Giulia - běžné verze (pokec...)
- czemarecek
- Nováček
- Příspěvky: 246
- Registrován: 9.1.2018, úte 12:05
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Nepočítáme
Alfa Romeo 156 2.0 TS...ex
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 110kw… ex
Alfa Romeo Giulia Q4 206kw
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 110kw… ex
Alfa Romeo Giulia Q4 206kw
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
nie
Alfa Romeo 159, 2.2JTS, 2008 (po FL)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
No je to zaujímavé, ale dnes vonku 15 stupňov, keď som sa vracal z práce, čo nie je tak veľa, po diaľnici snáď po cely čas 5 čiarok, keď už sa to zahrialo, dokiaľ som z diaľnice nevzišiel. Je to pozoruhodné preto, že dovtedy bola piata čiarka skôr ojedinelá a trvala iba krátko, obdobne len tri čiarky v zime, stále si to držalo tie štyri čiarky. Posledné dve výmeny motorového oleja som dával robiť preplach motora pred výmenou, to s tým súvis mat určite nebude. Myslel som, že to meria teplotu chladiacej kvapaliny, stačí, že v servise by to boli slabšie nariedili a to by mi vysvetľovalo to mierne prehrievanie.
Tak tú čiarku v krúžku snáď nikto nepočíta, to potom môžeme rátať aj čiarku v dekolte spolujazdkyne
Tak tú čiarku v krúžku snáď nikto nepočíta, to potom môžeme rátať aj čiarku v dekolte spolujazdkyne
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8884
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
No a olej tam máš jak dlouho?
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
2-3 týždne
- czemarecek
- Nováček
- Příspěvky: 246
- Registrován: 9.1.2018, úte 12:05
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Asi je to už divne no. Já při 15stupnich mám sotva 4čarky a tu čtvrtou tam mám až po cca10 km.
Alfa Romeo 156 2.0 TS...ex
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 110kw… ex
Alfa Romeo Giulia Q4 206kw
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 110kw… ex
Alfa Romeo Giulia Q4 206kw
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8884
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Jj, přesně. Dnes taky 4. čárka až tak po 15km na dálnici.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8884
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Nemůže to nějak souviset třeba s nefunkčním čerpadlem sekundárního okruhu? Na olej by to sice fatální vliv mít nemělo, ale přeci jen, nechladí se intercooler (nasává se horký vzduch) a méně se chladí turbo (více zahřívá olej).
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Mne tiež nabehne štvrtá čiarka až po cca 15 km, ale potom po cca 20 km mam už piatu čiarku kľudne aj 30 km.
- fafo
- Pozorovatel
- Příspěvky: 252
- Registrován: 12.4.2010, pon 13:07
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Pokud to dobre ctu, tak ona to neni teplota chladici kapaliny ale teplota oleje motoru :-). Taky jsem to resil .
Giulia Super 2,0 147kW automat
ex AR166 FL 2,4 JTDm 20V automat
ex AR166 FL 2,4 JTD 10V
ex AR166 2.5 V6 automat
ex AR164 2.0 V6 turbo
ex AR166 FL 2,4 JTDm 20V automat
ex AR166 FL 2,4 JTD 10V
ex AR166 2.5 V6 automat
ex AR164 2.0 V6 turbo
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8884
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
To už dnes snad všichni vědí
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Nedá sa mi správne nastaviť geometria vpredu, podľa servisu bude potrebné vymeniť ramená. Pred viac ako rokom som riešil obdobný problém s geometriou vzadu, menili sa excentre a problém sa vyriešil. Popravde je to sklamanie, lebo auto je ročník 2018, čo nie je staré auto, neviem síce ako ho používal pôvodný majiteľ, ale u mňa je dva roky o neho až prehnaná starostlivosť, jamám sa vyslovene vyhýbam. A pred rokom vpredu problém nebol. Nerozumiem tomu.
Geometria sa nastavuje rovnako na všetkých bežných osobných autách v civilnej premávke, alebo pri športovejších podvozkoch sa počíta s miernymi náklonmi smerom von (širší rozchod kolies)?
Geometria sa nastavuje rovnako na všetkých bežných osobných autách v civilnej premávke, alebo pri športovejších podvozkoch sa počíta s miernymi náklonmi smerom von (širší rozchod kolies)?
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8884
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Hlavní je sbíhavost a tu máš ok. Ten horší odklon vlevo může dělat volnější horní rameno. Nevím kolik máš najeto, ale menší životnost je daň za víceprvek a jízdní vlastnosti. Nemáš to nijak dramatické, pokud tam nic neklepe a necítíš ve volantu, že by se ti v zátěži to kolo podhrnovalo, tak to zatím neřeš.
Ten záklon neřeš vůbec, to je v podstatě jen ukazatel toho, jak to auto ve fabrice poskládali. Nastavit se to dá, ale je to piplání s posouváním nápravnice na celej den.
Ten záklon neřeš vůbec, to je v podstatě jen ukazatel toho, jak to auto ve fabrice poskládali. Nastavit se to dá, ale je to piplání s posouváním nápravnice na celej den.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
chlapi, když jsem teď o víkendu viděl Hampiho jak si lítá bokem s úplně konfekční Giulií, která "jen" dostala softwarový update na "RACE" režim, tak si zase říkám, jací jsou v té Alfě blbci. Kravina za pár EUR, kterou mohli prodávat jako třeba nějaký "race unlock" za 1000 EUR a úplně změní vnímání celého auta.
Všichni testeři brečeli že to nelítá bokem, lidi by to určitě kupovali. Ale hlavně by to auto pak mělo auru opravdu ryzí řidičské zadokolky a to by vnímání toho auta totálně posunulo. Jasně že 90% lidí by to nikdy nevyužilo, ale prostě ten pocit kolem auta by byl úplně jiný a na prodeje by to bezesporu mělo nějaký vliv....
Prostě klasika... jak k tomu prohlásil Pietro - "jasně, voni by to pak lidi chtěli a chlapi na lince se z těch modifikací zblázní.... NASRAT!!!".... A přesně takhle to ta automobilka vede.
Všichni testeři brečeli že to nelítá bokem, lidi by to určitě kupovali. Ale hlavně by to auto pak mělo auru opravdu ryzí řidičské zadokolky a to by vnímání toho auta totálně posunulo. Jasně že 90% lidí by to nikdy nevyužilo, ale prostě ten pocit kolem auta by byl úplně jiný a na prodeje by to bezesporu mělo nějaký vliv....
Prostě klasika... jak k tomu prohlásil Pietro - "jasně, voni by to pak lidi chtěli a chlapi na lince se z těch modifikací zblázní.... NASRAT!!!".... A přesně takhle to ta automobilka vede.
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
>Kubas: A neni tu prave na takove kraviny QV?
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
ale dyť zábavu s Alfou si lidi chtějí užít i v základu, proč by kvůli tomu měli kupovat auto co má 500 koní? na to většina nemá ani to nepotřebuje.... kouzlo Alfy bylo vždycky v tom, že i ty běžné verze prostě řidiče bavily.... (Giulia tedy baví i bez jízdy bokem, ale proč ji o to takhle uměle ochudit?)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
No evidentne nesdili tak uplne tvuj nazor a ja je asi i chapu.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8884
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
To bych prosil trochu rozvést
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Predpokladam, ze ta prosba je na me.
No vzdyt to Kubas ve svych dvou predchozich prispevsich tak nejak shrnul cele. Zkusim vypichnout jen co me zaujalo.
- Vsichni testeri breceli, ze to nelita bokem.
- Kravina za par Eur mohla zmenit vnimani celeho auta.
- 90% lidi by to nikdy nevyuzilo.
- Zabavu s Alfou si lidi chteji uzit i v zakladu.
- Proc by meli kupovat 500 koni, kdyz na to vetsina nema a ani to nepotrebuje.
- Kouzlo Alfy bylo vzdycky v tom, ze i ty bezne verze ridice bavily.
No a tak evidentne nesdileli tak uplne jeho nazor v tom, ze by 90% lidi melo mit standardne moznost dostat auto do nezvladatelne situace kdyz to stejne nevyuziji. No a proto udelali:
- Cenove relativne dostupne auto.
- Celkem ridicsky zabavne kdyz to budeme srovnavat s konkurenci.
- Bezpecne jak pro ridice tak i pro ostatni.
- Designove celkem vkusne uvnitr i zvenci.
- Auto pro 90% zakazniku.
No a k tomu udelali auto pro tech zbylych 10%, kteri by uz tak nejak na to meli mit a meli by vedet do ceho jdou.
- Auto zabavne.
- Dostatecne silne.
- Auto stale bezpecne.
Takze JA asi i chapu, proc sli touhle cestou a nenabidli to vsem v zakladu.
No vzdyt to Kubas ve svych dvou predchozich prispevsich tak nejak shrnul cele. Zkusim vypichnout jen co me zaujalo.
- Vsichni testeri breceli, ze to nelita bokem.
- Kravina za par Eur mohla zmenit vnimani celeho auta.
- 90% lidi by to nikdy nevyuzilo.
- Zabavu s Alfou si lidi chteji uzit i v zakladu.
- Proc by meli kupovat 500 koni, kdyz na to vetsina nema a ani to nepotrebuje.
- Kouzlo Alfy bylo vzdycky v tom, ze i ty bezne verze ridice bavily.
No a tak evidentne nesdileli tak uplne jeho nazor v tom, ze by 90% lidi melo mit standardne moznost dostat auto do nezvladatelne situace kdyz to stejne nevyuziji. No a proto udelali:
- Cenove relativne dostupne auto.
- Celkem ridicsky zabavne kdyz to budeme srovnavat s konkurenci.
- Bezpecne jak pro ridice tak i pro ostatni.
- Designove celkem vkusne uvnitr i zvenci.
- Auto pro 90% zakazniku.
No a k tomu udelali auto pro tech zbylych 10%, kteri by uz tak nejak na to meli mit a meli by vedet do ceho jdou.
- Auto zabavne.
- Dostatecne silne.
- Auto stale bezpecne.
Takze JA asi i chapu, proc sli touhle cestou a nenabidli to vsem v zakladu.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
- Roman-okruhari
- Příspěvky: 44
- Registrován: 25.6.2014, stř 10:28
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Vždyť i jiné značky, BMW i Mercedes dělají už jen auta s nevypinatelnou trakcí... Nebo se pletu?
Nejsou za tím nějaké normy?
Nejsou za tím nějaké normy?
AR Giulia 2.0T 148KW Sprint
AR Brera TBI Ti
AR 147 2.0 TS
AR 164 3.0 V6 Super
Fiat Coupe 1.8
AR Brera TBI Ti
AR 147 2.0 TS
AR 164 3.0 V6 Super
Fiat Coupe 1.8
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
ono je to asi povinné kvůli tomu aby to dostalo hvězdičky v crash-testech co jsem slyšel.... ale tady se bavíme o době kdy Alfa Giulii uvedla, to bylo 2017.... a tehdy to prostě v pohodě šlo prodávat i s vypínatelným ESP.
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8884
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Hlavně nerozumím tý politice... První s nějakou stabilizací přišla fl 166 (možná už 147?), kde byla taky nevypínatelná. Pak přišla 159, kde vypínatelná byla. Na Giuliettě tuším zase vypínatelná není. U všech těhle aut ale její zásahy byly takový, že to fakt tahalo z průšvihu a maximálně to nešlo otočit přes ručku, což, řekněme je už fakt prasení...
Jenže u Giulie to zasahuje i ve chvíli, kdy se člověk pokusí jet trochu ostře a vyloženě to auto zpomaluje. Navíc, po startu je vždy zapnutá, takže argument, že by se v tom trotlové zabíjeli neplatí.
Jenže u Giulie to zasahuje i ve chvíli, kdy se člověk pokusí jet trochu ostře a vyloženě to auto zpomaluje. Navíc, po startu je vždy zapnutá, takže argument, že by se v tom trotlové zabíjeli neplatí.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- Roman-okruhari
- Příspěvky: 44
- Registrován: 25.6.2014, stř 10:28
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Nesouhlasím. V roce 2017 už Mercedes vypinatelné ESP nenabízel. Stejně tak BMW. Nově uvedené modely to už prostě neumožňovali (nebavíme se o AMG a M divizích). Alfa tedy není výjimkou, ale jde s trendem.
Já nevím no ostrou jízdu v autě vnímáme každý jinak. Já s auty vyloženě ostře nikdy nejezdil (jakože pořád full brzdy, plyn a točky k červenýmu, to by mi ty Alfy dlouho nevydržely ). Giulie k tomu svádí a několikrát už mi v dynamic módu hodila zadkem v momentě, kdy jsem to nečekal. Je ale pravda že třeba na výjezdu ze zatáčky stačí malá nerovnost a sebere mi plyn.
Já nevím no ostrou jízdu v autě vnímáme každý jinak. Já s auty vyloženě ostře nikdy nejezdil (jakože pořád full brzdy, plyn a točky k červenýmu, to by mi ty Alfy dlouho nevydržely ). Giulie k tomu svádí a několikrát už mi v dynamic módu hodila zadkem v momentě, kdy jsem to nečekal. Je ale pravda že třeba na výjezdu ze zatáčky stačí malá nerovnost a sebere mi plyn.
AR Giulia 2.0T 148KW Sprint
AR Brera TBI Ti
AR 147 2.0 TS
AR 164 3.0 V6 Super
Fiat Coupe 1.8
AR Brera TBI Ti
AR 147 2.0 TS
AR 164 3.0 V6 Super
Fiat Coupe 1.8
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8884
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
A to je přesně ono... Ať to dělá a pro většinu lidí a situací je to tak v pořádku. Ale sakra to auto je postavený z 500k bestie a má šílenýho potenciálu, tak proč nemít možnost to vypnout? Výrobně to stojí přesně 0.Roman-okruhari píše: ↑24.9.2024, úte 08:42 ... Je ale pravda že třeba na výjezdu ze zatáčky stačí malá nerovnost a sebere mi plyn.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ale ta moznost tam je Dokonce Roman-okruhari popisuje, ze neni treba ani menit ten prepinac. Aktivace je dle youtube taky jednoducha. Vyrobce se drzi nejakeho standardu, o kterem nemame ani paru, ale dal moznost si to aktivovat pres diagnostiku i tem co nepotrebuji QV a zaroven spadaji do te skupiny 10% co to potrebuji. Takze win-win.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Martin52 a 1 host