Termoizolační pásky na svody?

Odpovědět

termoizolační pásku na svody?

Anketa končí za 14.12.2009, pon 22:50

ANO
8
73%
NE
3
27%
 
Celkem hlasů: 11

Ferro
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 189
Registrován: 19.4.2007, čtv 13:11
Bydliště: Stod--> Dobřany
Kontaktovat uživatele:

Termoizolační pásky na svody?

Příspěvek od Ferro » 23.11.2009, pon 22:50

Cau mate nekdo zkusenosti stima termopaskama? Pisou, ze tepelna paska udržuje vyžši teplotu ve svodech a tim rychlejši pruchod plynu takze vetsi vykon ale co jsem tak procital fora tak je to dobry spis jen na snizeni teploty pod kapotou. Taky je clanek nejaky clanek LINK Co si o tom myslite?
AR 156 Crosswagon
AR Giulietta 2,0
Aprilia RSV Mille R
ex AR 156 2,5 V6

rosso155
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3177
Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
Bydliště: Prácheň
Kontaktovat uživatele:

Re: Termoizolační pásky na svody?

Příspěvek od rosso155 » 23.11.2009, pon 23:07

zeptej se tady, určitě ti Láďa poradí: http://alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f ... &start=120
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE

Aleš
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 559
Registrován: 21.1.2008, pon 18:12
Bydliště: Zaříčany
Kontaktovat uživatele:

Re: Termoizolační pásky na svody?

Příspěvek od Aleš » 23.11.2009, pon 23:26

Mám ji,rozdíl jsem nepoznal ani na výkonu ani na teplotě u motoru.
AR 145 1,6 boxer RACE CAR
Buick Regal V8 301 rv 79
Chrysler Neon 2,0
ex-AR 156 2,0 TS
ex-AR 155 V6
ex-AR 33 1,7 Permanent
www.alistrechy.cz

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Termoizolační pásky na svody?

Příspěvek od Milano75 » 23.11.2009, pon 23:31

článek jsem raději nečetl :)

termopáska má několik kladů

udržuje menší teplotu pod kapotou

navíc se rychlejš ohřeje lambda sonda, což má vliv na spotřebu

a udržuje větší teplotu výfuku, tzn teplý komín lépe táhne



máš to stejný jako když rozděláváš ohen ve starých kamench, když je jsou studené tak to nechcce chytnout

jiank ty pásky jsou všude dost předražená a zybtečně ideál je jýt někam do prodejny kamen nebo někde kde mějí nějaké ucpávky či co

já ten obchod mám kousek od barátku a kousek jsem tam bral


http://www.provisiontrade.cz/
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Termoizolační pásky na svody?

Příspěvek od Kůrkyn » 24.11.2009, úte 08:54

s tím komínem bych to tak neviděl, u kamen je to proto, že teplý vzduch je řidší a stoupá vzhůru. To by ten výfuk musel mít dole dvířka a nahoře otočného kohouta. To se na Alfu nehodí. :)

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: Termoizolační pásky na svody?

Příspěvek od hno3 » 24.11.2009, úte 11:31

nárust výkonu -00prd

snížení teploty v mot. prostoru -sporné ..i když plyny ve svodu mají až 900°C jdou jím poměrně rychle, že 0,00prd na teplotě se na zpomalení plynů projeví minimálně..navíc v motorovým prostoru je přeci motor o určité váze, jehož povrchová teplota je dejme tomu 70-80°C..což je množství energie, kterou ten svod nemá ani náhodou..navíc tam funí v 90% teplej vzduch od chladiče...takže šance na snížení teplot nulová..

litinový svody omotaný termopáskou praskaj, to samý i trubkový..

jediný + termopásek vidím v ochraně před možným popálením mechaniků o rozpálený svod při práci na motoru, který přijel z RZ.... a taky v ochraně částí karoserie, olejové vany před opálením a nebezpečným ohřevem od výfuku, v místech, kde nelze snadno namontovat tepelný štíty což se taky praktikuje, ale omotávání cellejch svodů se v motorsportu zřídkakdy používá...
Přílohy
motor od ing. Nemetha
motor od ing. Nemetha
motor S2000
motor S2000
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Termoizolační pásky na svody?

Příspěvek od Kůrkyn » 24.11.2009, úte 12:52

asi tak :)

.myc155
Štamgast

Příspěvky: 925
Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
Bydliště: 8ЯИ0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .myc155 » 24.11.2009, úte 13:07

izolace svodu ma smysl akorat u preplnovanych motoru (viz ta integrala), kde potrebujes uvolneni energie spojene s ochlazovanim vyfukovych plynu presunout az do turba.
na nejake teplo pod haubnou sere pes -zvlast, kdyz jde do sani vzduch zvenku.
166 busso

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Termoizolační pásky na svody?

Příspěvek od Milano75 » 25.11.2009, stř 16:25

na TDčku to mám omotaný a vzhledem k tomu, že Vm motori jsou nýchylný na vysoké teploty tak mě vyhovuje, že mi snižuje teplootu v motorovém prostoru
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Termoizolační pásky na svody?

Příspěvek od Ladin 164V6 » 7.12.2009, pon 14:20

Ja do toho sel s tim ze to zkusim, kazdej na to rikal neco jinyho, navic jsem potreboval vymenit tesneni vyfuku u hlavy ...
- Vykon - nezaznamenal jsem zmenu
- Teplota pod kapotou - snizila se, na vyfuk se necha mzikove sahnout, ale zbytek motoru je stejne horky jak :13: takze je pod kapotou teplota podobna. + bude v tom ze V6 je pod kapotou dost nacpany tak v mistech tesne kolem svodu nejsou tak vysoky teploty, a neohriva se tolik olejova vana pod kterou vyfuk vede. Nejhorsi bylo ze po montazi se to vypalovalo a smrdelo to jak bolavy nohy

Vedet to dopredu tak bych to uz nedelal...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Odpovědět

Zpět na „Univerzální díly (brzdy, akumulátory, tuningové doplňky, pneu atd.)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů