
Trápení fordaře, aneb nesežerte mě :)
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
tak budíky zapojeny, přístup na dvě věci, myslím teda k čidlu. Každopádně už aspoň vím jestli mažu nebo ne. Jen taková prkotina- hodil jsem kábel od původního čidla - ten na budík na přístrojku na to nový. Budík na palubce mi jde inverz- tj na klíček 8 barů, volnoběh 4 bary, v tahu 0 barů... Nějaké elegantní řešení tohodle problému?
Vzhledem k ostatním věcem je to blbovinka....

Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
TS
Hele neni to sice k tve posledni otazce, ale mel bych na tebe dotaz, jak jsi nakonec vyresil ten problem s motorem. Protoze se obavam, ze mam velmi podobny. Bez zateze jde auto do otacek a ma nadherny zvuk. V zatezi kdyz pridas plyn tak slysim jenom huceni a auto proste ne a ne a nejede. Jo kdyz to jenom lechtam, neni problem jede moc hezky, ale kdyz dam plnej kotel tak proste nic.
Mam 164 2.0 TS, ktery je prakticky stejny jako v 75.

Mam 164 2.0 TS, ktery je prakticky stejny jako v 75.

Alfa Romeo 164 2.0 TS 1992
ex. AR 75 2,5 V6, AR 75 2,0 TS, 145 1,6 TS
ex. AR 75 2,5 V6, AR 75 2,0 TS, 145 1,6 TS
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
vyřešil jsem to tak, že jsem vykopal kámoše z garáže, v pondělí tam 75 zamknu a vyjede až na jaře.... Motor ven a do šroubu.. Jaksik došla trpělivost a za chodu to k ničemu nevede. To a samý nápravy, chci seskládat synchronizovanou převodovku, repas brzd, potřebuju novou nádrž, dostříkat pár plechů......
nemáš přicpanej kat a nedusí se to vlastníma zplodinama? U mě je vejfuk taky na pikaču, budu motat od hlavy až dozadu nerez. Mě se to dusí tak ve 4t, do tý doby s lehkým plynem běží super, jen nemá sílu, nad 4 hroznej rachot a nic z toho....
Budu sem postupně cpát fota, kdybys to náhodou nějak odstranil, tak dej vědět
nemáš přicpanej kat a nedusí se to vlastníma zplodinama? U mě je vejfuk taky na pikaču, budu motat od hlavy až dozadu nerez. Mě se to dusí tak ve 4t, do tý doby s lehkým plynem běží super, jen nemá sílu, nad 4 hroznej rachot a nic z toho....
Budu sem postupně cpát fota, kdybys to náhodou nějak odstranil, tak dej vědět

Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
75
Zatim jsem vymenil:
- obe vicka rozdelovacu - mirne zlepseni
- svicky vsechny - opet mirne zlepseni
- vzduchovy filtr - bez efektu
Chystam se vymenit nebo aspon zkontrolovat:
- palce rozdelovacu - promerim a dle vysledku
- kabely - tot otazka?
- benzinovy filtr ?
- vycistit sitko benzinoveho cerpadla v nadrzi
- no a uplne nejdriv kouknu na vacky, jestli nejsou uplne placate Confused Confused
- malem bych zapomel na kat a lambdu
sakra - asi se zacnu koukat po twinsparku, ktery jede a proste udelam rychlo vymenu motoru.
Jen malou otazku: stoji ta rosborka a sborka tve 75 za to?
- obe vicka rozdelovacu - mirne zlepseni
- svicky vsechny - opet mirne zlepseni
- vzduchovy filtr - bez efektu
Chystam se vymenit nebo aspon zkontrolovat:
- palce rozdelovacu - promerim a dle vysledku
- kabely - tot otazka?
- benzinovy filtr ?
- vycistit sitko benzinoveho cerpadla v nadrzi
- no a uplne nejdriv kouknu na vacky, jestli nejsou uplne placate Confused Confused
- malem bych zapomel na kat a lambdu
sakra - asi se zacnu koukat po twinsparku, ktery jede a proste udelam rychlo vymenu motoru.
Jen malou otazku: stoji ta rosborka a sborka tve 75 za to?
Alfa Romeo 164 2.0 TS 1992
ex. AR 75 2,5 V6, AR 75 2,0 TS, 145 1,6 TS
ex. AR 75 2,5 V6, AR 75 2,0 TS, 145 1,6 TS
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Já měnil to samý co ty, plus palce, kabely, svíčky, filtry, čidla.......
věř tomu že má, mám zdravou, fakt zdravou kastli. Co se týče financí atd, mám kontakty, pohybuju se okolo aut, komplet nerez vejfuk od svodů mi vyjde levnějc než koncák se středem od elitu atd... Práce bude jen moje a aspoň bude ode mě klid
věř tomu že má, mám zdravou, fakt zdravou kastli. Co se týče financí atd, mám kontakty, pohybuju se okolo aut, komplet nerez vejfuk od svodů mi vyjde levnějc než koncák se středem od elitu atd... Práce bude jen moje a aspoň bude ode mě klid
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
madlo na dveře, teď z hlavy nedám jestli jsou všechny stejný nebo ne- jestli ne, tak pravá strana vpředu, pak mi chybí zapalovač dozadu, ale to se dá nahradit, stahovačka okna u spolujezdce ( ele)... Teď mi moc nenapadá, kdyžtak koukni co bys našel a určo se domluvíme. Hliníky asi ani ne, jediný co mi láká je tohle a ty hledám

Teď tam jsou celkem pěkný 15" , doma mám 14 plechy s new gumama, ale ty asi moc nevyužiju. Na zimu mám jiný auta

Teď tam jsou celkem pěkný 15" , doma mám 14 plechy s new gumama, ale ty asi moc nevyužiju. Na zimu mám jiný auta
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Lambda - nema ohlad na vykon, takmer ziadny... Benzinovy filter tak isto nic... Je to o nicom ked sa neda s nicim porovnat... Ja som svoju od Rossa doniesol a tiez sa mi zdala dost slaba... Otvoril som pomocny rozdelovac a
rozsypany cely... Vymena pomohla dost... Ale ja si odpojim jednu inducku a neznaly by povedal, ze to ide dobre, zvuk sa zmeni len jemne... Mate tam velku chybu ked sa to hentak dusi > vaha vzduchu, tlak benzinu v liste... Katalyzator upchaty tiez nebude ;) Ja som moj vykuchal a z neho sa dalo jest ;)

75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
Jo tak se chovala i moje první 33 16V... na lechtačku dobré ale jak jsem jí dával sadu taky ve vyšších točkách neměla ten správný zátah.... No příčinou byly na dvou válcech sjeté vačky přes 2mm...děs, ani tlaky nebyly bůhvíco, to auto mělo reálně najeto určitě přes 200t, olej černej. Auto i blbě startovalo a nevyřešitelný problém kolísání volnoběhu.... zato moje druhá 16V s reálnýmy 150tis zadarmo od kolegy z práce(koupil nové) dotažená domů na laně na škodou120 a po odstranění studeňáků v motorelektrice jela jak šílená...teďka 75TS s lehce přes 160t a jezdí jak ďas... výpadek nedné čtveřice svíček je sakra znát... ikdyž na volnoběhu odpojím buzení od jedné cívky(za chodu odpojovat jedině buzení! nikdy ne VN kabel! mohlo by dojít k poškození budiče nebo cívky samotné!) tak motor dost zneklidní...neni to ono... jednou jsem se byl projet s odpojeným variátorem a taky dost rozdíl k horšímu...prostě nejsou tam ty vychytávky pro prču králíkům
s ucpaným vejfukem měl trable váš oblíbený ice.cool.man... a ucpal se mu z ničeho nic!

AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
prostě už mi to nebavilo, jde to ven a od znovu, pořád nacházím výtvory kutila domácího, všechno špatně, nezapojeno, odstříháno.....
Hlava srovnat, zabrousit ventily, slicovat sání. Vačky jsem měřil, ok. Olej čistej. Válce jak dětská prdýlka, písty ok. Takže holej motor bude ok, je tam někde bota v elektrice, teda lépe- ještě než jsem to kuchnul, rvali jsme za chodu kabely- odpojení čidla variátoru absolutně žádná změna, což by vysvětlovalo to že to v nízkejch tahá a pak nic...
Hlavu mi v tuhle chvíli už dělá táta, na mě je čištění zbytku..
Napadá vás jak odstranit konzervační vosk? Mám tím celej motorovej prostor- kabel nekabel, hadice, blok... benzín je tak litr na dm čtvereční, to nikam nevede
Hlava srovnat, zabrousit ventily, slicovat sání. Vačky jsem měřil, ok. Olej čistej. Válce jak dětská prdýlka, písty ok. Takže holej motor bude ok, je tam někde bota v elektrice, teda lépe- ještě než jsem to kuchnul, rvali jsme za chodu kabely- odpojení čidla variátoru absolutně žádná změna, což by vysvětlovalo to že to v nízkejch tahá a pak nic...
Hlavu mi v tuhle chvíli už dělá táta, na mě je čištění zbytku..
Napadá vás jak odstranit konzervační vosk? Mám tím celej motorovej prostor- kabel nekabel, hadice, blok... benzín je tak litr na dm čtvereční, to nikam nevede

Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host