
Zajímavosti z alfáckých cest. S alfou i bez.
- xjohny
- Štamgast
- Příspěvky: 984
- Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
- Bydliště: Litoměřicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zajímavosti z alfáckých cest. S alfou i bez.
Úlovky z Madridu 

Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zajímavosti z alfáckých cest. S alfou i bez.
Krásná jižní architektura a jižní auta. 

Re: Zajímavosti z alfáckých cest. S alfou i bez.
Pro ty co se chystají do Milána,tady je pár fotek z minulého týdne
:

Alfa Romeo GT 3,2 V6
Alfa Romeo 159 1,9 JTDm
Fiat Tipo 1,4 T-jet
Fiat Talento
Alfa Romeo 156 2,5 V6 ex
2xAlfa Romeo 155 2,0 TS ex
Alfa Romeo 33 1,7 i.e.16v ex
Alfa Romeo 159 1,9 JTDm
Fiat Tipo 1,4 T-jet
Fiat Talento
Alfa Romeo 156 2,5 V6 ex
2xAlfa Romeo 155 2,0 TS ex
Alfa Romeo 33 1,7 i.e.16v ex
- dolphin7
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 3.7.2009, pát 12:51
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zajímavosti z alfáckých cest. S alfou i bez.
Wide: skvělá práce, nádhera
ted se tam těšim ještě víc 


Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
Re: Zajímavosti z alfáckých cest. S alfou i bez.


Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Re: Zajímavosti z alfáckých cest. S alfou i bez.
Ahoj můžeš sem prosím hodit nějaké info o cestě jestli jsi jel autem , případně nějaký typ na ubytování parkování co navštivit a pod. Chtěl bych se tam vypravit nyní o prodlouženém víkendu.Díky moc .JS 

AR 156 SW 2,5 V 6 dřive
Nissan Navara 2.5 DI nyní pracovní
AR GT 3.2 V 6 nyní pro radost
Nissan Navara 2.5 DI nyní pracovní
AR GT 3.2 V 6 nyní pro radost
Jestli mate chvilku, tak si poctete...
Zdar vsem
!
Pridavam jeden cerstvy zazitek z Italie. O vikendu jsme se vratili z dvoutydenniho jezdeni po Alfaraji - napred po zapadnim pobrezi na jih az 60 km pod Pompeje, pak traverz na vychod a zpet kolem Jadranu - celkem 4.5 tkm. Jeli jsme hlavne za kulturou (architektura, umeni) a samo nejaka ta koupacka, nocovani temer kazdy den v jinem kempu, asi dvakrat nadivoko. Po 10 dnech akce jsem si rikal, ze vsechno pekne klape, pocasi je skoro az moc luxusni, problemy zadny - pohoda. Hned druhej den to prislo! Rano po sbaleni ve vesnici Zapponeta (nebo tak) na vychodnim pobrezi jsem to sotva natocil - svitilo dobijeni
. Pri jizde nezhaslo - bylo malo nafty, tak jsem zajel k pumpe do nejblizsiho mesta s tim, ze kdyz baterka klekne uplne (stejne to uz mela nahnuty pred cestou ale rikal jsem si - zima neni, to jeste musi dat) dostane auti novou. Po dotankovani uz ani prd
. Nova baterka - vsechno ok.
Po dalsich nekolika kilometrech se dobijeni zase rozsvitilo, pak zhaslo, zase se rozsvitilo atd. Pak zapipala ESP, pak hill holder - cumim na palubku jak z jara - pak ABS - cotoje, ku***?
V hlave srotuje - kde asi bude nejblizsi autorizak - mapa - nejblizsi vetsi misto bylo Pescara (nebo tak) - par kilometru jsme od kempu preci jen ujeli, ok, tak snad tam dojedu - bez tech stabilizaci atd by to snad melo jit - dostal jsem strach, ze pri banalni vymene baterky jsem nejak naboural PC (nejsem mechanik, takze ...) - ku***, ku***
. Jedeme opatrne dal. Dalsi bylo na rade servo - najednou jako kdyz sedim v Pragovce - fuuu uz se fak nenudim - to budou bicepsy. Pomyslim na nejblizsi dalnicni odpocivadlo a odtahovku - nikde nic.
. Pak se na me rozsvitili bagy, za chvilku uz to svitilo a blikalo vsechno. Tahle 159 je moje prvni
- rikam si ahaaa, tak tohle jsou ty legendy o italsky elektrice - to je teda dobry! Nez jsme dojeli na odpocivadlo, tak jeste zamrznul rychlomer (na cca 100 kmh) a otackomer (asi 2500), vsechno si blikalo a zhasinalo jak se tomu chtelo a pri dojizdeni v odbocovacim pruhu to tikalo, jak nejaka casovana bomba (ze bych byl zajimavej pro mafii? - prooooc!?). Po vyrazeni rychlosti to chciplo a my tise doklouzali na misto pred obchudkem s obcerstvenim a konec.
. Pohled pod kapotu nenapovedel nic, pokus o opetovne nastartovani nic, dalsi odpojeni a zapojeni baterky nic.
. Telefon - asistencni sluzba pojistky (dobra vec mimochodem) - ano, posleme odtahovku, kde jste - ano, ok - spoji se s vami italove - coze, italsky neee, tak dobre anglicky. Za pul hodky telefon - italska operatorka s italskou anglictinou, ok - za pul hodky jsou u vas. Prijel italsky strejc - nalozil auti i s nami na korbu a jelo se do nejblizsiho AR servisu - Mezzagrogna tusim - pochopil jsem ze v tyhle zemi je kostel a autorizak AR/FIAT v kazdy dire. V odtahovanym aute jsme jeli poprve - nahore na valniku - strejda to valil hezky - i predjizdel na te dalnici - dooobry
. Auto nebylo nijak krome lana fixovane - jen zatazena rucka (jesteze neni ve 159 elektronicka). Parkrat jsme zamavali na kolemjedouci kamiony. Prijezd do servisu - anglicky nikdo - na tazavou grimasu jsem "odpovedel" pantomimicky - NEVIM CO STIM KRAMEM JE - NEJEDE TO!
. Diagnoza trvala asi tak 2 minutky - typek si vzal klicky zkusil nastartovat - okamzite to chciplo, otevrel kapotu kouka ... pak prstem vytahne uvolnenej mikroremen (jasneeee
- proto servo, alternator... - tsss, nebyt architekt ale mechos, tak se treba taky chytnu) - neco brebenti taliansky (mozna neco jako - ty jsi ale vul - asi 100 km jsi s tim v tomhle stavu najel!) - pak se nad to nahne a s odporem a jeste rychlejsim brebenteni odskoci, strejda odtahovak se chechta - koukame jak trubky a nechapeme - taky se tam nahnu a vidim neco chlupatyho od krve, pripecenyho k bloku motoru a rozmatlanyho mezi kladky mikroremenu - KRYSA. Vlezla tam na poslednim kempu a pochutnavala si na mikroremenu, nenechali jsme ji dosnidat a ukoncili jeji bidny zivot v utrobach naseho vozidla ...
Do druheho dne borci vymenili mikroremen dali novy olej, trosku to postelovali a auticko slapalo zbytek cesty jako nove. Omluvil jsem se Golemovi, za vsechno spatne co jsem si o italske technice byt na chvilku ale preci jen pomyslel a jsme zase kamosi
.
Zaver - doporucuju na kempovani vozit pasticky na mysi a krysy a po zaparkovani - zejmene v mene kvalitnich kempech je instalovat vsude kolem vozidla - hlavne kolem motoroveho prostoru
PS - trosku z jineho soudku - zajedte se projet ve spicce do Rima - konecne jsem se prestal za volantem nudit, zadny 50
, zany znacky nemaj smysl, semafory jako dekorace, na 6 proudovy silnici zadny pruhy, blinkry nikdo nikdy nepouzil, vsude skutry (myskujici jak svin), motorky (to samy), kolisti (nenechaji se zahanbit) a chodci (kdyby byli rychlejsi tak uz nevim... a nebo pomalejsi...?), kdo ma klakson, tak ho s gustem pouziva.
Jo a pres den tam v tomhle zkuste zaparkovat na ulici 

Pridavam jeden cerstvy zazitek z Italie. O vikendu jsme se vratili z dvoutydenniho jezdeni po Alfaraji - napred po zapadnim pobrezi na jih az 60 km pod Pompeje, pak traverz na vychod a zpet kolem Jadranu - celkem 4.5 tkm. Jeli jsme hlavne za kulturou (architektura, umeni) a samo nejaka ta koupacka, nocovani temer kazdy den v jinem kempu, asi dvakrat nadivoko. Po 10 dnech akce jsem si rikal, ze vsechno pekne klape, pocasi je skoro az moc luxusni, problemy zadny - pohoda. Hned druhej den to prislo! Rano po sbaleni ve vesnici Zapponeta (nebo tak) na vychodnim pobrezi jsem to sotva natocil - svitilo dobijeni














Zaver - doporucuju na kempovani vozit pasticky na mysi a krysy a po zaparkovani - zejmene v mene kvalitnich kempech je instalovat vsude kolem vozidla - hlavne kolem motoroveho prostoru

PS - trosku z jineho soudku - zajedte se projet ve spicce do Rima - konecne jsem se prestal za volantem nudit, zadny 50



Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
Re: Zajímavosti z alfáckých cest. S alfou i bez.
Tak z hladovejch hlodavců mám taky obavy. Proto jsem si dal do motoru plašič kun. Jestli ale bude fungovat i na krysy to nevím. V kempu mě ti, kteří měli stan vedle naší Áji, museli milovat, protože ten bázmekh byl slyšet i pět metrů od auta. Náš stan byl cca 20m daleko.
Abych se taky pochlubil zážitky z cest.
Letos poprvé s Ájou ke slané vodě. Prvně sami s choťkou - tudíž žádná rakev na střeše. Těšil jsem se jak malý Jarda jak si to užiju na nočních dálnicích v Rakousku a Slovinsku. A prd. 90% cesty chcalo, 120km/h byla limitní rychlost. Jinak ale bez výhrad.
Dvoutýdení pobyt nádhernej, o víkendu jsem myslel (prd myslel - záviděl) na šťastlivce co jsou v Milánu.
Cesta zpět naplánovaná přes den. Auto lehčí o snědenou menáž, vypitý zrzounky a víno. Slunce na blankytné obloze, 35°C ve stínu. No problemo - Ája má výkonnou klimu, ne? Aź po Ljubljani vše v pohodě (nepočítám-li do toho nucenou zastávku kvůli nevolnosti manželky). Jak si tak jedeme a posloucháme staré české fláky, najednou oba současně začneme ňufat - něco bylo cítit a JZD to nebylo. Polil mne pot. Domů ještě nějakých 550km. Že by klima? Tak jsem ji odstavil, vyvětral okny (teda vyhnal puch z auta a nabral rožhavený vduch z dálnice). Nechal jsem běžet jenom ventilátor. Na plný koule. Po chvíli opět nějaký puch. To už jsem byl zpocenej, představoval jsem si jak vyskakujeme z hořící káry a domů se vezeme na platoňáku. Tak jsem vypl i ten ventilátor a vyhlížel parkoviště. Jak na potvoru zrovna žádné v dohledu. Uź se z nás začaly stávat vařené knedlíky. Parking na obzoru!
Blinkr, a šup pod první strom. Ven z káry, cigárko na uklidněnou. Pak otevřít haubnu a nastartovat. Pustil jsem ventilátor, na plný ceres hekal a nedul, smrádek ze spáleniny začínal být cítit opět. Tak jsem ho zase odstavil. Nasadil jsem brejle (slepejš začátečník) a šel to zčíhnout do motorovýho prostoru. Čučel jsem tam jak sůva z nudlí a stejně nic nevykoukal.
Tak jsme se nalodili, pootevřeli okna na mez, kdy to na dálnici ještě nerve uši z hlavy a jeli jsme domů. Lilo z nás jak z pumpy. Zbytek cesty ani slovo.
Druhý den po příjezdu jsme jeli dokoupit proviant do místního hyper-mega-super. Jak tak čekám v autě na ženu, napadlo mne prubnout ten lufťák. A jel, HAJ*L jeden! Ale vědom si toho spáleninového smradu jsem nechtěl dráždit hada bosou nohou. A dnes Ája odcestovala k léčiteli. Tak jsem zvědavý co z toho vyleze. Dám vědět........
Abych se taky pochlubil zážitky z cest.
Letos poprvé s Ájou ke slané vodě. Prvně sami s choťkou - tudíž žádná rakev na střeše. Těšil jsem se jak malý Jarda jak si to užiju na nočních dálnicích v Rakousku a Slovinsku. A prd. 90% cesty chcalo, 120km/h byla limitní rychlost. Jinak ale bez výhrad.
Dvoutýdení pobyt nádhernej, o víkendu jsem myslel (prd myslel - záviděl) na šťastlivce co jsou v Milánu.
Cesta zpět naplánovaná přes den. Auto lehčí o snědenou menáž, vypitý zrzounky a víno. Slunce na blankytné obloze, 35°C ve stínu. No problemo - Ája má výkonnou klimu, ne? Aź po Ljubljani vše v pohodě (nepočítám-li do toho nucenou zastávku kvůli nevolnosti manželky). Jak si tak jedeme a posloucháme staré české fláky, najednou oba současně začneme ňufat - něco bylo cítit a JZD to nebylo. Polil mne pot. Domů ještě nějakých 550km. Že by klima? Tak jsem ji odstavil, vyvětral okny (teda vyhnal puch z auta a nabral rožhavený vduch z dálnice). Nechal jsem běžet jenom ventilátor. Na plný koule. Po chvíli opět nějaký puch. To už jsem byl zpocenej, představoval jsem si jak vyskakujeme z hořící káry a domů se vezeme na platoňáku. Tak jsem vypl i ten ventilátor a vyhlížel parkoviště. Jak na potvoru zrovna žádné v dohledu. Uź se z nás začaly stávat vařené knedlíky. Parking na obzoru!
Blinkr, a šup pod první strom. Ven z káry, cigárko na uklidněnou. Pak otevřít haubnu a nastartovat. Pustil jsem ventilátor, na plný ceres hekal a nedul, smrádek ze spáleniny začínal být cítit opět. Tak jsem ho zase odstavil. Nasadil jsem brejle (slepejš začátečník) a šel to zčíhnout do motorovýho prostoru. Čučel jsem tam jak sůva z nudlí a stejně nic nevykoukal.
Tak jsme se nalodili, pootevřeli okna na mez, kdy to na dálnici ještě nerve uši z hlavy a jeli jsme domů. Lilo z nás jak z pumpy. Zbytek cesty ani slovo.
Druhý den po příjezdu jsme jeli dokoupit proviant do místního hyper-mega-super. Jak tak čekám v autě na ženu, napadlo mne prubnout ten lufťák. A jel, HAJ*L jeden! Ale vědom si toho spáleninového smradu jsem nechtěl dráždit hada bosou nohou. A dnes Ája odcestovala k léčiteli. Tak jsem zvědavý co z toho vyleze. Dám vědět........
ex Alfa Romeo 156 2.0 JTS SW, Distinctive /2004/
ex Mazda 323f 1.5i /1994/; ex Škoda Rapid 136 /1989/
ex Mazda 323f 1.5i /1994/; ex Škoda Rapid 136 /1989/
Re: Zajímavosti z alfáckých cest. S alfou i bez.
2 krteczek: My po navsteve Neapole sme si pripadali v Rime jako ve slusnakove...
2° Coppa Alfa Romeo 31.5.-1.6.2025
14° Crashtovic veselé vánoce 13.12.2024
1° Corsa Italia 8.6.2019
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
14° Crashtovic veselé vánoce 13.12.2024
1° Corsa Italia 8.6.2019
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
Re: Zajímavosti z alfáckých cest. S alfou i bez.
Neapol jsme taky zkusili a nejak mi to neprislo az takovy jako v Rime. Je fakt, ze dojet ulici az do mista, kde uz to dal nejde, pac baraky jsou najednou moc blizko u sebe abych se tam vesel, odbocit nejde kvuli tomu, ze je to vpravo po schodech a vlevo jsou sloupky aby tam vjel jen moped a ja teda musim vycouvat zpatky, tak to v Rime nebylo
, ale jinak jsem s Neapoli problem v podstate nemel - proti Rimu provincni mestecko 


Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
Re: Zajímavosti z alfáckých cest. S alfou i bez.
to DedekBv - noo, plasic kun je asi dobrej napad. Ja mluvil s jednim typkem, co provozuje bazar a ten se nechal slyset, ze bez mysoplase by mu ty vraky nejezdily vubec
. Jakmile to vypne, tak si na necem ty chlupaty mrsky smlsnou. Mozna si taky neco takovyho do karky poridim, akorat nevim, jestli je chytrejsi aby to melo vlastni napajeni a nebo aby to jelo z baterky... Sorry vsem, asi uz 


Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
Re: Zajímavosti z alfáckých cest. S alfou i bez.
Me to prave neprislo... V Neapoli jezdi temer vsichni v protismeru (pokud tam je cara), tramvajovy pas je taky silnice, vubec nerespektuji semafory a skutristi se naserou i tam, kam to nejde. Nikde sem se o auto nebal vic nez v Neapoli. A hlavni silnice je vic rozbita nez kdejaka neprujezdna polni cesta v CR. V rime mi prislo, ze jezdi ostreji, ale i vic se respektuji.... Mozna sem tam byl v nejaky klidny den.
2° Coppa Alfa Romeo 31.5.-1.6.2025
14° Crashtovic veselé vánoce 13.12.2024
1° Corsa Italia 8.6.2019
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
14° Crashtovic veselé vánoce 13.12.2024
1° Corsa Italia 8.6.2019
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
Re: Zajímavosti z alfáckých cest. S alfou i bez.
to crashta: no je fakt, ze takovy ty mensi mestecka pod neapoli - smerem k pompejim - mezi vesuvem a morem byly asi nejhustsi... jak pises - svetla na krizovatce jako by nebyly, kde je misto, tam se nacpu budto ja nebo nekdo dalsi, vynalezavost jak nekoho predjet nezna mezi, blinkry jsou zdrzovani, policajt na krizovatce vsem pro smich a ty cesty...
cim vic na jih, tim horsi vozovka.
ale jinak se alfi zeme moc libila! a i ten provoz na silnici mi nakonec pripadal takovej...jak to rict...zivotaschopnej - psany pravidla se moc nerespektujou, ale kdyz uz treba jdes pesky, tak te nakonec nikdo neprejede, cyklisty i mopedisty vsichni v autech taky hodne respektujou. jen by me sr*** mit porad odreny auto - to se v tomhle musi stat ani nevis jak.
ten provoz te nuti davat proste bacha, byt ve strehu - na nasich silnicich se vyslovene nudim - 50 resp 90....zzzzzzz nic se nedeje, cumim po krajine, vsichni se sinou stejne pomalu, vsude misto a proste se ve finale rizeni tolik nevenuju - jo, chyba - skro si rikam, jestli ten nas zpusob neni vic nebezpecnej - kolikrat se mi stalo, ze me proste to nemenny tempo a minimum vzruchu a situaci, ktery musim za volantem resit tak unavilo, ze jsem se pristihl, ze skoro spim
a to jsem nejel nijak dlouho.

ale jinak se alfi zeme moc libila! a i ten provoz na silnici mi nakonec pripadal takovej...jak to rict...zivotaschopnej - psany pravidla se moc nerespektujou, ale kdyz uz treba jdes pesky, tak te nakonec nikdo neprejede, cyklisty i mopedisty vsichni v autech taky hodne respektujou. jen by me sr*** mit porad odreny auto - to se v tomhle musi stat ani nevis jak.
ten provoz te nuti davat proste bacha, byt ve strehu - na nasich silnicich se vyslovene nudim - 50 resp 90....zzzzzzz nic se nedeje, cumim po krajine, vsichni se sinou stejne pomalu, vsude misto a proste se ve finale rizeni tolik nevenuju - jo, chyba - skro si rikam, jestli ten nas zpusob neni vic nebezpecnej - kolikrat se mi stalo, ze me proste to nemenny tempo a minimum vzruchu a situaci, ktery musim za volantem resit tak unavilo, ze jsem se pristihl, ze skoro spim

Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
Re: Zajímavosti z alfáckých cest. S alfou i bez.
jj, souhlas..
2° Coppa Alfa Romeo 31.5.-1.6.2025
14° Crashtovic veselé vánoce 13.12.2024
1° Corsa Italia 8.6.2019
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
14° Crashtovic veselé vánoce 13.12.2024
1° Corsa Italia 8.6.2019
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
Re: Zajímavosti z alfáckých cest. S alfou i bez.
dnes perlicka kdy me odchytl policista v Brne za prekroceni rychlosti, na moji namitku ze jsem jel 40km/h mi odvetil ze mu to jasne hlasili ze zelena fabie 65km/h, tak sem se na nej nevericne podival a dotazal se zda ta vinova alfa vypada jako zelena fabie, chvili na me koukal a pak prej ze mam jet
cili davejte si bacha at vam nenapari flastr za nekoho jinyho pac rozpoznavani barev nacezpak typu aut je tam zrejme velky problem
cili davejte si bacha at vam nenapari flastr za nekoho jinyho pac rozpoznavani barev nacezpak typu aut je tam zrejme velky problem

ex Alfa Romeo 155 2.0 TS 16V Super
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Zajímavosti z alfáckých cest. S alfou i bez.
No to snad ne? 

AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3256
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zajímavosti z alfáckých cest. S alfou i bez.
Jo tak ty svojí alfici převlíkáš na cesty za zelenou fóbii? No styď se, fuj



2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
- Rac3r
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1058
- Registrován: 6.4.2010, úte 21:09
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zajímavosti z alfáckých cest. S alfou i bez.
NO TO SI SNAD DĚLÁŠprte píše:dnes perlicka kdy me odchytl policista v Brne za prekroceni rychlosti, na moji namitku ze jsem jel 40km/h mi odvetil ze mu to jasne hlasili ze zelena fabie 65km/h, tak sem se na nej nevericne podival a dotazal se zda ta vinova alfa vypada jako zelena fabie, chvili na me koukal a pak prej ze mam jet
cili davejte si bacha at vam nenapari flastr za nekoho jinyho pac rozpoznavani barev nacezpak typu aut je tam zrejme velky problem




__ ex __
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD
Alfa Romeo 155 1.8 Twinspark 8v
_________________________________________________
███ Nemá cenu debatovat o Alfách s někým, kdo Alfu nikdy neměl
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD
Alfa Romeo 155 1.8 Twinspark 8v
_________________________________________________
███ Nemá cenu debatovat o Alfách s někým, kdo Alfu nikdy neměl
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zajímavosti z alfáckých cest. S alfou i bez.
Nevím kam to napsat, ale tohle mi příjde ideální, takže se o dnešní zážitky podělím tady
Byť nám dnes počasí moc nepřálo, tak sme se s kamarádama po dlouhý době vydaly protáhnout káry.
překvapivě sme se sešly v hojném počtu 6 lidí a 5 aut, čemuž sem až do poslední chvíle nemohl uvěřit. Nakonec se nedostavily pouze dva lidi (auta), což považuju téměř za zázrak.
V sestavě byly vozy následujíci:
Alfa Romeo 145 2,0 QV, Nissan 100NX 2,0 GTi, MG F 1,8 16V, Honda Integra 1,8 VTEC a Pontiac GTO 6,0 V8.
Vyrazily sme odpoledne z Prahy Stodůle za počínajícího deště po staré Plzeňské na Chráštany, Chýně, Unhošť tam konečně přestalo pršet a přes Chýnavu a zbečno sme dorazily ke Křivoklátu kde sme udělaly pár fotek a po již víceméně suchých silnicích sme ostrým tempem pokračovaly na Nižbor a do Berouna pro benzín, tam se od nás oddělil kámoš s MG F a do Prahy, ostatní sme pokračovaly podél Berounky na Srbsko.
A tam v serpentínách přišel zlatej hřeb dne hned za Berounem se proti nám prořítila nová Impreza STi což by nebylo nic zvláštního, prostě sme pokračovaly dál 100NX a Integra vpředu, já se jich aspoň snažil držet a s odstupem za mnou se trapil kámoš s trakcí sjetejch pneumatik přenášejících 420 koní vidlicového osmiválce.
Nicméně po vyjetí na kopec na Srbskem se ke mě zezadu začly přibližovat světla, bylo mi divný že by to v těch serpentýnách s tim GTO tak rozjel, ale za chvíly se pravda ukázala a to když ně s hvízdáním turba předjížděla ona Impreza STi. Dojel kluky předemnou a brutálním tempem prosvištěly serpentýny do Srbska čímž mi i ujely skrz obec se jelo rozumě takže sme se sjely dohromady a pak následoval sprint na Karlštejn. Tam sme zastavily a chvíly s maníkem pokecaly. A on jen nevěřícně koukal, že takovýhle starý vraky můžou jěště jezdit takhle tvrdě
Tam sem půjčil Alfu kámošovy a zpět do Prahy se svezl v Nissanu a Hondě a musím říct, že odě tyhle auta sedí na silnici naprosto fenomenálně, hlavně teda Integra a to nám cestu od Bubovic opět spestřil déšt, ale i tak seděla jak přilepená.

Byť nám dnes počasí moc nepřálo, tak sme se s kamarádama po dlouhý době vydaly protáhnout káry.
překvapivě sme se sešly v hojném počtu 6 lidí a 5 aut, čemuž sem až do poslední chvíle nemohl uvěřit. Nakonec se nedostavily pouze dva lidi (auta), což považuju téměř za zázrak.
V sestavě byly vozy následujíci:
Alfa Romeo 145 2,0 QV, Nissan 100NX 2,0 GTi, MG F 1,8 16V, Honda Integra 1,8 VTEC a Pontiac GTO 6,0 V8.
Vyrazily sme odpoledne z Prahy Stodůle za počínajícího deště po staré Plzeňské na Chráštany, Chýně, Unhošť tam konečně přestalo pršet a přes Chýnavu a zbečno sme dorazily ke Křivoklátu kde sme udělaly pár fotek a po již víceméně suchých silnicích sme ostrým tempem pokračovaly na Nižbor a do Berouna pro benzín, tam se od nás oddělil kámoš s MG F a do Prahy, ostatní sme pokračovaly podél Berounky na Srbsko.
A tam v serpentínách přišel zlatej hřeb dne hned za Berounem se proti nám prořítila nová Impreza STi což by nebylo nic zvláštního, prostě sme pokračovaly dál 100NX a Integra vpředu, já se jich aspoň snažil držet a s odstupem za mnou se trapil kámoš s trakcí sjetejch pneumatik přenášejících 420 koní vidlicového osmiválce.
Nicméně po vyjetí na kopec na Srbskem se ke mě zezadu začly přibližovat světla, bylo mi divný že by to v těch serpentýnách s tim GTO tak rozjel, ale za chvíly se pravda ukázala a to když ně s hvízdáním turba předjížděla ona Impreza STi. Dojel kluky předemnou a brutálním tempem prosvištěly serpentýny do Srbska čímž mi i ujely skrz obec se jelo rozumě takže sme se sjely dohromady a pak následoval sprint na Karlštejn. Tam sme zastavily a chvíly s maníkem pokecaly. A on jen nevěřícně koukal, že takovýhle starý vraky můžou jěště jezdit takhle tvrdě

Tam sem půjčil Alfu kámošovy a zpět do Prahy se svezl v Nissanu a Hondě a musím říct, že odě tyhle auta sedí na silnici naprosto fenomenálně, hlavně teda Integra a to nám cestu od Bubovic opět spestřil déšt, ale i tak seděla jak přilepená.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zajímavosti z alfáckých cest. S alfou i bez.
Fotky
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: Zajímavosti z alfáckých cest. S alfou i bez.
Hmm, pekna projizdka... 

2° Coppa Alfa Romeo 31.5.-1.6.2025
14° Crashtovic veselé vánoce 13.12.2024
1° Corsa Italia 8.6.2019
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
14° Crashtovic veselé vánoce 13.12.2024
1° Corsa Italia 8.6.2019
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
- martjan159
- Příspěvky: 64
- Registrován: 9.7.2012, pon 10:55
- Bydliště: Frenštát p.R.
Re: Zajímavosti z alfáckých cest. S alfou i bez.
Taky přispěju svou špetkou do mlýna ... Většina fotek je z loňské dovolené po cestě - UH, Slovensko, Maďarsko, Rumunsko, Bulharsko, Turecko (Istanbul) a zpět. Najeto 5050km bez jediného problému navzdory někdy těžkým cestám ... Tímto se omlouvám dnešnímu majiteli mé exAlfy za všechny šrámy na laku, většina na autě je z této cesty - zejména z té na pláž v Bulharsku, ale stálo to za to 

- Přílohy
2020 Giulia Veloce Q4 280PS
ex Mercedes-Benz R500 Long V8 285kW
ex 2008 Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm
ex 2005 Alfa Romeo 147 1.6TS 88kW LPG
ex 1996 Fiat Barchetta 1.8
ex 1987 Fiat Uno 1.0 - můj první italský supersport :-)
ex Mercedes-Benz R500 Long V8 285kW
ex 2008 Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm
ex 2005 Alfa Romeo 147 1.6TS 88kW LPG
ex 1996 Fiat Barchetta 1.8
ex 1987 Fiat Uno 1.0 - můj první italský supersport :-)
Re: Zajímavosti z alfáckých cest. S alfou i bez.
Jedna z víkendu 
kdo pozná kde je tato Mekka motoristů?


kdo pozná kde je tato Mekka motoristů?
AR 147 TS 1.6 (2001)
AR 159 JTS 2.2 (2008)
AR 159 JTS 2.2 (2008)
- pedro m
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1425
- Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
- Bydliště: karpaty
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zajímavosti z alfáckých cest. S alfou i bez.
rum ?
Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
Re: Zajímavosti z alfáckých cest. S alfou i bez.
Někde pod Stelviem.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti