tak jsem konečně nastartoval ALFU/UAZ
motor chvilku točil, pak chytnul a vyběhl do otáček, respektive se rozbíhal do maxima tak sem ho u 1800 utnul
druhý a třetí start probíhal stejně
nasraně sem si došel na oběd a říkal si, že mám zase práci s přendaváním vstřikovacího čerpadla
přicapám z oběda a říkámsi, že to ještě jednou skusím...
motor naskočil a vyběhl na 1500 a než sem ho stihnul vypnout, tak klesl na 650ot/min
pár proplinování o pár set otáček, sem naznal, že regulátor začal konečně regulovat a už jen pořešit nízké otáčky
jenže motor bíle hulil nebylo to moc, ale hulil, a hulil hůř než moje 2,4ka s třicítkama kompresema
(nehulila vůbec)
i po několikakerým nastartování se situace nezměnila, tak sem zabouchl dílnu a jel raději dom.....
druhý den sem přišel, nastartoval a A A!! mtotor nezakouřil
asi to bylo špatnéma kompresema, tzn ventilové sedal a ventily oxidovaly a nechtělo se jim těsnit, podle toho co vytejkalo z vany za mazlavou hmotu byh řekl, že motor asi stál tak 7 let?? sám stár je 12let
mno uvidím až auto pojede, někde to protáhnu a změřím komprese
dále sem řešil, že na vstřikovacím čeropadle byly rádoby "rysky" takové ty rysky co si uděláte, když vyndaváte vstřikovací čerpadlo, takže sem vzal úchylokoměr a jal sem se měřit předvstřik.
naměřil jsem hodnotu 0,30 tak sem to stáhl na 0,20, na "ryskách" se to snad ani nepohlo, koně navíc se hodí vždycky, jen by mě ale zajímalo kolik má asi být správný předvstřik
pro srovnání:
2,0TD: 0,97-0,99 9mm rozdělovací pístek
2,4TD: 0,78-0,80 10mm rozdělovací pístek
2,5TD: 0,80-0,85 10mm ROzdělovací pístek mech. čerapadlo
2,5TD: 0,6 asi 10mm rozdělovací pístek (nemám ověřeno) a EDC čerpadlo
2,8TD naměřeno 0,30mm 10 mm rozdělovací pístek
prozatím sem to stáhnul na cca 0,16
dále přesné měření to není je tam tolerance na pístku 0,5, protže se mi nechtělo sundavat ventilové víko a hledat přesnou HÚ co je na prsou ryska, tak je dosti tlustá
co byste doporučily?? kolik dát na předvstřik?? dále se samozřejmě přidá na naftě co 10 pístek dovolí a vzduchu co hrdlo/sání ráčí
stejně asi skončím u klasiky (jak se ladily karosy do kopce pod plynem
)
EDIT:
sem to měřil se zaplím sitičem- sem debil, takže nově nastavená hodnota je tolik: