak si udelej kompletni diagnostiku chladici soustavy. Termostat, pohyb teplot olej/voda v zatezi/bez zateze. Vymena kapaliny muze a nemusi mit vliv na chlazeni. Za me spis nepatrny a pokud nejsi zavodni pilot tak to spis vubec nepoznas. Takze budto to je placebo efekt a nebo skutecny problem.
Za treti:
z fora tady se da docist, ze se teplota na budiku bezne pohybuje 5, 4, nebo 3 carky. Ja na svem vehiklu 5 carek snad jeste nikdy nevidel, ale 3 v chladnejsich dnech naprosto bezne a v zacatcich jsem to chtel resit jako ze se to podchlazuje... Nakonec na to uz 5 let uspesne seru.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont

VN0v
Pozorovatel

Příspěvky: 324
Registrován: 16.10.2012, úte 15:10

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od VN0v » 5.9.2024, čtv 11:27

Na oleji mam standardne 4 ciarky aj teraz ked jazdim dialnice v lete. 5 si nepamatam, ale nevylucujem. 6 a viac som urcite nemal.
Alfa Romeo 159, 2.2JTS, 2008 (po FL)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018

czemarecek
Nováček

Příspěvky: 246
Registrován: 9.1.2018, úte 12:05

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od czemarecek » 5.9.2024, čtv 11:53

Jj 5 je ve vedrech normal. Tento rok jsem ale zatím 5 čárek neměl😂 v zime zase 3 je normal..
Alfa Romeo 156 2.0 TS...ex
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 110kw… ex
Alfa Romeo Giulia Q4 206kw

ivos
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 104
Registrován: 28.6.2010, pon 23:09
Bydliště: liberec

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od ivos » 7.9.2024, sob 08:44

Docela bych rád se dostal k několika bodům, co se týká teploty oleje. Auto mám od začátku , od nova a fakt si nepamatuji, že by mi často naskakovala pátá čárka. CCa po 75 tis km , pravidelných výměnách oleje a té předepsané Selenie se mi začalo dít totéž. I při teplotách 24°c venku a na dálnici při cca 120 v menším stoupání naskočí pátá ( samozřejmě v těchto vedrech by to mohlo mít opodstatnění, ale....). Jsem po rozvodech, vyměněná chladící kapalina, oleje, filtry - pořád stejný a spíše se stoupající tendencí.
Promýšlel jsem řadu možností....fixluje čidlo teploty ?? asi dosti nepravděpodobné, termostat na chladící kapalině ?? - asi ne, to by se projevovalo i v zimě....Zatím mám teorii, že ve vaně se tvoří vrstva úsad a ta samozřejmě jako jedna z hlavních chladících ploch má horší předávání tepla - chceme se stroboskopem tam při další výměně podívat.... Samozřejmě, to co tam lejeme a dané množství je skoro voda bez jakékoliv kapacity, ale jak vyplývá z místní diskuze, neděje se to všem a pravidelně, Vy, co to pozorujete,... kolik máte najeto? a v jakém režimu ??, se vám ta pátá objevuje. Víte někdo, kolik je cca ta teplota oleje mezi čtvrtou a pátou čárkou ( přibližně 95°c; 100°c; 105°c ?? ). Znám to z Brery, za mne by bylo lepší, pokud by to tam snad vůbec nebylo a bylo by to v klidu... Co vy, ..co taháte vlek např. s koněma ?? já jezdím sám, Sere mi to, protože evidentně se něco děje...
tschuss
AR Brera 3,2Q4 280ps/ 2008
AR Stelvio Lusso TI 210ps/ 2020

czemarecek
Nováček

Příspěvky: 246
Registrován: 9.1.2018, úte 12:05

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od czemarecek » 7.9.2024, sob 14:32

Já leju miller oils nanodrive. Mám najeto 120k+ a tento rok max 4 čárky. 5 čarek jsem opravdu dlouho neměl. Nevim proč. Neřeším. Teplotu u 3-4-5 čarek netusim. Ale na fóru to nekde je.
Alfa Romeo 156 2.0 TS...ex
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 110kw… ex
Alfa Romeo Giulia Q4 206kw

mcernoch
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2246
Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od mcernoch » 9.9.2024, pon 11:18

Tak jsem se rozhodl vám do té diskuze hodit vidle a zajímá mě jak to teda každý měří. :smt040
Počítáte i tu první čárku (na obr. označenou červeně) a nebo ne? :smt044
ar.jpg
ar.jpg (63.29 KiB) Zobrazeno 698 x
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8878
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Hampice » 9.9.2024, pon 11:54

ne, jen ty svislé
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Odpovědět

Zpět na „Giulia“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů