el. schéma autorádia

Odpovědět
Dvoři
Uživatelský avatar

Příspěvky: 55
Registrován: 16.12.2009, stř 20:48
Bydliště: Stod

el. schéma autorádia

Příspěvek od Dvoři » 29.12.2009, úte 14:08

Zdravím panové nemáte nikdo popis který dráty jsou v autorádiu vedeny do tlačítek na volantu? a hl. kterej je na jaký tlačítko (+/- < /> mute) jedná se o tohle rádio
Díky moc za rady
Přílohy
int.jpg
Alfa Romeo 156 2.0 JTS 122kw r.v. 2002

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1408
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Re: el. schéma autorádia

Příspěvek od Petan » 29.12.2009, úte 18:38

Pokud vytáhneš radio ven, tak uvidíš v horní řadě na zadnímpanelu dva konektory, pokud máš changer tak tři, žlutý je buzení pro zesilovač, zelený ovládání na volantu a modrý CDChanger, pokud ho máš, schéma je nalepené na rádiu...
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: el. schéma autorádia

Příspěvek od Petr147 » 29.12.2009, úte 20:35


Dvoři
Uživatelský avatar

Příspěvky: 55
Registrován: 16.12.2009, stř 20:48
Bydliště: Stod

Re: el. schéma autorádia

Příspěvek od Dvoři » 30.12.2009, stř 12:28

tak to mi moc nepomohlo není tam nic o tlačítkach navolantu nebo jsme slepej ale díky
Dneska mrknu na to co psal peťan jestli to tam bude a uvidím v nejhorším budu odstřihávat dráty a zkoušet který tl. nejde
Alfa Romeo 156 2.0 JTS 122kw r.v. 2002

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: el. schéma autorádia

Příspěvek od Petr147 » 30.12.2009, stř 13:50

pin 10,11,12 v konektoru C je ovládání na volantu

Dvoři
Uživatelský avatar

Příspěvky: 55
Registrován: 16.12.2009, stř 20:48
Bydliště: Stod

Re: el. schéma autorádia

Příspěvek od Dvoři » 30.12.2009, stř 14:25

to je nějak málo ne? když tam je 5 tlačítek
Alfa Romeo 156 2.0 JTS 122kw r.v. 2002

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: el. schéma autorádia

Příspěvek od Petr147 » 30.12.2009, stř 14:41

v usb je taky zem, 5v, dva na data a jak to lítá :)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: el. schéma autorádia

Příspěvek od Harous » 30.12.2009, stř 14:41

Je to dělaný stejně jako třeba tempomat. Stisknutím tlačítka připojíš odpor a podle hodnoty toho odporu rádio reaguje.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Dvoři
Uživatelský avatar

Příspěvky: 55
Registrován: 16.12.2009, stř 20:48
Bydliště: Stod

Re: el. schéma autorádia

Příspěvek od Dvoři » 30.12.2009, stř 14:53

aha já měl v plánu vyměnit rádio a ty dráty od tlačítek napojit na dálkoví ovladaní od toho rádia co tam chic dát...Nemáte nikod jinej nápad jak je napojit na jiný rádio?
Alfa Romeo 156 2.0 JTS 122kw r.v. 2002

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: el. schéma autorádia

Příspěvek od Harous » 30.12.2009, stř 15:01

Dělaj se na to adaptéry, ale není to žádná láce.
http://gsm-caraudio.vltava2000.cz/store ... splej.html
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Dvoři
Uživatelský avatar

Příspěvky: 55
Registrován: 16.12.2009, stř 20:48
Bydliště: Stod

Re: el. schéma autorádia

Příspěvek od Dvoři » 30.12.2009, stř 15:15

no mě ještě napadlo rozebrat volant a naletovat jiný kabely přímo na tllačítka a natahnout je k rádiu...Nevíš jak se volant rozebírá pokud to teda vůbec jde?
Alfa Romeo 156 2.0 JTS 122kw r.v. 2002

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: el. schéma autorádia

Příspěvek od Petr147 » 30.12.2009, stř 15:29

videl jsem na ebayi samotne ovladani na volantu, takze by to mlo jit rozebrat :) mozna je to tam jenom nacvakle nebo prisroubovane ze strany airbagu... nebo sahni na druhou stranu, je tam dira na sroub, ale ted nevim, jestli je pod ovladanim nebo pod airbagem

Dvoři
Uživatelský avatar

Příspěvky: 55
Registrován: 16.12.2009, stř 20:48
Bydliště: Stod

Re: el. schéma autorádia

Příspěvek od Dvoři » 30.12.2009, stř 19:16

jojo to jsem taky viděl ale nechce se mi to zrovna páčit šrouovákem ven zkoušel jsme to rukou a drží jako přibitý...
Alfa Romeo 156 2.0 JTS 122kw r.v. 2002

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: el. schéma autorádia

Příspěvek od Petr147 » 30.12.2009, stř 19:50

a ze zadní strany není otvot pro šroub? leda, že by to drželo ze strany airbagu :smt102

Rostman
Uživatelský avatar

Příspěvky: 88
Registrován: 16.2.2009, pon 07:15
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: el. schéma autorádia

Příspěvek od Rostman » 30.12.2009, stř 20:56

Volant se rozebira dost lehce. Na opacne strane volantu jsou 3 srouby. Kdyz je otvrtas, tak muzes sundat airbag. Tlacitka se vytahujou rukama, ale je to blbej napad davat tam nejaky jiny drat, protoze volant se porad tochi a draty s tlacitek jdou na tak zvany clockspiner. Jinak ten drat nepujde dat - neni tam zadny otvor skrz ktery ty bych to mohl propustit.
Precti si tohle: http://www.alfisti.net/alfa-forum/car-h ... 6-gta.html
A konkrene tohle:
Auch wenn der TS sich hier seit 3,5 Jahren nicht blicken lässt hier die Lösung:
Man braucht:
- Geduld
- keine 2 linke Hände
- Dietz Adapter AD9-1503
Es gibt einen roten roten Blaupunkt Adapter 606785160 bzw. 7607586521, der die Signale RC-A, Masse und RC-B vom Lenkrad in für das ConnectNav verständliche Signale "RC-Schaltplus", "DATA-Masse" und "DATA-IN" umwandelt.
Dieser sitzt hinter'm Armaturenbrett, ungefähr zwischen dem Lenkrad und dem Radio. Der Adapter hat nur einen! Stecker mit 6 Pins und ist an einer schwarzen Blech-Halterung zusammen mit dem gelben Bose-Adapter 60678515 befestigt, der auch nur einen Stecker (aber mit ca. 15 Pins) hat.
Was man nun macht, ist also ganz simpel:
---
- den roten Adapter abstecken
Vom Auto zum Stecker führt ein Kabelstrang mit folgenden Leitungen:
- Rot/Gelb - kommt vom Lenkrad - RC-A
- Weiß/Gelb - kommt vom Lenkrad - RC-B
- Lila/Schwarz - umgewandelter Signal "DATA-Masse" vom Adapter - führt zum grünen miniISO-Stecker
- Grau/Braun - umgewandelter Signal "DATA-IN" vom Adapter - führt zum grünen miniISO-Stecker
- Schwarz/Gelb - umgewandelter Signal "RC-Schaltplus" vom Adapter - führt zum grünen miniISO-Stecker
- Schwarz/Weiß - kommt vom Lenkrad - GND
Man verbindest somit:
- Rot/Gelb mit Schwarz/Gelb
- Weiß/Gelb mit Grau/Braun
- Lila/Schwarz mit Schwarz/Weiß
Jsem si jisty, ze vsecko pujde lehce porozumet. :)

Dvoři
Uživatelský avatar

Příspěvky: 55
Registrován: 16.12.2009, stř 20:48
Bydliště: Stod

Re: el. schéma autorádia

Příspěvek od Dvoři » 31.12.2009, čtv 14:41

moc jsem z toho nepřeložil ale když neprotáhnu dráty tak je to stejně jedno budu je muset oželet no tak díky všem
Alfa Romeo 156 2.0 JTS 122kw r.v. 2002

Odpovědět

Zpět na „156“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů