TBi - pokec

Odpovědět
Wanderer
Uživatelský avatar

Příspěvky: 41
Registrován: 22.5.2024, stř 20:22
Bydliště: Beskydy

Re: TBi - pokec

Příspěvek od Wanderer » 17.11.2024, ned 22:10

hno3 píše: 16.11.2024, sob 15:02 Pozor, vetsina chladicu v katalozich oblibenejch eshopu neni na TBI, ale MPI... podobne jsem se spalil v minulosti s variatorama😉. Ten tvar co je vetsinou tam na obrazku vubec nesedi a jedine co odpovida je ta nafta..

Dnes namontovano, byl to vejmrd.. sice to drzi na 3 sroubech.. ale ryhlospojky na hadicich vody nespolupracujou a to same ty tvrde, plastove hadice.... takze to byla fuska tak na 3-4hod... misto.. v idealnich podminkach a rpistupu do hodiny..


Vypada to ale ze to je dobrej upgrade pro ty co jdou po větším vykonu a nejakem tyrani auta napr. na okruhu... chladic je temer 2* takovej
To zní dobře, olej na TBi bude věčně přehřátý, tak to je upgrade který nic nezkazí... jen to teda chce o kolik... 100ml více oleje s tím 2x větším na ideální stav ? :D Zaznamenal si už nějaké změny ? krom toho, že ti tam nechčije zezadu olej :D
AR 156 1.9 JTD 81 kW - 2001 Navždy v srdci
AR 159 1.75 TBi 147 kW - 2009 Elegante
AR GT 1.9 JTD110 kW - 2007 Lady's Coupé

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 948
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: TBi - pokec

Příspěvek od hno3 » 20.11.2024, stř 18:39

jako jo, urcite to motoru pomuze... každopádně asi uspech, zatim jezdim a je sucho

Ono s tim jak sou dnes vsechny veci dimenzovany, toto bude krok v pred... schvalne zkusim vymyslet mereni teploty...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v

Wanderer
Uživatelský avatar

Příspěvky: 41
Registrován: 22.5.2024, stř 20:22
Bydliště: Beskydy

Re: TBi - pokec

Příspěvek od Wanderer » 23.3.2025, ned 17:44

Zdar, repasoval si někdo z vás sám vstřiky ? Příjde mě, že to nějak složité nebude, ale zeptám se, jestli je lepší si vyměnit i ten vnitřek, nebo si to natlakovat na sprej a otevírat baterkou... Někdo píše že se to takto dojebe, většina youtube smetánky ala diy to propaguje běžně... Hlavně tam odchází to těsnění a v oleji silně cítím benál, teď je to 9500km od výměny a je černý jak diesel. A než k tomu dojde, aditivum StP na přímé vstřikování, neudělá to nějaký bordel, když bych to jebnul k nádrži vervy 100 která ma aditiva, ale vstřiky neustále zanesené bych si tipl ? A kdo si je dělal sám, prosím odkaz na sadu pro opravu (těsnění atd..) kdybys mohl alfaromeo1 díiiky
AR 156 1.9 JTD 81 kW - 2001 Navždy v srdci
AR 159 1.75 TBi 147 kW - 2009 Elegante
AR GT 1.9 JTD110 kW - 2007 Lady's Coupé

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9077
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: TBi - pokec

Příspěvek od Hampice » 24.3.2025, pon 06:38

Ředění oleje benzínem je u přímovstřiku bohužel běžná věc a neříká to nic o tom, že by vstřiky byly špatný. Taky většinou nebývají. Je třeba jezdit delší trasy, motor nechat pořádně prohřát a pak mu dát občas zatopit, on se ten benzín odpaří. A vykašli se na Vervu a za ušetřený kačky přidávej VIF.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

tatkoTom
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 576
Registrován: 22.4.2018, ned 10:02
Bydliště: Prievidza
Kontaktovat uživatele:

Re: TBi - pokec

Příspěvek od tatkoTom » 24.3.2025, pon 09:08

Nie je na škodu meniť olej prv - pri prevažne krátkych jazdách aj pod 10000 km.
Časť zložiek benzínu má vyšší bod varu, než dosiahne olej v motore pri akokoľvek dlhej jazde.
VIF samozrejme áno.
Najviac sa benál do oleja dostáva za studena a pri jazde nízkymi otáčkami.
Alfa Romeo 156 1.9JTD 85kW Selenia WR 5W40 + Metabond PRO, TRAXIUM GEAR 9 FE 75W80 + Metabond GT
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)

Wanderer
Uživatelský avatar

Příspěvky: 41
Registrován: 22.5.2024, stř 20:22
Bydliště: Beskydy

Re: TBi - pokec

Příspěvek od Wanderer » 24.3.2025, pon 16:40

Díky za rady, jezdím minimálně 10,5km, nahřáté to mám do chvilky ikdyž jedu okolo 2500ot. max, když to mám nahřáté už naplno tak samozřejmě přetáčím, o tom to auto je a nejsem chuj a dochlazuju turbo strategicky :D ... Spíš přemýšlím proč teď trvá déle nastartování, které bylo víceméně instant, ViF používám když nedávám 100okt palivo s aditivy, asi by to neuškodilo ne ? Ale jinak i orlen 95 jsem viděl test, že má 96,4 okt a má lepší hustotu, na obyč 95 z shell mě jednou motor vyhodil i chybu klepání, od té doby nikdy na jiných benzinách.
No, hlavně jsou při startu střední vibrace a nestálé otáčky co lítaji o cca 10-20, když dojedu z cesty kdy jsem to prošlápl, ani nevím, že motor jede, otáčky drží jak přibité a žádné vibrace. Přemýšlel jsem právě nad těmi vstřiky, ale taky koupím svíčky ty NGK iridium preventivně, vzduch filtr má 10k taky měním za mann klasicky. A to sTp aditivum přímo na vstřiky co mě tu zbylo má někdo zkušenost ?
AR 156 1.9 JTD 81 kW - 2001 Navždy v srdci
AR 159 1.75 TBi 147 kW - 2009 Elegante
AR GT 1.9 JTD110 kW - 2007 Lady's Coupé

tatkoTom
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 576
Registrován: 22.4.2018, ned 10:02
Bydliště: Prievidza
Kontaktovat uživatele:

Re: TBi - pokec

Příspěvek od tatkoTom » 24.3.2025, pon 18:24

Shellu sa roky vyhýbam ako čert krížu. Kam som ho natankoval, všetko šlo menej ochotne za plynom a malo naň horší dojazd.
VIF je dobrý. Predávkovanie ničomu neuškodí.
Orlen je dobrý a v prémiovkách má VIF.
Aditíva používam roky iné.
Naposledy upravil(a) tatkoTom dne 26.3.2025, stř 06:29, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 156 1.9JTD 85kW Selenia WR 5W40 + Metabond PRO, TRAXIUM GEAR 9 FE 75W80 + Metabond GT
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)

rosso155
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3255
Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
Bydliště: Prácheň
Kontaktovat uživatele:

Re: TBi - pokec

Příspěvek od rosso155 » 25.3.2025, úte 20:49

No vidíš, a mejm alfam zase nikdy nechutnalo nic jinýho, než Shell, všechno ostatní bylo na prd :smt102 :-D . A to jsem bral pořád jen obyč 95, akorat do JTS teď musím lit Racing, kvůli tý blbý bioslozce :smt064 .
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE

Wanderer
Uživatelský avatar

Příspěvky: 41
Registrován: 22.5.2024, stř 20:22
Bydliště: Beskydy

Re: TBi - pokec

Příspěvek od Wanderer » 25.3.2025, úte 22:02

rosso155 píše: 25.3.2025, úte 20:49 No vidíš, a mejm alfam zase nikdy nechutnalo nic jinýho, než Shell, všechno ostatní bylo na prd :smt102 :-D . A to jsem bral pořád jen obyč 95, akorat do JTS teď musím lit Racing, kvůli tý blbý bioslozce :smt064 .
Já si myslím, že to bude hlavně kvalitou várek a asi kde tankuješ, tady na Moravskoslezsku jsem jezdil 3 shellky a pokaždé to nebylo ono, ikdyž jsem aditivoval ViF přesně odměrku co 20l, ale to jsem dával fakt jen 95tku. Poslední kapka byl ten klepací senzor. Co se tak dám se známýma do řeči, tak každý kdo tankoval na těchto shellkách měl problém a došel ke stejnému závěru, u nás jedině orlen a týkalo se to i dieselu, sice se starou 156 jsem nikdy nic nepoznal, ale pracovala tam známá co si tam nemohla natankovat, že ji to chcipalo a jelo napytel, mercédes A :D
AR 156 1.9 JTD 81 kW - 2001 Navždy v srdci
AR 159 1.75 TBi 147 kW - 2009 Elegante
AR GT 1.9 JTD110 kW - 2007 Lady's Coupé

rosso155
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3255
Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
Bydliště: Prácheň
Kontaktovat uživatele:

Re: TBi - pokec

Příspěvek od rosso155 » 25.3.2025, úte 22:13

Ja tankuju prakticky pořád na stejný pumpě, cca od roku 2003, naši tam roky brali naftu do geckovy astry, teď mamka benzín do svyho Grande punta, a cely roky absolutně bez problémů, je to Shell Česká Lípa.
A pokaždý, kdyz jsem byl nekde dál (myslim u nas v Čechách) a musel natankovat někde u jiný pumpy než Shell, nebylo to ono. Moje auta prostě zboznujou Shell :D
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE

Wanderer
Uživatelský avatar

Příspěvky: 41
Registrován: 22.5.2024, stř 20:22
Bydliště: Beskydy

Re: TBi - pokec

Příspěvek od Wanderer » 26.3.2025, stř 13:11

Tady na východě ji máme asi řízlou 🤣
AR 156 1.9 JTD 81 kW - 2001 Navždy v srdci
AR 159 1.75 TBi 147 kW - 2009 Elegante
AR GT 1.9 JTD110 kW - 2007 Lady's Coupé

Roman-okruhari
Uživatelský avatar

Příspěvky: 49
Registrován: 25.6.2014, stř 10:28

Re: TBi - pokec

Příspěvek od Roman-okruhari » 31.3.2025, pon 14:30

Mě olej taky smrděl benzínem, taky jsem podezříval vstřiky, ale vůbec nic jim nebylo, takže se na nich měnilo jen těsnění. Jediná další varianta, která by mohla dostávát benzín do oleje, je vysokotlaký čerpadlo a to řešit nechceš :D.

Pokud ti olej na měrce vyloženě nepřibývá, tak bych to asi neřešil a prostě častějc měnil olej.
AR Giulia 2.0T 148KW Sprint
AR Brera TBI Ti
AR 147 2.0 TS
AR 164 3.0 V6 Super
Fiat Coupe 1.8

Wanderer
Uživatelský avatar

Příspěvky: 41
Registrován: 22.5.2024, stř 20:22
Bydliště: Beskydy

Re: TBi - pokec

Příspěvek od Wanderer » 31.3.2025, pon 17:06

Roman-okruhari píše: 31.3.2025, pon 14:30 Mě olej taky smrděl benzínem, taky jsem podezříval vstřiky, ale vůbec nic jim nebylo, takže se na nich měnilo jen těsnění. Jediná další varianta, která by mohla dostávát benzín do oleje, je vysokotlaký čerpadlo a to řešit nechceš :D.

Pokud ti olej na měrce vyloženě nepřibývá, tak bych to asi neřešil a prostě častějc měnil olej.
Jasně, palivový systém mám komplet nový naštěstí, tak spíš jen to těsnění a jak říkáš, olej olej olej. Preventivně budu brát předraženou upgrade trubku z jtd performance na odvod oleje z turba... \:D/
AR 156 1.9 JTD 81 kW - 2001 Navždy v srdci
AR 159 1.75 TBi 147 kW - 2009 Elegante
AR GT 1.9 JTD110 kW - 2007 Lady's Coupé

Wanderer
Uživatelský avatar

Příspěvky: 41
Registrován: 22.5.2024, stř 20:22
Bydliště: Beskydy

Re: TBi - pokec

Příspěvek od Wanderer » 7.4.2025, pon 13:45

Tak Stp aditivum k vervě super, na 35l jsem to tam chrstnul a snížily se vibrace o něco málo, možná o trochu i spotřeba. asi byl jeden vstřik lehce poucpaný z dob minulých.. auto šlape jak blázen.
Tak k další věci a tou je dvouhmota a vysuvne ložisko spojky, tipuju že hrubší chvilkové vibrace když dojede setrvačnost ( která je nějaká dlouhá ) a začne auto brzdit motorem nebude nic jiného, pak z kopce na neutrál jdou otáčky nahoru dle rychlosti a při vypnutí motoru lehce zařachtá ...no a pak převodovka, dynamo efekt je tady a začla se hýbat lehce řadička... Může to být i ta dvojhmota nebo ložisko, převodovka nedélá rámus a je přesná, akorát někdy když chci dát 1.stupeñ ze 2., musím řadit jinde aby to bylo možné 🤣 dvojka potřebuje navíc i nejnačasovanější puštění spojky, co znám aby nešlo poznat řazení a necuklo to :-k no tož tak. Kdyby někdo měl nějaký jiný relevantní nápad, jestli počkat než se to obojí dokurví úplně, nebo raděj jít na repas m32 a vyměnit při tom celou spojku, či raději koupit za 15-20 rovnou repaslou, nebo sehnat někoho, kdo dělá přestavby na f40... Je to vše začínající problém tak je čas to promyslet 🤘🏻🤘🏻 a.vs.s
AR 156 1.9 JTD 81 kW - 2001 Navždy v srdci
AR 159 1.75 TBi 147 kW - 2009 Elegante
AR GT 1.9 JTD110 kW - 2007 Lady's Coupé

Tanguero
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1128
Registrován: 27.2.2010, sob 11:41
Bydliště: Veselí n.M.

Re: TBi - pokec

Příspěvek od Tanguero » 8.4.2025, úte 08:14

Já mám tu dvouhmotu a spojku taky v dlouhodobějším plánu. Pocitově jde spojka vyšlápnout větší silou, než na dřív na JTD, kde byla měněná. A ty chvilkové vibrace pozoruju taky, mě to dělá, když jedu po městě v koloně 50 a jen lehtám plyn a motor už skoro není v záběru. Tu přestavbu na F40 myslíš jak? Pokud je to model z dieselu, bude úplně blbě zpřevodovaná. Já mám třeba M32 v Astře a dřív v 1.9 JTD a teď v 1.75 TBI a každá je jinak zpřevodovaná.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD

Wanderer
Uživatelský avatar

Příspěvky: 41
Registrován: 22.5.2024, stř 20:22
Bydliště: Beskydy

Re: TBi - pokec

Příspěvek od Wanderer » 8.4.2025, úte 21:15

Tanguero píše: 8.4.2025, úte 08:14 Já mám tu dvouhmotu a spojku taky v dlouhodobějším plánu. Pocitově jde spojka vyšlápnout větší silou, než na dřív na JTD, kde byla měněná. A ty chvilkové vibrace pozoruju taky, mě to dělá, když jedu po městě v koloně 50 a jen lehtám plyn a motor už skoro není v záběru. Tu přestavbu na F40 myslíš jak? Pokud je to model z dieselu, bude úplně blbě zpřevodovaná. Já mám třeba M32 v Astře a dřív v 1.9 JTD a teď v 1.75 TBI a každá je jinak zpřevodovaná.
Viděl jsem, že někdo občas hodi na prodej F40 nějak upravenou, ať jí lze nahradit m32, což nezní špatně... ale realita na anglickém foru nebo u nás v republice se může lišit tak mě zajímalo, jestli to někdo nezkusil :smt023 No jinak ty vibrace se náhodně ne vždy objeví, když klesnou ot. na cca 2000-2300, když by člověk podřazoval, ale záleží, není to pokaždé a trvá to třeba max 2-3 vteřiny, než se tam něco chytne a motor zpomaluje převodem více najednou.
AR 156 1.9 JTD 81 kW - 2001 Navždy v srdci
AR 159 1.75 TBi 147 kW - 2009 Elegante
AR GT 1.9 JTD110 kW - 2007 Lady's Coupé

Tanguero
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1128
Registrován: 27.2.2010, sob 11:41
Bydliště: Veselí n.M.

Re: TBi - pokec

Příspěvek od Tanguero » 9.4.2025, stř 08:13

No já bych radši nechal repásnou to, co tam mám. Na staré dieselové 159 jsem na M32 najel 450 tisíc kilometrů a přežila to auto v úplném pořádku. U těchto převodovek velice záleží na jízdním stylu a vím, že se sypali pokud to někdo často tahal na 6-ku od 1500 otáček a 80km/h na plný plyn. Já vyrostl na benzínu, takže prudká akcelerace pokud nemám aspoň 2000 otáček je pro mě trápení motoru. Na Astře mám najeto 170 tisíc a o té převodovce prakticky nevím, že tam je, naprosto tichá a bezproblémová. Jinak ty vibrace se projevují úplně stejně a taky to hádám na dvojhmotu.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD

Wanderer
Uživatelský avatar

Příspěvky: 41
Registrován: 22.5.2024, stř 20:22
Bydliště: Beskydy

Re: TBi - pokec

Příspěvek od Wanderer » 9.4.2025, stř 10:02

Tanguero píše: 9.4.2025, stř 08:13 No já bych radši nechal repásnou to, co tam mám. Na staré dieselové 159 jsem na M32 najel 450 tisíc kilometrů a přežila to auto v úplném pořádku. U těchto převodovek velice záleží na jízdním stylu a vím, že se sypali pokud to někdo často tahal na 6-ku od 1500 otáček a 80km/h na plný plyn. Já vyrostl na benzínu, takže prudká akcelerace pokud nemám aspoň 2000 otáček je pro mě trápení motoru. Na Astře mám najeto 170 tisíc a o té převodovce prakticky nevím, že tam je, naprosto tichá a bezproblémová. Jinak ty vibrace se projevují úplně stejně a taky to hádám na dvojhmotu.
U TBi se nesmí na tu převodovku dávat plné turbo s menšími otáčkami, jako zhruba pod 3000 co jsem četl, to je na ty ložiska do budoucna smrt, proto
je turbo z Giulietty K04 i pro tu převodovku mnohem lepší...ono taky 1.9 a astra nemaj krouťák 320nm, taky s mým TBi jezdila dlouho moje baba, ta než to pochopila... myslím že to urychlila a taky moc nechápala hill holder, rozjezdy na zpatečku přes HH kdy tam šlápla 4k otáček při spojce tak napul mě fakt bolí a docela to i smrdělo... :D
AR 156 1.9 JTD 81 kW - 2001 Navždy v srdci
AR 159 1.75 TBi 147 kW - 2009 Elegante
AR GT 1.9 JTD110 kW - 2007 Lady's Coupé

Tanguero
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1128
Registrován: 27.2.2010, sob 11:41
Bydliště: Veselí n.M.

Re: TBi - pokec

Příspěvek od Tanguero » 9.4.2025, stř 10:19

Právě že ten krouťák je stejný, 320Nm má jak 1.9 JTD, tak 1.75 TBI. Jen se ten moment nesmí často aplikovat v nízkých otáčkách na tu šestku, tam je nějaké slabší ložisko a to nevydrží. Představuju si to, že je to stejné, jako když na kole jedeš na nejtěžší převod a nejednou je před tebou stoupání a nepřeřadíš na lehčí, naopak stoupneš do pedálů a vší silou šlapeš. Tím si rychle vytaháš řetěz a opotřebuješ zuby na tom kolečku. Teď v době elektrokol, kdy tu námahu navíc převezme motor, je to běžné opotřebení. Ženským to nevysvětlíš, že mají podřazovat včas a jezdit víc frekvenčně. Jak na kole, tak v benzínovém autě.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD

Wanderer
Uživatelský avatar

Příspěvky: 41
Registrován: 22.5.2024, stř 20:22
Bydliště: Beskydy

Re: TBi - pokec

Příspěvek od Wanderer » 9.4.2025, stř 17:00

Tanguero píše: 9.4.2025, stř 10:19 Právě že ten krouťák je stejný, 320Nm má jak 1.9 JTD, tak 1.75 TBI. Jen se ten moment nesmí často aplikovat v nízkých otáčkách na tu šestku, tam je nějaké slabší ložisko a to nevydrží. Představuju si to, že je to stejné, jako když na kole jedeš na nejtěžší převod a nejednou je před tebou stoupání a nepřeřadíš na lehčí, naopak stoupneš do pedálů a vší silou šlapeš. Tím si rychle vytaháš řetěz a opotřebuješ zuby na tom kolečku. Teď v době elektrokol, kdy tu námahu navíc převezme motor, je to běžné opotřebení. Ženským to nevysvětlíš, že mají podřazovat včas a jezdit víc frekvenčně. Jak na kole, tak v benzínovém autě.
Jo máš pravdu, sekl jsem se, ty máš 110kw. Jen 8v má 280nm :) A proto jsem babě koupil GT 1.9, se 196k km oficial historii za 48k... tam mě to přijde nesmrtelný bez klapek :D ale pořád ji musím říkat ať to přetáčí, on je i ten zvuk nádherný při vysokých otáčkách a vypalovat se musí :D
AR 156 1.9 JTD 81 kW - 2001 Navždy v srdci
AR 159 1.75 TBi 147 kW - 2009 Elegante
AR GT 1.9 JTD110 kW - 2007 Lady's Coupé

Tanguero
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1128
Registrován: 27.2.2010, sob 11:41
Bydliště: Veselí n.M.

Re: TBi - pokec

Příspěvek od Tanguero » 10.4.2025, čtv 07:55

Tak hlavně ty GT ještě neměli DPF a pokud je bez klapek a s dostaveným EGR, tak je to opravdu motor na půl milionu kilometrů.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD

Wanderer
Uživatelský avatar

Příspěvky: 41
Registrován: 22.5.2024, stř 20:22
Bydliště: Beskydy

Re: TBi - pokec

Příspěvek od Wanderer » 10.4.2025, čtv 10:53

Tanguero píše: 10.4.2025, čtv 07:55 Tak hlavně ty GT ještě neměli DPF a pokud je bez klapek a s dostaveným EGR, tak je to opravdu motor na půl milionu kilometrů.
Přesně tak, kurvítka jsou pryč, zbývá nesmrtelný motor.. zatím jen jedna kontrolka motoru s turbem nefunkčním, jen kompletně zanesený map sensor.. tak ji rozebírám pomalu a čistím vše od nánosu, každý kus jde znát.. ale nebudu tu tvořit offtopic :pivko
AR 156 1.9 JTD 81 kW - 2001 Navždy v srdci
AR 159 1.75 TBi 147 kW - 2009 Elegante
AR GT 1.9 JTD110 kW - 2007 Lady's Coupé

Odpovědět

Zpět na „TBi“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti