Zadírání motorů TS 16V

Odpovědět
maxx

Příspěvky: 2
Registrován: 21.9.2009, pon 18:11
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od maxx » 8.12.2009, úte 12:03

Zdravim všechny alfisty, ja mam 1.8 TS najeto nakejch 204000, a funguje uplně bez problémů, kupoval sem ji cca před půl rokem to mela nalítáno 192000.Udelal sem rozvody, olej filtry, ramena a tlumiče byly nový od předchozího majitele jinak sem na ní nešách a motor šlape jak hodinky. Asi záleží na tom jak stim člověk zachází...

Swarz
Uživatelský avatar

Příspěvky: 56
Registrován: 21.12.2008, ned 19:09

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Swarz » 15.12.2009, úte 01:48

Nazdarek tak ja mam 1.8TS rv. 98, motor ked som kupil mal 193tkm teraz 220tkm. SPotreba oleja do 0.5 litra na 15tkm ( momentalne podla risky ubudlo asi 2 deci a najazdil som 9tkm)
Alfa 156 TI 2.0 JTS 2004 Sportswagon
cervena Alfa 156 1.8TS rv 98 - MOMO koza cierna - rozpredam

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Petr147 » 5.2.2010, pát 15:21

dneska se šefa ptal jeden, že kde má auto (VW) a prej: "napasalo mi to Engine Failure, kouknu na olej a je pod minimem, tak jsem ho dal na vyměnu..." to se stát u TS... :D

kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od kejml » 5.2.2010, pát 16:13

Petr147: to by se u TS nikdy nestalo, protože by měla ojnice dávno venku z bloku.

edit - přidáno:
:-D :-D :-D :-D :-D
:smt040 :smt040 :smt040 :smt040
:smt046 :smt046 :smt046 :smt046
Naposledy upravil(a) kejml dne 5.2.2010, pát 18:17, celkem upraveno 2 x.
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8566
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Harous » 5.2.2010, pát 16:27

Tvoje zášť vůči Alfě Romeo způsobená vlastní neschopností při výběru auta už mi začíná připadat trapná...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od kejml » 5.2.2010, pát 17:12

Harous: Tvá vztahovačnost je nevídaná. A na úplně vlastní neschopnost to prostě neuhraju. Jo a když vidím, s čím se potýkají zdejší členové, tak můj exemplář mohl být etalonem spolehlivosti.
edit předchozího příspěvku, tak, aby bylo jasno všem, že moje zášť je k lidské hlouposti především a zároveň aby bylo jasné, na co Harous reagoval
Naposledy upravil(a) kejml dne 5.2.2010, pát 18:16, celkem upraveno 1 x.
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8566
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Harous » 5.2.2010, pát 18:09

Zeditovat příspěvek na který sem reagoval je fakt bezva... :cry:
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Petr147 » 10.2.2010, stř 09:22

tak jsem se dneska mrknul na olej a když bylo auto vymrzlé, tak olej v cca 1/3, tak jsem tam cca 2dl dolil, skoro se to nehlo, ale bylo to vymrzlé ze stání venku, tak jsem dojel 10km do práce a olej řídkej a na max :smt102 takže když ho tam dám za studena na max, tak bude zahřátej daleko nad maximem??

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18971
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Kubas » 10.2.2010, stř 09:43

Petr: pokud máš olej do půlky rysky tak určitě po zahřátí nebude na ryskou (asi těžko se zahřátím jeho objem zvětší o půl litru :wink: ). Spiš jsi to asi nenechal pořádně stéct dolů, ne?

Jinak co se problémů TS týče, tak z toho nedělejme úplnou kovbojku. Ty chronické problémy se týkají jen nějaké první série verze 2.0 (nevím přesně, někde se to tady psalo).

Třeba u Alfy 147 se u TS žádné zadírání nekoná, ten motor už je prostě odolnější.

Příklad z praxe: naše domácí 147TS když jela na prohlídku ve 20tkm, tak kousek před servisem se rozsvítil nápis "oil pressure low" (já to auto tehdy ještě tak nehlídal....) a to jsem cestou do servisu jel ca 50km po dálnici 160km/h. Nevím, kolik tam toho oleje bylo, ale určitě hrubě pod minimem (rozhodně se nízký tlak nesignalizuje při dolní rysce....).

A výsledek? dnes má auto 150tkm a furt jezdí. Kdyby platily teorie z poloviny devadesátých let, tak už by motor byl určitě dávno napadrť.... takže asi tak....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Petr147 » 10.2.2010, stř 09:50

já sním jezdím 10km do práce a 10 zpet, olej je trochu zašpiněnej a má nalítáno 5tis a trochu smrdí benzínem, ale to by mělo být ok na podmínky, ve kterých jezdí, ne? mizení oleje připisuji vymačkané podložce pod vypouštěcím šroubem, okolo kterého to trochu rosí

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8566
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Harous » 10.2.2010, stř 10:12

U 16V TS mám pocit, že je to jako se stádem bizonů. :twisted: Většina těch problémových kousků už je dávno po smrti a na světě už jsou většinou jen ty bezproblémový. Takže stádo se zbavilo slabších kusů a tím získalo na síle. :-D
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18971
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Kubas » 10.2.2010, stř 10:44

Petr: tak k oleji jsem ještě opravdu nikdy nečichal.... Jinak myslím že to opravdu moc hrotíš - ještě jsme tady na fóru neměli jediný případ zadřeného TS v 147. Takže tam lej selenii, udržuju to mezi horní a ryskou a minimem a nemá se ti co stát. A pokud se stát má, tak stejně tomu špekulováním nepředejdeš, jenom se budeš stresovat :wink:
Fakt nevím, v tomhle ti musí radit jiní machři.... Ale ta 147 fakt není tak špatné auto, aby se tam muselo předcházet miliónu závad....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Petr147 » 10.2.2010, stř 11:15

no já pak čichnul ke kapesníku, se kterým jsem utřel měrku :D

no jak myslíte, když se zadře, tak to vyfotím a zapálím u krajnice :-D

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Kůrkyn » 10.2.2010, stř 11:45

Jestli jezdíš takové cuky 10 km tam a zpět tak měň olej po 10 tis. nebo si pořiď Seicento. :)
Ta vůně v bezínu je normální při tomhle způsobu provozu. benzín kvalitu oleje samozřejmě degraduje.

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7206
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od speedy » 10.2.2010, stř 19:39

já taky dojíždím cca 12km do práce, ale vzhledem k tomu, že to mám taky částečně do kopce, tak se mi mazlik ohřeje celkem rychle. jo výměna oleje mě už taky čeká. :wink:
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7206
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od speedy » 13.2.2010, sob 21:17

tak olejíček koupenej i s filtříčkem a půjde se na výměnu :wink:
Přílohy
DSCI0270.JPG
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

Lubka
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 167
Registrován: 10.11.2009, úte 15:48
Bydliště: Dobruška, Bačetín
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Lubka » 19.2.2010, pát 20:57

Kubas píše:Petr: tak k oleji jsem ještě opravdu nikdy nečichal.... Jinak myslím že to opravdu moc hrotíš - ještě jsme tady na fóru neměli jediný případ zadřeného TS v 147. Takže tam lej selenii, udržuju to mezi horní a ryskou a minimem a nemá se ti co stát. A pokud se stát má, tak stejně tomu špekulováním nepředejdeš, jenom se budeš stresovat :wink:
Fakt nevím, v tomhle ti musí radit jiní machři.... Ale ta 147 fakt není tak špatné auto, aby se tam muselo předcházet miliónu závad....
A co zadřená 155ka s 16V TS? Byla nebo nebyla? Já jsem teda ještě nikdy o žádné neslyšel ale 156 jdou jak na běžícím páse, ale asi to bude logický protože v porovnání se 155 jich je mezi lidma daleko, ale daleko víc. Ale polde mého názoru to normálně není možný aby se to zadřelo když tomu nedáváš do omezovače každej den za studena a nenajedeš na olej 20 000 a ke konci tam nemáš toho oleje místo 4,3 litru třeba 2,5 litru tak by se zadřít neměl. Zatím všechny případy zadřených motorů co jsem měl možnost vidět tak to byla vyloženě blbost majitele. Jeden najel na svíčkách snad 200 000 kiláků až se svíčka prostě rozpadla a byl problém a eště to byli Championky který bych si nedal ani do traktoru, další případ jezdil 25 000 na olej kterej likviduje moly. A pak se tomu ještě divěj a choděj a nadávaj do italskejch sráčů kde můžou, takovým lidem nepatří do ruk ani tříkolka :D Jednou prostě někdo předepsal v Alfě ten a ten olej a ten a ten proběh na výměnu tak nevím proč někdo musí ze spořivosti vymýšlet že to najede víc když se pak zadře, oprava stojí desetitisíce a ten motor už pak nikdy nejde tak jak dřív.
BMW E34 525TDS Touring, Volvo FH12 420, MB Actros
ex:Alfa Romeo 155 1.8 TS 16V (2x), Alfa Romeo 33 1.4 Imola, Škoda Favorit Black Line, Fiat Uno 1.0, Fiat Uno 1.7D

JiVi
Nováček

Příspěvky: 134
Registrován: 8.1.2007, pon 14:16

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od JiVi » 22.2.2010, pon 08:37

proc by to nemohlo jet jako driv? to je to z tovarny nejak zazracne sestaveno , ze to uz nidky takhle sestavit nepujde? Neni to nahodu poskadano z nahodnych dilu nekolika vyrobcu?


mezi nama. mam na ni 360 tisic a cekam kdy se kousne. to bude ten spravnej impuls pro vymenu vozu. zatim jezdi, tak je to skoda.
Alfa Romeo 156 1.9JTD

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Kůrkyn » 22.2.2010, pon 09:03

Motor po pečlivé celkové opravě pojede úplně stejně jako nový, jen se musí vyměnit všechno podstatné...
V továrně to stejně skládají roboti... :)

Lubka
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 167
Registrován: 10.11.2009, úte 15:48
Bydliště: Dobruška, Bačetín
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Lubka » 23.2.2010, úte 22:22

aww sorry jsem měl na mysli když si nějakej skrblík nechá třeba jen vyměnit šály a nebo si odveze kliku na přebroušení, tak už to nikdy nebude ono, pokud se vymění všechno jak se má tak motor pojede dobře, ale pochybuju že se nějakej takovej jedinec najde. většinou to dopadá tak že auto dá na prodej a ono se stejně neprodá a pak skončí bůh ví kde a to je velká škoda..:( já mám najeto 205 000 a až se mi kousne tak se buďto udělá komplet generálka u kámoše v servise a nebo se koupí motor se zárukou po generálce u pana michalce a tenhle si nechám na díly nebo třeba z toho ještě něco postavím to se všechno uvidí časem, ale 155ky jako takové se nechci zbavovat a měnit jí třeba za 156 nebo 159 prostě mám takovej dojem že 155 je poslední taková klasická alfa, 156 už je pro mě prostě komerční, auto to je pěkný ale je dělaný aby se prodávalo a 155 je dělaná aby vypadala ty ostře sekané křivky prostě nádhera. ještě lepší je 75 ale to asi není auto na každodenní ježdění do práce. to jsem se zas rozkecal, sorry za odbočení od tématu :)
BMW E34 525TDS Touring, Volvo FH12 420, MB Actros
ex:Alfa Romeo 155 1.8 TS 16V (2x), Alfa Romeo 33 1.4 Imola, Škoda Favorit Black Line, Fiat Uno 1.0, Fiat Uno 1.7D

Tomik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 36
Registrován: 25.2.2008, pon 08:34
Bydliště: Jihočeský Kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Tomik » 5.3.2010, pát 08:56

Zatim naštěstí nevim co s tim zadíranim všichni máte. :-) chválabohu. Auto se kupoval mělo najeto cca 100tis tedka má něco k 160tis olej Selenia výměna 10-12tis km a zatim pohoda. Co mě štve víc je elektronika v autě která si v létě dělá co chce. Výbornej příklad je řídící jednotka přímo na motoru a další chuťovky. Jinak k tomu motoru, zahřat a jezdit tak nějak normálně (ne jak děda z favoritem co jede nakoupit ;-) ) jinak 156 a i TS má spoustu much když už je od roku 1997 takže si vemte kdy se ten motor a auto museli asi začít vyvíjet. :)
AR 156 1,8 TS 106kw 1998 :-) EX
AR GT 3.2 V6

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Petr147 » 19.3.2010, pát 18:00

já se poseru... :smt013
Přílohy
Foto142.jpg

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7206
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od speedy » 19.3.2010, pát 18:11

copak, motorový olej učurává?
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Petr147 » 19.3.2010, pát 18:18

toto je z osmihodinového stání... jsem mrknul na merku a byla tak v 1/3, tak jsem neco dolil a po 10km tam byla polovina merky... to nechám do rána a budu to muset začít rychle řešit, než mi dojde všechen olej na dolívání... horší, jak stodvacítka... :smt013

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7206
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od speedy » 19.3.2010, pát 19:13

hmm,to je fakt hnusná situace, přeju at to rychle a pokud možno co nejlevněji vyřešíš :???:
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

Odpovědět

Zpět na „TS a JTS (AR)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti