Giulia - technické informace (motory atd.)
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
Na US webu už opravili odkaz, takže jde stáhnout i prospekt na běžnou verzi...
https://www.alfaromeousa.com/ar_nafta/p ... ochure.pdf
https://www.alfaromeousa.com/ar_nafta/p ... ochure.pdf
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
nejako si niesom isty ci som dobre zaznamenal ze mal byt aj 3liter v nafte.? ale nikde o nom ani slovka
Alfa Romeo 156 SW 2003 2,4JTD 110Kw ,EGR Off, podvozok Alfa GT, 3 Bar MAP
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
zezačátku se o něm psalo (třeba před rokem dvěma....) ale poslední dobou to hodně utichlo, takže se uvidí.... ale rozhodně se s tím nedá počítat....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
ja som naposledy cital ze bude az v SUVcku a potom by ho mohli dat aj do Giulie
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
to je dost zle vynechat podstatny motor v ponuke, silny diesel sa moze stat napriek vsetkemu tahunom modelu
Alfa Romeo 156 SW 2003 2,4JTD 110Kw ,EGR Off, podvozok Alfa GT, 3 Bar MAP
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
Já bych ho neviděl až tak podstatný. Ta nejsilnější 2,2 s 210 koníkama se možná může zdát jako slabá. Ale je potřeba si uvědomit, že to auto váží to, co třeba 156ka s 1.9 a 120/140 kobylama.
Možná zvukový projev a kultivovanost by byl u šestiválu lepší. Ale v žádném z těch testů si na kultivovanost a zvukový projev nikdo nestěžoval ani u těch čtyřválců.
Možná zvukový projev a kultivovanost by byl u šestiválu lepší. Ale v žádném z těch testů si na kultivovanost a zvukový projev nikdo nestěžoval ani u těch čtyřválců.
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
souhlasím, V6 nafta by byla spíš bonbónek než tahoun prodejů - právě s ohledem na to že už ty čtyřválce jedou velmi dobře. A možná tam ten motor nechtějí dát protože si zakládají na dobrém rozložení hmotnosti a to by s V6 naftou asi trošku trpělo....
ale ano, připouštím že prémiové značky takové motorizace mají a někdo to může vidět jako nedostatek....
ale ano, připouštím že prémiové značky takové motorizace mají a někdo to může vidět jako nedostatek....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9098
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
Dřív jsem si říkal, že tam prostě musí být V6. Teď už tvrdím, že nemusí. To auto je opravdu dost malé a lehké, nepotřebuje šestiválec. Opravdu, Giulietta vedle Giulie vypadá jako starší dáma po botoxu a tam je strop TBi...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4898
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
škoda že tam nedají pentastar V6 .. ach jo, to by bylo něco pro mě 

Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
Tak pro atmo V6 by asi skocilo vic lidi.... taky bych mel jasno 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
Otázka je co by ta V6 udělala s rozložením hmotnosti. A popravdě, pokud mám (i když zatím v ČR nemám) v nabídce R4 turbo s 280k a zrychlením z 0 na 100 za 5.5s, tak mi V6 přijde zbytečný. Zvlášť když by byl díky objemu v Itálii téměř neprodejný.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
no, asi by atmo V6 s 270PS (přesně takovou konfiguraci má Pentastar) byla ve všem horší než čtyřválec turbo s tím samým výkonem.... ale i tak bych chtěl tu V6, prostě pro ten pocit.... 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
Nedovedu odhadnout rozdíl hmotnosti mezi tou R4T a tím Pentastarem, ale od toho by se to celý odvíjelo. A jestli je to spíš menší štírek jak psal Hampice tak radši tu R4T. Přeci jen to není Thesis.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
Vzhledem k tomu, že je to RWD s podélně uloženým motorem tak bych se rozložení hmotnosti moc neobával, navíc ta V6, myslím, nebude o tolik těžší než R4 s tubem, intercoolerem apod.
Koneckonců BMW vyrábělo šestiválcové modely hodně dlouho s rozložením hmotnosti 50:50.
A když bude R4T ve všech objektivních parametrech lepší než V6 N/A tak jsou prostě lidé pro které je zvuk a celkový projev víceválcového motoru více než objektivní fakta
Koneckonců BMW vyrábělo šestiválcové modely hodně dlouho s rozložením hmotnosti 50:50.
A když bude R4T ve všech objektivních parametrech lepší než V6 N/A tak jsou prostě lidé pro které je zvuk a celkový projev víceválcového motoru více než objektivní fakta

Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
... jsou objektivní faktahadXR píše:zvuk a celkový projev víceválcového motoru ...

Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
německé data pro Giulii 2.0T automat....
pro srovnání: BMW 320i s automatem je o 50kg lehčí, o 16 koní slabší, má o 60nM méně, na stovce je o 0,7s pomaleji a má o 5km vyšší maximálku....
V německu je ta Alfa asi o 1000 EUR dražší než Bávo (neřeším výbavu, tak do detailu to studovat nebudu), BMW má ještě variantu 330i, která je taky 2.0T čtyřválec ( [-o< [-o< [-o< ) a ta má už 250 koní, ale je zas o 4000 EUR dražší než ta Alfa....
(zdroj je německý konfigurátor, takže data by snad měla být srovnatelná....)
pro srovnání: BMW 320i s automatem je o 50kg lehčí, o 16 koní slabší, má o 60nM méně, na stovce je o 0,7s pomaleji a má o 5km vyšší maximálku....
V německu je ta Alfa asi o 1000 EUR dražší než Bávo (neřeším výbavu, tak do detailu to studovat nebudu), BMW má ještě variantu 330i, která je taky 2.0T čtyřválec ( [-o< [-o< [-o< ) a ta má už 250 koní, ale je zas o 4000 EUR dražší než ta Alfa....
(zdroj je německý konfigurátor, takže data by snad měla být srovnatelná....)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
tak už vyšel kompletní a aktualizovaný ceník Giulie.... kromě již avizovaného přidání verze 2.0T beznín tam přibyly další položky do výbavy (obklad ořech, obklad dub, atd....
)
http://www.alfisti.cz/web_alfisti/cms_i ... 16_285.pdf
fandy aktivní jízdy asi nejvíc potěší možnost vylepšit výbavový stupeň Super tímto:
BALÍK PERFORMANCE A/T ((4WE) pádla řazení na volantu, (939) diferenciál s omezenou svorností, (SDD) Alfa Active Suspension - aktivní systém pružení)
jako jasně že 70.000 není úplně málo peněz, ale zas kdo má těch 900 na základ, tak těch pár korun navíc už ho asi nezabije....

http://www.alfisti.cz/web_alfisti/cms_i ... 16_285.pdf
fandy aktivní jízdy asi nejvíc potěší možnost vylepšit výbavový stupeň Super tímto:
BALÍK PERFORMANCE A/T ((4WE) pádla řazení na volantu, (939) diferenciál s omezenou svorností, (SDD) Alfa Active Suspension - aktivní systém pružení)
jako jasně že 70.000 není úplně málo peněz, ale zas kdo má těch 900 na základ, tak těch pár korun navíc už ho asi nezabije....

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
Trochu škoda, že není v nabídce 2.0 Turbo 280k a manuální převodovka pro benzín. Cena toho benzínu je sebevědomá, uvidíme jaký budou reálný prdejní ceny. Každopádně ke změně rozhodnutí mě ten ceník nedokope. Když si to poskládám trochu rozumně bez velkýho vymýšlení tak jsem skoro na 1.2 mega...
Následující výbavu za příplatek považuju u auta skoro za mega za blbej vtip.
Xenony - 30.000 Kč
Barva -27.000 Kč
Barva brzdových třmenů - 13.000 Kč (nebývaly v nabídce Giulietty větší brzdy asi za 9.000 Kč?)
Parkovací senzory / couvací kamera - cena dle paketu
Vyhřívaný sedadla (+ ostřikovače a volant) - 20.500 Kč
Následující výbavu za příplatek považuju u auta skoro za mega za blbej vtip.

Xenony - 30.000 Kč
Barva -27.000 Kč
Barva brzdových třmenů - 13.000 Kč (nebývaly v nabídce Giulietty větší brzdy asi za 9.000 Kč?)
Parkovací senzory / couvací kamera - cena dle paketu
Vyhřívaný sedadla (+ ostřikovače a volant) - 20.500 Kč
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
Na ceníky jsem se nedíval,ale neni lepší(levnější) si případně koupit u dealera v Německu?
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
Xenony nema ve standardu ani 3er ani A4, rekl bych.... proste u techto aut se priplaci za kdeco, tak to je..... ceny rozhodme nejsou nizke ale vzhledem k prozatimnim ohlasum na to auto to asi odpovida.....
a v cizine to auto myslim stoji jeste vic...
a v cizine to auto myslim stoji jeste vic...
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
Kubas píše:Xenony nema ve standardu ani 3er ani A4, rekl bych.... proste u techto aut se priplaci za kdeco, tak to je..... ceny rozhodme nejsou nizke ale vzhledem k prozatimnim ohlasum na to auto to asi odpovida.....
a v cizine to auto myslim stoji jeste vic...
...
nemluvě o tom, že jsou xenony už končící záležitost...
na adaptivní podvozek se asi nemá cenu ptát...
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
Nejaky adaptivni podovzek se k Giulii da koupit taky.... (je samozrejme otazka co to umi....). Ale ja s vama panove zadne cenikove orgie poradat nebudu.... nekdo ma v zakladu to, nekdo ono.... osobne kdyz uz bych kupoval auto za meloun tak uz bych asi meresil jestlu si priplatim 30 za lepsi svetla nebo jestli je mam v cene.... ale treba to lidi kupuji pres excelovske tabulky, nevim.... kazdopadne s audinou a bmw ta alfa bude stat +/- podobne... to je ta podstatna informace.... ne to, kdo ti da koberecky uz v zakladu.....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
no asi jsi podobné auto už dlouho nekupoval, ale 30 tis sem, dalších 35 tam a náš tam rozdíl čtvrt míče a za to se dá dokoupit nějaký další prcek do rodiny... tady se neřeší nějaké koberečky, zas to nepřeháněj...
Ceník je klasický fiaťácký jako u předchozích Alf, za hodně peněz málo muziky... když si otevřeš ceník konkurence, tak pak uvidíš, co se dá v současné době koupit a kam se ten svět posunul... ono je sice hezké, že Alfa udělala konečně auto, že je to zadokolka, ale po tom cirkusu okolo by člověk čekal něco porovnatelného... asi to pojede hezky, bude to lehké, spousta llidí si z toho ustříkne, ale jinak si na to premiovku jenom hraje... ono je na tom autě docela vidět, že tam byl omezený rozpočet při vývoji a tomu by měla odpovídat i cena (-150 - 200tis), pak by se to auto prodávalo jako housky na krámě, byl by to pěkný poměr zábava cena, ale takto přestřelit cenu není řešení...
a ještě k excelovým tabulkám... jaký bude podíl fandů, co příjdou do prodejny a řeknou, je mi jedno kolik to stojí, co to má za výbavu, že si do toho dám maximálně golfové hole? Co si budeme povídat, vetšína aut v této ceně se prodávají přes fleet management různých firem a tam si tu tabulku udělají... Stejně je to tu jedno, tady si to auto asi skoro nikdo nekoupí... :)
Ceník je klasický fiaťácký jako u předchozích Alf, za hodně peněz málo muziky... když si otevřeš ceník konkurence, tak pak uvidíš, co se dá v současné době koupit a kam se ten svět posunul... ono je sice hezké, že Alfa udělala konečně auto, že je to zadokolka, ale po tom cirkusu okolo by člověk čekal něco porovnatelného... asi to pojede hezky, bude to lehké, spousta llidí si z toho ustříkne, ale jinak si na to premiovku jenom hraje... ono je na tom autě docela vidět, že tam byl omezený rozpočet při vývoji a tomu by měla odpovídat i cena (-150 - 200tis), pak by se to auto prodávalo jako housky na krámě, byl by to pěkný poměr zábava cena, ale takto přestřelit cenu není řešení...
a ještě k excelovým tabulkám... jaký bude podíl fandů, co příjdou do prodejny a řeknou, je mi jedno kolik to stojí, co to má za výbavu, že si do toho dám maximálně golfové hole? Co si budeme povídat, vetšína aut v této ceně se prodávají přes fleet management různých firem a tam si tu tabulku udělají... Stejně je to tu jedno, tady si to auto asi skoro nikdo nekoupí... :)
Naposledy upravil(a) Petr147 dne 24.7.2016, ned 08:47, celkem upraveno 2 x.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti